En mensen van kleur en iemand in een rolstoel.quote:
woke hokjes moeten ook aangevinkt worden hequote:Op maandag 11 september 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En mensen van kleur en iemand in een rolstoel.
Ja, dat is helemaal hip.quote:Op maandag 11 september 2023 19:28 schreef TLC het volgende:
[..]
woke hokjes moeten ook aangevinkt worden he
Ik hoorde hem zelf ook al in m’n hoofd,quote:Op maandag 11 september 2023 15:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit is pas een goede slogan!
Goed werk dan.quote:Op dinsdag 12 september 2023 00:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zelf ook al in m’n hoofd,.
Ik check het steeds.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:36 schreef Rostrup het volgende:
- geknuselde reclames waar een blanke, een donker persoon, een moslim, iemand met een beperking en een transgender ingepropt zijn.
-
Lebara. Net zo erg als die reclame van Ben met dat zinnetje “ik ben ok”quote:Op donderdag 14 september 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
Het geslurp uit een milkshake en zogenaamd leuke lijzige stem. Iets met onbeperkt.
Het is ‘En dat voor die prijs…’quote:Op vrijdag 22 september 2023 19:05 schreef TLC het volgende:
Frank 'ik niet goed Nederlands praten' Lammers
'bedankt voor die prijs... JUMBO'
![]()
![]()
![]()
Meteen je tuin uitschoppen!quote:Op zaterdag 23 september 2023 18:45 schreef soapie het volgende:
Die met dat betweterige kind over die laadpalen!
Het blijft irritantquote:Op zaterdag 23 september 2023 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is ‘En dat voor die prijs…’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |