Tenzij GJ zegt dat ze dat niet mag?quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Als het over roken gaat, zal Babette dat hardcore verdedigen
In het extreme nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther van het padje? Dat is toch haar normale staat van zijn?
Hij heeft natuurlijk een overdosis genomen omdat hij niet van verjaardagen houdtquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las dat ie droomsap had gehad en doorslaapt tot morgen
In NL mag het niet eens verkocht wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een overdosis genomen omdat hij niet van verjaardagen houdt
Ik denkt Esther het stiekem door zijn eten heeft gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een overdosis genomen omdat hij niet van verjaardagen houdt
Illegale middelen op nationale tv jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
In NL mag het niet eens verkocht worden
Dat droomsapje is niet zo goed
moet ze eerder over babbel zeggenquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:15 schreef greysbones het volgende:
Kenzi
Ik snap ook niet dat je zo drank afhankelijk bent (over Wendy)
Nee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:17 schreef Harry het volgende:
Over dat 'verboden' DroomSap. Dat is gewoon te koop bij de Kruidvat of De Tuinen.
zo vreselijk illegaal is het helemaal niet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Illegale middelen op nationale tv ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |