Ze kan zelf weglopen... douchen ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:35 schreef Dragonbullet het volgende:
Lindsey denkt: kill me now.. al die verhalen en details van Rob... Geen bank waar ik hem naartoe kan sturen...
Das waarquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kan zelf weglopen... douchen ofzo
🤣🤣quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Nu chiara over Thailand... als Rob nu begint over Thaise massagemeisjes haak ik af
Als het al een meisje wasquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Nu chiara over Thailand... als Rob nu begint over Thaise massagemeisjes haak ik af
Conclusie is: neem een hele grote zak geld mee sowiesoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:47 schreef ben34567 het volgende:
Wat was nu de conclusie van het Amerika gesprek ? Oost of Westkust want ik zou zelf graag gaan dit jaar. Twijfel tussen Cali of New York/Florida
Goeie genade het ligt nog in bedquote:
Je kunt zaterdag dan lekker op Ali of Lotje stemmen. Dan gaat ze misschien wel naar huisquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt tijd dat Lindsey 'n waarschuwing krijgt, aandachtsorgel richting de camera.
Ben sowieso die aso wel heel erg zat
Secret Room met Jason.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vandaag nog een twist komt in verband met nominaties anders maar saaie dag
Nominaties van MA met een eventuele twistquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Secret Room met Jason.
Lindsey naar de Fan Room.
Staat nog wat op het programma.
Ik verwacht het ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vandaag nog een twist komt in verband met nominaties anders maar saaie dag
Maar het blijft nog raar dat Lindsey een PON krijgt terwijl anderen opdrachten moeten winnen. Hoop dat febo wat creatiever en eerlijker is dan dat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook.
Denk dat lindsey ook PoN krijgt en dan moeten ze er samen 3 nomineren
Kan het zo maar eens zijn dat we Rob of Chiara uit zwaaien zaterdag
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen, was ook een simpel manierquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar het blijft nog raar dat Lindsey een PON krijgt terwijl anderen opdrachten moeten winnen. Hoop dat febo wat creatiever en eerlijker is dan dat.
Ik geloof het ook niet hoor. Zie niet in waarom Lindsey PON zou krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar het blijft nog raar dat Lindsey een PON krijgt terwijl anderen opdrachten moeten winnen. Hoop dat febo wat creatiever en eerlijker is dan dat.
Klopt maar dat was in een soort spelvariant en Jason mocht de beslissing maken; niet Febo. Febo die Lindsey gewoon een PON schenkt om haar exit te vermijden is toch wel behoorlijke sturing.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen
De knie, of Rob zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:15 schreef Ireth het volgende:
Rob weer over zijn knie... ik zeg amputeren!
"Gekregen" van Jason in een spel, maar moesten ze nog wel iets voor doen. Was geen "alsjeblieft, veel plezier"-kadootje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen, was ook een simpel manier
In eerste instantie de knie, eventueel hoger is niet uitgesloten...quote:
Komt omdat op het IG van BB een dilemma werd gepost : zou je voor fanroom of PON kiezen ? Nu dat Mich een fanroom ticket aan Lindsey heeft geschonken is er een vermoeden dat er nog ergens een PON ticket te verdienen is en Lindsey die zou mogen kiezen in ruil voor haar fanroom ticket.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor. Zie niet in waarom Lindsey PON zou krijgen.
Alleen mich had PON toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen, was ook een simpel manier
"Oeps, schiet ik toch per ongeluk uit zeg hee...."quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
In eerste instantie de knie, eventueel hoger is niet uitgesloten...
Hoezo schrijf je dan van chiara en jolien?quote:
Zoiets ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
"Oeps, schiet ik toch per ongeluk uit zeg hee...."
Over vorige keer, toen Jolien en Chiara samen met lot PON hadden..quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoezo schrijf je dan van chiara en jolien?
In jouw geval zéker wel hahaha!quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Het ging over eerder in het spel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoezo schrijf je dan van chiara en jolien?
ah ok haha snap hemquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het ging over eerder in het spel.
Er is een Instagram post gekomen met een dilemma of 1 uur fan room en 40 coins of PoN
Ik verwacht dat Lindsey die keuze krijgt
Daarop kwam een reactie dat het dan wel erg oneerlijk zou zijn
Daarop reageerde ik met hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen/gekregen
eerder dat ze nog een Nederlandse vrouw exit willen vermijdenquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
Lindsey een productie favorietje of zo? als ze haar zo makkelijk een PoN willen geven
UGH
Je dacht serieus nog dat wij enige macht hadden? Wat schattigquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:30 schreef TheVoice4ever het volgende:
nu is het dus duidelijk dat alles is opgezet door regie
Jason, Lindsey, Bart, Charlotte de uitgekozen finalisten door de productie
was buiten beeld, nam het gesprek met Bart en Mies op. Maar ze pakte even snel chocolade weg bij haar bed en gleed uit of stootte haar knie tegen een hoekpunt van de bedconstructiequote:Op woensdag 22 februari 2023 10:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand gezien wat er eigenlijk gebeurde ?
Ik had nooit verwacht dat Chelsea en Danny er zo snel gingen uitliggen dus dit jaar lijkt het nog mee te vallen qua manipulatiequote:Op woensdag 22 februari 2023 10:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je dacht serieus nog dat wij enige macht hadden? Wat schattig
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:34 schreef ledn81 het volgende:
wa
[..]
was buiten beeld, nam het gesprek met Bart en Mies op. Maar ze pakte even snel chocolade weg bij haar bed en gleed uit of stootte haar knie tegen een hoekpunt van de bedconstructie
droog..quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Vandaag is er geen water bijgekomen met klaarmaken van lindsey
quote:“Mensen zagen me als de sterkste speler, en ik denk wel dat ze daar enigszins gelijk in hadden. Ze hebben het dus goed aangepakt. Niet arrogant bedoeld, maar ze hebben gezien hoe ik de spellen speelde en me daarnaast bewoog in het huis. Ik ging met iedereen goed om”, bedenkt de afvaller zich.
hij mocht die ticket aan iemand geven die gaf hij aan lindsey met de woorden erbij dat hij eerder iets ontnomen had van haar, en toen vertelde hij haar dat hij haar charlotte en ali erop wil zetten om ali weg te krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:40 schreef TheVoice4ever het volgende:
dat wordt lachen die nominatie keuzes dan
Lindsey wil Bart natuurlijk erop maar dat wil Mich niet
Mich wil ietsjes makkelijkere keuze Charlotte, maar dat wil Lindsey niet
Mich wil Rob niet nomineren, maar Lindsey misschien wel
En daar gingen de spruitjes door de kamerquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias ook een verhaal..
iets met een snavel dik tandarts geen gevoel
en toen een egeltje beffen
einde verhaal
oh ja bij die veiling, klopt ja, netjes van hemquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij mocht die ticket aan iemand geven die gaf hij aan lindsey met de woorden erbij dat hij eerder iets ontnomen had van haar, en toen vertelde hij haar dat hij haar charlotte en ali erop wil zetten om ali weg te krijgen
lindsey heeft geen inspraak op zijn keuze hij vertelde haar alleen zijn plan en de reden waarom zij die ticket kreeg
Weer die “sterke” spelerquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
Mag ik wat zeggen alsjeblief, hou ff jullie monden
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:04 schreef ledn81 het volgende:
Mag ik wat zeggen alsjeblief, hou ff jullie monden
We hebben het lichaam weggemoffeldquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:06 schreef ledn81 het volgende:
Bart "Jacqueline het zand is goed besteed" vind ik ook altijd klinken als een of andere geheime boodschap
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
We hebben het lichaam weggemoffeld
whahahaquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zand erover?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:11 schreef Hunter het volgende:
Of niemand wast af, of ze doen het met hun zessen
Ma, zit vast geplakt aan Chiara. Waar zij staat of zit is hij te vinden....lagen ook lekker te keuvelen in bed saampjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:11 schreef Hunter het volgende:
Of niemand wast af, of ze doen het met hun zessen
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ias ook een verhaal..
iets met een snavel dik tandarts geen gevoel
en toen een egeltje beffen
einde verhaal
Denk morgenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gaan de hemsters vand horen wie er op de nominatie's staan ??
Zal niet werken bij Mich. Zijn gevoel is : drie sterke bewoners samen nomineren en er zeker geen zwakkere (Ias; Jolien; Rob; Chiara) opzettenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:23 schreef ledn81 het volgende:
Ali knuffel kus bij Mies dat ie hem als broertje ziet en dat ie zijn gevoel moet volgen met nomineren
lkkr buiten gaan liggenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Rob heeft blijkbaar gezegd dat als Mies hem er niet op zet, dat ie niet meer met hem op de kamer wil liggen
Hij zei er bij Ik heb het allang gevoeld dus Ali weet dat hij erop gaat door Michquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:25 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zal niet werken bij Mich. Zijn gevoel is : drie sterke bewoners samen nomineren en er zeker geen zwakkere (Ias; Jolien; Rob; Chiara) opzetten
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Rob heeft blijkbaar gezegd dat als Mies hem er niet op zet, dat ie niet meer met hem op de kamer wil liggen
Ik denk Ali Charlotte en Lindsey.......Dat lieve babygezichtje is een masker van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij zei er bij Ik heb het allang gevoeld dus Ali weet dat hij erop gaat door Mich
WAnneer gaat BB nou eens waarschuwen...quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Jason had toch ook gezegd dat hij het niet uit medelijden wil doen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:37 schreef ben34567 het volgende:
Dit is het seizoen van eerst de sterkere spelers eruit willen spelen. Rob zou zomaar nog een paar weken daar kunnen zijn tenzij hij zelf opstapt. Alleen Chiara en Jason willen hem nomineren uit medelijden.
Ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
Volgens rob kijken er alleen mensen van 15, 16, 17 jaar
Oke, Rob mag eruit maar neem dan Chiara mee als buddy.....die wrijft over je ruggetje als je zielig bent. Die je dingen brengt waar je om vraagt. Twee vliegen in een klap.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
Rob: 'mensen die grootste toneel spelen staan op 1'![]()
Chiara: 'je wordt niet beloond als je jezelf bent'
Jankie jankie
oh daarom is ie zo dik, anders past het er niet in, nu snap ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Korte samenvatting, rob lult uit zijn knie
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Rob pak je koffer en loop de poort uit...NU
Mooi, misschien als hij gaat nadat hij weet wie erop staan gaat de nominatiegedeelte niet door.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ;
ik ik ik ik
heb ik dr niet voor over er nog een week zitten
het gaat me poen kosten als hij me dr niet opzet
maar dat intresseerd me niet
streamwissel
Wat een vreselijke mannetje is het toch. Mensen na gaan doen en ze belachelijk maken. Wees dan een vent en zeg het haar in haar gezicht wat je er van vindtquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rob ; ik kan wel blijven klagen
maar heb e r geen zin in
ben er klaar me
dat love joe dit en dat
de kloof 26/66 wrd te groot
Er moeten er een week 2 uit dus misschien is dit de kans daarvoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mooi, misschien als hij gaat nadat hij weet wie erop staan gaat de nominatiegedeelte niet door.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott had vanm dr mam aan de foon?
aw.. lief van Febo
Waar gaat ie dan liggen ? Bij mensen die hem er ook niet op willen zettenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:24 schreef ledn81 het volgende:
Op zijn bank natuurlijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waar gaat ie dan liggen ? Bij mensen die hem er ook niet op willen zetten
Hij zei gisteren in de tuin tegen Bart, dat hij zaterdag en anders zondag zou gaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef Hoylei het volgende:
hah. Rob werd te laat weggedraaid.
"dat gaat me poen kosten als hij me er niet opzet".
Als in, hij gaat sowieso.
Nee een berichtje door de speaker had ias ook. En waarom mag charlotte niet huilen als ze haar moeder hoort. En een ander wel. Rob verandert zijn mening per dag.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lott had vanm dr mam aan de foon?
aw.. lief van Febo
1. Barbera 2. Crossfit 3. Noli 4. Stelten 5. Sharon 6. Esport 7. Broertjequote:
Valt op he ze staat hoog en veel berichten en sjaggie rob moet slecht praten over haar. Misselijke vent.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Wat een vreselijke mannetje is het toch. Mensen na gaan doen en ze belachelijk maken. Wees dan een vent en zeg het haar in haar gezicht wat je er van vindt
oke berichtje ook goedquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee een berichtje door de speaker had ias ook. En waarom mag charlotte niet huilen als ze haar moeder hoort. En een ander wel. Rob verandert zijn mening per dag.
dus datquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Wat een vreselijke mannetje is het toch. Mensen na gaan doen en ze belachelijk maken. Wees dan een vent en zeg het haar in haar gezicht wat je er van vindt
eenschquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef Magean het volgende:
Ik blijf erbij niet nomineren die man. Dan ga je er zelf maar uit.
10 coins voor @rinardoquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
1. Barbera 2. Crossfit 3. Noli 4. Stelten 5. Sharon 6. Esport 7. Broertje
succes jason!! het woord is ‘brother’
Jemig..wat heeft dat nou met een talenknobbel te makenquote:
Niet zeggen johquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
staat ook al op Twitter inmiddels hoor
[ link | afbeelding ]
Helemaal nietssss.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jemig..wat heeft dat nou met een talenknobbel te maken
ja was wel erg makkelijk, als je de 1e 2 letters hebt BR dan weet Jason het alquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jemig..wat heeft dat nou met een talenknobbel te maken
kwartje zit vastquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara mensen doen het niet voor niets je zo laag zetten. Ik kan daar zo slecht tegen als mensen hun eigen aandeel niet erkenen.
En Chiara maar terug komen op hoe zielig zij is omdat ze zichzelf is en zo laag staat.....quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver roddel kamer dat blauw met rob voorop. En ias en Jason doen mee over ali roddelen.
Logica van Rob héquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Dus de fans hebben geen gelijk, maar bij ali klopt het wel?
Tuurlijk rob
Conclusie: je bent gewoon jezelf, dus een kutwijfquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Chiara maar terug komen op hoe zielig zij is omdat ze zichzelf is en zo laag staat.....
bleek een bandje te zijnquote:
Oh heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:07 schreef Ptr67 het volgende:
Vind het wel opvallend hoe hard Char (volgens velen hier een enorm groot hart voor de gepeste & underdogs) enorm genoot tov slechte tweet over Chiara.
Mes snijdt langs 2 kanten hoor
Dat gaat over en weer..charlotte en voorL lindsey kletst ook over de andere...quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara mensen doen het niet voor niets je zo laag zetten. Ik kan daar zo slecht tegen als mensen hun eigen aandeel niet erkenen. Rob gaat nog schrikken met het eerlijk en oprecht van chiara. Als ze gewoon eerlijk was geweest toen charlotte vroeg mag je me niet. En niet dat achter haar rug om kletsen.
Sja, als ze gezegd had "ow thats so damn vervelend voor u hé!!" had iedereen haar ook weer nep en achterbaks genoemd. Dus elke reactie van haar was niet goed geweest...quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:07 schreef Ptr67 het volgende:
Vind het wel opvallend hoe hard Char (volgens velen hier een enorm groot hart voor de gepeste & underdogs) enorm genoot tov slechte tweet over Chiara.
Mes snijdt langs 2 kanten hoor
daarmee dat ik het zeg....quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Andersom is dat ook zo dus ............
Maar gaan ze niet op een manier nadoen en napraten alsof ze die persoon zijn Daar word ze op afgerekendquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat gaat over en weer..charlotte en voorL lindsey kletst ook over de andere...
Speculatie..als ze mannelijke hormoon pillen krijgt/neemt zal ze ook baard/snor haar krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie Lindsey iedere dag met een pincet maar haren plukken rond haar mond.
dat intresseerd de heren nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:11 schreef Koos1958 het volgende:
Rob en bart vergeten dat streamers
heel veel zien wat hun niet meekrijgen. Zoals nu dat slechtpraten over ali en charlotte.
Welnee chiara word op ieder woord die ze zegt afgerekend hier door de chiara haters...stukje waar je het over hebt, vond ik de jolien show nog veel heftigerquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar gaan ze niet op een manier nadoen en napraten alsof ze die persoon zijn Daar word ze op afgerekend
selectief doofquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara haar eigen vader was niet positief dus dan moet er toch een belletje gaan rinkelen bij haar
Kaartje van zijn vrouw en kinderen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Rob vind fanroom van weinig waarde. Waarom dan al die tijd zo zeuren om zijn kaarten
Beide maar ook verhalen de wereld in brengen zoals Charlotte heeft botox fillers terwijl dat helemaal niet waar is. Dat is mijn manier van spelen niet. Ook hoe ze over ons praat als wij er niet waren zaten hun daar niet. Kun je er niet tegen ga dan naar huisquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee chiara word op ieder woord die ze zegt afgerekend hier door de chiara haters...stukje waar je het over hebt, vond ik de jolien show nog veel heftiger
Ik haat haar niet. Ken haar niet persoonlijk. Maar dat achter mensen hun rug om belachelijk maken met jolien. En het verdriet van charlotte om haar vader belachelijk maakt dan hen je afgedaan. Als iemand je 1 op 1 vraagt of je haar niet.mag en je keihard ontkent dan heb je het zelf veroorzaakt dat je niet populair bentquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Welnee chiara word op ieder woord die ze zegt afgerekend hier door de chiara haters...stukje waar je het over hebt, vond ik de jolien show nog veel heftiger
Ik denk dat chiara meer over de tong gaat omdat ze veel vaker klaagt/jankt over haar populariteit. Jolien zie ik dat dus niet doen, die zocht de oorzaak direct bij zichzelf. Die gaf aan dat ze bepaalde dingen niet meer zou doen. Bij chiara ligt het voornamelijk aan anderen ipv aan haarzelf.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb je naar charlotte der gezicht gekeken vooral als ze lacht...quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:16 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Beide maar ook verhalen de wereld in brengen zoals Charlotte heeft botox fillers terwijl dat helemaal niet waar is. Dat is mijn manier van spelen niet. Ook hoe ze over ons praat als wij er niet waren zaten hun daar niet. Kun je er niet tegen ga dan naar huis
Ze had het gevoel dat die niet positief was gaf ze aan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara haar eigen vader was niet positief dus dan moet er toch een belletje gaan rinkelen bij haar
Helemaal mee eens, ze blijft met haar vingertje naar andere wijzen. Geen idee of ze dit zelf door heeftquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat chiara meer over de tong gaat omdat ze veel vaker klaagt/jankt over haar populariteit. Jolien zie ik dat dus niet doen, die zocht de oorzaak direct bij zichzelf. Die gaf aan dat ze bepaalde dingen niet meer zou doen. Bij chiara ligt het voornamelijk aan anderen ipv aan haarzelf.
(Geen idee hoor, maar zou zomaar kunnen)
Ik haat ook geen personen en als ze uit het huis zijn dan laat ik ze mer rust maar ga nu niet janken omdat wij wat over ze zeggen. Dan moet je daar niet gaan zitten en we weten dat BB de regie heeft en die laat zien wat zij willenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik haat haar niet. Ken haar niet persoonlijk. Maar dat achter mensen hun rug om belachelijk maken met jolien. En het verdriet van charlotte om haar vader belachelijk maakt dan hen je afgedaan. Als iemand je 1 op 1 vraagt of je haar niet.mag en je keihard ontkent dan heb je het zelf veroorzaakt dat je niet populair bent
Zitten geen fillers in Haar neus is gecorrigeerd niets anders dus dat had ze de wereld niet in hoeven te brengen uit valsheidquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Heb je naar charlotte der gezicht gekeken vooral als ze lacht...
Goed ze is nog jong. Maar iedereen heeft lach rimpels als je lacht... charlotte niet ..0
Ook der mond als ze lach...zoom maar is goed in
Daar zitten echt wel fillers in!!
Ach moet je hier savonds maar komen dan word Chiara de hemel ingeprezen dus ligt eraan wie er zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:20 schreef 36Chambers het volgende:
Kritiek op iemand hebben is niet hetzelfde als haten.
Er is kritiek op bijna iedereen in het huis, maar als het over Chiara gaat is het huis opeens te klein
ohquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:20 schreef 36Chambers het volgende:
Kritiek op iemand hebben is niet hetzelfde als haten.
Er is kritiek op bijna iedereen in het huis, maar als het over Chiara gaat is het huis opeens te klein
Ik zoek een reden over het douche gebeuren en de eerste x dacht ik, dat het een man was. En dit viel me weer op.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Speculatie..als ze mannelijke hormoon pillen krijgt/neemt zal ze ook baard/snor haar krijgen
Ze heeft het niet echt over gehad, maar ik vind haar wel een type om geen borsten en geen menstruatie meer te willen dus hormonen slikken
Ken je haar persoonlijk dat je dat zo zeker weet??quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zitten geen fillers in Haar neus is gecorrigeerd niets anders dus dat had ze de wereld niet in hoeven te brengen uit valsheid
Iedereen mag zijn mening hebben om mijn part en ik respecteer ieder zijn mening Het ligt er ook aan wie je leuker vind in het huis tochquote:
Ik heb een achtergrond en kan het zo zien maar goed mijn prive leven wil ik hier niet open en bloot op tafel leggenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ken je haar persoonlijk dat je dat zo zeker weet??
Iedere plastische chirurg zal zeggen dat er fillers in zitten
Te steak te glad te onnatuurlijk
Dat ze alleen verteld heeft over de neuscorrectie..logisch, zij weet ook dat ze gegoogled gaat worden en men oude fotos gaat vinden daar kan ze niet omheen..
Maar iets niet vertellen betekend niet dat het niet gebeurd is
Chiara is iemand die ik zou ontwijken, er klopt iets niet aan haar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:21 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ach moet je hier savonds maar komen dan word Chiara de hemel ingeprezen dus ligt eraan wie er zijn
Maar omdat het eventueel wél gebeurt zou zijn hoef je het toch ook niet wereldkundig te maken?? Kijk dat we inmiddels van Rob alles weten op medisch gebied is zijn keuze, maar wat Charlotte zelf wel of niet wil vertellen is aan haar. Ze heeft gezegd dat haar neus is gedaan en dat ze fillers heeft. En fillers is geen botox. En of chiara daar aan twijfelde en er meer over wou weten is gewoon sensatie en nieuwsgierigheid. En daar hoeft Lot niet in te bevredigen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat ze alleen verteld heeft over de neuscorrectie..logisch, zij weet ook dat ze gegoogled gaat worden en men oude fotos gaat vinden daar kan ze niet omheen..
Ken jij haar persoonlijk?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:22 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja en ik heb een grote (oud)modellen kennissen kring om me heen ..en ik pik degene die wel iets gedaan hebben er zo uit...en vergeet niet wij moeten het met tv beelden doen chiara ziet haar in het echt...quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:24 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb een achtergrond en kan het zo zien maar goed mijn prive leven wil ik hier niet open en bloot op tafel leggen
Oke. Dan constateren we dat. Maar wat maakt het uit? iemand afkeuren op uiterlijke voorkeuren, afkomst of algemeenheden moet eens stoppen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Goed ze is nog jong. Maar iedereen heeft lach rimpels als je lacht... charlotte niet ..0
Zie post later...quote:
Klaar maakt me ook niet uit maar dan nog Wat geeft Chiara dan het recht om haar belachelijk te maken achter haar rug om?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja en ik heb een grote (oud)modellen kennissen kring om me heen ..en ik pik degene die wel iets gedaan hebben er zo uit...en vergeet niet wij moeten het met tv beelden doen chiara ziet haar in het echt...
Dan tekenen fillers nog veel meer!!!
Ah dus je bent expert, nicequote:Op woensdag 22 februari 2023 12:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Zie post later...
Ik heb veel kennissen die oud model zijn of in de make up branche werken
De genoemde kenmerk geen lachrumpels hebben is o.a een van de tekenen waaraan je fillers kan herkennen
Ow het maakt mij verder niet uitquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:28 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke. Dan constateren we dat. Maar wat maakt het uit? iemand afkeuren op uiterlijke voorkeuren, afkomst of algemeenheden moet eens stoppen.
Das de eindconclusie. Maar dat geldt ook voor de anderen in die bunker.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Klaar maakt me ook niet uit maar dan nog Wat geeft Chiara dan het recht om haar belachelijk te maken achter haar rug om?
Net zo exper als iemand die beweerd dat er geen fillers inzittenquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk dat chiara meer over de tong gaat omdat ze veel vaker klaagt/jankt over haar populariteit. Jolien zie ik dat dus niet doen, die zocht de oorzaak direct bij zichzelf. Die gaf aan dat ze bepaalde dingen niet meer zou doen. Bij chiara ligt het voornamelijk aan anderen ipv aan haarzelf.
(Geen idee hoor, maar zou zomaar kunnen)
En dat mag niet??quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow het maakt mij verder niet uit
Al spuit ze zich helemaal vol zonde maar dat is mijn mening
Dat chiara daar op afgerekend word op haar bevindingen terwijl ze 1 op 1 zit in een huis met charlotte vind ik ik wel storend...
Als chiara charlotte niet rechtstreeks gevraagd had naar haar neus correctie had charlotte dat ook verzwegen
Dat bedoel ik dus wat chiara zegt word iedere x uit zijn verband getrokkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Klaar maakt me ook niet uit maar dan nog Wat geeft Chiara dan het recht om haar belachelijk te maken achter haar rug om?
Heeft ze ook zelf verteld dat ze fillers in haar gezicht heeft, geloof haar mond. Maar chiara beweerde dat ze botox had en nog meer aan zichzelf had gedaan. En dat is niet waar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Natte lap erlangs halen (wassen /douchen) wel wel eens helpenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:36 schreef ledn81 het volgende:
Lindsey dr geschoren haartjes gaan niet van dr nek af. Ze blijven plakken
Botox =een fillerquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft ze ook zelf verteld dat ze fillers in haar gezicht heeft, geloof haar mond. Maar chiara beweerde dat ze botox had en nog meer aan zichzelf had gedaan. En dat is niet waar.
En dat heb je allemaal verzwegen voor de Cos?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat mag niet??
Oke dan. Ik heb een kunsttand met een plaatje, hopelijk ooit een implantaat. Heb een litteken van een blindedarm operatie, een kind gebaard en borstvoeding gegeven dus mijn borsten zijn restanten van een feestje, soort van leeggelopen balonnen, mijn knieschijf is aan gort door een brommerongeluk en mijn gewrichten zijn ruk. Contineu ontstekingen.
Next!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat mag niet??
Oke dan. Ik heb een kunsttand met een plaatje, hopelijk ooit een implantaat. Heb een litteken van een blindedarm operatie, een kind gebaard en borstvoeding gegeven dus mijn borsten zijn restanten van een feestje, soort van leeggelopen balonnen, mijn knieschijf is aan gort door een brommerongeluk en mijn gewrichten zijn ruk. Contineu ontstekingen.
Next!
Nee want laten we eerlijk zijn ze plakt het elke avond af omdat dat moet dus ...........quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ow het maakt mij verder niet uit
Al spuit ze zich helemaal vol zonde maar dat is mijn mening
Dat chiara daar op afgerekend word op haar bevindingen terwijl ze 1 op 1 zit in een huis met charlotte vind ik ik wel storend...
Als chiara charlotte niet rechtstreeks gevraagd had naar haar neus correctie had charlotte dat ook verzwegen
Een hemelbreed verschil fillers moet je elk jaar weer bij langsquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar een filler is niet altijd botox.
[ afbeelding ]
Alleen in de fanroom geweest volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef B00STER het volgende:
Is er nou duidelijkheid over waarmee Lindsey uit de fanroom is gekomen? Ik was er even tussenuit.
Ze weet dat ze genomineerd wordt door m.a.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:39 schreef Ptr67 het volgende:
Char heel relaxed en chill in de badkamer met haar liedjes tijdens het plamuurwerk.
Mocht ze straks op de nomie staan, ben ik wel benieuwd of ze dan diezelfde attitude zal hebben...
Ja sorry, kunnen jullie het mij vergeven?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat heb je allemaal verzwegen voor de Cos?
Schande![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja sorry, kunnen jullie het mij vergeven?
Heb je nou wel eerlijk alles verteld of heb je nog iets achtergehoudenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat mag niet??
Next!
Pssssst, dat is lang niet alles, denkt ze dat ik gek ben?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
En dat heb je allemaal verzwegen voor de Cos?
Schande![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:28 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Oke. Dan constateren we dat. Maar wat maakt het uit? iemand afkeuren op uiterlijke voorkeuren, afkomst of algemeenheden moet eens stoppen.
Ik vind dat echt niet normaal wat er op gaat bij die mensen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien ook weer lekker aan het plamuren
indien niet genomineerdquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:32 schreef Chea49 het volgende:
Jesus, is die zeurende zitzak nou nog steeds niet naar huis?
Jij bent dus normaalquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat mag niet??
Next!
Dus nog tot die tijd zijn gezeik aan moeten horen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
indien niet genomineerd
za of zondag
zn eigenwoorden
"denkt dat Gee/Dochter dan weer thuis zijn van verkanzie ""
< .. flikker gewoon op asap imo
tjeesoesquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
En dat mag niet??
Next!
Ja dat wil hij ook. Lyndsey zei waarom dan niet jason erbij ipv mij want die is samen met charlotte sterkquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:47 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Hij gokt op Ali dat die eruit gaat
Ik maak me zorgen dat ze blijftquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Lindsey maakt zich zorgen of ze niet naar huis gaat als MA haar erop zet
Beetje vreemde dubbele stream, want ze praten niet in de badkamer, maar beeld is wel in badkamerquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
rankingsquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef B00STER het volgende:
Is er nou duidelijkheid over waarmee Lindsey uit de fanroom is gekomen? Ik was er even tussenuit.
Stonden in voorraadkamer dacht ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Beetje vreemde dubbele stream, want ze praten niet in de badkamer, maar beeld is wel in badkamer
Dat is uitstekend. Dat zou ik ook niet doenquote:
nou die platteh teteh zijn wel ff en ding heurquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou, hem er alleen opzetten als je niemand anders kwijt wil, anders ook iemand anders kiezen. Rob kan vertrekken als hij wilquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is uitstekend. Dat zou ik ook niet doen
Lastig, ik weet niet of dat tactisch handig is voor MA, gaat hem misschien wel wat stemmen kosten op twitterquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is uitstekend. Dat zou ik ook niet doen
Twitter is helemaal klaar met Rob. Zeker nu ie heeft lopen 'dreigen' dat ie niet meer met Mies op de kamer wil slapen zodra hij hem niet nomineert.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:52 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Lastig, ik weet niet of dat tactisch handig is voor MA, gaat hem misschien wel wat stemmen kosten op twitter
Maar ik vin mooi
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik haat haar niet. Ken haar niet persoonlijk. Maar dat achter mensen hun rug om belachelijk maken met jolien. En het verdriet van charlotte om haar vader belachelijk maakt dan hen je afgedaan. Als iemand je 1 op 1 vraagt of je haar niet.mag en je keihard ontkent dan heb je het zelf veroorzaakt dat je niet populair bent
Van mij mag hij blijven maar als hij zelf weg wil moet hij zelf opstappen en zich niet laten nomineren. Zo werkt dat niet en zo hoort het niet gespeeld te worden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Twitter is helemaal klaar met Rob. Zeker nu ie heeft lopen 'dreigen' dat ie niet meer met Mies op de kamer wil slapen zodra hij hem niet nomineert.
FB volg ik niet zo goed, maar volgens mij is iedereen wel beetje klaar met Rob onderhand.
Wie is er niet klaar met Robquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Twitter is helemaal klaar met Rob. Zeker nu ie heeft lopen 'dreigen' dat ie niet meer met Mies op de kamer wil slapen zodra hij hem niet nomineert.
FB volg ik niet zo goed, maar volgens mij is iedereen wel beetje klaar met Rob onderhand.
Ik heb meerdere keren gehoord dat je niet eens mag vragen om je te laten nomineren, ik ken de regels verder nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven maar als hij zelf weg wil moet hij zelf opstappen en zich niet laten nomineren. Zo werkt dat niet en zo hoort het niet gespeeld te worden.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op FB zijn ze óók klaar met hem.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hem geld kosten. Maar ja, daar geeft hij hélemaal niks om.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van mij mag hij blijven maar als hij zelf weg wil moet hij zelf opstappen en zich niet laten nomineren. Zo werkt dat niet en zo hoort het niet gespeeld te worden.
nu die kaart gebruikt is krabbelt ze dus terug is eerst was ze er in te vinden en het ermee eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is het risico en wist je van te voren...quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hem geld kosten. Maar ja, daar geeft hij hélemaal niks om.
In het verleden was dat wel de regel volgens mij, alhoewel daar toen ook flink over doorgezaagd werd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren gehoord dat je niet eens mag vragen om je te laten nomineren, ik ken de regels verder niet
Zie liever dat mensen de moeite nemen er netjes uit te zien dan die eeuwige ochtendjassen op camera.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:59 schreef b_engeltje het volgende:
Wat gaat er gebeuren..
Jolien opgedirkt glittertopje..
Alsof ze uitgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |