Vooral een kwestie van uitproberen of het voor je werkt, sporten op een lege maag.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn wekker staat doordeweeks om half 7 en ik heb bedacht dat ik meteen ga als ik wakker ben, dan kan ik ontbijt meenemen op de terugweg (ja, zeg maar niets over goede gewoontes)
Donderdag ging het prima. Maar toen heb ik na het sporten ook wel echt geluncht en ontbeten direct na het sporten (maar toen begon ik om 11 uur, zaterdag dus eerder).quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooral een kwestie van uitproberen of het voor je werkt, sporten op een lege maag.
Wat een bijzondere plek! heb je gevonden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Djiezus @Lonaa jij gaat ervoor! Fijn, dat je aanmoediging hebt.![]()
Ook van hier, weliswaar digitaal.
Zo fruitig als gister, zo beroerd vanmorgen na een Hele nacht spoken.
Ziek gemeld. Voor het eerst in al die jaren.
Oh sigme…je vertrekt zondag al! Dacht dat je nog een weekje speling had.
Uit je post begrijp ik, dat je sinds kort (ook) aan de fitness bent!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Donderdag ging het prima. Maar toen heb ik na het sporten ook wel echt geluncht en ontbeten direct na het sporten (maar toen begon ik om 11 uur, zaterdag dus eerder).
Ripped aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 09:23 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, hier, dan kunnen jullie mee horrorren, ik grapte met mijn fysio maandag over hoe erg de workout kon zijn. We kwamen tot de conclusie dat een workout met as many reps as possible voor 7 minuten met burpees wel heel erg naar zou zijn. En dan gevolgd door een zware lift voor max kilo's.
De workout:
as many reps as possible voor 15 minuten:
5 burpees
10 shuttle runs.
Na iedere 10 shuttle runs + 5 extra burpees.
(dus 5 burpees, 10 runs, 10 burpees, 10 runs, 15 burpees, 10 runs ect.)
Dan direct daarna: 1 RM thruster.
Dus the worst case scenario is even worse. Behalve 2x zo lang als in ons "grapje" zit er ook sprinten bij en de lift is de kutste lift die we bezitten.
Hahaha, nee hoor, Lonaa is mijn coach niet, maar ze is wel deels verantwoordelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Uit je post begrijp ik, dat je sinds kort (ook) aan de fitness bent!
Met Lonaa als ‘coach’ komt het vast goed.
Nouja en mijn bovenbenen zijn geowon altijd hetzelfde gebleven, dus ik ben qua broekmaat niet heel veel gezakt ondanks alle kilo's die eraf zijn. Het zou mooi zijn als dat een beetje bijtrekt zodat je niet altijd met een afzakkende broek zit of met een riem die niet lekker zitquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:23 schreef AnneX het volgende:
@:Troel je merkt het vanzelf aan de kleding inderdaad.
En aan de conditie!
MnX is sinds kort gewisseld van een klets fysio uurtje / week naar de sportschool, die veel meer opties biedt. Die is vanmorgen voor de 3e x deze week!![]()
De uitslover.
Mijn voordeel is dat er op zich van mijn taille niet heel veel meer af kanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:29 schreef Lonaa het volgende:
De maten van mijn lijf zijn er niet gangbaarder opgeworden @:Troel dus uh, succes.
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:30 schreef Lonaa het volgende:
Oh ja, cyclus. Ik voorzie klats tijdens de workout hihaho I really want to die.
Hou opquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker 50x op je baarmoeder vallen.
Oooh, dat is bijna een kopie van de molen in de straat waar ik tot mijn 19e heb gewoondquote:
Jawel. Het meeste is prima te doen, al dan niet met een beetje ibu in je flikker. Tenminste, bij mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Hou opIk moet volgende week doorgeven of ik donderdag in staat ben om te trainen of niet en ik kan het totaal niet inschatten
![]()
Ja, maar maandag gaan ze dus de boel wegbrandenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jawel. Het meeste is prima te doen, al dan niet met een beetje ibu in je flikker. Tenminste, bij mij.
Oh ja. Uh. Ja. Ik heb daar geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar maandag gaan ze dus de boel wegbranden
Klinkt top.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker 50x op je baarmoeder vallen.
Als ik dit zo lees maakt mijn brein daar een keurig dichtgelast naadje van....quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar maandag gaan ze dus de boel wegbranden
That would be sad.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees maakt mijn brein daar een keurig dichtgelast naadje van....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |