Die foto's van Amsterdam net zijn ook als er wel is opgeruimd hequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
Het is hier altijd een teringzooi.
Ook als ze niet staken.
Ze zullen het nu wel net zo snel hebben schoongeveegd als op Koningsdag als alle boeren weer zijn langs geweestquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die foto's van Amsterdam net zijn ook als er wel is opgeruimd he
Dat lijkt me niets.quote:
Nou dan is het niet mijn handquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.
Jouw hand? Las van de week, dat het dragen van een duimring betekent, dat je in bent voor kinky sex
Die boeren hebben ze toch niet goed geruimd hoor, die blijven maar terugkomenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen het nu wel net zo snel hebben schoongeveegd als op Koningsdag als alle boeren weer zijn langs geweest
Kinky sex met cappuccino chips.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.
Jouw hand? Las van de week, dat het dragen van een duimring betekent, dat je in bent voor kinky sex
Waarom heb ik het idee dat cappuccino chips ook nog echt te krijgen zijnquote:
In Amerika wel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat cappuccino chips ook nog echt te krijgen zijn
Dat hele legaliseren van wiet daar is geen heel goed plan, zonder drugs zijn ze al knetter gekquote:
Heb je dan een dikke stopwatch om je nek?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:20 schreef pullup het volgende:
Draag ook helemaal geen dingen eigenlijk, zelfs een horloge is er te veel aan
Dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan een dikke stopwatch om je nek?
quote:
Nou... Ik hoor het wel als je chips gehaald hebquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou... Ik hoor het wel als je chips gehaald heb
Dit kindje ziet er 2 x zoveel.. toefje scheelquote:
Maar je hebt ze nog wel beide ..quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Maar zelfs die worden met een goede app voor de phone overbodig eigenlijk
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hele legaliseren van wiet daar is geen heel goed plan, zonder drugs zijn ze al knetter gek
Zeker, overigens hebben de roeiers zelf ook allerlei GPS systemen waarmee ze hun trainingen tracken +hartslagen, tempi en snelheden.quote:
Net zoiets als bij het wielrennen dat Tracx systeem of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, overigens hebben de roeiers zelf ook allerlei GPS systemen waarmee ze hun trainingen tracken +hartslagen, tempi en snelheden.
Met die simpele stopwatch kom je niet ver meer
Zelfde jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoiets als bij het wielrennen dat Tracx systeem of hoe dat ook heet
Die moet ik hebben.quote:
Kost geen drolquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voila
https://nl.aliexpress.com(...)7f&afSmartRedirect=y
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |