Die foto's van Amsterdam net zijn ook als er wel is opgeruimd hequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:02 schreef Domnivoor het volgende:
Het is hier altijd een teringzooi.
Ook als ze niet staken.
Ze zullen het nu wel net zo snel hebben schoongeveegd als op Koningsdag als alle boeren weer zijn langs geweestquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die foto's van Amsterdam net zijn ook als er wel is opgeruimd he
Dat lijkt me niets.quote:
Nou dan is het niet mijn handquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.
Jouw hand? Las van de week, dat het dragen van een duimring betekent, dat je in bent voor kinky sex
Die boeren hebben ze toch niet goed geruimd hoor, die blijven maar terugkomenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen het nu wel net zo snel hebben schoongeveegd als op Koningsdag als alle boeren weer zijn langs geweest
Kinky sex met cappuccino chips.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat lijkt me niets.
Jouw hand? Las van de week, dat het dragen van een duimring betekent, dat je in bent voor kinky sex
Waarom heb ik het idee dat cappuccino chips ook nog echt te krijgen zijnquote:
In Amerika wel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat cappuccino chips ook nog echt te krijgen zijn
Dat hele legaliseren van wiet daar is geen heel goed plan, zonder drugs zijn ze al knetter gekquote:
Heb je dan een dikke stopwatch om je nek?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:20 schreef pullup het volgende:
Draag ook helemaal geen dingen eigenlijk, zelfs een horloge is er te veel aan
Dat dan weer welquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je dan een dikke stopwatch om je nek?
quote:
Nou... Ik hoor het wel als je chips gehaald hebquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou... Ik hoor het wel als je chips gehaald heb
Dit kindje ziet er 2 x zoveel.. toefje scheelquote:
Maar je hebt ze nog wel beide ..quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Maar zelfs die worden met een goede app voor de phone overbodig eigenlijk
Goed voor de economie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat hele legaliseren van wiet daar is geen heel goed plan, zonder drugs zijn ze al knetter gek
Zeker, overigens hebben de roeiers zelf ook allerlei GPS systemen waarmee ze hun trainingen tracken +hartslagen, tempi en snelheden.quote:
Net zoiets als bij het wielrennen dat Tracx systeem of hoe dat ook heetquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, overigens hebben de roeiers zelf ook allerlei GPS systemen waarmee ze hun trainingen tracken +hartslagen, tempi en snelheden.
Met die simpele stopwatch kom je niet ver meer
Zelfde jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zoiets als bij het wielrennen dat Tracx systeem of hoe dat ook heet
Die moet ik hebben.quote:
Kost geen drolquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voila
https://nl.aliexpress.com(...)7f&afSmartRedirect=y
Ik ben ergens in Noord-Holland weleens bij een badeendenrace geweest.quote:
Er is nog een grotere.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Voila
https://nl.aliexpress.com(...)7f&afSmartRedirect=y
Sorry, maar dit kan echt niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is nog een grotere.
[ afbeelding ]
What The Duckquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
https://www.justducks.nl/(...)badeendenrace-ducks/
Nooit van gehoord?quote:
maily weer.quote:
Denk dat dit een keer niet haar schuld isquote:
UUUh, zuipen?quote:
Er is een BHV'er in het topicquote:
Neeh maar iemand moet de schuld krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:46 schreef maily het volgende:
[..]
heb ik weer iemand voor zijn hoofd gestoten?
Als een ketterquote:
Met een uitdaging voor je, zie dat maar eens online te doenquote:
Kan niet, ik moet morgen weer werken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als een ketter
en
tekeer gaan als een beest?
Ja enquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet, ik moet morgen weer werken.
Even kijken waar hier de AED hangtquote:Op woensdag 22 februari 2023 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een uitdaging voor je, zie dat maar eens online te doen
Kan je niet door een virus het toetsenbord of -pad van diegene een shock laten geven?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken waar hier de AED hangt
Tja, ik moet nu nog mijn best doen.quote:
Ik heb nog een cursus gehad, ik heb zo'n ding helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:54 schreef engine het volgende:
[..]
Even kijken waar hier de AED hangt
Je scoort daar nog geen punten door een kater of gewoon amper bloed in je alcohol?quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik moet nu nog mijn best doen.
Tot nu toe wel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je scoort daar nog geen punten door een kater of gewoon amper bloed in je alcohol?
Op diezelfde cursus leer je het met en zonder AED.quote:Op woensdag 22 februari 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een cursus gehad, ik heb zo'n ding helemaal niet nodig.
Zeker een geintje van Sodeknetters.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hoor je hier nooit,
een trein die zomaar ineens, tijdens de rit, de verkeerde kant op gaat![]()
![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)zonderlijk~a4b714c5/
Die rijdt toch wel grotere jongens neem ik aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker een geintje van Sodeknetters.
Hij rijdt zelf niet vaak volgens mij meer opleiding geven.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijdt toch wel grotere jongens neem ik aan
Ja ja snap ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij rijdt zelf niet vaak volgens mij meer opleiding geven.
Ik hoef het verder dus niet uit te leggen?quote:
Nee dat is niet nodig ... In Spanje ging ik meestal in een trein die na 30 km stopte op een station en daar liep de treinmachinist naar achteren on dan de andere kant weer op te rijden richting bestemming.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef het verder dus niet uit te leggen?
Zouden ze niet wisselen per traject? Het rondje rond de kerk wilden ze toch niet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Die rijdt toch wel grotere jongens neem ik aan
Ik weet niet meer hoe dat station heet. Laatst hadden we het er nog over.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat is niet nodig ... In Spanje ging ik meestal in een trein die na 30 km stopte op een station en daar liep de treinmachinist naar achteren on dan de andere kant weer op te rijden richting bestemming.
Mag jij raden welk station ?
Nee dat was wel het eindstation vroeger ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe dat station heet. Laatst hadden we het er nog over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spanje heeft volgens mij ook best wel veel eind/kopstations.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat was wel het eindstation vroeger ....
Of tunnels waar nog nooit een lijn is gelegd ....quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje heeft volgens mij ook best wel veel eind/kopstations.
Nee maar dat is het dus niet ... de trein naar Barcelona stopt er ook en rijdt wel gewoon recht doorquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spanje heeft volgens mij ook best wel veel eind/kopstations.
[ afbeelding ]
Zo'n traject hebben we in Nederland ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Of tunnels waar nog nooit een lijn is gelegd ....
Dat moet dan in Limburg zijn want verder hebben we nauwelijks bergenquote:Op woensdag 22 februari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n traject hebben we in Nederland ook.
Dat bedoelde ik niet. De Afsluitdijk, toen die werd aangelegd is er ook rekening gehouden om er een spoor aan te leggen. Uiteindelijk bleek een spoorlijn door de Flevopolder rendabeler te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2023 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan in Limburg zijn want verder hebben we nauwelijks bergen
OKquote:Op donderdag 23 februari 2023 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. De Afsluitdijk, toen die werd aangelegd is er ook rekening gehouden om er een spoor aan te leggen. Uiteindelijk bleek een spoorlijn door de Flevopolder rendabeler te zijn.
Wubbo Ockels kwam ook nog met het idee voor superbussen die tussen de 150 en 250 km/uur zou moeten kunnen rijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |