Eunice kennende gaat ze door en door en door en doorquote:
Nice .. vooral ook tegen Esther gaarnequote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice kennende gaat ze door en door en door en door
dat durft/wil ze nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nice .. vooral ook tegen Esther gaarne
Mwah ik zie haar dat nog wel zeggen op een andere manier weliswaarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat durft/wil ze niet
en dat snap ik
ja maar dat dringt niet echt doorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mwah ik zie haar dat nog wel zeggen op een andere manier weliswaar
Niets dringt door volgens mijquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar dat dringt niet echt door
ik krijg een beetje een psycho clown idee bij estherquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een beetje een psycho clown idee bij esther
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg een beetje een psycho clown idee bij esther
jeezzzzquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt dat menstruatie spullen dan ook met eigen geld gekocht moet worden, want die heeft zij niet nodig.
Tang
ik reken hem foutquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef Aggie46 het volgende:
Esther: er is altijd een wet in de mazen waar door we er heen kunnen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Esther vindt dat menstruatie spullen dan ook met eigen geld gekocht moet worden, want die heeft zij niet nodig.
Tang
Compleet zuur en vergiftigdquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Tang
Wat een kreng.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Tang
Dit is gewoon sneu gedrag van een zure kleuter van 57quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Tang
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:28 schreef greysbones het volgende:
ZOe als ik manager wordt en Kim
gaat Ice dan op mij?
die is ook ziek hoor
Dat hoorde ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:30 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het heel raar dat Gert er zo maar achteraan loopt
die wordt helemaal gek
Babs
Dat zien mensen dan toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:31 schreef greysbones het volgende:
het zou me niks verbazen als Esther snachts stiekem in bed gaat liggen bij JW
die is biertjes aan het voeren nu
Nou ja het zou me niet eens verbazen ,maar ze heeft wel eens gezegd dat ze liever uit zijn buurt blijft als hij heeft gedronken, niet dat ik dat geloofquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
het plopte in 1 keer op in mijn hoofd
Maar hij was daarvoor in zijn reet genomenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
Ima heeft enorm lopen snurken vannacht![]()
Ze heeft ook cadeautjes voor hem gekochtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:41 schreef greysbones het volgende:
Zou esther nu moordneigingen krijgen naar Jeff
omdat ze nu niet naast JW kan zitten?
WAT !?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
die muziek staat ook weer behoorlijk hard
ze kunnen ook een avond die muziek wat zachter zetten
ik zou gek worden van zo'n manquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
Wel fijn dat JW alles prima vindt![]()
op 10 verschillende manieren...
oh wat vindt hij het prima allemaal
dit is wel heeel tekenendquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
Liever bij elkaar op schoot dan bij Esther op de bank
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
maar zelf op rood staanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
JW tegen Jeff: Esther heeft voor jou wel pijtjes gekocht.
Aha...hoe chanteer je heel subtiel.
Heeft Jeff om die pijltjes aan Esther gevraagd?
ik moest lachen om t plaatje zo...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar zij was niet eens betrokken bij t plan!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:46 schreef puzziepie het volgende:
Meest trieste is toch wel dat Babbel altijd klaar stond voor Esther , en veel gezever en gejank heeft moeten aanhoren , ze hadden best wel een band met elkaar en die heeft Esther kapot gemaakt ,door haar actie met Icaac
[ afbeelding ]
heeft hij wel gelijk inquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "GJ Staat voor het droomsapje op rood, maar voor de nageltjes op groen"
Ik vind het ook wel zielig om haar zo alleen te zien zitten maar ze maakt het er ook zelf naarquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:46 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel heel hard naar Esther toe dit.
Als ik mijn moeder zo zag zitten alleen op de bank zou ik gaan roepen dat ze naar huis moet komen.
Ik vind t zielig en jw is een klootzak
ze zit heerlijk aan haar tenen te fruttenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zielig om haar zo alleen te zien zitten maar ze maakt het er ook zelf naar
Zeker! Als er 1 rancuneus is daar is het die paljas welquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij wel gelijk in
GJ en Esther dat haat elkaar echt
Beide doen niet voor elkaar onderquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Als er 1 rancuneus is daar is het die paljas wel
Doet Esther helemaal zelfquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:45 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laten haar ook wel vaak in beeld zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel zielig om haar zo alleen te zien zitten maar ze maakt het er ook zelf naar
Kloptt.. Esther is ook wel zoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide doen niet voor elkaar onder
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze laten haar ook wel vaak in beeld zien.
Ik heb er geen medelijden mee.
Ze kan lekker op bed gaan liggen, neem een lepel droomsap en slapen maar.
Klaar.
ieuw, dat vind ik nog goorder dan met je schoenen aan op die bank, aan je tenen frutten..en dan de afgepullikte frustels zeker aan de bank smeren....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zit heerlijk aan haar tenen te frutten
misschien brengt ze JW zo nog een biertje
ze heeft zelf nog geen droomsap.....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:51 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze laten haar ook wel vaak in beeld zien.
Ik heb er geen medelijden mee.
Ze kan lekker op bed gaan liggen, neem een lepel droomsap en slapen maar.
Klaar.
jw mag toch gewoon zelf gaan zitten waar hij wil. Die zit lekker met Jeff in de blauwe stoelen te kletsenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:52 schreef woxxel het volgende:
Ja ze is wel apart. Maar haar eigen groepje laat haar wel barsten zo.
Jw zou op z'n minst bij d'r kunnen xitten. T is zijn maatje en als ie nadenkt wel zijn extra stem.
Gisteren likte ze uitgebreid aan haar vingers en met diezelfde vingers stopte ze iets van ui tussen een broodje, 2 seconden later.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:53 schreef Verida het volgende:
[..]
ieuw, dat vind ik nog goorder dan met je schoenen aan op die bank, aan je tenen frutten..en dan de afgepullikte frustels zeker aan de bank smeren....
lolquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:46 schreef woxxel het volgende:
Ik vind t wel heel hard naar Esther toe dit.
Als ik mijn moeder zo zag zitten alleen op de bank zou ik gaan roepen dat ze naar huis moet komen.
Ik vind t zielig en jw is een klootzak
Met een stoel en een biertje komt hij dat jaar wel door, daarom gunt hij iedereen niets wat geld kost.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Maar het maakt me allemaal niks uit"
Ze mag gewoon van JW nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft zelf nog geen droomsap.....
Die enge grijns ook op het gezicht van estherquote:Op vrijdag 24 februari 2023 20:58 schreef puzziepie het volgende:
Esther lult zich vast
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
Alsof ik een slechte comedy zit te kijken
Met op de achtergrond Mama i'm comin' hoo hoo hooome!
Verstandigste opmerking everquote:
Tis nie andersquote:
boos teleurgesteldquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
1000 yard stare ... + Bier
En bier, en van Esther af, win/winquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
1000 yard stare ... + Bier
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:08 schreef Sestra666 het volgende:
die gaat nog wel uit haarzelf nu met de staart tussen de beentjes
Knettergek dat mens,hoop op een filmpje.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:05 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dit joh! Bekvechten en dan ineens
"wil je nog een biertje?"
"Ja, als er nog is, ik denk dat het op is "
Van die momenten waarop denken in beelden 'meh' is..quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
Isaac
wordt ik nou in mijn oortje genomen
Verdorie, 2 streams om te volgen?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:11 schreef Flow3r het volgende:
Jeff : jij bent dit jaar aan het verpesten
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:12 schreef Hoempah het volgende:
Febo we willen wel maar 1 script tegelijk graag
of juist meerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:13 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is nu wel feller dan ooit, en lijkt iets minder febo-achtig/ iets minder in zijn NLP rol..
wel fijn
Esther is vals maar dacht dat Isaac dat niet was, nu is ze teleurgesteldquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap alleen niet wat Esther en Isaac nou echt bespreken... veel geblaat maar wat er nou echt is?
Beide knetter...quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
Ik snap alleen niet wat Esther en Isaac nou echt bespreken... veel geblaat maar wat er nou echt is?
ja dat kan ook hahahaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
of juist meer
hij weet het al
moet het verhaal smeuïger maken
Dat boontjesquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Isaak kan zijn boontjes heel goed doppen
hij is geen gekke henkie
Wel een gladjanus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
Isaak kan zijn boontjes heel goed doppen
hij is geen gekke henkie
Ik begrijp er ook niet veel meer van maar dat zal wel komen omdat het dat helemaal niet was of zoietsquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:14 schreef HappyCharly het volgende:
spuit 11quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Kim hebben ondertussen ook ruzie
Je streamt in het verledenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Jeff en Kim hebben ondertussen ook ruzie
Goffer ik mis weer alle leuks, JW die eindelijk ballen toontquote:
Hetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Knettergek dat mens,hoop op een filmpje.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het
"Wil je bier?"
"Denk dat het op is"
Moment
Filmpje: https://streamable.com/eyo5nv
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:17 schreef puzziepie het volgende:
Es is klaar voor de volgende ronde
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het
"Wil je bier?"
"Denk dat het op is"
Moment
Filmpje: https://streamable.com/eyo5nv
* greysbones pakt de dweilquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
Goffer, gun mezelf nog niet de tijd om effe naar de wc te gaan
Dit vind ik sneu voor Kim, je ziet aan haar gezicht dat ze het ook niet meer weet hoe ze moet reageren, verdrietigquote:
ZITquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen ze niet effe pauze nemen daar in de loods?
Nog een half jaartjequote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:18 schreef KinKiJan het volgende:
Kunnen ze niet effe pauze nemen daar in de loods?
Volgens mij kunnen ze die met een brains-opdracht ook gewoon de stip op zetten. Zo sloom als ie praat denk ie volgens mij ook. Kan ernaast zitten, maar dan verbergt ie het goedquote:
editquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:22 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
K5 kwam er mee zegt Es
Janwillem danquote:
Voor ons wel leukerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Janwillem dan![]()
Zit in gesprek met Gertjan, Esther vraagt of ze erbij mag komen zitten waarop Gertjan zegt dat ie dan weg gaat omdat ie geen zin heeft in haar
Janwillem had moeten zeggen dat ie in gesprek was met gertjan en dat ze later maar moet komen
allemaal losers
ik zit ook hele rare gezichten naar mijn laptop te trekken nuquote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:24 schreef HappyCharly het volgende:
Esther trekt van die vreemde bekken
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit ook hele rare gezichten naar mijn laptop te trekken nu![]()
Laptop dicht en blijven zitten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit ook hele rare gezichten naar mijn laptop te trekken nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |