50 euro drank is al genoeg voor een beetje tvquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor 100%, want er moet wel TV worden gemaakt
hoop het zoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:41 schreef Harry het volgende:
Is het de laatste dag dat we Isaac kunnen bewonderen??
Aanschouwen, bewonderen heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:41 schreef Harry het volgende:
Is het de laatste dag dat we Isaac kunnen bewonderen??
ha hopelijk kent hij nu verschil tussen wasmachine en droger, vorige keer had hij vuile was in de droger gedaan ,quote:
Dan ben je ook behoorlijk wereldvreemdquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
ha hopelijk kent hij nu verschil tussen wasmachine en droger, vorige keer had hij vuile was in de droger gedaan ,
ik zie helemaal niet wie dit is!quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jeetje wat ziet ze er daar anders uit.. ze heeft daar nog niets aan haar neus gedaan en ook zijn haar lippen daar nog niet opgespoten.
Goedemorgen Cos![]()
Hopelijk vandaag de zoemer
met sasquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:47 schreef Harry het volgende:
Stream 1
GJ is ook wakker, en fluiserd.....
Zoëquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:46 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zie helemaal niet wie dit is!
Die komt uit bed en doet ongewassen een beetje deo op en zonder handen te wassen haalt ze spullen voor het ontbijt uit kantoor en dan tuffen in de wasbak. Gaat ze naar de wc en ook dan zonder handen wassen verder.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:38 schreef greysbones het volgende:
Kenzi tuft even in de wasbak
Niet even wegspoelen ofzo
Wil zijn hoofd wel eens zien als hij genomineerd wordt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:58 schreef greysbones het volgende:
Tiano denk t dat Jeff erop komt
100%
Ik wil het wel zien
Dat GJ het speelt en wint
Wat er dan gebeurt
GJ wil het zelf spelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil zijn hoofd wel eens zien als hij genomineerd wordt.
wie zijn hoofd bedoelt uquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil zijn hoofd wel eens zien als hij genomineerd wordt.
kan mis zijn hoor allen als er 1 op de stip komt , met 2 weet ik het nog niet zoquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ wil het zelf spelen
Dus hij gaat alleen horen dat iedereen hem weg wil als GJ wint
Van Jeffquote:
Was naar aanleiding van de post van Greysquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet dat die erop komt spijtig genoeg
Tiano zit er verschrikkelijk naastquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van de post van Greys
Tiano denk t dat Jeff erop komt
100%
Ja, was ook maar weer terug naar de oudjes gegaan, jammer genoeg hoor je hem daar ook op de achtergrond kwakenquote:
Volgens mij bladert ie wat en observeert de rest..quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:11 schreef greysbones het volgende:
Matin
Ik ben hier elke ochtend al 2 uur lang aan het lezen
Die man die gooit de ene leugen na de andere er uit
Als hij 1 a 2 keer per week een half uur leest is het veelquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij bladert ie wat en observeert de rest..
vrees dat sasha het niet haalt om manager te worden denkt ze zelf ook , of moet weer gelijke stand wordenquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:27 schreef Harry het volgende:
JW: wat gaat jouw manager keuze worden Erik?
Erik: Sasha.
JW: dat vind ik ook.
GJ wil Achter vragen of stemmen anoniem is. Hij vindt dat dit zo moet zijn.
Met 21 bewoners kan dat deze keer niet. (of er moeten 3 kandidaten zijn)quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees dat sasha het niet haalt om manager te worden denkt ze zelf ook , of moet weer gelijke stand worden
oeps rekenfoutje van mijquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met 21 bewoners kan dat deze keer niet.
haha dan krijgen we drama in de loodsquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:34 schreef Harry het volgende:
Dat er niet iemand is die plagerig Jeffrey een fijne laatste dag wenst
Nieuwe fittie aanstaandequote:Op woensdag 22 februari 2023 10:44 schreef pingu66 het volgende:
Iemand een surprise party geven (en heel zijn dag volplannen) die zegt dat hij er niet van houdt zijn verjaardag te vieren,moet je ook kunnen accepteren.
Maar Esther kan dat niet.
🤮 dat synthetische pak is al 10 tallen jaren oud en nog nooit gewassen of gestoomd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:41 schreef juul. het volgende:
Erik aan zijn gele pak snuffelen![]()
Erik tegen Babs; ik kreeg net te horen dat mijn pak zou ruiken, ik ruik helemaal niets
Is niet morgen volgens mij. Ik dacht dat hij jarig is op 29 feb en dat is er dit jaar niet en dan wordt het 1 mrt. Of ik moet me sterk vergissenquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:38 schreef cinsan het volgende:
esther plant jw zijn verjaardag helemaal vol.......................... dus ook weer geen elminatie morgen
23 februari is hij jarig morgen dusquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:55 schreef lojanda het volgende:
I
[..]
Is niet morgen volgens mij. Ik dacht dat hij jarig is op 29 feb en dat is er dit jaar niet en dan wordt het 1 mrt. Of ik moet me sterk vergissen
Er zou eens iemand eerlijk tegen hem moeten zijn en zeggen dat alles van en aan hem stinkt. Iedereen hoor je er regelmatig over maar niemand durft er iets van te zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
🤮 dat synthetische pak is al 10 tallen jaren oud en nog nooit gewassen of gestoomd.
Nou heb ik het toch verkeerd begrepenquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
23 februari is hij jarig morgen dus
Hij heeft echt genoeg hints gehad, hij doet er gewoon niets meequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zou eens iemand eerlijk tegen hem moeten zijn en zeggen dat alles van en aan hem stinkt. Iedereen hoor je er regelmatig over maar niemand durft er iets van te zeggen.
Kan ook niet anders dat alle kleren van hem vies ruiken. Hij wast zijn ondergoed en sokken niet omdat het niet hoeft want het is van bamboeHij spoelt zich alleen af onder de douche en gebruikt nooit zeep of shampoo. En hij verschoont bijna nooit zijn bed en zijn kamer zegt dat als je naast zijn bed staat een vieze geur hangt.
Het is gewoon een viezerik![]()
![]()
En dan zie je hem ook nog elke ochtend zijn oog en neussnotjes opeten..
Ik snap echt niet dat hij nog geen vrouw heeft gevonden
Ik zou iig uit zijn buurt blijvenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij heeft echt genoeg hints gehad, hij doet er gewoon niets mee
Me tooquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou iig uit zijn buurt blijven
Iedereen is wel klaar met hinten inmiddelsquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij heeft echt genoeg hints gehad, hij doet er gewoon niets mee
Waarom?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die kas is ook echt een mislukt project
Een klein stukje maken ze er voor vrijquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef chufi het volgende:
Komt er nu toch een kruidentuintje in de kas?
Zou je denken maar hij laat het allemaal toe.. Hij heeft er ook veel gemak van natuurlijk want alles wat Esther niet hoeft krijgt JW.. en dan vooral zijn biertjes. Ik heb haar nu al meerdere keren een biertje zijn pakken en het later aan JW geven. Gisteren nog na de film. Ook bij het zakgeld wat ze samen besteden gaat het grootste gedeelte naar hem. Hij profiteert er graag van en die voordelen overwegen toch zwaarder voor hem denk ik.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther.... jezus... de hele dag JW vermaken... ik zou me zo opgelaten voelen in zijn plaats
Ik voel me nu al plaatsvervangend opgelatenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Esther.... jezus... de hele dag JW vermaken... ik zou me zo opgelaten voelen in zijn plaats
Het is dat hij echt op heel jong en heel slank valt want anders waren hij en Janet een heel goede match. Zijn beiden niet hygiënisch en houden zeker niet van bedden verschonenquote:
Tja... typisch, maar je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou je denken maar hij laat het allemaal toe.. Hij heeft er ook veel gemak van natuurlijk want alles wat Esther niet hoeft krijgt JW.. en dan vooral zijn biertjes. Ik heb haar nu al meerdere keren een biertje zijn pakken en het later aan JW geven. Gisteren nog na de film. Ook bij het zakgeld wat ze samen besteden gaat het grootste gedeelte naar hem. Hij profiteert er graag van en die voordelen overwegen toch zwaarder voor hem denk ik.
Meerdere hebben dat gezegd.vanaf het begin maar hij luistert er niet naar. Daarom zijn ze gestopt met het te zeggen ( heeft Wendy tegen hem gezegd)quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Er zou eens iemand eerlijk tegen hem moeten zijn en zeggen dat alles van en aan hem stinkt. Iedereen hoor je er regelmatig over maar niemand durft er iets van te zeggen.
Kan ook niet anders dat alle kleren van hem vies ruiken. Hij wast zijn ondergoed en sokken niet omdat het niet hoeft want het is van bamboeHij spoelt zich alleen af onder de douche en gebruikt nooit zeep of shampoo. En hij verschoont bijna nooit zijn bed en zijn kamer zegt dat als je naast zijn bed staat een vieze geur hangt.
Het is gewoon een viezerik![]()
![]()
En dan zie je hem ook nog elke ochtend zijn oog en neussnotjes opeten..
Ik snap echt niet dat hij nog geen vrouw heeft gevonden
Ah dus toch ... Geeft wel vaak aromatische geurtjes in zo hokquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:08 schreef juul. het volgende:
[..]
Een klein stukje maken ze er voor vrij
Lavendel zei ze toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:16 schreef Loveable het volgende:
Wat gaat Janet in dat hoekje poten dan? Kruiden of tomaten etc?
Oh, heb dat niet gehoord.. heb geluid van de streams niet aanquote:
Omdat ze er nog mee bezig zijn om het aan te kleden.quote:
Ja, want Mora had het over tulpen, en toen zei Janet Lavendel, want ze geen tulpen gaven oid??? Beetje vaag verhaalquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Oh, heb dat niet gehoord.. heb geluid van de streams niet aan
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:23 schreef freaky40 het volgende:
Mooie dag voor een eliminatieopdrachtje zeg ik.
Nu kom ik erachter dat ik me vergis met Rob van BBquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
23 februari is hij jarig morgen dus
Gefeliciteerd hoor!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:25 schreef Clasientje het volgende:
Jerreld zijn broer ken ik in real live ik zie hem vaak bij feestjes bij mijn vrienden en zijn ook hem zijn vrienden.
Van de trap misschien..quote:
Idd.. hier wordt ze alleen nog meerquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Esther moet gewoon in therapie voor al haar trauma's ipv zich bezig houden met witte magie en spirituele dingen.
En ze is er totaal het type niet voor wat spiritualiteit uit straalt met haar claim gedrag.
Quincy niet, krijg jeuk van die types, Johan ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Al zou een Johan of een Quincy er nog in wel leuk zijnGewoon omdat die niet zo braaf zijn
Hahaha, ja maar hij gaf wel sensatie met zijn asociale gedrag. Ik heb hartelijk om hem zitten lachenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:31 schreef D. het volgende:
[..]
Quincy niet, krijg jeuk van die types, Johan ben ik wel benieuwd naar
Nou nou dat is ook weer overdreven 🙄quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:26 schreef Harry het volgende:
[..]
Gefeliciteerd hoor!!
Je wordt bekend!
Stream 1, die heb ik ontweken en naar Bern geluisterd op 2quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:34 schreef greysbones het volgende:
@:DGK_Tegengas
Stream 2 vanaf ongeveer 11.15
Babs en Wanda
Ik pas hem ff aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Stream 1, die heb ik ontweken en naar Bern geluisterd op 2
Nou was ook niet fraaiquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Stream 1, die heb ik ontweken en naar Bern geluisterd op 2
Wanda stoken over Kim D. Ze vergeet even wat ze zelf allemaal over anderen heeft gezegd en of het klopt wat Wanda zegt, ik zou het niet meer weten. Maar dat Wanda niet vies is van een leugentje om bestwil om zichzelf goed te praten , dat weet ik wel. Vergeet nooit meer haar gestook over Madeleine, dat vond ik echt zielig en pestgedrag.quote:
Ze had het over de vraag die Kim destijds stelde aan haar over haar band met Jappiequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wanda stoken over Kim D. Ze vergeet even wat ze zelf allemaal over anderen heeft gezegd en of het klopt wat Wanda zegt, ik zou het niet meer weten. Maar dat Wanda niet vies is van een leugentje om bestwil om zichzelf goed te praten , dat weet ik wel. Vergeet nooit meer haar gestook over Madeleine, dat vond ik echt zielig en pestgedrag.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had het over de vraag die Kim destijds stelde aan haar over haar band met Jappie
Of Ivor dat niet erg vond
Zij maakt daar van dat Kim haar slecht wilde wegzetten op tv
Terwijl het van Kim een vraag was om te zien hoe anderen er mee om gaan
Crackhoer was Wendyquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alsof die een ander nodig heeft om zichzelf slecht weg te zetten.
Goed voor haar imago hoor: in de eerste maanden Wendy en Babs voor rotte vis uitmaken met 'haar meiden' en nu die dames weg zijn bruine elleboogjes halen
Later toch maar eens terugkijken, benieuwd in hoeverre Babs met haar mee gaat..quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Crackhoer was Wendy
Maar nu weet ze niet hoe hard ze om Babs en wen moet lachen
All the wayquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Later toch maar eens terugkijken, benieuwd in hoeverre Babs met haar mee gaat..
Blijkbaar houdt de Febo rekening met de agenda in de loods...wederom...quote:
wat staat er op het programma dan?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar houdt de Febo rekening met de agenda in de loods...wederom...
Broodjes hamburger maken GBRquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat staat er op het programma dan?
Hamburger bouwen, die recordpogingquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat staat er op het programma dan?
En de kinderen van Wendy er bij betrekken, was echt schandaligquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Crackhoer was Wendy
Snap de inmenging van Babs daar niet zo bij eigenlijk ..quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:01 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Isaac kritisch op de plannen voor de verjaardag van JW en het Halfjaarsfeest.
Hij checkt het dubbel bij Babette en Jasper.
In opdracht van de productie?
Wie?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Crackhoer was Wendy
Mede organisatorquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap de inmenging van Babs daar niet zo bij eigenlijk ..
nou, dat weet ik zo maar niet. Als Esther, als vrouw, twee keer per dag haar ondergoed moet verschonen, komt daar denk ik een grotere putlucht van Esther af dan van Erikquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:00 schreef Seattle het volgende:
Esther helemaal in de stress over het wassen van haar kleren. En nee, we hoeven niet te weten dat zij soms 2 x per dag haar ondergoed moet verschonen![]()
Maar goed, beter dat dat maar 1 x in de week (Erik)
quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat weet ik zo maar niet. Als Esther, als vrouw, twee keer per dag haar ondergoed moet verschonen, komt daar denk ik een grotere putlucht van Esther af dan van Erik
Viel wel meequote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
Ik heb dat hottub gedoe van toen nooit gezien en vraag me af het echt zo erg was als dat ze daar zeggen.
Volgende week weet niet welke dagquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:09 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer zitten ze daar een halfjaar? Dacht dat ze daar al lang over heen waren.
Ieuwwww!!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat weet ik zo maar niet. Als Esther, als vrouw, twee keer per dag haar ondergoed moet verschonen, komt daar denk ik een grotere putlucht van Esther af dan van Erik
Raar verhaal ook, dus ze hadden weing goede argumentenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:08 schreef Harry het volgende:
Laat Esther toch haar eigen planning en indeling doen. Wat een drukte om niets......
Het Halfjaarsfeest is een andere dag.
Babette suggereert Kamer 4.
Ja wilde het net posten. Hij is een lopend wonderquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Martin is wonderbaarlijk genezen, belast zijn voet weer volop, verband van zijn had is weg en kan er een zware halter mee tillen.
Kim lijkt nu echt wat ouder dan daarquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Viel wel mee
https://streamable.com/s7r3f4
De day after was nog leuker
https://streamable.com/an03pv
Je bent wel de enige die er deze middag over begintquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben ik de enige die vind, dat Kenzy er onverzorgd uit ziet.
Is dat een antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je bent wel de enige die er deze middag over begint
Neequote:Op woensdag 22 februari 2023 12:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is dat een antwoord op mijn vraag
Komt denk ik omdat haar haar daar een stuk blonder was en dat lekker bruin was. Velen zien er moe uit en hebben witte bekkiesquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim lijkt nu echt wat ouder dan daar
Maandag denk ik dan pas, vlak voor het einde van Klunzy's managertermijn.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:20 schreef cinsan het volgende:
als ik zo de planning van esther hoor voor jw zijn verjaardag , morgen dus geen elimintatie , denk vrijdag mss of na weekend
De keuze is weer reuze bij de FEBOquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Kaarters en een zagende Janet. Moeilijke keuze
Teveel content denk ik voor de Febo. Er moeten ook Febo oempa loempa's bij die hamburger bouw opdracht zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eliminatie kan toch nog gewoon na dat hamburger gedoe? Dat is zo klaar
Denk dat de bewoners zich soms ook stierlijk vervelenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
De keuze is weer reuze bij de FEBO
De toppers
Voor JW beter want die wil helemaal zijn verjaardag niet vieren. Doet ie nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:20 schreef cinsan het volgende:
als ik zo de planning van esther hoor voor jw zijn verjaardag , morgen dus geen elimintatie , denk vrijdag mss of na weekend
Al ze er toch zijn, kunnen ze na die tijd de stippen neerleggen en pilaar met stemschermquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Teveel content denk ik voor de Febo. Er moeten ook Febo oempa loempa's bij die hamburger bouw opdracht zijn.
Tja, maar zo werkt het niet daar blijkbaar. Alles staat gepland vooraf met de nodige ruimte er tussen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Al ze er toch zijn, kunnen ze na die tijd de stippen neerleggen en pilaar met stemscherm
Misschien winnen ze een feest pakket voor halfjaarsfeest bij dat GBR gedoe.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eliminatie kan toch nog gewoon na dat hamburger gedoe? Dat is zo klaar
Ik hoop dit keer op een beetje een minder persoonlijke prijs. Bijv. Schoonmaakmiddelen om de loods eens echt een goede voorjaarschoonmaak te gevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien winnen ze een feest pakket voor halfjaarsfeest bij dat GBR gedoe.
Ik verwacht niets meer van deze slappe regie, zepenzaadjes zijn het. Ook liever lui dan moe om er leuke streams van te maken. Ze vervelen zich kapot in die loods volgens mijquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze die eliminatieopdracht groots gaan brengen, dus ik verwacht eerst wel weer een 24 uurs aftelklok.
Heel eerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop dit keer op een beetje een minder persoonlijke prijs. Bijv. Schoonmaakmiddelen om de loods eens echt een goede voorjaarschoonmaak te geven
Ze hebben niet veel anders te doenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Ik denk dat ik nog geen RLS heb gezien waar zo veel wordt schoongemaakt
Dat hadden ze in de andere RLS-en ook nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hebben niet veel anders te doen
Eens, maar gaat mij ook niet om het schoonmaken, maar niet weer een Zalandobon ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heel eerlijk
Ik denk dat ik nog geen RLS heb gezien waar zo veel wordt schoongemaakt
Heeft ook te maken met de diverse quitters al dan niet gedwongen. Dan is de urgentie voor een eliminatieopdracht minder groot want ze lopen op schema immers.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:42 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb zoooo geen zin meer om te kijken, dat eeuwige wachten op een eliminatie, bah![]()
![]()
DGK en Utopia was altijd wel wat te doen. Mochten ze ook meer met buitenaf communiceren. Veel meer activiteiten. Het is dat ze zelf nog wat organiseren, anders was het nog saaier geweest voor ze. Vanuit de regie komt maar bitter weinig. GJ had het er in zijn podcast nog over, dat hij had verwacht, dat er veel meer spelelement in zou zitten. Is dus niet gebleken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hadden ze in de andere RLS-en ook niet
Dat klopt. Zonder het vertrek van Kim k en Mexx, was er al een eliminatieronde geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met de diverse quitters al dan niet gedwongen. Dan is de urgentie voor een eliminatieopdracht minder groot want ze lopen op schema immers.
Meerdere hebben aangegeven dat het ze is tegengevallen, ze hadden allemaal meer spellen verwacht. Marciano gaf het aan in zijn Dreamspeech. Jeff heeft het ook al gezegd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
DGK en Utopia was altijd wel wat te doen. Mochten ze ook meer met buitenaf communiceren. Veel meer activiteiten. Het is dat ze zelf nog wat organiseren, anders was het nog saaier geweest voor ze. Vanuit de regie komt maar bitter weinig. GJ had het er in zijn podcast nog over, dat hij had verwacht, dat er veel meer spelelement in zou zitten. Is dus niet gebleken.
Of een kruiden en specerijen bon kan Esther meteen de keuken overnemen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eens, maar gaat mij ook niet om het schoonmaken, maar niet weer een Zalandobon ofzo.
Goed idee, een groot kruidenrekquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Of een kruiden en specerijen bon kan Esther meteen de keuken overnemen.
Dat zou voor de redactie een seintje moeten zijn, om daar wat mee te doen. Schijnbaar vinden ze het wel goed zo.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Meerdere hebben aangegeven dat het ze is tegengevallen, ze hadden allemaal meer spellen verwacht. Marciano gaf het aan in zijn Dreamspeech. Jeff heeft het ook al gezegd.
Dat lijkt er wel op. Het wordt met de dag saaier, maar de hele tijd eliminatieroddel gaat ook vervelen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat zou voor de redactie een seintje moeten zijn, om daar wat mee te doen. Schijnbaar vinden ze het wel goed zo.
Te langdradigquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op. Het wordt met de dag saaier, maar de hele tijd eliminatieroddel gaat ook vervelen.
ben ik niet met je eens. Er waren bij andere RLS veel meer dingen te doen, veel meer opdrachten, of dingen opbouwen zoals in utopia. Toewerken naar een wekelijkse eliminatie of je proberen populair te maken bij de kijkers om niet eruit gestemd te wordenquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hadden ze in de andere RLS-en ook niet
Het gemiddelde van 1 per maand is tegenvallendquote:
Ik hoop dat Eunice het door lultquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
GJ tegen Eunice, hou de stemming voor mij wel even voor je. Niet dat ik je niet vertrouw zegt GJ.
er is tot nu toe bij elke manager maar 1 eliminatie geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zonder het vertrek van Kim k en Mexx, was er al een eliminatieronde geweest.
Ik vind DGK nog steeds het leukste.. al was het op het laatst wel erg ordinair geworden. Dat gedoe met de prostitués niet leuk. Het eerste jaar was echt heel leukquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vooral Utopia1 was leuker, in 2 werd er veel te veel door 'achter' geregeld, wilden ze de 4 jaar van 1 in 1 jaar 'persen' leek het wel.
Ik ben het er zeker wel mee eens dat het nu in de loods veel en veel schoner en opgeruimder is
JW wil ‘m opzetten, maar ‘mag het niet’ van Esther. Hij moet tot morgen wachten, vindt zequote:Op woensdag 22 februari 2023 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zalando is binnen, plantjes, het drumstel voor Willem, maar ze mochten het niet zeggen, mar Kenzy gilde het al door de loods
Ik hoop toch echt dat hij lekker dat drumstel vandaag gaat opzettenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:01 schreef D. het volgende:
[..]
JW wil ‘m opzetten, maar ‘mag het niet’ van Esther. Hij moet tot morgen wachten, vindt ze
Die gaat er steeds slechter uit zien.. dat getut door Esther doet hem geen goedquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:00 schreef freaky40 het volgende:
Wat ziet JW er verrot uit. Heeft hij een oogontsteking of wat?
en het mooiste is dat hij het gewoon doet!quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
JW mocht zijn drumstel niet uitpakken, was een verrassing voor zijn verjaardag.
JW: wat maakt dat nou uit.
Esther: nee, das voor morgen , je verjaardag
JW: het maakt niks uit
Esther: Ok, doe maar, pak maar uit, DOE MAAR DAN
Groot gelijk heeft hij ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en het mooiste is dat hij het gewoon doet!
Zeker te weten, die Esther matigt zich steeds meer dingen aan...... of zij iets over hem te vertellen heeft, belachelijk (en ze lopen haar gewoon uit te lachen)quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Groot gelijk heeft hij ook
Echt een belachelijk gedoe die verjaardag.. ik denk dat de meesten er braakneigingen van krijgen. Bij de ene verjaardag doen ze helemaal niets en nu wordt alles uit de kast getrokkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:02 schreef Judiwi het volgende:
Wat een kreng van een wijf. Hij moet van haar eigenlijk wachten tot morgen. Nu is ze nijdig. Pfff
Die doet alles om iedereen achter zich te krijgen, een 'beetje' doorzichtigquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ heeft een hekel aan JW, maar staat er nu bovenop met dat drumstel
Nou ja, ze heeft ook een flinke plank voor haar hoofd dat ze niet ziet hoe eenzijdig haar "relatie" met "haar man" isquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zeker te weten, die Esther matigt zich steeds meer dingen aan...... of zij iets over hem te vertellen heeft, belachelijk (en ze lopen haar gewoon uit te lachen)
Ik kijk heel anders naar Esther.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef juul. het volgende:
Gaat Essie haar ondergoed weer verschonen?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef juul. het volgende:
Mwoah noem het maar gewapend beton dat ze voor haar hoofd heeft....... en dan dat enge lachje..... sorry ik erger me echt aan haarquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ja, ze heeft ook een flinke plank voor haar hoofd dat ze niet ziet hoe eenzijdig haar "relatie" met "haar man" is
Ja, je kan kernafval achter dat scherm voor d'r hoofd bewaren en het is veilig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mwoah noem het maar gewapend beton dat ze voor haar hoofd heeft....... en dan dat enge lachje..... sorry ik erger me echt aan haar
quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, je kan kernafval achter dat scherm voor d'r hoofd bewaren en het is veilig.
Geen sorry nodig
hopelijk vallen alle georganiseerde ‘goedbedoelde’ dingen voor morgen bij JW verkeerdquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
En Isaac: mocht je hem toch uitpakken JW van Esther
JW: mompeldemompel Esther
Denk dat ze nu niet loopt te soppenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef juul. het volgende:
Ze wordt met de dag vervelender, luie zeurmutsquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mwoah noem het maar gewapend beton dat ze voor haar hoofd heeft....... en dan dat enge lachje..... sorry ik erger me echt aan haar
Dat lukt ze wel steeds beter ...quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, ze willen niet teveel kijkers op de stream hebben...
Misschien komt het omdat ze zo bij haast iedereen loopt te slijmen, dat toontje, dat lachje.... blehhhquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:10 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze wordt met de dag vervelender, luie zeurmuts
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
GJ heeft een hekel aan JW, maar staat er nu bovenop met dat drumstel
Ze kunnen ‘m op de dj-set aansluitenquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een elektrisch drumstel hoor je juist bijna niet. Alleen een beetje getik
Ze moesten toch iets wits hebben voor het halfjaarsfeest..... of is het weer voor iets anders?quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat heeft Kenzi voor Hoelahoepjurkje aan?
quote:
Leuk, zijn ze zelf kleding aan het maken voor het halfjaarfeest ?quote:
Misschien moet het ding gewassen worden? Kookwasquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze moesten toch iets wits hebben voor het halfjaarsfeest..... of is het weer voor iets anders?
Met schouders en buik eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Leuk, zijn ze zelf kleding aan het maken voor het halfjaarfeest ?
Dit staat haar goed, geen blote buik en ze heeft mooie schouders.
hahahahahaha en ze flikkeren bijna alles in de droger hoorde ik laatstquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien moet het ding gewassen worden? Kookwas
En ze plakken er zelfs prijskaartjes aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Dan is er nog een wasmachine stukquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahahahahaha en ze flikkeren bijna alles in de droger hoorde ik laatst
de kleur staat haar ook goed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met schouders en buik eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja alleen die groene glittersliertjes vind ik niet mooi, maar smaken mogen verschillen. Betreft het model en de kleur ben ik het met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:15 schreef Verida het volgende:
[..]
de kleur staat haar ook goed.
Ik vind het echt een leuke outfit voor een feest. Al haar pluspunten komen tot hun recht, mooie bos haar, mooie schouders, en het losse deel om haar lijf heen staat zo veel mooier dan het rollade gedoe wat ze anders draagt.
alleen een kilo of 30 overgewichtquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:12 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:16 schreef lojanda het volgende:
Wat een verschrikkelijk lelijke jurk van Sasha
het staat haar goed, overgewicht of nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:16 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
alleen een kilo of 30 overgewicht
gelukkig is dat een mening :xquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het staat haar goed, overgewicht of niet
Eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
het staat haar goed, overgewicht of niet
Er altijd maar een in de maand en meestal in de laatste week van de manager.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. Zonder het vertrek van Kim k en Mexx, was er al een eliminatieronde geweest.
Jawel een week later want op Moraima's verjaardag hadden ze geen geld. (dat one minuten feestje) ze kreeg toen ook een fles liqor 43quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Echt een belachelijk gedoe die verjaardag.. ik denk dat de meesten er braakneigingen van krijgen. Bij de ene verjaardag doen ze helemaal niets en nu wordt alles uit de kast getrokken![]()
De verjaardag van Moraima vond ik echt triest.. er is toen echt niets gedaan behalve haar toezingen.. was echt zielig
Zoe is het grootste stookgebeuren dat er rondloopt..... hebben ze dat nou nog niet in de gaten?????/quote:
Die heeft ze van Leila gehad en niet uit de pot. Leila heeft die van haar zakgeld gekocht. Op haar verjaardag was er verder geen geld maar dan nog kun je iets leuks voor iemand doen.. een ontbijten op bed of iets van een spel met z’n allen.. iedereen weet dat Moraima van spelletjes houdt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Jawel een week later want op Moraima's verjaardag hadden ze geen geld. (dat one minuten feestje) ze kreeg toen ook een fles liqor 43
Maar vind het niet mooi staan over dat topjequote:Op woensdag 22 februari 2023 13:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat ruitjesding van Mirthe is ook leuk
Dat niet, maar los van het topje is het een leuk gevalletjequote:Op woensdag 22 februari 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar vind het niet mooi staan over dat topje
Hij geniet er zichtbaar vanquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:21 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]JW helemaal geconcentreerd bezig.
Aan de andere kant van kamer 4 staat....tadaaa.....Esther
Ook dit vind ik net iets te straks zitten, waardoor het erin gepropt lijkt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
mooi setje, staat haar goed
Dit vind ik Kenzy nou juist echt leuk staan (blij dat ze hier wel zwart mogen dragen, bij Utopia mochten ze dat niet werd altijd gezegd)quote:
Jepquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook dit vind ik net iets te straks zitten, waardoor het erin gepropt lijkt.
Zal ik wel ouderwets in zijn, maar 1 maatje groter zou zoveel mooier staan
Dat bedoel ik dus ook.. echt zo’n goedkoop jurkje van een verschrikkelijke nylon stof.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:20 schreef Verida het volgende:
Jurk van sasha vind ik niet mooi.
Ze heeft wel een mooi figuur, maar de jurk is net iets te strak en heeft een goedkope uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |