Die foto's van Amsterdam net zijn ook als er wel is opgeruimd hequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
Het is hier altijd een teringzooi.
Ook als ze niet staken.
Ze zullen het nu wel net zo snel hebben schoongeveegd als op Koningsdag als alle boeren weer zijn langs geweestquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die foto's van Amsterdam net zijn ook als er wel is opgeruimd he
Dat lijkt me niets.quote:
Nou dan is het niet mijn handquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.
Jouw hand? Las van de week, dat het dragen van een duimring betekent, dat je in bent voor kinky sex
Die boeren hebben ze toch niet goed geruimd hoor, die blijven maar terugkomenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen het nu wel net zo snel hebben schoongeveegd als op Koningsdag als alle boeren weer zijn langs geweest
Kinky sex met cappuccino chips.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.
Jouw hand? Las van de week, dat het dragen van een duimring betekent, dat je in bent voor kinky sex
Waarom heb ik het idee dat cappuccino chips ook nog echt te krijgen zijnquote:
In Amerika wel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat cappuccino chips ook nog echt te krijgen zijn
Dat hele legaliseren van wiet daar is geen heel goed plan, zonder drugs zijn ze al knetter gekquote:
Heb je dan een dikke stopwatch om je nek?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:20 schreef pullup het volgende:
Draag ook helemaal geen dingen eigenlijk, zelfs een horloge is er te veel aan
Dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan een dikke stopwatch om je nek?
quote:
Nou... Ik hoor het wel als je chips gehaald hebquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou... Ik hoor het wel als je chips gehaald heb
Dit kindje ziet er 2 x zoveel.. toefje scheelquote:
Maar je hebt ze nog wel beide ..quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Maar zelfs die worden met een goede app voor de phone overbodig eigenlijk
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hele legaliseren van wiet daar is geen heel goed plan, zonder drugs zijn ze al knetter gek
Zeker, overigens hebben de roeiers zelf ook allerlei GPS systemen waarmee ze hun trainingen tracken +hartslagen, tempi en snelheden.quote:
Net zoiets als bij het wielrennen dat Tracx systeem of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, overigens hebben de roeiers zelf ook allerlei GPS systemen waarmee ze hun trainingen tracken +hartslagen, tempi en snelheden.
Met die simpele stopwatch kom je niet ver meer
Zelfde jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoiets als bij het wielrennen dat Tracx systeem of hoe dat ook heet
Die moet ik hebben.quote:
Kost geen drolquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voila
https://nl.aliexpress.com(...)7f&afSmartRedirect=y
Ik ben ergens in Noord-Holland weleens bij een badeendenrace geweest.quote:
Er is nog een grotere.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voila
https://nl.aliexpress.com(...)7f&afSmartRedirect=y
Sorry, maar dit kan echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is nog een grotere.
[ afbeelding ]
What The Duckquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
https://www.justducks.nl/(...)badeendenrace-ducks/
Nooit van gehoord?quote:
maily weer.quote:
Denk dat dit een keer niet haar schuld isquote:
UUUh, zuipen?quote:
Er is een BHV'er in het topicquote:
Neeh maar iemand moet de schuld krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
heb ik weer iemand voor zijn hoofd gestoten?
Als een ketterquote:
Met een uitdaging voor je, zie dat maar eens online te doenquote:
Kan niet, ik moet morgen weer werken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als een ketter
en
tekeer gaan als een beest?
Ja enquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet morgen weer werken.
Even kijken waar hier de AED hangtquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een uitdaging voor je, zie dat maar eens online te doen
Kan je niet door een virus het toetsenbord of -pad van diegene een shock laten geven?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken waar hier de AED hangt
Tja, ik moet nu nog mijn best doen.quote:
Ik heb nog een cursus gehad, ik heb zo'n ding helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken waar hier de AED hangt
Je scoort daar nog geen punten door een kater of gewoon amper bloed in je alcohol?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik moet nu nog mijn best doen.
Tot nu toe wel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je scoort daar nog geen punten door een kater of gewoon amper bloed in je alcohol?
Op diezelfde cursus leer je het met en zonder AED.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een cursus gehad, ik heb zo'n ding helemaal niet nodig.
Zeker een geintje van Sodeknetters.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hoor je hier nooit,
een trein die zomaar ineens, tijdens de rit, de verkeerde kant op gaat![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)zonderlijk~a4b714c5/
Die rijdt toch wel grotere jongens neem ik aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker een geintje van Sodeknetters.
Hij rijdt zelf niet vaak volgens mij meer opleiding geven.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijdt toch wel grotere jongens neem ik aan
Ja ja snap ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf niet vaak volgens mij meer opleiding geven.
Ik hoef het verder dus niet uit te leggen?quote:
Nee dat is niet nodig ... In Spanje ging ik meestal in een trein die na 30 km stopte op een station en daar liep de treinmachinist naar achteren on dan de andere kant weer op te rijden richting bestemming.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef het verder dus niet uit te leggen?
Zouden ze niet wisselen per traject? Het rondje rond de kerk wilden ze toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe dat station heet. Laatst hadden we het er nog over.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig ... In Spanje ging ik meestal in een trein die na 30 km stopte op een station en daar liep de treinmachinist naar achteren on dan de andere kant weer op te rijden richting bestemming.
Mag jij raden welk station ?
Nee dat was wel het eindstation vroeger ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe dat station heet. Laatst hadden we het er nog over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje heeft volgens mij ook best wel veel eind/kopstations.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was wel het eindstation vroeger ....
Of tunnels waar nog nooit een lijn is gelegd ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje heeft volgens mij ook best wel veel eind/kopstations.
Nee maar dat is het dus niet ... de trein naar Barcelona stopt er ook en rijdt wel gewoon recht doorquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje heeft volgens mij ook best wel veel eind/kopstations.
[ afbeelding ]
Zo'n traject hebben we in Nederland ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of tunnels waar nog nooit een lijn is gelegd ....
Dat moet dan in Limburg zijn want verder hebben we nauwelijks bergenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n traject hebben we in Nederland ook.
Dat bedoelde ik niet. De Afsluitdijk, toen die werd aangelegd is er ook rekening gehouden om er een spoor aan te leggen. Uiteindelijk bleek een spoorlijn door de Flevopolder rendabeler te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan in Limburg zijn want verder hebben we nauwelijks bergen
OKquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. De Afsluitdijk, toen die werd aangelegd is er ook rekening gehouden om er een spoor aan te leggen. Uiteindelijk bleek een spoorlijn door de Flevopolder rendabeler te zijn.
Wubbo Ockels kwam ook nog met het idee voor superbussen die tussen de 150 en 250 km/uur zou moeten kunnen rijden.quote:
lange afstandbussen lijkt me nog wel kunnenquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wubbo Ockels kwam ook nog met het idee voor superbussen die tussen de 150 en 250 km/uur zou moeten kunnen rijden.
[ afbeelding ]
Verder dan een hoop investeringen en één prototype kwam het niet.
Het heeft wel potentie. In Rotterdam, Kralingse Zoom zijn ze al sinds 2005 aan het experimenteren met een shuttledienst zonder chauffeur. Dat is wel apart om mee te reizen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
lange afstandbussen lijkt me nog wel kunnen
Wat is dat dan? ze beginnen toch pas volgende weekquote:
Of je stookt een fikkie dan is ie wel bezig en staat ie/ze niet te wachtenquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef engine het volgende:
Ik overweeg m'n oren eraf te scheuren. Word helemaal gek van de brandwacht. Heeft niks te doen en blijft maar lullen...zelfs in de pauze
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Of je stookt een fikkie dan is ie wel bezig en staat ie/ze niet te wachten
Testdagen.. want ze hebben nog niet echt kunnen testen in de nieuwe auto's (max. 100km) dus nu 3 dagen a 8 uur en dat te verdelen over beide rijders.. Max rijdt bv vandaag de hele dag en morgenmiddag nog 4 uurtjes.. andere teams kiezen voor andere invulling van die tijd ..quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is dat dan? ze beginnen toch pas volgende week
Ah duidelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 10:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Testdagen.. want ze hebben nog niet echt kunnen testen in de nieuwe auto's (max. 100km) dus nu 3 dagen a 8 uur en dat te verdelen over beide rijders.. Max rijdt bv vandaag de hele dag en morgenmiddag nog 4 uurtjes.. andere teams kiezen voor andere invulling van die tijd ..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 10:24 schreef engine het volgende:
Ik overweeg m'n oren eraf te scheuren. Word helemaal gek van de brandwacht. Heeft niks te doen en blijft maar lullen...zelfs in de pauze
En deze live versie is nog beter eigenlijkquote:
Zo af en toe gebeurt het wel hoor. Als er iets mis gaat op de verkeersleidingspost.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hoor je hier nooit,
een trein die zomaar ineens, tijdens de rit, de verkeerde kant op gaat![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)zonderlijk~a4b714c5/
quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker een geintje van Sodeknetters.
Ook. Ben bevoegd op bijna al het NS materieel, behalve de FLIRT.quote:Op woensdag
22 februari 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet af en toe hemel en aarde bewegen om een dienstje te draaien, inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf niet vaak volgens mij meer opleiding geven.
In eerste instantie wij als rijdend, niet. Toen de directie het toch doordrukte hebben we vrijwel collectief gezegd; dan gaan we dat exact volgens de geldende regels uitvoeren ook. Heeft drie maanden geduurd, toen wilde de directie het niet meer. Het bleek, zoals wij natuurlijk voorspelden, totaal niet te werken. Grootste struikelblok was dat het toenmalige personeelstekort verdubbelde door het inzetmodel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden ze niet wisselen per traject? Het rondje rond de kerk wilden ze toch niet?
Ja, waarom denk je dat ze me opleider gemaakt hebben?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ging jij gisteren de verkeerde kant op met je trein?
Hoe is het met je arm?quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ging jij gisteren de verkeerde kant op met je trein?
Omdat iemand het 'goed' moet voordoen hequote:Op donderdag 23 februari 2023 16:01 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ze me opleider gemaakt hebben?
Die irriteertquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat iemand het 'goed' moet voordoen he
Je bent dan meteen onthandquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die irriteert
Bizar hoeveel er ineens niet kan met een arm/hand minder
Yep, en ben ook rechts.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dan meteen onthand![]()
Is het je rechterarm?
Wat zei de fysio daarvan? Zo begon het bij mij .. dikke hand en pijn.. 2 gebroken middenhandsbeentjes dusquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en ben ook rechts.
En he, op mijn linkerhand zit een zwelling/kneuzing, die kan ik ook niet volledig gebruiken.
Dan had je wel pech.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat zei de fysio daarvan? Zo begon het bij mij .. dikke hand en pijn.. 2 gebroken middenhandsbeentjes dus
Ik had alles gelukkig aan 1 kant, maar die sling heb ik ook nauwelijks gedragen ... hou links wel in de gaten ..quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan had je wel pech.
De fysio zag er weinig in. Enige wat hij wel zei is dat ik de 'sling' voor mijn rechterarm zo min mogelijk dragen moest. Liefst niet zelfs.
Je weet in ieder geval hoe rot het is om alles ineens met 1 hand te moeten doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had alles gelukkig aan 1 kant, maar die sling heb ik ook nauwelijks gedragen ... hou links wel in de gaten ..
Ik had mn hand in het gips, maar gelukkig duim en wijsvinger niet ....scheelt een hoopquote:Op donderdag 23 februari 2023 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval hoe rot het is om alles ineens met 1 hand te moeten doen
Ik heb mijn hele hand vrij.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had mn hand in het gips, maar gelukkig duim en wijsvinger niet ....scheelt een hoop
Niet echt geprobeerd volgens mij ... zeker niet toen mn elleboog ook nog in het gips zat (dat moet er eerder af)quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele hand vrij.
Alleen kracht zetten erop lukt niet. Ging dat bij jou wel? Of pas na een week oid?
Ik win drie maanden in gips. Vingers tot schouder. Rechts, ik kon nog geen kraan opendraaien.quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had mn hand in het gips, maar gelukkig duim en wijsvinger niet ....scheelt een hoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Voordeel is datje niet met je handen in het haar kan zitten (mits je dat nog hebt).quote:Op donderdag 23 februari 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en ben ook rechts.
En he, op mijn linkerhand zit een zwelling/kneuzing, die kan ik ook niet volledig gebruiken.
Nou ja, veel meer doe ik deze week niet. Heb me maar even ziek gemeld.quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordeel is datje niet met je handen in het haar kan zitten (mits je dat nog hebt).
Maar waardeloos hoor
quote:Op donderdag 23 februari 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik win drie maanden in gips. Vingers tot schouder. Rechts, ik kon nog geen kraan opendraaien.Kleding was alles met elastiek
Maar je leert snel ook dat ik dit beter niet had kunnen doen
Ja dat was niet slim ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watjes zijn hetquote:Op donderdag 23 februari 2023 17:23 schreef chufi het volgende:
Fietsen in Spanje is ook niet altijd een pretje..
eerder vandaag
Ik zag een film gister en nu ben ik verdrietig https://www.imdb.com/title/tt11813216/?ref_=nv_sr_srsg_2quote:
Dan moet het een goeie film zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een film gister en nu ben ik verdrietig https://www.imdb.com/title/tt11813216/?ref_=nv_sr_srsg_2
Is het ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet het een goeie film zijn...
Ik heb hem ook al op mijn lijstje staan.quote:
Goed dat je het zegt, eens gaan maken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:49 schreef chufi het volgende:
Moeten verboden worden ... vooral boodschappenlijstjes
Doe je er ook nog een lijst omheen ?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, eens gaan maken.
Niet gezien....quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef marcb1974 het volgende:
Was dat Bosch die net van het veld werd afgevoerd?
Ja, van kippenbottenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Doe je er ook nog een lijst omheen ?
""""Supporter"""" van die lampjes viel de keeper van Sevilla aan tijdens de laatste paar minuten.quote:
Dat zie ik @Bomenverzameling niet zo gauw doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
""""Supporter"""" van die lampjes viel de keeper van Sevilla aan tijdens de laatste paar minuten.
Nee, ik ben gewoon wel een supporter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie ik @:bomenverzameling niet zo gauw doen
Als je nu al reageert was je niet in het stadion ook, of wel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon wel een supporter.
En op het veld ben ik wel eens geweest, maar wel met toestemming
Ja wel. Wedstrijd is al een half uur afgelopen ofzo en ik woon op loopafstandquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nu al reageert was je niet in het stadion ook, of wel?
Ah, doe je snel dan jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel. Wedstrijd is al een half uur afgelopen ofzo en ik woon op loopafstand
Bos doet marathonsquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, doe je snel dan ja
En je was het zeker niet, degene die het wel was zal voorlopig niet thuis zijn
Deedquote:
quote:
Nog steeds geen sprintquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deeden dat waren maar Halve Marathons
Komt er gewoon niet van. Hardlopen doe ik nog wel soms, maar echt niet lang genoeg om een Halve Marathon te lopen. Daar komt wel meer voor kijken dan even een uurtje per week hardlopen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog steeds geen sprint
En waarom deed
Je kan toch als je wil?
Zolang het jouw keuze is prima tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt er gewoon niet van. Hardlopen doe ik nog wel soms, maar echt niet lang genoeg om een Halve Marathon te lopen. Daar komt wel meer voor kijken dan even een uurtje per week hardlopen...
Nee aan beweging en buitenlucht geen gebrek hier. Vandaag weer op en neer naar Geldrop voor het werk. En daarna nog een klein blokje hier in EHV. (Stratum bij de WiroWok, als je dat iets zegt)quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang het jouw keuze is prima toch
Zou wel zonde zijn als het door een blessure oid niet kan.
En bewegen doe jij toch wel genoeg
Daarom, beweging genoegquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee aan beweging en buitenlucht geen gebrek hier. Vandaag weer op en neer naar Geldrop voor het werk. En daarna nog een klein blokje hier in EHV. (Stratum bij de WiroWok, als je dat iets zegt)
Ik ben er ooit lang geleden wezen eten, was wel prima. Dat zit redelijk dichtbij het Floraplein. Dat moet je denk ik wel iets zeggen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, beweging genoeg
Wirowok zei me niets nee.
Is dat wat?
Niet de beste buurt toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er ooit lang geleden wezen eten, was wel prima. Dat zit redelijk dichtbij het Floraplein. Dat moet je denk ik wel iets zeggen.
wierookwokken lijkt me nietsquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, beweging genoeg
Wirowok zei me niets nee.
Is dat wat?
ja beter als 4tequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:33 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Jammer van de Pinkelnig net geen goud , maar wel zilver
Gaat dit over dat spelletjes waar 22 mannen achter ballen aan rennen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wat mij betreft trekken ze voor dat soort dingen gewoon rood.
Het spel der spellenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat dit over dat spelletjes waar 22 mannen achter ballen aan rennen?
Zijn er andere spelletjes dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat dit over dat spelletjes waar 22 mannen achter ballen aan rennen?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er andere spelletjes dan?
Dammen, ganzenborden, dobbelen om er een paar te noemenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er andere spelletjes dan?
Is goed, we zetten jou tegen je kippen in een arena,quote:
Dammen lang niet gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dammen, ganzenborden, dobbelen om er een paar te noemen
PiSVee en AJAKkes liggen eruit begrijp ik?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Ah, NL moet het dus met Feyenoord en AZ doen in Europa
Ik heb niet eens een dam set, laatst wel nog geschaakt tegen iemand die op bezoek kwam.quote:
yups, verloren van Sevilla resp Berlinquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
PiSVee en AJAKkes liggen eruit begrijp ik?
Ik wist dat ze deze week moesten spelen, maar geen idee tegen wie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yups, verloren van Sevilla resp Berlin
Daar zou ik een goede entreeprijs voor betalenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is goed, we zetten jou tegen je kippen in een arena,
het ziet er slecht voor je uit dan hoor
Vroegah, voor de oorlog zeg maar, hadden we op de lagere school zowel een dam als schaakcomptetiequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een dam set, laatst wel nog geschaakt tegen iemand die op bezoek kwam.
Wie is dat op je UI mario?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
lopen de argentinier nog altijd ik bedoel bb
Ja nog 6, maar ieder heeft een familielid binnen dus er zijn 12 in het huis.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
lopen de argentinier nog altijd ik bedoel bb
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is goed, we zetten jou tegen je kippen in een arena,
het ziet er slecht voor je uit dan hoor
Ik heb op de middelbare school paar keer meegedaan aan een jaarlijks Stratego wedstrijdquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vroegah, voor de oorlog zeg maar, hadden we op de lagere school zowel een dam als schaakcomptetie
vlag omringd met bommen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school paar keer meegedaan aan een jaarlijks Stratego wedstrijd
Ik ga hier geen meester strategieen delenquote:
Die was er ook nog jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op de middelbare school paar keer meegedaan aan een jaarlijks Stratego wedstrijd
Dat werkte echt niet zo goedquote:
ik zette de vlag ook soms achter een vijvertje op de 1e rijquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hier geen meester strategieen delen
Dat was ook een goede strategie soms als je tegen iemand speelt die meteen naar de hoeken gaat als een idiootquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zette de vlag ook soms achter een vijvertje op de 1e rij
lekker de koningin beklimmenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
Levend stratego was altijd wel heel erg leuk
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog 6, maar ieder heeft een familielid binnen dus er zijn 12 in het huis.
Maar die spelen niet mee die gaan binnenkort weer weg en dan zal de finale wel beginnen of zo..quote:
quote:
De vogels waren opquote:
Uitgeslapen?quote:
Ananas! Ik was vorig weekend dus bij mijn zwager in de winkel om te helpen de kleding en schoenen uit te pakken en daarbij zaten ook heel veel zwembroeken met afbeeldingen van een ananas. Ik zeg een beetje lacherig tegen mijn zus, zwager en wat vrienden dat ik benieuwd was hoe snel die verkocht zouden raken. Dus zij wilden weten waarom ik dat zo zei, waarop ik vroeg of ze de betekenis van zwemkleding met daarop ananas niet kende. Niemand kende dus de betekenis, waarop ze mij vroegen hoe het kwam dat ik de betekenis wel kendequote:
Vandaar dat jij zo graag ananas eetquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ananas! Ik was vorig weekend dus bij mijn zwager in de winkel om te helpen de kleding en schoenen uit te pakken en daarbij zaten ook heel veel zwembroeken met afbeeldingen van een ananas. Ik zeg een beetje lacherig tegen mijn zus, zwager en wat vrienden dat ik benieuwd was hoe snel die verkocht zouden raken. Dus zij wilden weten waarom ik dat zo zei, waarop ik vroeg of ze de betekenis van zwemkleding met daarop ananas niet kende. Niemand kende dus de betekenis, waarop ze mij vroegen hoe het kwam dat ik de betekenis wel kende
Was jij niet degene die zo van pizza Hawaii hield?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij zo graag ananas eet![]()
![]()
Ik wist het ook niet
Maar als niemand het wist, waarom jij wel? En wat heb je eraan als je de enige bent
Yepquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zo van pizza Hawaii hield?
Ik voelde me ook echt een beetje een pervert
Pizza Hawaiiquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:38 schreef DerRabbit het volgende:
Pizza Hawaii![]()
![]()
Dat is hetzelfde als spugen in het gezicht van de paus![]()
Dat smaakt hetzelfde als Pizza Hawaii. smerig goorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pizza Hawaii
Hoe weet jij hoe spugen in het gezicht van de paus smaakt?
Maar hoe weet JIJ datquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat smaakt hetzelfde als Pizza Hawaii. smerig goor![]()
Ik heb ooit een stukje pizza hawaii geprobeerd toen ik in het vaticaan was en dat heb ik toen uitgespuugd op het gezicht van de pausquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stukje pizza hawaii geprobeerd toen ik in het vaticaan was en dat heb ik toen uitgespuugd op het gezicht van de paus
Jij gaat branden in de hel !!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit een stukje pizza hawaii geprobeerd toen ik in het vaticaan was en dat heb ik toen uitgespuugd op het gezicht van de paus
Is wel handig, hoef ik nooit meer hout te gaan zoeken voor de pizza ovenquote:
lIGT ER WEINIG BRANDHOUT IN HET BOS?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is wel handig, hoef ik nooit meer hout te gaan zoeken voor de pizza oven
Nou nee er ligt genoeg, maar als het toch al brand in de hell waarom zou ik dan de moeite doen om het bij elkaar te rapenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 14:40 schreef chufi het volgende:
[..]
lIGT ER WEINIG BRANDHOUT IN HET BOS?
Frustratiequote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je zin in jam,
dus koopt een pot jam
vers brood erbij,
alles staat klaar,
alleen,
ik krijg die pleuris pot niet open
Hij kan zijn rechterarm niet gebruiken. Zelfs met 2 werkende armen lukt het me soms nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:34 schreef Loveable het volgende:
Een andere truc is om een klein lepeltje of mesje te gebruiken als hefboom. Plaats deze onder de dop en druk naar beneden. Hierdoor komt de deksel een klein beetje los en hef je het vacuüm op. Vaak hoor je hierbij een 'plop'. En na dat magische geluid draai je zo de deksel van de pot.
Dan had hij beter kuipjes jam kunnen kopenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij kan zijn rechterarm niet gebruiken. Zelfs met 2 werkende armen lukt het me soms niet
Ik ram wel eens met een kurkentrekker een gaatje in het deksel. En moet dan weer met huishoudplastic de pot houdbaar houdenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan had hij beter kuipjes jam kunnen kopenOf even de buren vragen of ze de pot open willen maken haha
Kindersluitingenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:44 schreef Loveable het volgende:
Sommige doppen van een pak, zijn ook niet altijd makkelijk af te halen.. of de dop draait mee
Misschien dat de thuiszorg van mijn 96jarige buurman het wil doenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:41 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan had hij beter kuipjes jam kunnen kopenOf even de buren vragen of ze de pot open willen maken haha
Hebben ze die ook al op pakken melk. of yoghurt?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:47 schreef Soury het volgende:
[..]
KindersluitingenDe éne dop moet je indrukken de andere weer anders
Vast wel als heel lief vraagtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien dat de thuiszorg van mijn 96jarige buurman het wil doen
Nee toch ik heb wel een truckje geleerd met schenken van bv dingen met de dop aan de zijkant. Je kan beter schenken met de dop aan de bovenkantquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hebben ze die ook al op pakken melk. of yoghurt?
Dat klopt idd, dan schenkt idd wat beter/fijnerquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee toch ik heb wel een truckje geleerd met schenken van bv dingen met de dop aan de zijkant. Je kan beter schenken met de dop aan de bovenkant
Elke ochtend melk over het aanrechtquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat klopt idd, dan schenkt idd wat beter/fijner
Nee dat topic kende ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke ochtend melk over het aanrechtKom je nu mee ken je dit topic? Jan_Onderwater in GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 108
Nee ik zag het met olie verversen in je auto.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nee dat topic kende ik niet
Met melk heb ik dat gelukkig nooit gehad..
Wat dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 15:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik zag het met olie verversen in je auto.
Ah ok, je moet daar idd maar net achter komen.. Zal wel even doorgeven aan mijn vaderquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo dus al ben je geneigd de fles andersom te schenken. Andersom krijg je lucht en ga je morsen
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok, je moet daar idd maar net achter komen.. Zal wel even doorgeven aan mijn vader
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo dus al ben je geneigd de fles andersom te schenken. Andersom krijg je lucht en ga je morsen
[ link | afbeelding ]
Soort van kots neigingen uit de fles.quote:
Met horten en stotenquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Soort van kots neigingen uit de fles.![]()
Uh ja soms wat veelquote:
Ja gezien ik hou daar wel van maar vond het wat voorspelbaar. Dit vond ik een meesterwerk https://www.imdb.com/title/tt0097108/?ref_=nv_sr_srsg_0quote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als iemand eens een ander soort film over eten en restaurants wil zien,
The Menu. Zitten was verrassingen in
Ik heb geen föhnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Een haarföhn op de deksel zetten even. Zet uit en heft het vacuüm op. Brand je vingers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |