Die kleine gespierde beentjes ook. Met dat lachje als ze met die dikke pootjes dat zeewater omhoog probeert te schoppenquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:18 schreef MadMaster het volgende:
Komt de eilandbezoekster Lotte nou met 2 ongetwijfeld gesmolten milkshakes van het vasteland haar liefde betuigen aan de eilandbewoonster Marit?
[..]
Zo rollen ze op dat eiland.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Die kleine gespierde beentjes ook. Met dat lachje als ze met die dikke pootjes dat zeewater omhoog probeert te schoppen
Is die dikke in die stoel een transgender?quote:
Je weet het niet meer momenteel. Er zitten iig meer zwarten dan blanken in reclames tegenwoordig. Als je een gezin met 4 blanken ziet winkelen moet er minimaal één zwarte cassiere tegen overstaan.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is die dikke in die stoel een transgender?
Lenor.quote:Op zondag 10 september 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
Ben de naam vergeten waarover het gaat maar het zijn allemaal mensen die hun was niet kunnen drogen omdat het typisch Nederlands weer is. En dat wordt dan ook nog eens gezongen met niet kloppende teksten. Vreselijk gewoon, erger me er kapot aan!![]()
Wat goed van jou, dank je!quote:
Als een hele slechte, foute musical.quote:Op zondag 10 september 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat goed van jou, dank je!![]()
Is toch vreselijk dat gezang?
Met afstand de meest irritante reclame op tv. Niet in de laatste plaats omdat die Fresku zo'n jankbal is. Ging destijds lopen janken omdat die ooraids van 'm niet genoeg aandacht kreeg op zenders als 3FM. Helaas nog met succes ook.quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef erik_77 het volgende:
Voordeel dat T-Mobile z’n naam heeft veranderd: hopelijk komt er geen variant op die ‘denk unlimiteT’ reclame 🤮
Volgens mij moet het spoken word voorstellen.quote:Op zaterdag 9 september 2023 13:37 schreef erik_77 het volgende:
Die vreselijke zeikstem van de Arla radioreclame (“open je ogen. Proef de natuur enz.”)
Vier stuks zelfs, als ik me niet vergis. Odido zet de 'Unlimited' abonnementen centraal in hun aanbod.quote:Op zondag 10 september 2023 14:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
...Overigens heeft Odido wel één of ander abonnement met "unlimited", dus ik houd m'n hart vast voor toekomstige commercials.
Sterker nog, al hun abonnementen zijn unlimited.quote:Op zondag 10 september 2023 14:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Met afstand de meest irritante reclame op tv. Niet in de laatste plaats omdat die Fresku zo'n jankbal is. Ging destijds lopen janken omdat die ooraids van 'm niet genoeg aandacht kreeg op zenders als 3FM. Helaas nog met succes ook.
Overigens heeft Odido wel één of ander abonnement met "unlimited", dus ik houd m'n hart vast voor toekomstige commercials.
Deze.quote:Op zondag 10 september 2023 13:15 schreef Chea49 het volgende:
Ben de naam vergeten waarover het gaat maar het zijn allemaal mensen die hun was niet kunnen drogen omdat het typisch Nederlands weer is. En dat wordt dan ook nog eens gezongen met niet kloppende teksten. Vreselijk gewoon, erger me er kapot aan!![]()
Dit is pas een goede slogan!quote:Op zondag 10 september 2023 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Echt hi ha ho dacht het marketingbureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |