abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 22 februari 2023 @ 10:04:44 #101
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208097473
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:57 schreef fietsie het volgende:

[..]
Lastige voor uk was dat het vrouwelijke deel van de klas het een ge-wel-di-ge opdracht vonden met hun TikTok en Insta hobby....
Ik vind het eigenlijk best een kutopdracht (en ja, ik ben dol op Frans). Juist bij Frans, waarbij veel leerlingen zich niet zeker voelen voor wat betreft hun uitspraak, vraag je zoiets. Het is best een zware opdracht. Een mondelinge beurt in de klas is al erg, laat staan dat je het moet filmen, waarbij je ook nog een stuk van je eigen huis moet laten zien (hallo, privacy?) en je dus jezelf ook nog eens terugziet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208097486
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind het eigenlijk best een kutopdracht (en ja, ik ben dol op Frans). Juist bij Frans, waarbij veel leerlingen zich niet zeker voelen voor wat betreft hun uitspraak, vraag je zoiets. Het is best een zware opdracht. Een mondelinge beurt in de klas is al erg, laat staan dat je het moet filmen, waarbij je ook nog een stuk van je eigen huis moet laten zien (hallo, privacy?) en je dus jezelf ook nog eens terugziet.
Volwassenen vergeten nogal eens dat jongeren ook recht hebben op privacy
pi_208097535
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Heb je een externe werkomgeving?
Open je Teams daarin?
Dan zijn er wat virtuele poorten dicht en laat hij geen beeld en geluid door. Handig joh :')

*voortdurend tussen schermen moet klikken als ze in meeting zit*
Onhandig!
Next time open ik Teams wel naast m'n werkomgeving want met testen deed het daar allemaal wel ja :')
pi_208097603
Teams draait heel moeilijk op virtuele deskstops inderdaad, dus beter buiten die omgeving openen :Y
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208097685
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:46 schreef Tele6 het volgende:
Vannacht eerste nachtje in m'n nieuwe bed geslapen *G*

Ik heb gisteravond de deuvel die verkeerd zat uitgeboord en daarna kreeg ik het bed best snel in elkaar. Ikea had 2 deuvels te veel meegeleverd, precies de 2 waarmee ik me vergist had dus. Misschien gebeurt dat vaker en dat ze daarom 2 deuvels extra meesturen _O-

Vandaag vrij van werk. Oorspronkelijke planning was dat ik vandaag dozen zou kunnen gaan uitpakken, maar ik heb er nog maar 2 uit te pakken dus dat is geen dagvullend plan :D
Nu is het idee dat ik straks een rondje ga lopen, daarna naar de Hema voor beddengoed en wat kleine klusjes in huis. En dan komt vanavond J O+

En tegenover me zijn ze aan het metselen O+
Hoe sliep de nieuwe matras en het nieuwe bed?
pi_208097711
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:21 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]
Hoe sliep de nieuwe matras en het nieuwe bed?
Erg goed O+
De nieuwe matras is lekker stevig en plat (zoveel beter dan m'n ingezakte oude matras!)
Dus bedankt voor de tip ;)

Ik ben blij dat ik voor een minder goedkope lattenbodem ben gegaan, want ook dat maakt dat alles een stuk minder hobbelig en krakerig ligt :)

Ik moet wel nog gordijnen organiseren. Ik dacht van tevoren dat dat wel kon wachten, maar ik denk dat ik toch lekkerder lig als het donkerder is.
pi_208097721
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:39 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen :)

Vanmorgen ging de soap nog even verder; het email adres wat gebruikt was... was niet dat wat in de opdracht stond.
Maar gelukkig wel dat van de docente. Die een mail terug stuurde met de strekking: "vandaag in de les zullen we vooral aandacht besteden aan hoe je een opdracht leest, uitwerkt, uitvoert en inlevert.."
Ik kan je geruststellen (of juist niet..), aandacht aan dit soort dingen is ook op de uni nodig. Niet alleen bij studenten, ook bij docenten :+
Ik moest voor opleiding vanochtend van tevoren een video van 10 min van mijn onderwijs maken/samenstellen, die in een map ergens zetten en de link naar map in een Google docs document zetten. En we moesten één zoomlink maken voor ons groepje en plakken achter 'zoomlink:'. Het is 90 minuten voor 4x 10 min video bekijken en feedback geven en dat bespreken, dus er stond bij zorg dat je op tijd bent.

-Direct achter zoomlink stond een teamslink
-Vanochtend plaatste iemand anders op onze groepspagina een zoomlink
-Alledrie mn groepsgenoten waren te laat, waarvan één ruim een kwartier
-Eén groepsgenoot had daadwerkelijk net zoals ik de link naar filmpje in de doc gezet, een ander wilde hem laten zien via screen sharen en dan zelf door de uur durende opname heen klikken, de laatste (die ruim kwartier te laat was) had hem tijdens de meeting pas erin gezet. Deze laatste persoon wist ook niet waar het feedbackformulier te vinden.

En dit zijn dus docenten die lesgeven aan universitaire bachelor en masterstudenten. Als dit al zo gaat, hoe moeten de studenten het dan leren :')
pi_208097759
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Erg goed O+
De nieuwe matras is lekker stevig en plat (zoveel beter dan m'n ingezakte oude matras!)
Dus bedankt voor de tip ;)

Ik ben blij dat ik voor een minder goedkope lattenbodem ben gegaan, want ook dat maakt dat alles een stuk minder hobbelig en krakerig ligt :)

Ik moet wel nog gordijnen organiseren. Ik dacht van tevoren dat dat wel kon wachten, maar ik denk dat ik toch lekkerder lig als het donkerder is.
Een fijn bed is 'n investering maar zo belangrijk. Hier ook nog blij met de nieuwe matrassen. De lattenbodems kwamen van mp maar zijn heel degelijk en in goede staat, en elektrisch verstelbaar hoofd- en voeteneind :+ die optie zou ik nieuw snel te duur vinden denk ik maar nu is 't wel tof.

Zojuist een toffe vacature gezien voor carrièreswitchers, in mijn straatje qua interesses, niet fulltime aan een studie maar wel vanaf bijna nul opgeleid worden en gewoon een degelijk (goed) salaris. Maar even voor een motivatiebrief gaan zitten binnenkort.

[ Bericht 0% gewijzigd door Memento-Mori op 22-02-2023 11:49:42 ]
pi_208097787
Oh oh oh. Iemand is weer een boor aan het martelen hierboven ergens.

Ik heb eigenlijk liever dat ze met de boorhamer boren dan dat ze een slechte boormachine vermoorden op de betonmuren hier :X
Het maakt allebei herrie, maar met de boorhamer is sneller voorbij en klinkt niet zo pijnlijk

Afgelopen weekend is B uiteindelijk maar met z'n boorhamer naar boven gelopen om 'm aan te bieden aan degene die daar aan het ploeteren was. Die bleek met een accuboormachientje bezig :X
pi_208097846
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:34 schreef Clubsoda het volgende:
Kringloopdag vandaag Lucky?

Wat ik trouwens niet snap is dat er in al die jaren autotechnologie nog niets beters verzonnen is dan het geklooi met die peilstok en doekjes om je motorolie te controleren :?
Kringloop 2x, apotheek, brievenbus en 4 supermarkten *O*

Goed punt over die peilstok ja. Dat moet toch beter kunnen.
Spoilers!
  woensdag 22 februari 2023 @ 10:40:07 #111
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208097872
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:34 schreef Clubsoda het volgende:
Kringloopdag vandaag Lucky?

Wat ik trouwens niet snap is dat er in al die jaren autotechnologie nog niets beters verzonnen is dan het geklooi met die peilstok en doekjes om je motorolie te controleren :?
Er bestaan ook auto's met sensoren die het meten, maar dat zal vast wel een luxe model zijn :+.
pi_208097893
Foto's!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag wordt de vloer dus gelegd. Dan vragen we ook gelijk of de timmerman een ombouw voor de wasmachine, droger (staan naast de radiator) en cv-ketel maakt.
Spoilers!
  woensdag 22 februari 2023 @ 10:42:43 #113
13783 Anthraxx
pi_208097907
Ziet er netjes uit :)
pi_208098007
Na 6 jaar tegen gipsplaten aan te kijken eindelijk dit. Ik ben dolgelukkig O+
Spoilers!
pi_208098011
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Foto's!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandag wordt de vloer dus gelegd. Dan vragen we ook gelijk of de timmerman een ombouw voor de wasmachine, droger (staan naast de radiator) en cv-ketel maakt.
Wat een geweldige ruimte!
pi_208098128
Supermooi geworden Lucky!
pi_208098151
Wat een verandering _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208098181
Thuiswerkdagje O+

Had ik morgen ook kunnen hebben want alle collega’s zijn vrij. Maar mijn domme hoofd was dat vergeten en aangezien donderdag de vaste bijeenkom/overlegdag is leek het me reuze handig om morgenavond meteen een etentje in werkstad te plannen :')
Als ik dan toch die kant uit moet, dan maar vast in de ochtend.

Nu de radio aan, ik word vandaag regionaal uitgezonden (fragmentjes) in twee delen. Deel 1 vond ik best aardig, al zeg ik het zelf :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208098184
quote:
14s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Er bestaan ook auto's met sensoren die het meten, maar dat zal vast wel een luxe model zijn :+.
Ik heb dus een auto met sensor, maar die doet het niet goed }:| geeft op totaal random momenten waarschuwingen. Maar daar word ik toch onrustig van en dan sta ik weer zo onnozel te peilen.

/FWP
pi_208098274
Wauw, @Lucky_Strike, wat mooi geworden!
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:20:58 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208098325
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb dus een auto met sensor, maar die doet het niet goed }:| geeft op totaal random momenten waarschuwingen. Maar daar word ik toch onrustig van en dan sta ik weer zo onnozel te peilen.

/FWP
Same here; sensoren zijn op dat vlak niet betrouwbaar genoeg... Hellingshoek, motorwarmte, buitenkou enz hebben allemaal ook nog effect.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:23:31 #123
13783 Anthraxx
pi_208098352
quote:

[..]

/FWP
Ja, dat is dan wel vervelend. Ik heb zelf ook een hekel aan techniek dat het niet (goed) doet. Maar wel prettig dat je nog een alternatief hebt ;)

Tijd lang dat onze elektrische auto problemen had met de accu. Er zit nog een 12V accu in om te starten en wat electronica aan te sturen. Wisten wij niet. En die ging kapot. Dan kan je dus helemaal niets meer (behalve de wegenwacht bellen).
pi_208098439
Het lukt me vandaag om succesvol te zijn *O* #tevreden
pi_208098534
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:24 schreef vlindertje89 het volgende:

En dit zijn dus docenten die lesgeven aan universitaire bachelor en masterstudenten. Als dit al zo gaat, hoe moeten de studenten het dan leren :')
Quod licet Iovi, non licet bovi?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208098582
quote:

[..]

/FWP
Ik peil nooit.
Ik hoop dan dat dat vanzelf gaat tijdens apk enzo
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:41:56 #127
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208098621
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 10:32 schreef Tele6 het volgende:
Oh oh oh. Iemand is weer een boor aan het martelen hierboven ergens.

Ik heb eigenlijk liever dat ze met de boorhamer boren dan dat ze een slechte boormachine vermoorden op de betonmuren hier :X
Het maakt allebei herrie, maar met de boorhamer is sneller voorbij en klinkt niet zo pijnlijk

Afgelopen weekend is B uiteindelijk maar met z'n boorhamer naar boven gelopen om 'm aan te bieden aan degene die daar aan het ploeteren was. Die bleek met een accuboormachientje bezig :X
Herkenbaar. Heb ik ook een keer in het complex gedaan waar m'n oma toen zat gedaan.

Beton moet gewoon met een boorhamer. Ja, dat maakt heel even lawaai, maar groter dan 8mm is zelden nodig, en dat is een kwestie van seconden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:43:30 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208098642
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik peil nooit.
Zolang er geen olie lekt vinden ze het prima tijdens de APK :) Olie peilen/verversen gebeurd bij het jaarlijkse onderhoud, of eerder als je veel rijd.
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:45:15 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208098674
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zolang er geen olie lekt vinden ze het prima tijdens de APK :) Olie peilen/verversen gebeurd bij het jaarlijkse onderhoud, of eerder als je veel rijd.
Sinds ik benzine rijd in een VAG mobiel veeeel vaker dan diesel in een Japannert...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:46:16 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208098692
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:45 schreef fietsie het volgende:

[..]
Sinds ik benzine rijd in een VAG mobiel veeeel vaker dan diesel in een Japannert...
En bij VAG hoef je het niet eens af te tappen :D
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:48:32 #131
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208098734
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
En bij VAG hoef je het niet eens af te tappen :D
Het is mn eerste auto waarin ik een grote fles olie in de kofferbak heb staan die ook echt gebruikt wordt :D
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:51:49 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208098778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Het is mn eerste auto waarin ik een grote fles olie in de kofferbak heb staan die ook echt gebruikt wordt :D
Ik heb al 125.000 een schattig literflesje achterin liggen, onaangebroken.
  woensdag 22 februari 2023 @ 11:52:44 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208098791
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik heb al 125.000 een schattig literflesje achterin liggen, onaangebroken.
1.4TSI, ze zijn er beroemd om.
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 11:57:11 #134
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208098855
Mijn 2011 Clio geeft tijdens het starten aan "Oliepeil OK" en als ik dan op het knopje druk waarmee je door de boordcomputer bladert zie je vijf al dan niet ingevulde bolletjes. Simpel doch effectief.
pi_208098948
Ik heb het oliepeilen en banden pompen maar eens op de lijst voor dit weekend gezet.

Dank allemaal voor de complimenten O+

De eerste drie boodschappen zijn gedaan. Goede koopjes gescoord bij de Aldi. Nu even thuis voor lunch en langlaufen. Straks de grote boodschappenronde.
Spoilers!
pi_208098956
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik peil nooit.
Bij het jaarlijks onderhoud -geen APK nog - verversen ze de olie en daar houdt hij het in principe een jaar op uit. Maar als er dan meldingen blijven komen en je hebt een flinke reis voor de boeg, vind ik het toch prettig om zeker te gaan. Het is vooral dat ik het zo'n idioot archaïsch systeem vind met stokkie en doekie.
pi_208098972
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
Mijn 2011 Clio geeft tijdens het starten aan "Oliepeil OK" en als ik dan op het knopje druk waarmee je door de boordcomputer bladert zie je vijf al dan niet ingevulde bolletjes. Simpel doch effectief.
Jaaa, die van mij ook - of niet :+
pi_208098976
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Bij het jaarlijks onderhoud -geen APK nog - verversen ze de olie en daar houdt hij het in principe een jaar op uit. Maar als er dan meldingen blijven komen en je hebt een flinke reis voor de boeg, vind ik het toch prettig om zeker te gaan. Het is vooral dat ik het zo'n idioot archaïsch systeem vind met stokkie en doekie.
Onze vorige auto gaf vaak een melding dat er een band niet meer op druk stond. Dat rijdt ook zo prettig.
Spoilers!
pi_208099000
Ik snoeide de hortensia's. Nu zijn we voorlopig klaar qua tuinonderhoud. Op het afvoeren van het afval na :')

En de bedklossen werden geleverd. Things are getting real :o ik zie een beetje op tegen het geklauter uit dat torenhoge gevaarte :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 22-02-2023 13:10:36 ]
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:07:23 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208099009
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat rijd je dan als je nog geen apk hoeft maar blijkbaar nog niet de uitrusting van een 12 jaar oude B-segmenter? :D
pi_208099035
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:57 schreef derLudolf het volgende:
Jaaa, die van mij ook - of niet :+
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Onze vorige auto gaf vaak een melding dat er een band niet meer op druk stond. Dat rijdt ook zo prettig.
Want je trapt er toch steeds weer in }:|
pi_208099063
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat rijd je dan als je nog geen apk hoeft maar blijkbaar nog niet de uitrusting van een 12 jaar oude B-segmenter? :D
Hij heeft die optie wel, maar die is dus niet betrouwbaar.

Ben ik echt zo onduidelijk? :D
  Moderator woensdag 22 februari 2023 @ 12:15:56 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208099131
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:11 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hij heeft die optie wel, maar die is dus niet betrouwbaar.

Ben ik echt zo onduidelijk? :D
Oh op die fiets. Ik was niet zo snel met typen dus je eerdere reactie stond er niet.
  woensdag 22 februari 2023 @ 12:49:40 #144
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208099543
quote:
Foto's!

SPOILER
Wat een toffe kleuren zijn het! *O*
pi_208099633
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:49 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat een toffe kleuren zijn het! *O*
Thanks. Ik heb tot het laatste moment getwijfeld maar het heeft echt goed uitgepakt O+
Spoilers!
pi_208099639
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik snoeide de hortensia's. Nu zijn we voorlopig klaar qua tuinonderhoud. Op het afvoeren van het afval na :')

En de bedklossen werden geleverd. Things are getting real :o ik zie een beetje op tegen het geklauter uit dat torenhoge gevaarte :')
Gewoon eraf laten glijden?
pi_208099970
Wat mooi geworden @Lucky_Strike Wat zal jij genieten!
Wat voor vloer komt erin?

Fijn dat het bed in elkaar zit en ook lekker ligt @Tele6

Ik ben weer thuis, zo even slapen. Het misselijk zijn lijkt wat af te nemen en ook korter te duren.
Vanochtend ruim 2 uur aan de telefoon gehangen met KPN mens A wil wel helpen maar geen toegang, mens B weet niet waar hij zoeken moet, mens C geeft een code die niet blijkt te werken en mens D en E geloofden dat niet en wilden het persé testen. Ondertussen wel een boom aan papier geprint -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_208100772
quote:
Foto's!

SPOILER
Fraai hoor!

Hou je rekening met kasten, dat de volgende wasmachine, droger, cv ketel 5 cm breder, hoger of dieper kan zijn.
Got the T shirt.
En misschien de droger en wm op een verhoging? zetten als je toch bezig bent…goed voor je Cesar rug.
pi_208101396
Voor het eerst gedoucht in m'n nieuwe huis (#viesnek).

Fijne douche *G*
Fancy douchekop die 3 verschillende standen kan.
Snel heet water *G*
Waterdruk wat minder dan in m'n oude huis. Maar goed genoeg ^O^
Met de ventilatie goed hard is de douche in no time weer droog ^O^ (zo fijn dat ik zelf de ventilatie in kan stellen)

Ik moet nog even oefenen met de douchedeuren goed sluiten want dit werd een waterballet op het stuk vloer dat droog had moeten blijven :')
pi_208101703
Er werd niet direct ontsteking gemeten, dus de boel staat nu op kweek, morgen kijken of de kweek kwakt. Maar eerlijk gezegd voel ik me vandaag weer tiptop :)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')