Als ze het voor elkaar krijgen dat op bataljon of brigade niveau te organiseren dan zou dat toch wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zoals Bob deen het ook zei, "het is nu de vraag of de Oekraners als team gecombineerd gebruik kunnen maken van alle systemen die ze gaan ontvangen " . We gaan het zien.
Ja inderdaad. Sowieso vermeiden dat het hele spulletje niet meteen in een hinderlaag laten lopen. De Russen zullen ze graag te pakken krijgen weet je ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zoals Bob deen het ook zei, "het is nu de vraag of de Oekraners als team gecombineerd gebruik kunnen maken van alle systemen die ze gaan ontvangen " . We gaan het zien.
China heeft volgens mij geen buurman waar ze sinds de jaren 40 geen oorlog mee hebben gevoerd, of met dodelijk geweld haar zin heeft doorgedrukt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
op zich is de toon van china niet verkeerd. Maar china heeft nog nooit iets buiten zijn eigen grens gedaan, nog niet in hun 5000 jaar geschiedenis als wat hun zien als 1 rijk, tibet valt hier ook onder bijv. maar china heeft na mijn weten nooit een buurland binnen gevallen voor een extra bufferzone, china bouwt dan gewoon een muur.
Het kan altijd gebeuren.
Er gaan er een aantal kapot.. Of het door Russen komt laat ik in het midden, maar dat gaat heel, heel breed uitgemeten worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sowieso vermeiden dat het hele spulletje niet meteen in een hinderlaag laten lopen. De Russen zullen ze graag te pakken krijgen weet je ook.
Ik vermoed dat de Russen de Leopard 1 tanks ook nog wel een paar keer gaan duiden als zijnde nummer 2.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er gaan er een aantal kapot.. Of het door Russen komt laat ik in het midden, maar dat gaat heel, heel breed uitgemeten worden.
Niet dat het uitmaakt maar ik zie de berichten al voor me
Het is wachten inderdaad op de eerste tank die kapot geschoten gaat worden door de Russen. Zitten ook al een aantal users op dit forum watertandend op te wachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er gaan er een aantal kapot.. Of het door Russen komt laat ik in het midden, maar dat gaat heel, heel breed uitgemeten worden.
Niet dat het uitmaakt maar ik zie de berichten al voor me
dit is toch best zieligquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
Ben wel erg teleurgesteld over de minimale hoeveelhijd Leo-2 die beschikbaar zijn en al dat getreuzel.
Europese landen blijven watjes.
Ik wil deze nog even aanzien. Maar eens kijken hoe het loopt met wat men nu heeft en in hoeverre later dit jaar er meer bijkomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
Ben wel erg teleurgesteld over de minimale hoeveelhijd Leo-2 die beschikbaar zijn en al dat getreuzel.
Europese landen blijven watjes.
Zeker, want ik woon in NL, ik heb niks aan NL parlementarirs die blijkbaar met "turkse kwesties" bezig zijn. Volgens mij zitten dat soort mensen dan in het verkeerde parlement.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is totaal niet fascinerend, zeker niet in deze kwesties.
Als het Turkse kwesties betreft, is je mening hierover trouwens waarschijnlijk weer heel anders.
Erg treffende video, veel van het door Poetin geuite historische geneuzel over Oekrane komt rechtstreeks uit de boekjes van de Nazi's.quote:
Waarom?quote:
Rob de Wijk komt in zijn analyses niet verder meer dan waarschuwen voor de nucleaire dreiging. Niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Wist je nog dat Rob de Wijk zo mad was dat sommige politici zeiden dat Oekrane moet winnen. Nu zegt iedereen het en hoor je hem niet meer.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom?
Meer tanks = meer dode Russen.
60 is best lekker.quote:
Ondertussen zegt hij ook dat het het beste is dat de Oekraners winnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Wist je nog dat Rob de Wijk zo mad was dat sommige politici zeiden dat Oekrane moet winnen. Nu zegt iedereen het en hoor je hem niet meer.
"Hoogleraar internationale betrekkingen Rob de Wijk is kritisch op hoe Nederlandse politici de oorlog in Oekrane benaderen. Telkens de bewoording van 'wij moeten winnen' gebruiken is volgens De Wijk niet verstandig. "De Amerikanen doen dit beter", zegt hij bij WNL Op Zondag op NPO 1."
dat kun je vinden, maar volgens mij ben jij verder de enige die het fascinerend vindt dat DENK in deze kwestie aan de "goede kant" staat en de Fvd niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker, want ik woon in NL, ik heb niks aan NL parlementarirs die blijkbaar met "turkse kwesties" bezig zijn. Volgens mij zitten dat soort mensen dan in het verkeerde parlement.
Zit hij ook op FOK dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:05 schreef Breekfast het volgende:
Rob de Wijk komt in zijn analyses niet verder meer dan waarschuwen voor de nucleaire dreiging.
Hoe harder hoe beter.quote:
Ik heb het jaren zeer intensief gevolgd, al tijden niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:17 schreef koemleit het volgende:
dat is namelijk precies wat je zou verwachten als je de politiek ook maar enigszins volgt.
Ow, het sentiment dat Denk een vooruitgeschoven post van erdogan is/was, komt niet bij mij vandaan.quote:Maar als ik jouw post lees, is dus inderdaad je idee "denk is turk, moet oprotten is slecht".
Ligt (blijkbaar dus) heel wat genuanceerder.
Putler:quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Erg treffende video, veel van het door Poetin geuite historische geneuzel over Oekrane komt rechtstreeks uit de boekjes van de Nazi's.
quote:Ik zeg nazi dingen, ik gedraag me als nazi, ik val landen aan als nazi, ik leidt mijn legers als een nazi en ruim mijn interne tegenstanders op als een nazi.
Maar iedereen die tegen mij is, is een nazi!!!
Wat is met Zweden aan de hand?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Sydney Opera House
[ afbeelding ]
Empire State Building New York
[ afbeelding ]
Je wil als nietszeggende BN'er wel meedoen met de trend he. Zo ben ik tijdens de corona crisis geblokkeerd door Tim Douwsma omdat ik tegen zijn mening in ging.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
Met wie ik het vandaag toch weer aan de stok kreeg op twitter:
[ afbeelding ]
Onze Henk is er zo eentje van 'mEnSeN DiE wApEnS wIlLeN sTuReN zIjN oOrLoGsHiTsErS, zE MoEtEn OnDeRhAnDeLeN!1!EINZ!!'.
Daar is niksquote:
Kwaliteitspost. Geeft ons veel stof om over na te denken.quote:
deze vind ik ook humorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Daar is niksaan, met het geld van Rusland Heineken spekt putler zijn moordcommando's
Hadden die niet vooral nut toen Rusland nog met hele files aan tanks vaststonden in de modder? Zal wel minder slagvaardig zijn in de loopgraven oorlog van nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
Geen beeldmateriaal van de bayraktar meer, zijn die Turkse drones nog in gebruik uberhaupt?
"Wat de New York Times heeft gedaan, is de huidige maandelijkse import- en exportwaardes van Nederland met Rusland vergeleken met de waardes van voor de oorlog", legt Marjolijn Jaarsma uit, econoom bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). "Daarin zien we dat de waarde van de export van Nederland naar Rusland met 52 procent is afgenomen en de waarde van de import vanuit Rusland met 74 procent is toegenomen."quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Geeft ons veel stof om over na te denken.
oh ik zal er ook geen traantje om laten als ze zouden omvallen of krimpenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:38 schreef ExTec het volgende:
Ow, en wmb boycot iedereen dat ranzige bier-spoelwater naar de maan. Nothing of value will be lost, zullen we maar zeggen
Een jaar geleden snapte Rusland ook nog niet zo goed dat je je luchtverdediging aan moet hebben staan als je een land binnenvalt, waardoor het prijsschieten was voor de Bayraktars.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hadden die niet vooral nut toen Rusland nog met hele files aan tanks vaststonden in de modder? Zal wel minder slagvaardig zijn in de loopgraven oorlog van nu.
Eh,....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
"Wat de New York Times heeft gedaan, is de huidige maandelijkse import- en exportwaardes van Nederland met Rusland vergeleken met de waardes van voor de oorlog", legt Marjolijn Jaarsma uit, econoom bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). "Daarin zien we dat de waarde van de export van Nederland naar Rusland met 52 procent is afgenomen en de waarde van de import vanuit Rusland met 74 procent is toegenomen."
https://eenvandaag.avrotr(...)-geven-wel-meer-uit/
(lol)
maar muh roept maar watquote:
Dit was ook een mooie :https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-eu-david-osullivanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
"Wat de New York Times heeft gedaan, is de huidige maandelijkse import- en exportwaardes van Nederland met Rusland vergeleken met de waardes van voor de oorlog", legt Marjolijn Jaarsma uit, econoom bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). "Daarin zien we dat de waarde van de export van Nederland naar Rusland met 52 procent is afgenomen en de waarde van de import vanuit Rusland met 74 procent is toegenomen."
https://eenvandaag.avrotr(...)-geven-wel-meer-uit/
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |