heeft die dit serieus gezegd? vandaag?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Twitter is helemaal klaar met Rob. Zeker nu ie heeft lopen 'dreigen' dat ie niet meer met Mies op de kamer wil slapen zodra hij hem niet nomineert.
FB volg ik niet zo goed, maar volgens mij is iedereen wel beetje klaar met Rob onderhand.
Ja die kletst dus ook over mensen achter hun rug. Dat bleek maar netquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Streamwissel en Bart wijst met zijn hoofd naar de camera...m.a.w. Jolien moet stoppen met praten
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en Bart aan het praten over iets kijkt Bart om zich heen en zegt ik zwijg even. Waren dus denk ik over iemand aan het praten.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Streamwissel en Bart wijst met zijn hoofd naar de camera...m.a.w. Jolien moet stoppen met praten
Zelfs Bart is klaar met Robquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Lillfex het volgende:
Bart heeft het over Rob dat hij de oudste en de wijste wil spelen maar hij zijn tegen Jolien de camera's hè staan op ons toen hield hij zich stil.
Oh ik dacht dat hij het over zichzelf had met de oudste en wijstequote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Lillfex het volgende:
Bart heeft het over Rob dat hij de oudste en de wijste wil spelen maar hij zijn tegen Jolien de camera's hè staan op ons toen hield hij zich stil.
Nee wat ik er van begreep niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij het over zichzelf had met de oudste en wijste
Dit is al vaker gebeurd, op het moment dat de stream naar een gesprek gaat met hem stopt hij met praten en maakt een opmerking over camera's, hij wijst ook regelmatig naar zijn microfoon.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die kletst dus ook over mensen achter hun rug. Dat bleek maar net
😋 lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ze nog geen 1x chips zien maken met de aardappelschillen
En gek genoeg zie ik dat Charlotte het minst doen.....dus wie is er nu echt., diegene die zeggen ik doe dat niet en toch doen of diegene die je er haast niet over hoort en zich ook niet schoonpraat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kocht nog liever een varken om ze daar aan te voeren. Als ik coins zou hebben danquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ze nog geen 1x chips zien maken met de aardappelschillen
gisteravondquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hem geld kosten. Maar ja, daar geeft hij hélemaal niks om.
volgens mij hadden ze het over een 'voorval' eerder en gaf Jolien aan dat Bart zich netjes heeft kunnen inhouden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |