vreselijk vervelendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.ensie.nl/woor(...)ruik/temmesch-temmesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:43 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Gaat weer op z'n bed liggen , hij wordt er temmes van.
hij had zich zo verheugd op het dag geldquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik word ook temmesgek van jou.
Opzouten en niet langs start. Verbras je AOW maar
Daarom..voor het daggeld is Wolter gekomenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hij had zich zo verheugd op het dag geld
liggeld
eh dahaaaag geld
dat worden geen blommen bij de sleurhut dit jaar
Na 50 dagen ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:10 schreef engine het volgende:
Ze weten niet meer wat de laatste mode nu is
quote:
Doet Charlotte al hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:10 schreef engine het volgende:
Misschien is iedereen ineens ondergoed over bovenkleding gaan dragen.....hun missen dat nu allemaal.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:10 schreef engine het volgende:
Misschien ondergoed onder de gewone kledij aan doen Charlotte.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:10 schreef engine het volgende:
Jason hoopt ook niet dat hij weer gebruikt wordt omdat ze hem toch erin willen houden....op deze manier wil hij er niet opstaan om een ander zekerheid te geven dat diegene naar huis kan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:15 schreef Hoylei het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe asocialer ik het vind dat Rob zo ongeveer eist dat hij genomineerd wordt...
Je weet nooit wanneer die PON weer krijgt. Wat als MA er nu voor zorgt dat Rob naar huis mag en volgende week wint Charlotte...?
Ik hoop dat hij Rob er niet op zet iig.
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:15 schreef Hoylei het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe asocialer ik het vind dat Rob zo ongeveer eist dat hij genomineerd wordt...
Je weet nooit wanneer die PON weer krijgt. Wat als MA er nu voor zorgt dat Rob naar huis mag en volgende week wint Charlotte...?
Ik hoop dat hij Rob er niet op zet iig.
Dus dat. Het komt je niet aanwaaien als je dat zo graag wil. Hij weet waar de poort is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Dutchgirl23 het volgende:
MA zei vanmorgen dat hij Rob er niet op zou zetten.
Rob zat vanmiddag op hem in te praten maar MA kapte het af.
Hoop dat hij zich niet laat ompraten. Als je wil gaan moet je opstappen.
Topshow!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:24 schreef engine het volgende:
Ik kan niet wachten op de reactie van Rob donderdag als hij niet genomineerd blijkt te zijn
Ik ben team AliSon maar Jason heeft net als Rob niks te eisen. Iedereen heeft het recht om het te spelen zoals hij/zij denkt het te moeten spelen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jason hoopt ook niet dat hij weer gebruikt wordt omdat ze hem toch erin willen houden....op deze manier wil hij er niet opstaan om een ander zekerheid te geven dat diegene naar huis kan.
Dat is ook zo, maar ik kan me het wel voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:25 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik ben team AliSon maar Jason heeft net als Rob niks te eisen. Iedereen heeft het recht om het te spelen zoals hij/zij denkt het te moeten spelen.
Vind hem nu ook al wel eindbaas.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:26 schreef freaky40 het volgende:
Mich is eeuwig eindbaas als hij Rob er niet op zet morgen (wat wij dus morgenavond of donderdagochtend) pas weten.
die vent heeft geen eer meeerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat Rob dan de eer aan Zichzelf houd en gaat
Het zou hem sieren als die dat gewoon alsnog doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik hoop dat Rob dan de eer aan Zichzelf houd en gaat
Zo mee eens, maar ben bang dat Rob daar helemaal niet over na denkt.....Hij vindt het niet meer dan normaal dat zijn medebewoners hem helpen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:40 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als die dat gewoon alsnog doet.
Weken meegelift op zijn kwaaltjes en kon niet mee doen. Heeft een 'leuke' tijd gehad.
Heeft een momentje met Wolter Kroes gehad op tv.
Die dagvergoeding is jammer helaas.
Mag hopen dat Mies gewoon stemt en mag stemmen wat ie zelf zou willen om zijn eigen spel te spelen.
Rob heeft genoeg invloed gehad op 'het spel' dit jaar.
Jason eist niks, alleen de waarheid......quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:25 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik ben team AliSon maar Jason heeft net als Rob niks te eisen. Iedereen heeft het recht om het te spelen zoals hij/zij denkt het te moeten spelen.
Lindsey niet..vindt het te warmquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Badje wrd druk straks
ze gaan met 7 man//vrouw dr in
lkkr ff tarrels delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |