Zit hij ook op FOK dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:05 schreef Breekfast het volgende:
Rob de Wijk komt in zijn analyses niet verder meer dan waarschuwen voor de nucleaire dreiging.
Hoe harder hoe beter.quote:
Ik heb het jaren zeer intensief gevolgd, al tijden niet meerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:17 schreef koemleit het volgende:
dat is namelijk precies wat je zou verwachten als je de politiek ook maar enigszins volgt.
Ow, het sentiment dat Denk een vooruitgeschoven post van erdogan is/was, komt niet bij mij vandaan.quote:Maar als ik jouw post lees, is dus inderdaad je idee "denk is turk, moet oprotten is slecht".
Ligt (blijkbaar dus) heel wat genuanceerder.
Putler:quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:59 schreef J.B. het volgende:
[..]
Erg treffende video, veel van het door Poetin geuite historische geneuzel over Oekraïne komt rechtstreeks uit de boekjes van de Nazi's.
quote:Ik zeg nazi dingen, ik gedraag me als nazi, ik val landen aan als nazi, ik leidt mijn legers als een nazi en ruim mijn interne tegenstanders op als een nazi.
Maar iedereen die tegen mij is, is een nazi!!!
Wat is met Zweden aan de hand?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
Sydney Opera House
[ afbeelding ]
Empire State Building New York
[ afbeelding ]
Je wil als nietszeggende BN'er wel meedoen met de trend he. Zo ben ik tijdens de corona crisis geblokkeerd door Tim Douwsma omdat ik tegen zijn mening in ging.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:17 schreef xpompompomx het volgende:
Met wie ik het vandaag toch weer aan de stok kreeg op twitter:
[ afbeelding ]
Onze Henk is er zo eentje van 'mEnSeN DiE wApEnS wIlLeN sTuReN zIjN oOrLoGsHiTsErS, zE MoEtEn OnDeRhAnDeLeN!1!EINZ!!'.
Daar is niksquote:
Kwaliteitspost. Geeft ons veel stof om over na te denken.quote:
deze vind ik ook humorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Daar is niksaan, met het geld van Rusland Heineken spekt putler zijn moordcommando's
Hadden die niet vooral nut toen Rusland nog met hele files aan tanks vaststonden in de modder? Zal wel minder slagvaardig zijn in de loopgraven oorlog van nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:36 schreef RamboDirk het volgende:
Geen beeldmateriaal van de bayraktar meer, zijn die Turkse drones nog in gebruik uberhaupt?
"Wat de New York Times heeft gedaan, is de huidige maandelijkse import- en exportwaardes van Nederland met Rusland vergeleken met de waardes van voor de oorlog", legt Marjolijn Jaarsma uit, econoom bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). "Daarin zien we dat de waarde van de export van Nederland naar Rusland met 52 procent is afgenomen en de waarde van de import vanuit Rusland met 74 procent is toegenomen."quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Kwaliteitspost. Geeft ons veel stof om over na te denken.
oh ik zal er ook geen traantje om laten als ze zouden omvallen of krimpenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:38 schreef ExTec het volgende:
Ow, en wmb boycot iedereen dat ranzige bier-spoelwater naar de maan. Nothing of value will be lost, zullen we maar zeggen
Een jaar geleden snapte Rusland ook nog niet zo goed dat je je luchtverdediging aan moet hebben staan als je een land binnenvalt, waardoor het prijsschieten was voor de Bayraktars.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hadden die niet vooral nut toen Rusland nog met hele files aan tanks vaststonden in de modder? Zal wel minder slagvaardig zijn in de loopgraven oorlog van nu.
Eh,....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
"Wat de New York Times heeft gedaan, is de huidige maandelijkse import- en exportwaardes van Nederland met Rusland vergeleken met de waardes van voor de oorlog", legt Marjolijn Jaarsma uit, econoom bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). "Daarin zien we dat de waarde van de export van Nederland naar Rusland met 52 procent is afgenomen en de waarde van de import vanuit Rusland met 74 procent is toegenomen."
https://eenvandaag.avrotr(...)-geven-wel-meer-uit/
(lol)
maar muh roept maar watquote:
Dit was ook een mooie :https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-eu-david-osullivanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
"Wat de New York Times heeft gedaan, is de huidige maandelijkse import- en exportwaardes van Nederland met Rusland vergeleken met de waardes van voor de oorlog", legt Marjolijn Jaarsma uit, econoom bij het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). "Daarin zien we dat de waarde van de export van Nederland naar Rusland met 52 procent is afgenomen en de waarde van de import vanuit Rusland met 74 procent is toegenomen."
https://eenvandaag.avrotr(...)-geven-wel-meer-uit/
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |