Ook vals dan zegquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dus goed gehoord dat lynsey zei van met jason gaat ze misschien zeker weg en met mij niet.
Wie is ze, ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
Heb dus goed gehoord dat lynsey zei van met jason gaat ze misschien zeker weg en met mij niet.
Zo valt tegen dacht dat zij haar maatje was.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Charlotte want dat is target van m.a. of ali
zei ze dat net?quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef Koos1958 het volgende:
😂😂😂😂 Ik lig dubbelquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolijn zit elke avond bij Bern op schoot in de zetel
ze houd zo van knuffelen
..
elke dag op schoot
soort gedrag .. hebben honden ook
perse op schoot willen
maakt bernt niet uit welk paardhondje op zijn schootje ligt..quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jolijn zit elke avond bij Bern op schoot in de zetel
ze houd zo van knuffelen
..
elke dag op schoot
soort gedrag .. hebben honden ook
perse op schoot willen
Dat stoort mij het meest aan die twee. Het lijkt niet alsof ze koken om een plezier te doen aan de groep maar omdat ze er zelf beter voor de camera uitkomen. Bij Chiara hebt je die hele show niet; ze kookt gewoon om de groep eten te geven en klaar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef ledn81 het volgende:
Even checken of de camera's wel op hen gericht staan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |