Als ze het voor elkaar krijgen dat op bataljon of brigade niveau te organiseren dan zou dat toch wel moeten lukken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zoals Bob deen het ook zei, "het is nu de vraag of de Oekraïners als team gecombineerd gebruik kunnen maken van alle systemen die ze gaan ontvangen " . We gaan het zien.
Ja inderdaad. Sowieso vermeiden dat het hele spulletje niet meteen in een hinderlaag laten lopen. De Russen zullen ze graag te pakken krijgen weet je ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
Zoals Bob deen het ook zei, "het is nu de vraag of de Oekraïners als team gecombineerd gebruik kunnen maken van alle systemen die ze gaan ontvangen " . We gaan het zien.
China heeft volgens mij geen buurman waar ze sinds de jaren 40 geen oorlog mee hebben gevoerd, of met dodelijk geweld haar zin heeft doorgedrukt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
op zich is de toon van china niet verkeerd. Maar china heeft nog nooit iets buiten zijn eigen grens gedaan, nog niet in hun 5000 jaar geschiedenis als wat hun zien als 1 rijk, tibet valt hier ook onder bijv. maar china heeft na mijn weten nooit een buurland binnen gevallen voor een extra bufferzone, china bouwt dan gewoon een muur.
Het kan altijd gebeuren.
Er gaan er een aantal kapot.. Of het door Russen komt laat ik in het midden, maar dat gaat heel, heel breed uitgemeten worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Sowieso vermeiden dat het hele spulletje niet meteen in een hinderlaag laten lopen. De Russen zullen ze graag te pakken krijgen weet je ook.
Ik vermoed dat de Russen de Leopard 1 tanks ook nog wel een paar keer gaan duiden als zijnde nummer 2.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er gaan er een aantal kapot.. Of het door Russen komt laat ik in het midden, maar dat gaat heel, heel breed uitgemeten worden.
Niet dat het uitmaakt maar ik zie de berichten al voor me
Het is wachten inderdaad op de eerste tank die kapot geschoten gaat worden door de Russen. Zitten ook al een aantal users op dit forum watertandend op te wachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Er gaan er een aantal kapot.. Of het door Russen komt laat ik in het midden, maar dat gaat heel, heel breed uitgemeten worden.
Niet dat het uitmaakt maar ik zie de berichten al voor me
dit is toch best zieligquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
Ben wel erg teleurgesteld over de minimale hoeveelhijd Leo-2 die beschikbaar zijn en al dat getreuzel.
Europese landen blijven watjes.
Ik wil deze nog even aanzien. Maar eens kijken hoe het loopt met wat men nu heeft en in hoeverre later dit jaar er meer bijkomt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:50 schreef Hyperdude het volgende:
Ben wel erg teleurgesteld over de minimale hoeveelhijd Leo-2 die beschikbaar zijn en al dat getreuzel.
Europese landen blijven watjes.
Zeker, want ik woon in NL, ik heb niks aan NL parlementariërs die blijkbaar met "turkse kwesties" bezig zijn. Volgens mij zitten dat soort mensen dan in het verkeerde parlement.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is totaal niet fascinerend, zeker niet in deze kwesties.
Als het Turkse kwesties betreft, is je mening hierover trouwens waarschijnlijk weer heel anders.
Erg treffende video, veel van het door Poetin geuite historische geneuzel over Oekraïne komt rechtstreeks uit de boekjes van de Nazi's.quote:
Waarom?quote:
Rob de Wijk komt in zijn analyses niet verder meer dan waarschuwen voor de nucleaire dreiging. Niet meer serieus te nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Wist je nog dat Rob de Wijk zo mad was dat sommige politici zeiden dat Oekraïne moet winnen. Nu zegt iedereen het en hoor je hem niet meer.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom?
Meer tanks = meer dode Russen.
60 is best lekker.quote:
Ondertussen zegt hij ook dat het het beste is dat de Oekraïners winnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:01 schreef Simmertje het volgende:
Wist je nog dat Rob de Wijk zo mad was dat sommige politici zeiden dat Oekraïne moet winnen. Nu zegt iedereen het en hoor je hem niet meer.
"Hoogleraar internationale betrekkingen Rob de Wijk is kritisch op hoe Nederlandse politici de oorlog in Oekraïne benaderen. Telkens de bewoording van 'wij moeten winnen' gebruiken is volgens De Wijk niet verstandig. "De Amerikanen doen dit beter", zegt hij bij WNL Op Zondag op NPO 1."
dat kun je vinden, maar volgens mij ben jij verder de enige die het fascinerend vindt dat DENK in deze kwestie aan de "goede kant" staat en de Fvd niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:57 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeker, want ik woon in NL, ik heb niks aan NL parlementariërs die blijkbaar met "turkse kwesties" bezig zijn. Volgens mij zitten dat soort mensen dan in het verkeerde parlement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |