Ze kan zelf weglopen... douchen ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:35 schreef Dragonbullet het volgende:
Lindsey denkt: kill me now.. al die verhalen en details van Rob... Geen bank waar ik hem naartoe kan sturen...
Das waarquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze kan zelf weglopen... douchen ofzo
🤣🤣quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Nu chiara over Thailand... als Rob nu begint over Thaise massagemeisjes haak ik af
Als het al een meisje wasquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:40 schreef Ireth het volgende:
Nu chiara over Thailand... als Rob nu begint over Thaise massagemeisjes haak ik af
Conclusie is: neem een hele grote zak geld mee sowiesoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:47 schreef ben34567 het volgende:
Wat was nu de conclusie van het Amerika gesprek ? Oost of Westkust want ik zou zelf graag gaan dit jaar. Twijfel tussen Cali of New York/Florida
Goeie genade het ligt nog in bedquote:
Je kunt zaterdag dan lekker op Ali of Lotje stemmen. Dan gaat ze misschien wel naar huisquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt tijd dat Lindsey 'n waarschuwing krijgt, aandachtsorgel richting de camera.
Ben sowieso die aso wel heel erg zat
Secret Room met Jason.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vandaag nog een twist komt in verband met nominaties anders maar saaie dag
Nominaties van MA met een eventuele twistquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Secret Room met Jason.
Lindsey naar de Fan Room.
Staat nog wat op het programma.
Ik verwacht het ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:08 schreef ben34567 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er vandaag nog een twist komt in verband met nominaties anders maar saaie dag
Maar het blijft nog raar dat Lindsey een PON krijgt terwijl anderen opdrachten moeten winnen. Hoop dat febo wat creatiever en eerlijker is dan dat.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook.
Denk dat lindsey ook PoN krijgt en dan moeten ze er samen 3 nomineren
Kan het zo maar eens zijn dat we Rob of Chiara uit zwaaien zaterdag
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen, was ook een simpel manierquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar het blijft nog raar dat Lindsey een PON krijgt terwijl anderen opdrachten moeten winnen. Hoop dat febo wat creatiever en eerlijker is dan dat.
Ik geloof het ook niet hoor. Zie niet in waarom Lindsey PON zou krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:17 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar het blijft nog raar dat Lindsey een PON krijgt terwijl anderen opdrachten moeten winnen. Hoop dat febo wat creatiever en eerlijker is dan dat.
Klopt maar dat was in een soort spelvariant en Jason mocht de beslissing maken; niet Febo. Febo die Lindsey gewoon een PON schenkt om haar exit te vermijden is toch wel behoorlijke sturing.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen
De knie, of Rob zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:15 schreef Ireth het volgende:
Rob weer over zijn knie... ik zeg amputeren!
"Gekregen" van Jason in een spel, maar moesten ze nog wel iets voor doen. Was geen "alsjeblieft, veel plezier"-kadootje.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen, was ook een simpel manier
In eerste instantie de knie, eventueel hoger is niet uitgesloten...quote:
Komt omdat op het IG van BB een dilemma werd gepost : zou je voor fanroom of PON kiezen ? Nu dat Mich een fanroom ticket aan Lindsey heeft geschonken is er een vermoeden dat er nog ergens een PON ticket te verdienen is en Lindsey die zou mogen kiezen in ruil voor haar fanroom ticket.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet hoor. Zie niet in waarom Lindsey PON zou krijgen.
Alleen mich had PON toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:18 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hoe hebben Chiara en Jolien PoN gewonnen, was ook een simpel manier
"Oeps, schiet ik toch per ongeluk uit zeg hee...."quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
In eerste instantie de knie, eventueel hoger is niet uitgesloten...
Hoezo schrijf je dan van chiara en jolien?quote:
Zoiets ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
"Oeps, schiet ik toch per ongeluk uit zeg hee...."
Over vorige keer, toen Jolien en Chiara samen met lot PON hadden..quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoezo schrijf je dan van chiara en jolien?
In jouw geval zéker wel hahaha!quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zoiets ja, in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Het ging over eerder in het spel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoezo schrijf je dan van chiara en jolien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |