Tenzij GJ zegt dat ze dat niet mag?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het over roken gaat, zal Babette dat hardcore verdedigen
In het extreme nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther van het padje? Dat is toch haar normale staat van zijn?
Hij heeft natuurlijk een overdosis genomen omdat hij niet van verjaardagen houdtquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat ie droomsap had gehad en doorslaapt tot morgen
In NL mag het niet eens verkocht wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een overdosis genomen omdat hij niet van verjaardagen houdt
Ik denkt Esther het stiekem door zijn eten heeft gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een overdosis genomen omdat hij niet van verjaardagen houdt
Illegale middelen op nationale tv jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
In NL mag het niet eens verkocht worden
Dat droomsapje is niet zo goed
moet ze eerder over babbel zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Ik snap ook niet dat je zo drank afhankelijk bent (over Wendy)
Nee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:17 schreef Harry het volgende:
Over dat 'verboden' DroomSap. Dat is gewoon te koop bij de Kruidvat of De Tuinen.
zo vreselijk illegaal is het helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Illegale middelen op nationale tv ja
Neem het niet zo serieus johquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:20 schreef Verida het volgende:
[..]
zo vreselijk illegaal is het helemaal niet.
Het is geen wietolie ofzo
Het stofje wat erin zit, wat maakt dat je slaapt, staat niet op de officiele lijst van geneesmiddelen. Maar het is wel gewoon te koop, misschien onder een iets andere naam.
Dat mag namelijk niet omdat er een stofje in het sap zit dat doxylamine heet. Die stof blijkt niet in Nederland geregistreerd als geneesmiddel, leert navraag bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Volgens de inspectie bestaat er 'geen handelsvergunning voor producten met doxylaminequote:
"leert navraag bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd"quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
leert navraag bij de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd.
Ze had al gezegd dat dat mochtquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:31 schreef Clasientje het volgende:
Haha ze feliciteren Jan-Willem gewoon wat zal Esther balen
maar dat loopt via Belgie, veel ophef over nietsquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:17 schreef Harry het volgende:
Over dat 'verboden' DroomSap. Dat is gewoon te koop https://www.google.com/se(...)imgrc=WMAOoiaDJbJUUM
Wat had ze anders verwacht dan een dikke zoenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:37 schreef Harry het volgende:
Het is ook wat voor Esther. Kijk je weken uit naar DE DAG voor jouw man. Wordt het niet die dag.....
JW reageert uiterst nuchter op de felicitatie van Esther daarnet. En gaat bij Erik en Babette zitten
Oh dat had ik niet meegekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze had al gezegd dat dat mocht
En dat ze raar is
stream 1 gaat verderquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft even het schema van Jw door aan Jw
We mogen het niet zien
Dat gaat ze zo vertellen als ze gaan lopen, dat zei Esther net tegen hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef schizolientje het volgende:
Weet Jan Willem al over de ophef??
Eliminatie toeter?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik sliep pas om half vier.
JW : Half vier?
Esther : Ja, er is natuurlijk een bommetje gegooid...
JW : Een bom gegooid? Wat dan?
Esther : Dat hoor je straks wel..
Nadat meerdere mensen aangaven dat ze (quote Erik) het meer voor een kinderfeestje vondenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oh dat had ik niet meegekregen.
ff ijn verjaardag verzieken met geouwehoer waar hij helemaal niet op zit te wachten denk ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dat gaat ze zo vertellen als ze gaan lopen, dat zei Esther net tegen hem
Zo aan zijn hoofd te zien niet lang, denk dat hij er wel iets van gaat zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd hoe lang JW het zich laat aanleunen
Dit gedoe
als hij dat toelaat is hij geen haar beter dan esther, allebei dikke betonnen plaat voor hun kopquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ben benieuwd hoe lang JW het zich laat aanleunen
Dit gedoe
Bomquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik sliep pas om half vier.
JW : Half vier?
Esther : Ja, er is natuurlijk een bommetje gegooid...
JW : Een bom gegooid? Wat dan?
Esther : Dat hoor je straks wel..
Ik had niet moeten slapen vannacht dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef Harry het volgende:
Zodra Erik van de blauwe stoel is, komt Esther bij JW zitten
Esther: ik ging pas 03.30 uur slapen.
Esther: er is een bom gegooid.
JW: een bom gegooid??
Esther: dat hoor je straks wel.
JW: gaan we wandelen dan?
Ze is nog lang geen 60, ze ziet er alleen zo uitquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:39 schreef spapaars het volgende:
Ik ben Esther 60 jaar met een look van 80 en heb een broek aan met blote knieën van een 20-jarige.
[ afbeelding ]
Over 5 jaar pasquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is nog lang geen 60, ze ziet er alleen zo uit
Hij zag natuurlijk de bui al hangen met Estherquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat voor bom is er gegooid dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
Waarom zou je dat vandaag zeggen tegen JW
Op een buitenlandse websitequote:Op donderdag 23 februari 2023 09:17 schreef Harry het volgende:
Over dat 'verboden' DroomSap. Dat is gewoon te koop https://www.google.com/se(...)imgrc=WMAOoiaDJbJUUM
Een HorrorJaar Van Je Levenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En op de manier hoe ze "Strak" zegt
GJ zei dat ze raar wasquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor bom is er gegooid dan?
Esther vindt het een bomquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En met een venijnig stemmetje, de meeste vrouwen zijn uitgelebberd....ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En op de manier hoe ze "Strak" zegt
Er was geen bom, ze is enkel tegengesproken toen ze zei dat mensen JW overdag niet mochten feliciteren, maar pas ‘s avonds bij de surprise partyquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Er was geen bom, ze is enkel tegengesproken toen ze zij dat mensen JW overdag niet mochten feliciteren, maar pas ‘s avonds bij de surprise party
Was beter voor JW ook vond ze, want hij was depressief omdat ie niet van verjaardagen houdt. Dat feliciteren was teveel poespasquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]wat een BS en wat een... naja
Is dat niet juist de minste poespas van allesquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Was beter voor JW ook vond ze, want hij was depressief omdat ie niet van verjaardagen houdt. Dat feliciteren was teveel poespas
waarom zijn het ineens "wijven" ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Al die wijven die vertellen hoe je een poster moet opplakken
Ze gedroegen zich als wijvenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:05 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zijn het ineens "wijven" ?
hoe gedraag je je dan als "wijf"quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze gedroegen zich als wijven
ALs ik haar nu zie lopen heeft hij wel gelijkquote:
Die argumenten droegen mensen ook aan, waarop Esther zei ‘dan zal ik wel raar zijn’.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat niet juist de minste poespas van alles
Ik gebruik het woord wijf als mensen betweterig iemand de les leest. m/vquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe gedraag je je dan als "wijf"
ik vind het zo denigrerend klinken als er vrouwen worden bedoeld.
Ze heeft iig zelfinzichtquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:10 schreef D. het volgende:
[..]
Die argumenten droegen mensen ook aan, waarop Esther zei ‘dan zal ik wel raar zijn’.
Oh dat was het bommetje, zegt JW.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:08 schreef KinKiJan het volgende:
Esther legt het allemaal even aan JW uit (stream 1)
Volgens mij was het sarcasmequote:Op donderdag 23 februari 2023 10:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft iig zelfinzicht
En die blik van haar en die gebaartjes er bijquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:09 schreef KinKiJan het volgende:
'Wat is dan de rrrrrreden?'
'Dan ben ik maar raaaarrrrrrr'
'Nou, dan feliciteer maar, prrrrrrrima'
Schei daarrrrrrrr eens meer uit Estherrrrrrrr
Dus GJ noem je ook wijf?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik gebruik het woord wijf als mensen betweterig iemand de les leest. m/v
Ja, dus toen ging ze naar Erik, maar die vond het ook.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:15 schreef pingu66 het volgende:
Iederrrrrreen vond het rrrraarrrr Estherrrrr alleen GJ zei het als eeeeerrrrrste harrrrddop.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
GJ voelt zich helemaal het mannetje
Helemaal niets aan de handquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
Esther is valsquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef Hoempah het volgende:
Esther zegt dus tegen JW dat ze niet wilden dat mensen hem om 12 uur wakker maken om te feliciteren. Maar van GJ zou het zo zijn dat Esther niet wilt dat ze hem vandaag de hele dag niet feliciteren.
Is ook zo, ze moesten het negeren en hem pas om 21.00 feliciteren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef Hoempah het volgende:
Esther zegt dus tegen JW dat ze niet wilden dat mensen hem om 12 uur wakker maken om te feliciteren. Maar van GJ zou het zo zijn dat Esther niet wilt dat ze hem vandaag de hele dag niet feliciteren.
Ja en de manier hoe ze dan naar JW kijkt en met haar armen zwaait.quote:
et is echt te grappigquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lach me helemaal rot om Wendy en Jeff
Zoë: Het is echt alsof je een hond hebt
Kunnen ze die zooi niet bij Esther in haar shampoo doen?quote:
Dat wilde ze in eerste instantie ook niet,pas feliciteren om 21.00 uur.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef Hoempah het volgende:
Hij krijgt mij een te grote mond, ik kan mij nog herinneren dat hij weken in zijn bed lag te treuren om Alicia, nare ventquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:21 schreef greysbones het volgende:
Jepquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:35 schreef Thorelf het volgende:
GJ waarom wendy zo hard lacht pfff..ze mag niet lachen met Jeff enz. hij moet controle !!
Is maandag niet de manager voorselectie? Dan denk dat ie deze week nog komtquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:38 schreef Harry het volgende:
Kenzy denkt, dat de eliminatie maandag of dinsdag komt.
Nopequote:Op donderdag 23 februari 2023 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Is maandag niet de manager voorselectie? Dan denk dat ie deze week nog komt
Nee, maandag is er niet iets bijzonders.quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Is maandag niet de manager voorselectie? Dan denk dat ie deze week nog komt
toen jef manager was , kwam de eliminatie ook laat , dacht 2 dagen voor zijn termijn als manager afliepquote:
Ja op maandagquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
toen jef manager was , kwam de eliminatie ook laat , dacht 2 dagen voor zijn termijn als manager afliep
Wanneer was die selectie dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maandag is er niet iets bijzonders.
Wat bedoel je met selectie? Aanstaande woensdag is de verkiezing. Afgelopen maandag de kandidaatstelling. Verder gebeurt er niet zo veel rondom het managerschap.quote:
Ah, afgelopen maandag? Gemist kennelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat bedoel je met selectie? Aanstaande woensdag is de verkiezing. Afgelopen maandag de kandidaatstelling. Verder gebeurt er niet zo veel rondom het managerschap.
Is elke keer op deze manierquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, afgelopen maandag? Gemist kennelijk
Rupert en Sashaquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, afgelopen maandag? Gemist kennelijk
Nee toch voor iedereen heb ik begrepen. Maar wel watJW lekker vindtquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:00 schreef Thorelf het volgende:
gaat esther alleen voor JW koken? zal toch niet!! staat ze een keer in de keuken,,,,
oke,maar het lijkt zo weinig....vandaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee toch voor iedereen heb ik begrepen. Maar wel watJW lekker vindt
dat is haar tweede naamquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Esther met dat Rrrrrraaaaarrrrrr
Broodje ( hele kleine) gehaktbalquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:03 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke,maar het lijkt zo weinig....vandaar
Is dat niet bij haar blijven hangen sinds ze Moraima nadeed in haar conference?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat heeft Esther met dat Rrrrrraaaaarrrrrr
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is dat niet bij haar blijven hangen sinds ze Moraima nadeed in haar conference?
Die zegt ook vaak "Maar dat is toch raar?", alleen op een natuurlijke, niet theatrale manier
En Red bull,daar was hij toch ook verslaafd aan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
Erik die ligt te mekkeren over vitamine pillen die hij niet nodig zou hebben als hij gevarieerd zou eten. Man man wie heeft hier nou een lever verzetten gekregen door een overdaad jarenlange aan suikers en kant en klaar maaltijden.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
Kim
Het wordt vervelend dat er zoveel verveling is
Dat klinkt niet echt positief en ze zijn nog maar op de helftquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:20 schreef greysbones het volgende:
Zoe
Het begint tijd uitzittend te worden
Je ziet het bij de meestenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt niet echt positief en ze zijn nog maar op de helft
Er is ook niet echt veel voor ze te doen en dat hele dag spelletjes doen gaat ook vervelenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je ziet het bij de meesten
Evenementen zijn niet meer leuk want 10 evenementen in een maand is ook veel teveel
Overdag kunnen ze sporten en spelletjes spelen en thats it
Precies 1 a 2 x per week een 24 uurs of 48 uurs opdrachtquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook niet echt veel voor ze te doen en dat hele dag spelletjes doen gaat ook vervelen
Opdrachten zijn kort. Ze moeten er langere ingooien dat houdt ze bezig
Er zijn vast veel meer marathon opdrachten te verzinnen inderdaad. Domino steentjes b.v. Dan komt het programma ook wat meer tot leven en daarmee de streams ook. Het is allemaal wat vlakjes nu.quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook niet echt veel voor ze te doen en dat hele dag spelletjes doen gaat ook vervelen
Opdrachten zijn kort. Ze moeten er langere ingooien dat houdt ze bezig
Vuur aanhoudenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er zijn vast veel meer marathon opdrachten te verzinnen inderdaad. Domino steentjes b.v.
Ze moest 'even denken' daar...jaja...quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Babette komt terug van 'achter', of 'boven', of hoe ze het zelf ook noemt:
Filmpje: https://streamable.com/b8d5xy
Wat een kquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
Nou is het weer goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:36 schreef lojanda het volgende:
Moraima wil geen jongere man zegt.. ben je gek.. val me niet lastig hoor
Zij is zo grappig.. heerlijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Mooi mens
"En dan zeggen ze 'maar dat houdt je lekker jong', ja laat me lekker oud worden joh"
Ik snap daar echt niks van.. waarschijnlijk moeten we de hele dag vandaag naar die geweldige goed georganiseerde top verjaardag van JW kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 11:39 schreef KinKiJan het volgende:
...en dan wisselen ze van Kim en Moraima naar een potje kaarten.. wtf
quote:Op donderdag 23 februari 2023 11:40 schreef KinKiJan het volgende:
Op andere stream posters plakken met Bern en Sas...
Maar even F1 testdag op de achtergrond aan, lees het wel als de zoemer gaat
Er komt geen nominatieopdracht vandaag.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:00 schreef patat het volgende:
Guilty pleasure gedachten; Esther genomineerd en naar huis
Heel haar verjaardagsfestijn naar de gallemiezen
Dromen mag?![]()
Hoor je niet veel meer, het woord gallemiezen. Leuk!quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:00 schreef patat het volgende:
Guilty pleasure gedachten; Esther genomineerd en naar huis
Heel haar verjaardagsfestijn naar de gallemiezen
Dromen mag?![]()
En dat na een half jaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Esther vraagt of ZE hier ook een dunschiller hebben
Voor de komkommer.. dat duurt zo een eeuwigheid. Ze wil er zoet zure komkommer van maken maar dat moet ook nog een tijd geleden natrekken en dat krijg je voor de lunch niet meer op smaak. Ze beloofde dit gisteren aan JW want dat vindt hij zo lekker..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:07 schreef pingu66 het volgende:
Esther vraagt of ZE hier ook een dunschiller hebben
Zag het ook en even daarvoor zegt ze tegen Janet dat ze latex handschoenen draagt bij het bereiden ivm hygiënequote:Op donderdag 23 februari 2023 12:08 schreef juul. het volgende:
Esther schraapt met haar net afgelikte vingers, de deksel van de mayonaise af en veegt het maar vingers weer terug in de mayonaisepot, ranzig
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef pingu66 het volgende:
Je kan zo zien dat Esther in de catering heeft gezeten aan de manier waarop zij de komkommer snijdt.
Met een mes gaat sneller ( als je het kan)quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor de komkommer.. dat duurt zo een eeuwigheid. Ze wil er zoet zure komkommer van maken maar dat moet ook nog een tijd geleden natrekken en dat krijg je voor de lunch niet meer op smaak. Ze beloofde dit gisteren aan JW want dat vindt hij zo lekker..
Ze heeft er geen erg in dat als je de komkommer over de kaasschaaf schaaft je binnen een minuut schijfjes hebt![]()
Esther is in alles wat ze doet net zo snel als dikke stront
Als manager volgens mij. Dan hoef je niet per se de werkvloer op. Al vind ik dat wel een absolute meerwaarde.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:12 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ze bedoelde waarschijnlijk als afwashulp
Ook dan moet je kunnen inspringen zeker in de bedrijfscatering. En ze zegt vaak dat ZE niet kunnen koken en geen verstand hebben van smaak. Dat is toch RRRRAAARRRRRRquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Als manager volgens mij. Dan hoef je niet per se de werkvloer op. Al vind ik dat wel een absolute meerwaarde.
Denk met een ander voorbeeld maar niet, dat b.v. de Minister van Defensie, Kajsa Ollongren, ooit militair is geweest.
De catering of horeca is toch wat anders ze heeft ook totaal geen overzicht of logisch denkvermogen maar goed Esther is Esther.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Als manager volgens mij. Dan hoef je niet per se de werkvloer op. Al vind ik dat wel een absolute meerwaarde.
Denk met een ander voorbeeld maar niet, dat b.v. de Minister van Defensie, Kajsa Ollongren, ooit militair is geweest.
Ik zou daar heel snel klaar mee zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Sasha weer vrolijk. Wat een portret is dat.
Ik kan dat.. en best wel goed maar echt met een kaasschaaf in je hand en daar schaaf je de komkommer overheen gaat echt nog snellerquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met een mes gaat sneller ( als je het kan)
Verbaas mij daar ook over, hoorde ze nog zeggen deze pan is ook stuk en ze flikkert de pannen boven op elkaar het kastje in. Ben je zo oud en heb je nog niks geleerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:31 schreef Judiwi het volgende:
Esther lekker met metaal in de nwe pannen.
Als manager zou kunnen en vandaar dat ze totaal geen inzicht heeft in het bereiden van eten en totaal geen skills en techniek heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Ow absoluutquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zou daar heel snel klaar mee zijn.
Goed dat KimW er niet meer isquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:31 schreef Judiwi het volgende:
Ja dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Esther gaat alleen op de bank zitten en JW zit aan tafel bij Babette en Wendy.. zal ze nu verwachten dat hij opstaat en bij haar komt zitten?
Hij is er al.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:37 schreef lojanda het volgende:
Esther gaat alleen op de bank zitten en JW zit aan tafel bij Babette en Wendy.. zal ze nu verwachten dat hij opstaat en bij haar komt zitten?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:38 schreef lojanda het volgende:
Omg en die sukkel staat op en gaat bij haar zitten
En dan heeft ze bij de catering gewerkt ze zou toch wel moeten weten dat je krassen krijgt in die pannen en beter een houten pollepel gebruiktquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:31 schreef Judiwi het volgende:
Daarom hoop ik ook dat het zo ongemakkelijk wordt voor hem dat hij er helemaal gek van wordt..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef Judiwi het volgende:
JW gebruikt Esther gewoon als zijn persoonlijke sloof. Moet verder niets van heer hebben
Maar o zo gemakkelijk
om een sloof te hebben.
Deze posting is sarcastisch tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:39 schreef Judiwi het volgende:
JW gebruikt Esther gewoon als zijn persoonlijke sloof. Moet verder niets van heer hebben
Maar o zo gemakkelijk
om een sloof te hebben.
Hoe op met me.quote:
Is automatisme geworden na al die maanden..quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:43 schreef Judiwi het volgende:
JW ik ga na Jeff. En laat zijn bordje staan voor de sloof. Zij zal het wel naar de keuken brengen.
Esther doet het toch zelf, waarom sloof.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:43 schreef Judiwi het volgende:
JW ik ga na Jeff. En laat zijn bordje staan voor de sloof. Zij zal het wel naar de keuken brengen.
Ik ben modieus aangelegd, maar er zijn idd grenzenquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch geen porem, zo'n broek met gaten als je die leeftijd hebt.
Had ook een stevige en volle bos met haar.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:47 schreef lojanda het volgende:
Je kan nu al zien dat het haar van Eunice aan het groeien is.
Jij hebt toch hetzelfde pak als Erik?quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ben modieus aangelegd, maar er zijn idd grenzen
GJ had JW er nog voor gewaarschuwd, dat hij Esther niet vertrouwde, waar het ging om een geheim te bewaren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 12:45 schreef Harry het volgende:
JW zegt, dat hij naar Jeffrey gaat.
Isaac gaat binnen no-time bij haar zitten.
Esther vertelt Isaac een topgeheim. Voor haar zoon.....
Dat GJ het op Isaac gemunt heeft (daar kwam het op neer)
Esther: je kunt hem een stapje voor zijn.....
Isaac heeft kennelijk niet veel tijd voor haar, en gaat er weer vandoor.
Meerdere zelfsquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt toch hetzelfde pak als Erik?
De jus is gejat.quote:
Kom dan naar de buren.quote:
Zij mag dat hè, alles voor haar manquote:Op donderdag 23 februari 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Esther pakt gewoon Soja melk uit een andere koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |