abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208096427
Medjool dadels als ontbijt @Isabeau
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208096430
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 07:15 schreef Blues het volgende:

[..]
Toen ik maandag (voor niks) klaarzat had ik ook geen beeld en geluid via link van werk.
Kon het ook niet aanpassen want uitklappen was leeg?
Heb je een externe werkomgeving?
Open je Teams daarin?
Dan zijn er wat virtuele poorten dicht en laat hij geen beeld en geluid door. Handig joh :')

*voortdurend tussen schermen moet klikken als ze in meeting zit*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208096538
Goedemorgen *O*

Vandaag dagje kantoorvoor werkzaamheden die thuis niet kunnen, gokje of de bus ging maar gelukkig wel. Vanavond haalt E. me gewoon in Tilburg op dus dat scheelt sws de bus.

En over E. gesproken, 48+ uur aanvalsvrij :'( _O_ dit weekend maar weer eens samen de deur uit O+
  woensdag 22 februari 2023 @ 08:35:48 #79
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208096561
LOL RTL denkt een scoop te hebben
Lewis Capaldi dronken tijdens interview The Graham Norton Show
Is daar wel eens een gast nuchter?
pi_208096584
Goedemorgen :)

Vanmorgen ging de soap nog even verder; het email adres wat gebruikt was... was niet dat wat in de opdracht stond.
Maar gelukkig wel dat van de docente. Die een mail terug stuurde met de strekking: "vandaag in de les zullen we vooral aandacht besteden aan hoe je een opdracht leest, uitwerkt, uitvoert en inlevert.."
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208096603
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen *O*

Vandaag dagje kantoorvoor werkzaamheden die thuis niet kunnen, gokje of de bus ging maar gelukkig wel. Vanavond haalt E. me gewoon in Tilburg op dus dat scheelt sws de bus.

En over E. gesproken, 48+ uur aanvalsvrij :'( _O_ dit weekend maar weer eens samen de deur uit O+
Fijn dat het wat beter gaat!
pi_208096609
Goedemorgen
Zo eens beginnen aan 7 liter pastasaus :9
pi_208096693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Zo eens beginnen aan 7 liter pastasaus :9
Boh grote groep eters?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208096729
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Boh grote groep eters?
Nee, misschien volgende week schoonouders voeren.
Maar eigenlijk is alles voor de vriezer :D
pi_208096734
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 08:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Nee, misschien volgende week schoonouders voeren.
Maar eigenlijk is alles voor de vriezer :D
Ahja maar dat is ook wel handig :)
Ik heb geloof ik nog 2 zakjes van de porties uit de herfst, toen ik de tomatenkas leegrooide...
pi_208096940
Goedemorgen allemaal. Er zijn de komende 4 dagen geen vreemde kerels in mijn huis O+

Ondanks de drukke dag van vandaag heb ik de wekker niet gezet. Ben net wakker O+
Spoilers!
pi_208096964
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen allemaal. Er zijn de komende 4 dagen geen vreemde kerels in mijn huis O+

Ondanks de drukke dag van vandaag heb ik de wekker niet gezet. Ben net wakker O+
Lekker relaxed :)
pi_208097133
Kringloopdag vandaag Lucky?

Wat ik trouwens niet snap is dat er in al die jaren autotechnologie nog niets beters verzonnen is dan het geklooi met die peilstok en doekjes om je motorolie te controleren :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208097177
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

Zijn hullie klaar?
Gaan jullie zelf de keukenkastjes ophangen? En komt de vloerenman dinsdag as?

Ook succes vandaag!

Hier een planning van Drie Grote Dingen. Misschien haal ik de derde vanavond niet eens >:)
Swat.
pi_208097212

S.W.A.T. :+

Mijn excuses voor deze flauwigheden ;(
pi_208097223
Lekker bezig @Clubsoda _O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 februari 2023 @ 09:44:36 #92
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208097241
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:42 schreef Clubsoda het volgende:
[ afbeelding ]

S.W.A.T. :+

Mijn excuses voor deze flauwigheden ;(

Wij hebben Willem!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208097244
Die serie is mijn guilty pleasure :@ O+
pi_208097266
Vannacht eerste nachtje in m'n nieuwe bed geslapen *G*

Ik heb gisteravond de deuvel die verkeerd zat uitgeboord en daarna kreeg ik het bed best snel in elkaar. Ikea had 2 deuvels te veel meegeleverd, precies de 2 waarmee ik me vergist had dus. Misschien gebeurt dat vaker en dat ze daarom 2 deuvels extra meesturen _O-

Vandaag vrij van werk. Oorspronkelijke planning was dat ik vandaag dozen zou kunnen gaan uitpakken, maar ik heb er nog maar 2 uit te pakken dus dat is geen dagvullend plan :D
Nu is het idee dat ik straks een rondje ga lopen, daarna naar de Hema voor beddengoed en wat kleine klusjes in huis. En dan komt vanavond J O+

En tegenover me zijn ze aan het metselen O+
pi_208097301
@Barreltje succes met de verhuizing *G* irritant dat je net te weinig dozen had, lijkt me idd dat verhuizers dat wel vaker tegenkomen dus ze zullen vast wel wat meebrengen
pi_208097314
@Sarabi succes met de sausmakerij *G*
pi_208097320
@Lucky_Strike uitslapen O+ O+ O+
Is het schilderen/behangen nu echt klaar? Eindelijk. Fijn O+
pi_208097339
Goedemorgen

Hier is ook iemand achter de laptop gekropen en uit het bed :@

Drukke dag vandaag
pi_208097341
@fietsie uk :X
Wat een stomme opdracht ook.
De ene keer dat ik op school filmpjes heb moeten maken voor Frans, zijn we met de hele klas in staking gegaan en heeft niemand een filmpje ingeleverd. :') En de docent durfde geen 30 enen te geven, dus toen kregen we een alternatieve schriftelijke opdracht :')
(Draken waren we eigenlijk)
  woensdag 22 februari 2023 @ 09:57:17 #100
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208097388
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 09:51 schreef Tele6 het volgende:
@:fietsie uk :X
Wat een stomme opdracht ook.
De ene keer dat ik op school filmpjes heb moeten maken voor Frans, zijn we met de hele klas in staking gegaan en heeft niemand een filmpje ingeleverd. :') En de docent durfde geen 30 enen te geven, dus toen kregen we een alternatieve schriftelijke opdracht :')
(Draken waren we eigenlijk)
Lastige voor uk was dat het vrouwelijke deel van de klas het een ge-wel-di-ge opdracht vonden met hun TikTok en Insta hobby....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')