Ja die ja, ook in een variant met Sanne. Door de toon en de manier van praten dacht ik minstens dat het over een dildo ging of zo, maar nee, een airfryer of nieuwe hardloopschoenenquote:
Lenor.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:08 schreef Charmian het volgende:
'die zweetgeur maakt me misselijk' geen idee waar die commercial voor staat maar![]()
Precies dat. Zij maakt ons misselijk + als je ook nog bedenkt hoe zweetgeur kan zijn.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:23 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Lenor.
Ze klinkt ook alsof ze het half kotsend uitspreekt.
die reclame met die 2 beren achter de 2 mannen is ook leukquote:
Dat is veruit de leukste reclame van het jaar het kan dus wel.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:43 schreef TLC het volgende:
[..]
die reclame met die 2 beren achter de 2 mannen is ook leuk
Maar alleen de maandverband- en schoonmaakmiddelen-reclames worden ondertiteld.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:44 schreef TLC het volgende:
Nu zie je ook bij het begin van een reclameblok dat reclames kunnen worden ondertiteld, wie de neuk zou zoiets willen ??!!
Mensen die in stilte tv kijken.quote:Op maandag 21 augustus 2023 19:44 schreef TLC het volgende:
Nu zie je ook bij het begin van een reclameblok dat reclames kunnen worden ondertiteld, wie de neuk zou zoiets willen ??!!
heb ik nietquote:
Raarw.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:43 schreef erik_77 het volgende:
Die reclame van Lays waarin zo’n gast helemaal lyrisch is over hun ssssjips
Zeer irritant ja.quote:Op zondag 27 augustus 2023 20:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Het al tijden kwakkelende PostNL achtte het kennelijk toch een snuggere move om geld uit te geven aan een nieuwe slogan met bijbehorend infantiel deuntje.
tOt SnEl PoStNl
quote:De merkfilm vertelt het verhaal van Marit, een meisje van Texel, die samen met haar vader dagjes uit verzorgt op een omgebouwde vissersboot. Daar ontmoet ze het stadse meisje Lotte, aan wie ze al het moois van Texel laat zien. Leuke dingen die je allemaal niet op het vaste land hebt. Toch weet Lotte haar uiteindelijk te verrassen met iets dat je op het eiland niet hebt…
Ik krijg echt neigingen om die zak sjippsss over zijn gare kop te trekkenquote:Op donderdag 31 augustus 2023 21:43 schreef erik_77 het volgende:
Die reclame van Lays waarin zo’n gast helemaal lyrisch is over hun ssssjips
"Wij zijn de odidood"quote:Op dinsdag 5 september 2023 20:28 schreef erik_77 het volgende:
Voordeel dat T-Mobile z’n naam heeft veranderd: hopelijk komt er geen variant op die ‘denk unlimiteT’ reclame 🤮
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |