heeft die dit serieus gezegd? vandaag?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Twitter is helemaal klaar met Rob. Zeker nu ie heeft lopen 'dreigen' dat ie niet meer met Mies op de kamer wil slapen zodra hij hem niet nomineert.
FB volg ik niet zo goed, maar volgens mij is iedereen wel beetje klaar met Rob onderhand.
Ja die kletst dus ook over mensen achter hun rug. Dat bleek maar netquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Streamwissel en Bart wijst met zijn hoofd naar de camera...m.a.w. Jolien moet stoppen met praten
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en Bart aan het praten over iets kijkt Bart om zich heen en zegt ik zwijg even. Waren dus denk ik over iemand aan het praten.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Streamwissel en Bart wijst met zijn hoofd naar de camera...m.a.w. Jolien moet stoppen met praten
Zelfs Bart is klaar met Robquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Lillfex het volgende:
Bart heeft het over Rob dat hij de oudste en de wijste wil spelen maar hij zijn tegen Jolien de camera's hè staan op ons toen hield hij zich stil.
Oh ik dacht dat hij het over zichzelf had met de oudste en wijstequote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Lillfex het volgende:
Bart heeft het over Rob dat hij de oudste en de wijste wil spelen maar hij zijn tegen Jolien de camera's hè staan op ons toen hield hij zich stil.
Nee wat ik er van begreep niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij het over zichzelf had met de oudste en wijste
Dit is al vaker gebeurd, op het moment dat de stream naar een gesprek gaat met hem stopt hij met praten en maakt een opmerking over camera's, hij wijst ook regelmatig naar zijn microfoon.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja die kletst dus ook over mensen achter hun rug. Dat bleek maar net
😋 lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ze nog geen 1x chips zien maken met de aardappelschillen
En gek genoeg zie ik dat Charlotte het minst doen.....dus wie is er nu echt., diegene die zeggen ik doe dat niet en toch doen of diegene die je er haast niet over hoort en zich ook niet schoonpraat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kocht nog liever een varken om ze daar aan te voeren. Als ik coins zou hebben danquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
gisteravondquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hem geld kosten. Maar ja, daar geeft hij hélemaal niks om.
volgens mij hadden ze het over een 'voorval' eerder en gaf Jolien aan dat Bart zich netjes heeft kunnen inhouden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was er niet iets met Ali tijdje terug?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het over een 'voorval' eerder en gaf Jolien aan dat Bart zich netjes heeft kunnen inhouden.
Toen keek ie om zich heen en gaf aan dat het ook komt omdat er camera's zijn. En dat hij dan maar degene die de oudste en wijste moest zijn.
Weet niet precies welk voorval hij op zou doelen. Zijn vanmorgen best wel wat korte locks geweest, dus weet niet of er iets is voorgevallen/gezegd.
heeft ie gezegt..quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die dit serieus gezegd? vandaag?
hoe oud is die 4 ofzo echt bespottelijk
Klopt charlotte doet dat weinig. Zelfs over chiara hoor je haar niet. Heel af en toe als er wat is geweest maar ze stapt gewoon op de mensen af en met jolien is het ook gewoon uitgesproken en zegt ze tegen jolien joh maak je niet druk om wat er stond over wat ze over charlotte had gezegd en geroddeld.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
En gek genoeg zie ik dat Charlotte het minst doen.....dus wie is er nu echt., diegene die zeggen ik doe dat niet en toch doen of diegene die je er haast niet over hoort en zich ook niet schoonpraat.
Nee ik begreep echt dat hij zei dat die de oudste en de wijste moest zijn en dat hij het over een ander had en ik denk dus Rob. Maar goed zo kun je zien dat twee mensen wat anders horenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het over een 'voorval' eerder en gaf Jolien aan dat Bart zich netjes heeft kunnen inhouden.
Toen keek ie om zich heen en gaf aan dat het ook komt omdat er camera's zijn. En dat hij dan maar degene die de oudste en wijste moest zijn.
Weet niet precies welk voorval hij op zou doelen. Zijn vanmorgen best wel wat korte locks geweest, dus weet niet of er iets is voorgevallen/gezegd.
1.20.m God omdat hij PON heeft...quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:14 schreef Lillfex het volgende:
Wat een macho is die Mich A ook he moet je dat droppie eens zien lopen
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze? Hij, Mich. Ik denk vanmiddag.
Ik hoorde het een van de meisjes zeggen inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weten de bewoners nou precies wanneer een camera echt meteen live in beeld gaat dat kan toch niet en toch krijg ik die indruk heel ergquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien en Bart aan het praten over iets kijkt Bart om zich heen en zegt ik zwijg even. Waren dus denk ik over iemand aan het praten.
Ja weet niet of ze het daarover hadden, of dat er vandaag iets gebeurd is. Rob loopt wel een beetje moeilijk te doen ook naar Mies. Die is vandaag al een paar keer weggedraaid tijdens gesprekken. Of daar misschien nu ook iets is voorgevallen, zullen we nooit weten. Of ze moeten nog even lekker doorlullenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Was er niet iets met Ali tijdje terug?
Gisteren vertelde hij ook, dat hij een tv door de winkel had gesmeten.
Heeft het er met Rob al eens over gehad, dat niet alles op leeftijd terug te voeren is. Maar Rob is Rob en weet alles immers beter?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gooi er drank in. Dat wil nog wel eens helpen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja weet niet of ze het daarover hadden, of dat er vandaag iets gebeurd is. Rob loopt wel een beetje moeilijk te doen ook naar Mies. Die is vandaag al een paar keer weggedraaid tijdens gesprekken. Of daar misschien nu ook iets is voorgevallen, zullen we nooit weten. Of ze moeten nog even lekker doorlullen
Das niks nieuwsquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja weet niet of ze het daarover hadden, of dat er vandaag iets gebeurd is. Rob loopt wel een beetje moeilijk te doen ook naar Mies. Die is vandaag al een paar keer weggedraaid tijdens gesprekken. Of daar misschien nu ook iets is voorgevallen, zullen we nooit weten. Of ze moeten nog even lekker doorlullen
plekkie 102 was ut toch die camping ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:18 schreef Lillfex het volgende:
Rob heeft zojuist Ali een “mongool” genoemd. Wordt echt tijd dat BB met deftige sancties komt. Dit is geplaatst op ander forum dus denk wel dat ik het bij het rechte eind had dat Bart bedoelde dat Rob ...........
Volgens mij brand er een rood of groen lampje op die camera's onderin als die geschakeld staan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe weten de bewoners nou precies wanneer een camera echt meteen live in beeld gaat dat kan toch niet en toch krijg ik die indruk heel erg
die cameras draaien voortdurend en als meerdere personen elders in huis zijn weet je toch niet of je gelijk live in beeld bent
Hebben ze dan een frituurpan daar?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Kijken jullie geen bedstreams..quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
En gek genoeg zie ik dat Charlotte het minst doen.....dus wie is er nu echt., diegene die zeggen ik doe dat niet en toch doen of diegene die je er haast niet over hoort en zich ook niet schoonpraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |