Kwestie van tijd dat het woord burgemeester ook veranderd wordt in burgejuffrouw, of zelfs burgepersoon 😱quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh wauw, zijn ze daar nu oprecht mee begonnen ja?
NOS besloot ook eenzijdig dat blank wit moest zijn en dat hebben andere media klakkeloos overgenomen. Nu vind ik dat al hemeltergend kut, maar camerapersoon.. Überhaupt persoon ipv man of vrouw
Mwa wat dit betreft snap ik hem nog wel hoor. Je ziet nu 1 maal niet wie een camera bedient. Op het moment dat er belangrijke beelden geschoten worden door een vrouw en vervolgens heeft men het in de commentaren over een man zou mij dit wel irriteren als ik de desbetreffende vrouw zou zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oh wauw, zijn ze daar nu oprecht mee begonnen ja?
NOS besloot ook eenzijdig dat blank wit moest zijn en dat hebben andere media klakkeloos overgenomen. Nu vind ik dat al hemeltergend kut, maar camerapersoon.. Überhaupt persoon ipv man of vrouw
Ik dacht eerder aan ptssquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:13 schreef Frutsel het volgende:
FSB ook actief in de Schilderswijk?
Kind uit raam gevallen
https://nos.nl/artikel/24(...)-verdachte-aanhouden
In dat geval vind ik dat het tijd word voor NATO boots on the ground.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef slashdotter3 het volgende:
Wel een goede theorie, lok Ukraine in een oorlog met Belarus en Transdnistria en ze moeten dan mankracht daaraan spenderen die ze beter in Oost Ukraine hadden kunnen gebruiken.
https://qr.ae/pri256
The actual plan, as predicted by the Institute for the study of war, is for Russian soldiers cosplay Ukrainian soldiers and attack targets inside Belarus. This would be then used to pressure Lukashenko and Belarus to join the war. The actual goal here is not to make another drive to Kyiv, the entire Belarussian army plus whatever Russians can muster wouldn’t be enough to take a city of that size, no.
The goal is to fix a good deal of Ukrainian soldiers to northern front and prevent Ukraine from launching counterattacks. Belarussian army is decrepit, but it should be able to siphon a good number of soldiers away from the eastern front, at least for a time. This is the Russian plan, if you think it smells of desparation, you’d be right.
The attack around Moldova is just Russia trying more of the same, but in the west. Russian forces in Moldova aren’t strong enough to seriously threaten anything, but an operation there would complicate matters for Ukraine, force them to deploy a portion of their strength to pacify Transdnistria. The best they can hope for is for Ukraine to occupy the region and face an insurgency, drawing men and material for several months until the situation is resolved (likely with great prejudice).
Russia is trying to use their remaining allies as sacrificial pawns in their war against Ukraine. It’s par for the course, really.
Dag of 4 à 5 in dit tempo.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:21 schreef ExTec het volgende:
Over een dag of 6, 7 de 150.000?
[ afbeelding ]
Eigenlijk zou het raar zijn dat ze een datum zouden eten dat zo catastrofale gevolgen bleek te hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
Maar de conclusie is dus dat Rusland ondanks verwachtingen niet massaal steden bestookt op deze dag, ze moeten dus echt sparen en/of wachten tot de fabrieken weer wat hebben bijgemaakt? Anders hadden ze deze kans niet laten liggen.
In het Frans is het “le maire”, le is mannelijk. Er zijn tegenwoordig heel wat vrouwelijke burgemeesters, madame le maire. Dat botst echt met mijn taalgevoel.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kwestie van tijd dat het woord burgemeester ook veranderd wordt in burgejuffrouw, of zelfs burgepersoon 😱
![]()
Denk is ondertussen een mainstream Nederlandse partij geworden dat vrij mainstream politiek voert. Kennelijk heeft niet iedereen dat door. In Rotterdam leveren ze zelfs wethouders. Dat ze mogelijk in de toekomst ook ministers zullen leveren is zeker plausibel. Iets wat je. Over een Forum of een pvv niet kan zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat is totaal niet fascinerend, zeker niet in deze kwesties.
Als het Turkse kwesties betreft, is je mening hierover trouwens waarschijnlijk weer heel anders.
Verder zegt het ook veel over hoe je de Nederlandse politiek volgt als je zegt "zelfs DENK". Alsof die ook maar iets een link met Rusland hebben laten zien ook.
Dan ben je waarschijnlijk nooit verder dan het "turken slecht" narratief gekomen.
Ik volg denk niet zo, maar is dat niet begonnen nadat Kuzu vertrokken is? Azarkan vind ik een goed politicus.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Denk is ondertussen een mainstream Nederlandse partij geworden dat vrij mainstream politiek voert. Kennelijk heeft niet iedereen dat door. In Rotterdam leveren ze zelfs wethouders. Dat ze mogelijk in de toekomst ook ministers zullen leveren is zeker plausibel. Iets wat je. Over een Forum of een pvv niet kan zeggen.
dit is wel offtopic, maar ik acht de kans dat DENK ministers gaat leveren op dit moment niet heel groot.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Denk is ondertussen een mainstream Nederlandse partij geworden dat vrij mainstream politiek voert. Kennelijk heeft niet iedereen dat door. In Rotterdam leveren ze zelfs wethouders. Dat ze mogelijk in de toekomst ook ministers zullen leveren is zeker plausibel. Iets wat je. Over een Forum of een pvv niet kan zeggen.
Azarkan is ook DE man tegenwoordig. Ik ben blij dat die twee Toerkoes inzagen dat ze de Mocro het voortouw moesten laten nemen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:20 schreef StateOfMind het volgende:
Niet mijn partij, maar Azarkan doet het idd goed ja
Het begon inderdaad met een broederstrijd binnen de PvdA.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik volg denk niet zo, maar is dat niet begonnen nadat Kuzu vertrokken is? Azarkan vind ik een goed politicus.
Een partij als denk is prima gezien de allochtoons stem die ze vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:21 schreef koemleit het volgende:
[..]
dit is wel offtopic, maar ik acht de kans dat DENK ministers gaat leveren op dit moment niet heel groot.
Wel pakken ze het "serieuzer" aan dan een Forum of pvv en is meeregeren (denk ik) wel hun doel.
het blijft natuurlijk wel de "Turkse" partij, met (voor Nederland dan) soms wat achterhaalde (islamitisch/turkse) standpunten.
Hopelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:21 schreef ExTec het volgende:
Over een dag of 6, 7 de 150.000?
[ afbeelding ]
Wat een onvoorstelbaar en onzinnig leed hebben die Russen sindsdien toch veroorzaaktquote:
Zoals Bob deen het ook zei, "het is nu de vraag of de Oekraïners als team gecombineerd gebruik kunnen maken van alle systemen die ze gaan ontvangen " . We gaan het zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:30 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Brengt best wel wat zenuwen met zich mee. Je verwacht nu toch wel een tactisch succesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |