Ik ben eerder bang dat er in seizoen '23 heel veel caravans te koop staanquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben 'bang' dat Rob een andere camping moet gaan zoeken...
Dat leest ie morgen maar aan zijn eigen keukentafelquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:48 schreef Schakeltopia het volgende:
dat tweetje in de fanroom voor rob doen
hahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat leest ie morgen maar aan zijn eigen keukentafel
Zullen hem nog ff belonen met een fanroom ook
quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat er in seizoen '23 heel veel caravans te koop staan
Wie blijft er toch steeds op Rob stemmen, hoe heeft die man nog fans die steekt geen vinger uitquote:
Daar heeft ze wel gelijk in, vanuit middelkerke naar de mediarenaquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef marky het volgende:
Charlotte van haar huis naar Nederland 3.5 uur 🤣
En daar gaat zeiltje 3quote:
Ze hadden het over de grens.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel gelijk in, vanuit middelkerke naar de mediarena
tietjesomhoogdrukgordelquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
wtf heeft die nou weer aan![]()
[ afbeelding ]
Aandacht trekken, ze had er ook nog liever neonletters op gehad met "Hier sta ik!!"quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap nog steeds dat corset achtige ding bij charlotte niet
Joh, het gaat bijna uitquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
wtf heeft die nou weer aan![]()
[ afbeelding ]
kijk maar eens op haar insta.. ik was verbaasd wat ik daar toch zag zitten.. of het waren kipfiletjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft bijna niets omhoog te drukken
Niet echt 'quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en hebben we al een idee wie?
Liefde maakt blind hequote:Op woensdag 22 februari 2023 23:04 schreef Ireth het volgende:
"Je moet Bernd zijn poep zien... die heeft een mooie poep..."
Mij nie bellen
Nou Rob zat er al op toen ie nog niet eens volledig in elkaar zat...quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
en hebben we al een idee wie er op de bank zit?
Chiara moest de PON gewonnen hebben.Dan had hij er wel opgestaan want ze heeft het gehad met zijn gezeur. Denk ook niet dat dit Mich echt goed zal doen in de pollsquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Niet echt '
Rob in ieder geval niet
Rob heeft gezegd dat als hij er morgen iet op staat, hij regelrecht naar de DBK gaat om zijn vertrek te regelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:05 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Chiara moest de PON gewonnen hebben.Dan had hij er wel opgestaan want ze heeft het gehad met zijn gezeur. Denk ook niet dat dit Mich echt goed zal doen in de polls
Denk dat Gert Verhulst stiekem iedere keer op Rob stemtquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:53 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Wie blijft er toch steeds op Rob stemmen, hoe heeft die man nog fans die steekt geen vinger uit![]()
Nou ik kreeg er toch echt compleet andere associaties bij, maar goed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:07 schreef Ireth het volgende:
Sta je daar een denkbeeldig pingpongballetje met je poep omhoog te houden als stoere macho italiaan....
Jaa dat dus! En ik snap de uitdrukking omdat ik er heb gewoond maar woon nu dichter bij Chiara, maar alles komt nu samen😂😂quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:07 schreef Ireth het volgende:
Sta je daar een denkbeeldig pingpongballetje met je poep omhoog te houden als stoere macho italiaan....
En kunnen hem binnen 30 minuten ophalen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob heeft gezegd dat als hij er morgen iet op staat, hij regelrecht naar de DBK gaat om zijn vertrek te regelen
Kan ie niet gewoon met de bus?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En kunnen hem binnen 30 minuten ophalen.
Je kreeg het er warm van???quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik kreeg er toch echt compleet andere associaties bij, maar goed.
Krijgt die vervolgens het aanbod je mag 1 iemand eraf halen maar dan ben je volgende week vrijgesteld. Maar ik zie hem ook zien dag vergoeding zomaar opgeven.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Rob heeft gezegd dat als hij er morgen iet op staat, hij regelrecht naar de DBK gaat om zijn vertrek te regelen
Past niet in wordfeudquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het nieuwe woord van 2023 in de Dikke van Dale
Tis wel een inkopper héquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Meer in de zin van 'laat het opwarmen van die midnight snack maar hangen...'
slaaplekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien
Folks, ik ga de echtelijke bedstede opzoeken!
slaaplekker ik kruip er ook zo inquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lekker uitwaaien
Folks, ik ga de echtelijke bedstede opzoeken!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:18 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kan iemand Charlotte zegen dat carnaval voorbij is.
Het zal Rob morgen niet meer uitmaken hoe hij naar huis gaat, al moet hij liften, wanneer hij maar weg kan.quote:
Hier haring happuh en het vat leeg drinken😉quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
vandaag nog 'hering biete' en in belgie nog paar weken carnavalsstoetjes
Ze is gewoon een hipster
Bart vroeg, heb je haar gevraagd, mi zegt wie ? lindsey? Bart zegt ja, mi zegt ik mag er niets over zeggenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:24 schreef Monique___ het volgende:
mimi: morgen ga je me begrijpen bart, geloof me
nee.. rob zal het al voelen aankomen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik verwacht morgen nog wel ee SL na de nominaties om een compleet uit zijn dak gaande rob
Is er nou nog steeds sprake van een inzet die je kwijtraakt als je vanzelf gaat? Dat is me niet helemaal duidelijk want, waarom gaat ie zelf niet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee.. rob zal het al voelen aankomen.
Mimi heeft hem al een beetje gepamperd.
Denk ook niet dat die baas gaat. (uit zichzelf)
Er is geen inzet meer, wel een vergoeding, die je verliest als je gaatquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Is er nou nog steeds sprake van een inzet die je kwijtraakt als je vanzelf gaat? Dat is me niet helemaal duidelijk want, waarom gaat ie zelf niet?
Maar wat maakt dan het verschil met of hij nu gaat of genomineerd zaterdag?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:32 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er is geen inzet meer, wel een vergoeding, die je verliest als je gaat
Ja dat!! vanmiddag tijdens de knipsessie bij jolien en chiara..quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:32 schreef tassie127 het volgende:
Ik kan ook nog niet tegen dat geheim van Bart. Hij kan niks zeggen maar hij heeft een primeur wat hij is de eerste bewoner…. En meer zegt hij niettemin
Als je als genomineerde gaat, dan krijg je die gewoon mee, anders niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar wat maakt dan het verschil met of hij nu gaat of genomineerd zaterdag?
dat hij in zijn blote leuter slaaptquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:32 schreef tassie127 het volgende:
Ik kan ook nog niet tegen dat geheim van Bart. Hij kan niks zeggen maar hij heeft een primeur wat hij is de eerste bewoner…. En meer zegt hij niettemin
Ah duidelijk, dankjewel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:34 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als je als genomineerde gaat, dan krijg je die gewoon mee, anders niet.
doet rob ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat hij in zijn blote leuter slaapt
Yep!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:33 schreef Kayro het volgende:
[..]
Ja dat!! vanmiddag tijdens de knipsessie bij jolien en chiara..
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Despicable me ligt er ook weer lekker bij
bart zei tegen roddellien dat hij het daar ook doet..quote:
Nee het is een geheim en een primeur. Bart mag er niks over zeggen. De. Meiden dachten al dat hij BB was of er mee samenwerkt ik denk dat Bart deel uit maakt van het productie teamquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:34 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat hij in zijn blote leuter slaapt
Wanneer krijgen we het dan wel te horen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee het is een geheim en een primeur. Bart mag er niks over zeggen. De. Meiden dachten al dat hij BB was of er mee samenwerkt ik denk dat Bart deel uit maakt van het productie team
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
gauw er uit stemmen dan die gastquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:38 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee het is een geheim en een primeur. Bart mag er niks over zeggen. De. Meiden dachten al dat hij BB was of er mee samenwerkt ik denk dat Bart deel uit maakt van het productie team
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:39 schreef odie22 het volgende:
leslie vergeet weer de kraan aan te doen![]()
[ afbeelding ]
zij is gewoon energiezuinigquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:39 schreef odie22 het volgende:
leslie vergeet weer de kraan aan te doen![]()
[ afbeelding ]
Zodra alles tot een einde kwam. Dus pas als het seizoen is afgelopenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:39 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we het dan wel te horen?
Spannend ben benieuwdquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:41 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zodra alles tot een einde kwam. Dus pas als het seizoen is afgelopen
papa kan weer trots op haar zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:45 schreef Kodiak100 het volgende:
MA in bed bij Chiara
Die gaat morgen spijt hebben dat komt in de uitzending
En voor Gert Verhulst, die heeft op deze manier weer een goede reden om zijn 'kabouterdans' te promoten.quote:
Diepzinnigquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte en Lindsey zijn niet mijn type mens. Waarom denken jonge vrouwen vaak dat ze zo luid en druk mogelijk met veel gezang moeten zijn om leuk gevonden te worden ? Kijk naar Chiara rustig; diepzinnig en grappig op de juiste momenten.
waaaaat?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
chichi d'r champion begint te jeuken
alles om niet genomineerd te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:47 schreef oma-Nijn het volgende:
En fluisteren maar....
Ze moet ff verder dan armpje wrijven![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
vastgelegd: moment dat mimi tot het besef komt dat van achteren fijner aanvoelt dan hetgeen hij van voren voelt
[ afbeelding ]
Ik zeg even nietsquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]
alles om niet genomineerd te worden
Jolien zei toen ze er net zal al een paar keer over zichzelf dat ze heeel druk is.. vond haar altijd heeel tam.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou daar zit je fout, Jolien wil graag druk
Niet zo gillen jolien!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:55 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
wie van de 3
ik ben leslie en ik ben houthakker
wil de echte houthakker nu opstaan
na 50 dagen droog staan, gaat iedereen een keerquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zeg even niets![]()
![]()
Maar papa vindt het niet fijn, als ik in de hottub ga ..
Welnee, lekker opgeilen met een trui aan is veel beter
Neeeeeeeeeeeee die vertelde uuuuuuuuuuuuuuren een filmquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:56 schreef odie22 het volgende:
ik mis wel die nacht gesprekken van grace enzo en die fietsenmaker
mike? die in zijn auto sliep , schulden etc haha niet haha voor de schulden dat is kak maar dat was een figuur.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:56 schreef odie22 het volgende:
ik mis wel die nacht gesprekken van grace enzo en die fietsenmaker
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee die vertelde uuuuuuuuuuuuuuren een film
vergeleken met dit ben je overal blij meequote:Op woensdag 22 februari 2023 23:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mike? die in zijn auto sliep , schulden etc haha niet haha voor de schulden dat is kak maar dat was een figuur.
of was dat patje? ik weet het al niet meer.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:57 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeee die vertelde uuuuuuuuuuuuuuren een film
Ik gun ze veel jeuk en hele korte armpjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:57 schreef odie22 het volgende:
[..]
na 50 dagen droog staan, gaat iedereen een keer
ja die laat dat ding niet losquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie lindsey het staartje losmaken...maar ook gelijk weer terug in knotje
je sprekt wat mimi denktquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil wel wat langer bij Chiara in bed
Maar hij durft het niet te zeggen
nee stel je voor dat ze er ook maar iets vrouwelijker uit gaat zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:02 schreef oma-Nijn het volgende:
IASquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:03 schreef Kodiak100 het volgende:
MA wil wel wat langer bij Chiara in bed
Maar hij durft het niet te zeggen
Is ook geen smoelwerk als ze dat los doetquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Afwezigheid....quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
MA tegen Chiara je bent een heel speciaal persoon
Ik ben dankbaar dat je hier bent
Ik ben heel blij dat ik mijn hart bij je kan luchten
En dat we elkaar als vrienden hebben gevonden
Jouw afwezigheid maakt mijn avontuur hier mooier
Als dit geen liefdesverklaring is
Dat doen sommige vrouwen omdat ze weten dat sommige mannen dat dan denkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:19 schreef ben34567 het volgende:
Ze was met haar vingers zachtjes zijn handen aan het strelen dat doen vrouwen altijd als ze verliefd zijn 😍
dat zei hij nu? of je dichtet zo?quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:14 schreef Kodiak100 het volgende:
MA tegen Chiara je bent een heel speciaal persoon
Ik ben dankbaar dat je hier bent
Ik ben heel blij dat ik mijn hart bij je kan luchten
En dat we elkaar als vrienden hebben gevonden
Jouw afwezigheid maakt mijn avontuur hier mooier
Als dit geen liefdesverklaring is
hij zei het echtquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei hij nu? of je dichtet zo?
Ik heb precies zo opgeschreven als hij het zeiquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat zei hij nu? of je dichtet zo?
Of als ze iets gedaan willen hebben. Valse vrucht is het.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat doen sommige vrouwen omdat ze weten dat sommige mannen dat dan denken
ja wie dann?quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:22 schreef ben34567 het volgende:
[..]
chiara nog altijd uw favoriet ?
Welnee, ze vind het flirten gewoon leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik ben jaloers op Mich zij is verliefd
Nee joh. Die weet dat echt keurig op afstand te houden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:32 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Welnee, ze vind het flirten gewoon leuk.
zij nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ik ben jaloers op Mich zij is verliefd
Nou mario ik twijfel daar de laatste dagen ook aan hoorquote:
Goedemorgenquote:
Wat is er dan rond 10 uur?quote:Op donderdag 23 februari 2023 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Iedereen slaapt nog![]()
Zin in het gezicht van Rob rond 10 uur
Ik ben dan weer ff thuis dus kijken maar nu ff naar mijn werk, doei 👋quote:Op donderdag 23 februari 2023 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Iedereen slaapt nog![]()
Bekendmaking van de nominaties. Komt Rob er achter dat hij nog zeker een week moet blijvenquote:
O gaat hij niet genomineerd worden. dat gaat hij niet leuk vindenquote:Op donderdag 23 februari 2023 06:42 schreef engine het volgende:
[..]
Bekendmaking van de nominaties. Komt Rob er achter dat hij nog zeker een week moet blijven
Dat duurt ook nog wel even voor dat ze wakker zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 07:26 schreef happyme28 het volgende:
Alles is nog stil in huize Weltevree
quote:Op donderdag 23 februari 2023 06:40 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Iedereen slaapt nog![]()
Samen met Jolien, die heeft ook een pijnlijke kniequote:Op donderdag 23 februari 2023 07:34 schreef Poeziewoes het volgende:
Zag in youtube filmpje dat Rob ook aan het sjouwen van meubels mee deed, zal vandaag wel weer gaan klagen over zijn pijntjes
Zit je de steams van vorige week te bekijken?quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:39 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Rob aan de koffie al mopperend in de keuken
nee hij is nu weer uit beeldquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:40 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zit je de steams van vorige week te bekijken?
Zal je zien, heeft ie zelfs nog hulp nodig bij zijn koffer inpakken en naar buiten brengen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nek van rob zit weer helemaal vast
Dat is mooi weten we zeker dat hij hem straks mee naar huis neemtquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nek van rob zit weer helemaal vast
Ja op 2 streamsquote:Op donderdag 23 februari 2023 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Gezellig de Charlotte show is weer begonnen
quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is mooi weten we zeker dat hij hem straks mee naar huis neemt
Blijft inderdaad goed dat filmke !quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:01 schreef Ireth het volgende:
Zie dat filmpje van Gert Verhulst weer langs komen op twitter en schiet gewoon weer in de lach
Nee en die Charlotte zit ook in die irritatiezone zo druk je zou er maar mee samenwonen zou gaan schreeuwen houd eens een minuut je kop dichtquote:
De winnaars moeten degene zijn die het minst actief zijn op de sociale op insta want daar willen ze via BB GEWIN als influenser nieuw inkomen vergaren..quote:Op donderdag 23 februari 2023 08:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat gewauwel over die social media
Bart. Das de enige zonder instagram en twitter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:10 schreef Kayro het volgende:
[..]
De winnaars moeten degene zijn die het minst actief zijn op de sociale op insta want daar willen ze via BB GEWIN als influenser nieuw inkomen vergaren..
Die heb ik al 10x gehoordquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:19 schreef Jockari het volgende:
Ik hoor Sjonge-jonge ook weer in mijn oortje.
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart. Das de enige zonder instagram en twitter.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/
Oké! We bedoelen dus degene die er voor BB niet bewust en actief mee bezig waren.quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/bartbigbrother2023/
🤣🤣quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:23 schreef ledn81 het volgende:
Met je sokken aan douchen.. rare mensen daar in Sittard[ afbeelding ]
Ze gebruiken die douchehokjes toch allemaal als kleedkamer !!!quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:23 schreef ledn81 het volgende:
Met je sokken aan douchen.. rare mensen daar in Sittard[ afbeelding ]
Dit dus. Die man spoort nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:29 schreef Kayro het volgende:
Bart geeft Chiara een coin voor haar kaas..
Why?
Bizar...
Apart..?
Hij koopt het niet zelfquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:29 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een debiele actie is dit nu weer, tegen mijn principes om coins te gebruiken maar geeft er één aan Chiara die hem vervolgens gebruikt.
🤣quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:30 schreef Ireth het volgende:
Wel grappig, de TT sloeg op zowel gisteren avond als nu vanmorgen
Nee hoor zeker omdat bart heeft gezegd nooit een coin uit te geven , mits voor iets gezamelijksquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:32 schreef -river- het volgende:
Ben ik dan de enige die dit ziet als een aardige actie van Bart?
Die Bart is een kleurloze deelnemer vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:29 schreef Dragonbullet het volgende:
Wat een debiele actie is dit nu weer, tegen mijn principes om coins te gebruiken maar geeft er één aan Chiara die hem vervolgens gebruikt.
Miljonair hadden we wel in ss maar in bb nog nooit voor zover bekend...quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:31 schreef b_engeltje het volgende:
Gisteren werd hier geschreven dat bart een geheim had een premiere
In bb
We hebben al veel varianten gehad
Zwangere, bijstandmoeders, transgenders, travestieten,homo lesbiennes , een zwerver
Wat we nog niet gehad hebben is een miljonair...
Zal bart stiekem een miljonair zijn???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee daarom..ik denk dat dat het isquote:Op donderdag 23 februari 2023 09:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Miljonair hadden we wel in ss maar in bb nog nooit voor zover bekend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |