Dat is zodat ik een pot jam kan open krijgen gok ikquote:
Een pot augurken toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is zodat ik een pot jam kan open krijgen gok ik
quote:
Oh ik heb wat gemist…quote:
Goffer ik wou nou niet zeggen dat het een piemelding is.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer ik wou nou niet zeggen dat het een piemelding is.
Kreng.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
Als je die hiermee open wil krijgen moet je wel heel rigoureus te werk gaan hoor.
Wat wil jij met dat ding dan?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer ik wou nou niet zeggen dat het een piemelding is.
In huize Nijn niet.quote:
Oh...nou ja.quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 02:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja dan maar ff samen weekend vieren
Goed plan.quote:
Ik kijk BB.quote:
Hoi, alles goed?quote:
Ik ookquote:
Nee, niet heel schokkend. Voor mij 1 uitschieter. Jonge knul, toffe gast,20 nog maar.quote:
quote:
Geen idee, ik kijk het verder niet. Ik hou niet zo van dat geroddel en anderen er uit werken enzo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, niet heel schokkend. Voor mij 1 uitschieter. Jonge knul, toffe gast,20 nog maar.![]()
De rest is alleen bezig om anderen voor de bus te gooien.
Hij is favoriet, hoop dat hij wint.
Ik heb twee favorietenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ja, we hebben verschillende favoriet
Rellen vind ik tof, maar ik hou van knokken met open vizier.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk het verder niet. Ik hou niet zo van dat geroddel en anderen er uit werken enzo.
Expeditie Robinson was ook altijd zo. Dat is het spel, maar toch irritant om te zien.
Dan is het goedquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb twee favorieten![]()
Vind Jason ook een leuke kerel.
Ik ook. Gewoon zeggen wat je denkt, niet dat achterbakse gedoe achter je rug om.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Rellen vind ik tof, maar ik hou van knokken met open vizier.
Dus stiekem kijk je ookquote:Op zaterdag 25 februari 2023 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon zeggen wat je denkt, niet dat achterbakse gedoe achter je rug om.
Volgend jaar in de ZiggoDome.. of was het nou in de Arena.?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:24 schreef marcb1974 het volgende:
Ladies and gentlemen,
He is back
[ twitter ]
[ twitter ]
Plaatje 3:quote:Op zaterdag 25 februari 2023 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
Damn
[ afbeelding ]
Zoekt er nog iemand een baan?
[ afbeelding ]
Wie heeft er zin in gillen?
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |