Dat komt omdat hij zijn verjaardag eigenlijk niet wil vieren en ze wil net doen of niemand het weet en dan in de avond suprise een feestjuhhhhquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:48 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk. Niemand mag hem feliciteren van Esther. Zij beslist als zijn vrouw.
vind esther slecht in allesquote:
In de tv-uitzendingen wordt het echt heel erg aangediktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind esther slecht in alles![]()
zelfs cockblocken
als Eunice echt interesse zou hebben hoeft ze maar 1 keer met dr billen te schudden
dan is Esther verleden tijd
Ze denken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:01 schreef greysbones het volgende:
ik kom wederom tot mijn conclusie dat mocht Isaak eruit gaan
Tiano dit volledig aan Jeff zal wijten
ze (tiano en Ice) dat Jeff er op komt dus ze voelen zich wel ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar hij zei wel heel duidelijk dat het nooit iets met Esther zou wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:58 schreef patat het volgende:
[..]
In de tv-uitzendingen wordt het echt heel erg aangedikt![]()
Steeds 'verliefde' blikken van JW naar Eunice, en dan Esther die kribbig van een afstandje kijkt haha, genieten!
Sorry soort van offtopic
Heerlijke streamsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Ik weet ook
dat hun ons ook wel zouden willen meenemen naar hun einde
een cheng willen ze daar niet zien
en een Matin denk ik ook niet
neequote:
Ze zijn zich alle drie para aan het makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:06 schreef greysbones het volgende:
Over dat Jappie precies zegt wat Isaak hem vertelde
Jappie zit alleen nog maar boven
droompositie
ik vind eerlijk gezegd Jeff bizar rustigquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze zijn zich alle drie para aan het maken
Rustig in vlagen maar wel paraquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd Jeff bizar rustig
stilte voor de storm. bij minste flipt hij weerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind eerlijk gezegd Jeff bizar rustig
voor het feit dat hij denkt dat hij erop komt(wat half en half eerst de bedoeling was) vind ik hem erg rustigquote:
Esther snapt niet dat GJ voor FC Groningen isquote:
Droomscenarioquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:14 schreef puzziepie het volgende:
Geweldig als ze allemaal op GJ zouden stemmen
Jullie stemmen zijn geteld en geëindigd zijn op plek:quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:14 schreef puzziepie het volgende:
Geweldig als ze allemaal op GJ zouden stemmen
JW kan nog geen pannenkoek opwarmenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
Dat geklaag over dat eten
jongens
die het dan zelf![]()
![]()
Vind Esther daarin nog ergerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
JW kan nog geen pannenkoek opwarmen
Afwasdienst waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Esther daarin nog erger
die beweert in de catering te hebben gezeten
Met de klemtoon op 'krijg de tering'quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Esther daarin nog erger
die beweert in de catering te hebben gezeten
Vergeet haar fruitsalade nietquote:Op
[b]Op dinsdag 21 februari 2023 19:20 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor.. JW en Esther hebben weer commentaar op het eten. Het is voor mij een klein zesje zegt Esther.
Heeft zij eigenlijk al eens echt gekookt daar? Ja ze heeft een keer hamburgers gemaakt wat ook niet helemaal gelukt was. Dat noem ik trouwens niet koken, een hamburger maken
Oja ze heeft van de week appelflappen gemaakt maar ook die waren mislukt![]()
Ach ja.. het is wat het is en daar moeten we het mee doen zou JW zeggen.
Dat doen ze altijd.. die hebben al een maaltijd op voordat het op tafel staat. Zij zijn ook de enige in de loods die niets zijn afgevallen in al die maanden.. sterker nog Ima was met het wegen voor het boksgala 12 kilo aangekomenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:23 schreef schizolientje het volgende:
Ik zag ze koken en rupert stopt aardig wat in zijn giegeltje
Oja dat was met kerstquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Vergeet haar fruitsalade nietwas ze een halve dag druk mee die voornamelijk uit blikken fruit bestond
Bijnaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
Als je naar Esther kijkt verlang je zelfs bijna terug naar Maddy
Echt een walgelijke ventquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
Zoe
wat zouden de mensen thuis denken dat je altijd bij de vrouwen zit
GJ
dat ik een heel leuk persoon ben
zelfoverschatting is niemand vreemd daar
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef puzziepie het volgende:
GJ eet ook echt als een boer met zijn arm op de afel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ergerde ook iedereen zich aan maar dat was tenminste nog geinig met momentjes terwijl dit tenenkrommend blijftquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna
maar net niet helemaal
wat een vreselijk mens was dat![]()
GJ wil niet tegen Jeff want dat is niet degene tegen wie hij wil strijdenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooie eliminatie twist zou zijn dat Jeff en GJ tegen elkaar strijden, en de winnaar mag iemand anders weg sturen ....
Jeff gooit Wanda eruit, GJ denk ik Martin, kortom win/win .....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
GJ wil niet tegen Jeff want dat is niet degene tegen wie hij wil strijden
En met een lepel.. volgens mij lepelt hij zijn patat ook zo naar binnenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef puzziepie het volgende:
GJ eet ook echt als een boer met zijn arm op de afel
GJ isaakquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff gooit Wanda eruit, GJ denk ik Martin, kortom win/win .....
En vervolgens in de tussentijd moet FEBO een vergadering of drie beleggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ isaak![]()
GJ wil het spel spelen en dan Isaak naar huis sturen
Op zoek naar een mexx upgrade voor het volgende half jaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die slijmt zich een slag in de rondte
er sluimert bij mij wel het gevoel dat de FEBO het aan het uitstellen isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens in de tussentijd moet FEBO een vergadering of drie beleggen
GJ gaat op Isaac. GJ wil zelfs zichzelf nomineren om ``Isaac weg te kunnen stemmenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeff gooit Wanda eruit, GJ denk ik Martin, kortom win/win .....
Matin doet dat vaak met een eliminatie op de loerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Op zoek naar een mexx upgrade voor het volgende half jaar.
Dat maakt hij iedereen wijs ja, maar zijn target is denk ik Martin ....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
GJ isaak![]()
Ik hoop dat dit het scenario wordt.. om het even want voor mij is allebei goedquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ isaak![]()
IK denk het niet DGKquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat maakt hij iedereen wijs ja, maar zijn target is denk ik Martin ....
Voordat Martin met Mexx ging was hij vaker met Babs . Mexx vond het niet leuk dat hij met Babs omging. Nu isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
die slijmt zich een slag in de rondte
Matin zit wel redelijk in mijn ergenis top 5quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Voordat Martin met Mexx ging was hij vaker met Babs . Mexx vond het niet leuk dat hij met Babs omging. Nu is
Babs weg en gaat hij weer vaker naar Babs toch niets mis mee . Vind het ook een rare gast maar om bij alles wat hij doet of zegt of huppelt commentaar te geven . Er zijn verschrikkelijk veel mensen daar in de loods die ik erger vind dan hem. bv. Lui altijd roddelen altijd alleen maar zeuren zitten kaarten ect.
Esther houdt dan ook van diepzinnige intelligente gesprekkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:19 schreef greysbones het volgende:
Esther kwaakt ook maar door met dr mond vol eten
Mexx is weg en hij gaat naar `Babs bedoel jequote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:40 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Voordat Martin met Mexx ging was hij vaker met Babs . Mexx vond het niet leuk dat hij met Babs omging. Nu is
Babs weg en gaat hij weer vaker naar Babs toch niets mis mee . Vind het ook een rare gast maar om bij alles wat hij doet of zegt of huppelt commentaar te geven . Er zijn verschrikkelijk veel mensen daar in de loods die ik erger vind dan hem. bv. Lui altijd roddelen altijd alleen maar zeuren zitten kaarten ect.
als iemand dat zo tegen mij zou zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:41 schreef puzziepie het volgende:
Bern maakt even zijn zin af
Sas begint weer
Heb ik eigenlijk totaal niet maar dat komt omdat ik uitga van eind deze weekquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
er sluimert bij mij wel het gevoel dat de FEBO het aan het uitstellen is
Ik geef hem groot gelijk, Sas onderbreekt hem continuquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
als iemand dat zo tegen mij zou zeggen
zou ik al pissed zijn
ik ga nog steeds uit van een maandagquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk totaal niet maar dat komt omdat ik uitga van eind deze week
Isaak heeft een hele grote fantasie volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is 9 jaar dj geweest
hoe kan het dan dat we nergens iets daarover vinden op internet?
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
STond ie niet gewoon in de buurt van het podium van AfroSjaak?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:44 schreef HappyCharly het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
STond ie niet gewoon in de buurt van het podium van AfroSjaak?
Het is allemaal gissen op welke dag het zal zijn.. wel weten we dat het nog gaat gebeuren voordat Kenzy manager af is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk totaal niet maar dat komt omdat ik uitga van eind deze week
Je hebt ook nog de manager verkiezing. Denk dat die volgende week dinsdag zal zijn, dus denk niet dat er maandag dan een eliminatie zal zijn. Ik gok op morgen of donderdagquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga nog steeds uit van een maandag
dus dan volgende week
maar eigenlijk duurt me dat te lang
Hoe dan ook lang zal het niet meer blijven durenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga nog steeds uit van een maandag
dus dan volgende week
maar eigenlijk duurt me dat te lang
Ik heb foto's gezien van hem waar hij tourmanager was van o.a freddy moreiraquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaak heeft een hele grote fantasie volgens mij
ik had het idee dat hij juist net vertelde an Mirthe dat hij zelf dj was geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan wel hoor
Hij was tourmanager
Kan maar dan ben je nog geen DJ..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van hem waar hij tourmanager was van o.a freddy moreira
licht autistisch hierquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog de manager verkiezing. Denk dat die volgende week dinsdag zal zijn, dus denk niet dat er maandag dan een eliminatie zal zijn. Ik gok op morgen of donderdag
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zei tourmanager want dat was hijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan maar dan ben je nog geen DJ..
Geen idee waarom je dat erbij haalt want dat zei ik nietquote:
omdat je reageerde op een post waarin werd gezegd dat hij beweerde 9 jaar DJ te zijn geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee waarom je dat erbij haalt want dat zei ik niet
We gaan het wel meemaken. is niet te voorspellenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
licht autistisch hier
allemaal op maandag (op berend na, dat was na de kerst want kerst viel op maandag??)
+ 2 keer voor een managerverkiezing
Snap ikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zei tourmanager want dat was hij
Met haar als vriendin heb je geen vijanden nodig…quote:
Je reageerde op een post waarin dat werd gezegd..vandaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zei tourmanager want dat was hij
Voor hun is het zeker gezellig maar voor ons streamers niet zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:53 schreef HappyCharly het volgende:
Volgens mij is het wel superknus om met zoveel mensen o[p zo'n megascherm inde loods film te kijken
Als je licht autistisch bent dan kun je beter donderdag even opschrijvenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
licht autistisch hier
allemaal op maandag (op berend na, dat was na de kerst want kerst viel op maandag??)
+ 2 keer voor een managerverkiezing
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je licht autistisch bent dan kun je beter donderdag even opschrijven
Haar blije hoofd is ook gelijk wegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef danaqui het volgende:
Esther pakt de hand van JW vast, JW duwt haar hand weg met een gezicht erbij van opzouten
oh gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef danaqui het volgende:
Esther pakt de hand van JW vast, JW duwt haar hand weg met een gezicht erbij van opzouten
En wil je het dan helemaal afmaken krijg je een battlequote:
2 uur en 14 minutenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:03 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand tot hoe laat de film duurt?
Amsterdam (2022)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:48 schreef lojanda het volgende:
Welke film gaan ze eigenlijk kijken vanavond?
2u en 14m volgens IMDb en Greysquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:03 schreef Tascha071 het volgende:
Weet iemand tot hoe laat de film duurt?
snijwondjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
Gaat Martin deaud. Brandwondje en het hele ziekenhuis arsenaal moet erbij komen.
Gaan we weer!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
iedereen krijgt 2 uitdeelzakjes chips![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik voel me nu een huisvrouw...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Zolang de rokers maar niks krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
Dat heb ik net gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:00 schreef danaqui het volgende:
Het is wel een jankerdquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
snijwondje![]()
![]()
en hij is gisteren al naar de EH/HP geweest voor zijn enkel
en vandaag weer een echo
Wordt rustig in de COSquote:
Die buik wordt steeds dikker.. die hangt inmiddels over de rand van haar onderbroekquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat Kenzy aan heeft, kan toch echt niet.
En toch kan het want Kenzy had het zojuist aanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat Kenzy aan heeft, kan toch echt niet.
Dat iemand wat voller is mag het probleem niet zijn, maar kleed je er dan ook naar. Je ziet precies, waar alles loopt bij Kenzy. Zelfs haar navel komt er doorheen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die buik wordt steeds dikker.. die hangt inmiddels over de rand van haar onderbroek
Dat het kan is een feit of het staat is een tweedequote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En toch kan het want Kenzy had het zojuist aan
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik voel me nu een huisvrouw...
maar waarom niet gewoon een aantal zakken chips, lijkt me goedkoper dan uitdeelzakjes...
was het gisteravond ook en toen was er niet eens een filmquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het gisteravond ook en toen was er niet eens een film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus?...ik ben jaloers op haar zelfverzerdheidquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat iemand wat voller is mag het probleem niet zijn, maar kleed je er dan ook naar. Je ziet precies, waar alles loopt bij Kenzy. Zelfs haar navel komt er doorheen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van, hij gaat voor Jeff of Martin ......![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan gaat Isaac naar huis sturen - 19 februari 2023.hij had al bijna bonje met Zoe omdat zoe wil dat hij Jeff naar huis stuurtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je mist het gesprek daarna denk ik
dat hij op de slaapkamer behoorlijk uit zijn stekker ging
omdat hij het zelf gaat spelen en isaak naar huis stuurtThinking is difficult, that’s why most people judge
Snap dat ook niet hoor. Maar ze lachen allemaal wel om het pak van Erikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat iemand wat voller is mag het probleem niet zijn, maar kleed je er dan ook naar. Je ziet precies, waar alles loopt bij Kenzy. Zelfs haar navel komt er doorheen.
Kenzy voelt zich er prettig in want zo loopt ze er constant bij en ondertussen zelfs iemand aan de haak geslagenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat het kan is een feit of het staat is een tweede
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van, hij gaat voor Jeff of Martin ......![]()
[ afbeelding ]
Gert-Jan gaat Isaac naar huis sturen - 19 februari 2023.ik weet niet of het de dag van je filmpe is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij heeft eerst een dag lang continu verkondigd dat hij op Jeff ging, inclusief wat hij allemaal tegen hem zou zeggen
en toen had hij erover nagedacht/ geslapen ofzo en toen ineens ging hij op Isaac, en dat is wat hij nu nog steeds roeptTrust nobody
Zo blij dat niemand hier ziet hoe ik er thuis af en toe bij loop. Voor Kenzy is dit ook thuis.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dus?...ik ben jaloers op haar zelfverzerdheid
Ja, dat roept hij nu al een dag of twee, maar het gaat Martin worden, zeker weten ...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:20 schreef HappyCharly het volgende:
ik weet niet of het de dag van je filmpe is...
maar hij heeft eerst een dag lang continu verkondigd dat hij op Jeff ging, inclusief wat hij allemaal tegen hem zou zeggen
en toen had hij erover nagedacht/ geslapen ofzo en toen ineens ging hij op Isaac, en dat is wat hij nu nog steeds roept
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:21 schreef greysbones het volgende:
Babs
voor mij is het nog niet duidelijk wat jou game is
Ice
omdat ik geen game heb
wat een gelul in de ruimte dit
oh vind ik toch weer iets genuanceerder dan ik dachtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog beelden van: https://streamable.com/jdjeus
[ afbeelding ]
Waar treedt Freddy op??quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
waarom denk je dat dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat roept hij nu al een dag of twee, maar het gaat Martin worden, zeker weten ...
Dat pak van Erik is fenomenaal want dat maakt Erik Erik als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat ook niet hoor. Maar ze lachen allemaal wel om het pak van Erik
zou sneu zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:24 schreef greysbones het volgende:
ik zou wel eens de reacties willen zien van bijvoorbeeld Babs
als ze gaat terug kijken
Niks sorryquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmenten van 19 februari staan eindelijk online, sorry voor de vertraging ... :
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #3
mijn dank is grootquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragmenten van 19 februari staan eindelijk online, sorry voor de vertraging ... :
Ja ik snap het helemaal.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat pak van Erik is fenomenaal want dat maakt Erik Erik als je snapt wat ik bedoel
Hij ging ineens op isaak. Omdat isaak heel dominant in de deuropening stond om te zeggen dat bsbs de verbandtrommel op xijn kamer moest laten liggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat roept hij nu al een dag of twee, maar het gaat Martin worden, zeker weten ...
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Perfecte timing. Filmavond, dan ga ik kijken wat ik gemist hebquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog beelden van: https://streamable.com/jdjeus
[ afbeelding ]
Oh dacht dat ze die al gezien haddenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Amsterdam (2022) - Reference View - IMDb
Staat in de Agenda topic
Samen met Ericquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Vergeet haar fruitsalade nietwas ze een halve dag druk mee die voornamelijk uit blikken fruit bestond
Was toen een andere film. Weet alleen niet meer welkequote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Oh dacht dat ze die al gezien hadden
Jurassicquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Was toen een andere film. Weet alleen niet meer welke
Je had een tijdje een televisieprogramma waar je keek naar mensen die televisie keken. Niks nieuwsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Nieuw format van Talpa: naar mensen kijken die een film aan het kijken zijn....
Welke deel was het dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jurassic
Maar dan de allerslechtste
Boften zij even
Kim W woest.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:55 schreef woxxel het volgende:
Wendy ligt naast marciano onder de dekens film te kijken
Beter een slechte film met Wendy naast me dan een goede film met KimK in je buurtquote:
Echt hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beter een slechte film met Wendy naast me dan een goede film met KimK in je buurt
Dat zou betekenen dat ze smaak hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:07 schreef patat het volgende:
Oh ik dacht heel de tijd dat ze Amsterdamned gingen kijken
ik ook, wat werd het dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 22:07 schreef patat het volgende:
Oh ik dacht heel de tijd dat ze Amsterdamned gingen kijken
aan de andere kantquote:Op dinsdag 21 februari 2023 21:19 schreef freaky40 het volgende:
Nieuw format van Talpa: naar mensen kijken die een film aan het kijken zijn....
Wanda of Kenziquote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:18 schreef woxxel het volgende:
Kim irriteert zich aan iemand. Aan sasja?
Oh dat zou ook kunnen maar ik dacht ze het over het Etos truitje hadden die bij kenzy en bij Sasha zich overal mee gaat bemoeien.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 23:37 schreef woxxel het volgende:
Ik dacht sasja.
Omdat ze t er over had dat ze per se wil dat rupi manager wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 05:14 schreef Flow3r het volgende:
Ze is best afgevallen zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ergens hoop ik van niet vandaag, niet veel tijd om te kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:36 schreef Setje72 het volgende:
Gaan we vandaag nu eindelijk eens elimineren?...vind het allemaal een slappe hap worden,ik wil wel eens zien of ze überhaupt wel durven op Isaak te gaan of dat het programma het tegen houdt...
Je moet daar ook niet te diep mee bezig zijn, of je te diep in willen verdiepen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 06:55 schreef cinsan het volgende:
gdm
hoop ook op eliminatie, maar ze hebben al wat op de planning staan vandaag
snap er niks meer van me heel hun die willen erop zetten , oa gj wil de proef doen als het om 1 persoon gaat , bij 2 twijfelt hij of zo
Hij is wel lief als hij slaaptquote:
Het enige verschil is dat hij niet in de camera kijktquote:Op woensdag 22 februari 2023 07:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
haha ja dat wel , maar zelfs slapend eist hij alle aandacht
Moet ze ook helemaal niet doen...ze red het soms al niet eens om met de groep mee te draaien met haar pijntjes en haar mindere dagenquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:25 schreef cinsan het volgende:
hoorde sasha gisteravond tegen bern zeggen , dat ze het niet gaat redden om manager te worden , rupi gaat overal slijmen voor stemmen
mss wel , maar met rupi heeft isaac nog altijd controle , rupi zal wel goed voor zijn eigen clubbie en de rokers zorgen vrees ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:33 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Moet ze ook helemaal niet doen...ze red het soms al niet eens om met de groep mee te draaien met haar pijntjes en haar mindere dagen
Zou ook een gat in de dag slapen als ik daar was. Wat moet je anders de hele dag doen daar?quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:38 schreef Setje72 het volgende:
Komop zoemer erin!! Het is toch net een vakantieoord daar
juist en irritaties lopen ook op door vervelingquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook een gat in de dag slapen als ik daar was. Wat moet je anders de hele dag doen daar?
Lekker sporten met de bro’squote:Op woensdag 22 februari 2023 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook een gat in de dag slapen als ik daar was. Wat moet je anders de hele dag doen daar?
quote:Op woensdag 22 februari 2023 05:14 schreef Flow3r het volgende:
Jeetje wat ziet ze er daar anders uit.. ze heeft daar nog niets aan haar neus gedaan en ook zijn haar lippen daar nog niet opgespoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen Cos![]()
Hopelijk vandaag de zoemer
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
aandachtquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:12 schreef lojanda het volgende:
Martin is zijn voet opnieuw aan het beplakken met tape en zelfs dat kan hij niet zonder drama.. een hoop gezucht en gepuf komt erbij
Zieluuggggggquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:12 schreef lojanda het volgende:
Martin is zijn voet opnieuw aan het beplakken met tape en zelfs dat kan hij niet zonder drama.. een hoop gezucht en gepuf komt erbij
Alles is nagekeken nuquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt he je zou er bijna compassie mee krijgen .................. niet dus
nee volgens mij ook niet , maar is martin he regelmatig zie je hem plots hinkend op de stream , martin is 1 grote aandachtsvragerquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles is nagekeken nu
Niks aan het handje lijkt me
huuuuuuuuuu duur grap , maar zal wel doorgaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
Vandaag de stemming over het halfjaar feest
Die gaan zich de tandjes schrikken
1750,- zonder eten
Ja Isaak gaat het pitchenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu duur grap , maar zal wel doorgaan
kan er al paar opnoemen die op rood gaan staan , bern, jw , erik , esther, eunicequote:Op woensdag 22 februari 2023 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Isaak gaat het pitchen
Dus ze verwachten dat het er zo door komt
Ook zo hypocriet dus allemaal
Ze willen hem weg maar als hij wat voorstelt allemaal braaf op groen
Al verwacht ik nu wel wat meer tegenstand
Die staan vaak ok rood jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan er al paar opnoemen die op rood gaan staan , bern, jw , erik , esther, eunice
Voor 100%, want er moet wel TV worden gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
huuuuuuuuuu duur grap , maar zal wel doorgaan
Ik had gezegd laat de FEBO maar eens over de brug komenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor 100%, want er moet wel TV worden gemaakt
Alles wordt van die miljoen betaald, ook hun etenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had gezegd laat de FEBO maar eens over de brug komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |