Ik vind het eigenlijk best een kutopdracht (en ja, ik ben dol op Frans). Juist bij Frans, waarbij veel leerlingen zich niet zeker voelen voor wat betreft hun uitspraak, vraag je zoiets. Het is best een zware opdracht. Een mondelinge beurt in de klas is al erg, laat staan dat je het moet filmen, waarbij je ook nog een stuk van je eigen huis moet laten zien (hallo, privacy?) en je dus jezelf ook nog eens terugziet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lastige voor uk was dat het vrouwelijke deel van de klas het een ge-wel-di-ge opdracht vonden met hun TikTok en Insta hobby....
Volwassenen vergeten nogal eens dat jongeren ook recht hebben op privacyquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een kutopdracht (en ja, ik ben dol op Frans). Juist bij Frans, waarbij veel leerlingen zich niet zeker voelen voor wat betreft hun uitspraak, vraag je zoiets. Het is best een zware opdracht. Een mondelinge beurt in de klas is al erg, laat staan dat je het moet filmen, waarbij je ook nog een stuk van je eigen huis moet laten zien (hallo, privacy?) en je dus jezelf ook nog eens terugziet.
Onhandig!quote:Op woensdag 22 februari 2023 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Heb je een externe werkomgeving?
Open je Teams daarin?
Dan zijn er wat virtuele poorten dicht en laat hij geen beeld en geluid door. Handig joh![]()
*voortdurend tussen schermen moet klikken als ze in meeting zit*
Hoe sliep de nieuwe matras en het nieuwe bed?quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:
Vannacht eerste nachtje in m'n nieuwe bed geslapen![]()
Ik heb gisteravond de deuvel die verkeerd zat uitgeboord en daarna kreeg ik het bed best snel in elkaar. Ikea had 2 deuvels te veel meegeleverd, precies de 2 waarmee ik me vergist had dus. Misschien gebeurt dat vaker en dat ze daarom 2 deuvels extra meesturen![]()
Vandaag vrij van werk. Oorspronkelijke planning was dat ik vandaag dozen zou kunnen gaan uitpakken, maar ik heb er nog maar 2 uit te pakken dus dat is geen dagvullend plan![]()
Nu is het idee dat ik straks een rondje ga lopen, daarna naar de Hema voor beddengoed en wat kleine klusjes in huis. En dan komt vanavond J![]()
En tegenover me zijn ze aan het metselen
Erg goedquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hoe sliep de nieuwe matras en het nieuwe bed?
Ik kan je geruststellen (of juist niet..), aandacht aan dit soort dingen is ook op de uni nodig. Niet alleen bij studenten, ook bij docentenquote:Op woensdag 22 februari 2023 08:39 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen
Vanmorgen ging de soap nog even verder; het email adres wat gebruikt was... was niet dat wat in de opdracht stond.
Maar gelukkig wel dat van de docente. Die een mail terug stuurde met de strekking: "vandaag in de les zullen we vooral aandacht besteden aan hoe je een opdracht leest, uitwerkt, uitvoert en inlevert.."
Een fijn bed is 'n investering maar zo belangrijk. Hier ook nog blij met de nieuwe matrassen. De lattenbodems kwamen van mp maar zijn heel degelijk en in goede staat, en elektrisch verstelbaar hoofd- en voeteneindquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Erg goed
De nieuwe matras is lekker stevig en plat (zoveel beter dan m'n ingezakte oude matras!)
Dus bedankt voor de tip
Ik ben blij dat ik voor een minder goedkope lattenbodem ben gegaan, want ook dat maakt dat alles een stuk minder hobbelig en krakerig ligt
Ik moet wel nog gordijnen organiseren. Ik dacht van tevoren dat dat wel kon wachten, maar ik denk dat ik toch lekkerder lig als het donkerder is.
Kringloop 2x, apotheek, brievenbus en 4 supermarktenquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:34 schreef Clubsoda het volgende:
Kringloopdag vandaag Lucky?
Wat ik trouwens niet snap is dat er in al die jaren autotechnologie nog niets beters verzonnen is dan het geklooi met die peilstok en doekjes om je motorolie te controleren
Er bestaan ook auto's met sensoren die het meten, maar dat zal vast wel een luxe model zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 09:34 schreef Clubsoda het volgende:
Kringloopdag vandaag Lucky?
Wat ik trouwens niet snap is dat er in al die jaren autotechnologie nog niets beters verzonnen is dan het geklooi met die peilstok en doekjes om je motorolie te controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag wordt de vloer dus gelegd. Dan vragen we ook gelijk of de timmerman een ombouw voor de wasmachine, droger (staan naast de radiator) en cv-ketel maakt.Spoilers!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Foto's!Wat een geweldige ruimte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag wordt de vloer dus gelegd. Dan vragen we ook gelijk of de timmerman een ombouw voor de wasmachine, droger (staan naast de radiator) en cv-ketel maakt.
Ik heb dus een auto met sensor, maar die doet het niet goedquote:Op woensdag 22 februari 2023 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Er bestaan ook auto's met sensoren die het meten, maar dat zal vast wel een luxe model zijn.
Same here; sensoren zijn op dat vlak niet betrouwbaar genoeg... Hellingshoek, motorwarmte, buitenkou enz hebben allemaal ook nog effect.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb dus een auto met sensor, maar die doet het niet goedgeeft op totaal random momenten waarschuwingen. Maar daar word ik toch onrustig van en dan sta ik weer zo onnozel te peilen.
/FWP
Ja, dat is dan wel vervelend. Ik heb zelf ook een hekel aan techniek dat het niet (goed) doet. Maar wel prettig dat je nog een alternatief hebtquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb dus een auto met sensor, maar die doet het niet goedgeeft op totaal random momenten waarschuwingen. Maar daar word ik toch onrustig van en dan sta ik weer zo onnozel te peilen.
/FWP
Quod licet Iovi, non licet bovi?quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:24 schreef vlindertje89 het volgende:
En dit zijn dus docenten die lesgeven aan universitaire bachelor en masterstudenten. Als dit al zo gaat, hoe moeten de studenten het dan leren
Ik peil nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
/FWP
Herkenbaar. Heb ik ook een keer in het complex gedaan waar m'n oma toen zat gedaan.quote:Op woensdag 22 februari 2023 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Oh oh oh. Iemand is weer een boor aan het martelen hierboven ergens.
Ik heb eigenlijk liever dat ze met de boorhamer boren dan dat ze een slechte boormachine vermoorden op de betonmuren hier
Het maakt allebei herrie, maar met de boorhamer is sneller voorbij en klinkt niet zo pijnlijk
Afgelopen weekend is B uiteindelijk maar met z'n boorhamer naar boven gelopen om 'm aan te bieden aan degene die daar aan het ploeteren was. Die bleek met een accuboormachientje bezig
Zolang er geen olie lekt vinden ze het prima tijdens de APKquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik peil nooit.
Ik hoop dan dat dat vanzelf gaat tijdens apk enzo
Sinds ik benzine rijd in een VAG mobiel veeeel vaker dan diesel in een Japannert...quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zolang er geen olie lekt vinden ze het prima tijdens de APKOlie peilen/verversen gebeurd bij het jaarlijkse onderhoud, of eerder als je veel rijd.
En bij VAG hoef je het niet eens af te tappenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sinds ik benzine rijd in een VAG mobiel veeeel vaker dan diesel in een Japannert...
Het is mn eerste auto waarin ik een grote fles olie in de kofferbak heb staan die ook echt gebruikt wordtquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En bij VAG hoef je het niet eens af te tappen
Ik heb al 125.000 een schattig literflesje achterin liggen, onaangebroken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is mn eerste auto waarin ik een grote fles olie in de kofferbak heb staan die ook echt gebruikt wordt
1.4TSI, ze zijn er beroemd om.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb al 125.000 een schattig literflesje achterin liggen, onaangebroken.
Bij het jaarlijks onderhoud -geen APK nog - verversen ze de olie en daar houdt hij het in principe een jaar op uit. Maar als er dan meldingen blijven komen en je hebt een flinke reis voor de boeg, vind ik het toch prettig om zeker te gaan. Het is vooral dat ik het zo'n idioot archaïsch systeem vind met stokkie en doekie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik peil nooit.
Ik hoop dan dat dat vanzelf gaat tijdens apk enzo
Jaaa, die van mij ook - of nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
Mijn 2011 Clio geeft tijdens het starten aan "Oliepeil OK" en als ik dan op het knopje druk waarmee je door de boordcomputer bladert zie je vijf al dan niet ingevulde bolletjes. Simpel doch effectief.
Onze vorige auto gaf vaak een melding dat er een band niet meer op druk stond. Dat rijdt ook zo prettig.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij het jaarlijks onderhoud -geen APK nog - verversen ze de olie en daar houdt hij het in principe een jaar op uit. Maar als er dan meldingen blijven komen en je hebt een flinke reis voor de boeg, vind ik het toch prettig om zeker te gaan. Het is vooral dat ik het zo'n idioot archaïsch systeem vind met stokkie en doekie.
Wat rijd je dan als je nog geen apk hoeft maar blijkbaar nog niet de uitrusting van een 12 jaar oude B-segmenter?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij het jaarlijks onderhoud -geen APK nog - verversen ze de olie en daar houdt hij het in principe een jaar op uit. Maar als er dan meldingen blijven komen en je hebt een flinke reis voor de boeg, vind ik het toch prettig om zeker te gaan. Het is vooral dat ik het zo'n idioot archaïsch systeem vind met stokkie en doekie.
Jaaa, die van mij ook - of nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
Mijn 2011 Clio geeft tijdens het starten aan "Oliepeil OK" en als ik dan op het knopje druk waarmee je door de boordcomputer bladert zie je vijf al dan niet ingevulde bolletjes. Simpel doch effectief.
Want je trapt er toch steeds weer inquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onze vorige auto gaf vaak een melding dat er een band niet meer op druk stond. Dat rijdt ook zo prettig.
Hij heeft die optie wel, maar die is dus niet betrouwbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat rijd je dan als je nog geen apk hoeft maar blijkbaar nog niet de uitrusting van een 12 jaar oude B-segmenter?
Oh op die fiets. Ik was niet zo snel met typen dus je eerdere reactie stond er niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij heeft die optie wel, maar die is dus niet betrouwbaar.
Ben ik echt zo onduidelijk?
Foto's!Wat een toffe kleuren zijn het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag wordt de vloer dus gelegd. Dan vragen we ook gelijk of de timmerman een ombouw voor de wasmachine, droger (staan naast de radiator) en cv-ketel maakt.![]()
Gewoon eraf laten glijden?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snoeide de hortensia's. Nu zijn we voorlopig klaar qua tuinonderhoud. Op het afvoeren van het afval na![]()
En de bedklossen werden geleverd. Things are getting realik zie een beetje op tegen het geklauter uit dat torenhoge gevaarte
Foto's!Fraai hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag wordt de vloer dus gelegd. Dan vragen we ook gelijk of de timmerman een ombouw voor de wasmachine, droger (staan naast de radiator) en cv-ketel maakt.
Hou je rekening met kasten, dat de volgende wasmachine, droger, cv ketel 5 cm breder, hoger of dieper kan zijn.
Got the T shirt.
En misschien de droger en wm op een verhoging? zetten als je toch bezig bent…goed voor je Cesar rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |