Romantischquote:
Rob ook erbij met zijn grote mond. Die denkt dat zijn exit al binnen isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:25 schreef Fikkert2 het volgende:
Nieuwsgierige aagjes staan alweer bij deur van GR
Mag het hopen van niet, let's go Jason!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob ook erbij met zijn grote mond. Die denkt dat zijn exit al binnen is
-knip heeft niets met BB te maken voor een gezellig babbeltje ga je maar naar de scquote:
dat dr nog geen splinter is blijven hangenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lindsey! Haal dat end hout uit je muil! Asociaaltje
< tegen Rob skeetquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sorry, ga al op mijn handen zitten
Tandenstoker overdwars in d'r strotjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat dr nog geen splinter is blijven hangen
bwizarrrrrr
🤣quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tandenstoker overdwars in d'r strotje
Rob denkt betaalt in een verpleeghuis te kunnen rusten....en nu hij zich wat beter voelt wil hij wel naar huis. Waarom zou hij zijn best doen als hij toch weet dat hij de eindstreep niet haalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Jason wil Rob niet nomineren. Heeft ie gelijk in. Als je weg wil ga je weg, zo simpel is het.
Jij weet niet wat een Narcist (Rob) is. Ali is passief maar als hij boos komt hij agressief over en mede doordat hij minder mondig is versterkt dat nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Narcist 1ste klas ook al deelt hij zo graag volgens hemzelf.
Die sluier heeft Chiara net opgeruimdquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:45 schreef zodeju het volgende:
MA doet ook helemaal geen moeite meer om daar wat te doen.....ruimt zijn eigen etensspullen niet meer op en volgens mij ligt zijn sluier nog steeds op de bar.
Whaa, toevallig....zit er nu niet meer achter maar was me opgevallen dat het er nog lag.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die sluier heeft Chiara net opgeruimd
nou datquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:49 schreef renevanlaaren het volgende:
godverpieleke verbied ze eens op bed te liggen of zitten. zo heeft het geen zin die meubels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB harder dan ooit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:49 schreef renevanlaaren het volgende:
godverpieleke verbied ze eens op bed te liggen of zitten. zo heeft het geen zin die meubels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al die wandjes zijn dunquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze kunnen nog genoeg horen .. zo op de slaapkamer
wandje gameroom is dun
zie je dat torretje...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moest hij niezen of is dit zijn doordeweekse gezicht.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat Jason erop zetten met Charlotte de derde twijfel ik nog tussen Ali en Ias.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:03 schreef ben34567 het volgende:
Ik vertrouw die kleine nog niet helemaal. Zou zomaar Chiara erop kunnen zetten in een rare move
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:03 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
de laatste adem een zachte snik, ik verwijs u nu door naar mijn pik
Ik hoop dat, ik hoop zelfs dat elke persoon in de wereld iemand zou hebben die dat doet maar dat is jammer genoeg niet het geval. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat elke mens een psycholoog (professioneel of iemand uit de omgeving) om even tegengas te geven in bepaalde omstandigheden. Voor mij zijn dat mijn vrouw en mijn beste vriend.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik denk dat haar zus in het normale leven haar op dingen wijst Ik ben ook van een tweeling en doordat je veel met zijn tweetjes bent vorm je samen 1 persoon totdat je uit elkaar bent. Dan moet je het alleen doen en dat is niet altijd gemakkelijk. Tuurlijk heeft ze ook een goede kant Het gesprek dat ik gezien heb waar ze over haar kindjes ( school) sprak vond ik prachtig om te horen en dacht waarom hoor zie ik dat zo weinig van jou en had je eerder zo het spel maar gespeeld. Btw Als een bewoner het huis uit is wens ik ze altijd alle geluk van de wereld en zal je van mij geen negatief woord meer uit mijn mond komen over een bewoner.
Gisteren ticket gewonnen in een spelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:04 schreef -river- het volgende:
Waarom mochten hun drie dit spel spelen?
Tijdens een eerder spel hadden zij 3en gewonnen/waren als eerste klaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:04 schreef -river- het volgende:
Gisterochtend spel gespeeld game room, hun 3 gewonnenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:04 schreef -river- het volgende:
gaat niet gebeuren, MA laat zich niet intimiderenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara zal haar Charmes wel even in de strijd gooien om Rob erop te krijgen
Met Ias heeft die inderdaad niets. Met Charlotte en Ali heeft hij inderdaad enkel functionele contacten. Dus zou zo maar eens kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:06 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. zet denk ik charlotte ali en ias erop.
Lindsey had hij ook al vermeldquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:04 schreef marky het volgende:
[..]
Hij gaat Jason erop zetten met Charlotte de derde twijfel ik nog tussen Ali en Ias.
geen preutsere Bigbrother dan deze, dus niet zeurenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:09 schreef renevanlaaren het volgende:
ze moeten ook iets doen aan die naakt lopers
Ias is nog nooit genomineerd dus ze weten niet (zeker) hoe populair die is in vergelijking met bijv. Charlotte, Ali of Lindsey.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
Ias nomineren is dom. Die is totaal niet populair op polls en je verspilt zo uw eigen PON om drie populaire spelers te nomineren.
Beloofde vanmorgen nog van niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:03 schreef ben34567 het volgende:
Ik vertrouw die kleine nog niet helemaal. Zou zomaar Chiara erop kunnen zetten in een rare move![]()
Hij maakt ook geen vrienden als hij rob er niet opzetquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:11 schreef happyme28 het volgende:
Zou dom zijn als hij Jason erop zet. Hij maakt een nieuwe vijand terwijl het niet nodig is nog.
Ik gok Charlotte, Lindsey en Ias.
Enige zelfkennis heeft hij dus welquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:12 schreef ledn81 het volgende:
Ias : "Ze hadden het 2 dagen geleden al gevraagd aan de familie of ze konden komen. Mijn vader heeft vast gezegd.. geen stress, hij gaat toch niet winnen"![]()
Aliquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:04 schreef marky het volgende:
[..]
Hij gaat Jason erop zetten met Charlotte de derde twijfel ik nog tussen Ali en Ias.
Nog een NL eruit kan bijna niet. 3 tegen 6 is het dan (Rob stapt vanzelf op mag ik hopen).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Beloofde vanmorgen nog van niet.
Ik denk Ias Ali en Charlot.
Hij moet een Belg kwijt.
Heeft een band met Bart.
duh...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara maakt zich zorgen om haar vader, hij reageerde anders dan normaal
Ias heeft hem al eens genomineerd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:10 schreef ben34567 het volgende:
Ias nomineren is dom. Die is totaal niet populair op polls en je verspilt zo uw eigen PON om drie populaire spelers te nomineren. Ias gaat er vanzelf wel ooit uit.
Moet ook moeilijk zijn voor een vader..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara maakt zich zorgen om haar vader, hij reageerde anders dan normaal
Ze hebben wel een vermoeden. Hij stond laatste bij meest betrouwbaar en kreeg ook niet vele berichten van fansquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ias is nog nooit genomineerd dus ze weten niet (zeker) hoe populair die is in vergelijking met bijv. Charlotte, Ali of Lindsey.
Ja zou ook niet blij zijn als mijn zoon of dochter hier aan mee zou doenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Moet ook moeilijk zijn voor een vader..
Wij lezen ook genoeg🙄
Dan speelt hij Ias eruit heeft geen nut. Hij moet populaire eruit spelen anders is zijn kans op de winst vrij klein.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:11 schreef happyme28 het volgende:
Zou dom zijn als hij Jason erop zet. Hij maakt een nieuwe vijand terwijl het niet nodig is nog.
Ik gok Charlotte, Lindsey en Ias.
Heeft wel nut, vergeet niet dat er nog 4 belgische mannen inzitten, daar gaat hij vast rekening mee houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dan speelt hij Ias eruit heeft geen nut. Hij moet populaire eruit spelen anders is zijn kans op de winst vrij klein.
Precies, nog te veel belgen. Door de populairste deelnemer, wat zogenaamd je vriend is, erop te zetten tast alleen de band aan met deze deelnemer en kan negatief effect hebben op zijn eigen populariteit. Ik zou het dom vinden zo vroeg in het spel. Als er nog 6 ofzo zijn, heeft het effect.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heeft wel nut, vergeet niet dat er nog 4 belgische mannen inzitten, daar gaat hij vast rekening mee houden
Voor hem is Ias gevaarlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:19 schreef marky het volgende:
[..]
Dan speelt hij Ias eruit heeft geen nut. Hij moet populaire eruit spelen anders is zijn kans op de winst vrij klein.
Ook nog een optie!😁quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:24 schreef Ace90ace het volgende:
Mich gaat volgens mij moeten kiezen uit de laatste 5 van de lijsten. Net als vorig jaar. En toen gingen er ook twee na huis.
Volgens mij wint Mich van Charlottequote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor hem is Ias gevaarlijk.
Die nomineert hem zeker.
Als hij dan de pech heeft tegen Jadon en Charlot te komen is hij weg.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:24 schreef Meneer_Meneer het volgende:
liggen ze nu de hele daq op de slaapkamer elkaar niet uit te laten praten?
lekke luchtbeddenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
verander die bedden ook in karton dit gedoe op de slaapkamer is niets
Hij kan Ias er later nog uitspelen. Hij weet nu hoe populair Jason, Charlotte en Lindsey zijn. Als hij die erop zet speelt hij er een populaire uit dat is zijn doel als hij kans wil maken op de winst.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heeft wel nut, vergeet niet dat er nog 4 belgische mannen inzitten, daar gaat hij vast rekening mee houden
Ben bang van niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens mij wint Mich van Charlotte
Of kartonnen tenten. Kunnen ze buiten overnachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:27 schreef Meneer_Meneer het volgende:
verander die bedden ook in karton dit gedoe op de slaapkamer is niets
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lekke luchtbedden
spijkerbedden
harde yoga matjes
zak vullen met stro
ideetjes genoeg
Als hij de kans krijgt. Als volgende week Ias PON heeft en hij speelt het zelfde spelletje is Michi weg. En hij kan de bal van Jason ook terug verwachten, dus meer vijanden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kan Ias er later nog uitspelen. Hij weet nu hoe populair Jason, Charlotte en Lindsey zijn. Als hij die erop zet speelt hij er een populaire uit dat is zijn doel als hij kans wil maken op de winst.
Misschien is ias later wel ineens populair, dat slaat wel vaker snel omquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:28 schreef marky het volgende:
[..]
Hij kan Ias er later nog uitspelen. Hij weet nu hoe populair Jason, Charlotte en Lindsey zijn. Als hij die erop zet speelt hij er een populaire uit dat is zijn doel als hij kans wil maken op de winst.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als hij de kans krijgt. Als volgende week Ias PON heeft en hij speelt het zelfde spelletje is Michi weg. En hij kan de bal van Jason ook terug verwachten, dus meer vijanden.
Hij kan Ias er later nog uitspelen. Hij weet nu hoe populair Jason, Charlotte en Lindsey zijn. Als hij die erop zet speelt hij er een populaire uit dat is zijn doel als hij kans wil maken op de winst.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:21 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij heeft er niets aan. Hij moet nu Charlotte of Jason kwijt. Als die blijven is zijn kans op winst nul.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Voor hem is Ias gevaarlijk.
Die nomineert hem zeker.
Als hij dan de pech heeft tegen Jason en Charlot te komen is hij weg.
Dat geloof ik niet. Dat hij Charlotte er nu opzet is zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Volgens mij wint Mich van Charlotte
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben er maar 3 de pon spel gespeeld?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:36 schreef Jockari het volgende:
Charlotte denkt ze er op staat deze week. Ze vindt het erg dat de familie weer 8 uur moet rijden op zaterdag.
ze hebben gisterochtend al een spel gespeeld , de 3 winnaaars mochten vandaag PON spel spelenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Hebben er maar 3 de pon spel gespeeld?
Ok en mich heeft PON gewonnen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]samen met een familielid of bekende
Ze weet niet waar ze die slechte berichten heeft te danken. Jezus dan heeft ze echt geen zelfreflectiequote:
MA ponquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ok en mich heeft PON gewonnen?
Maar is toch niet eerlijk tegen de andere als er maar 3 gespeeld hebben?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hebben gisterochtend al een spel gespeeld , de 3 winnaaars mochten vandaag PON spel spelen
er waren 3 winnaars uit een eerder spel, waar ze allemaal aan meededenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ok en mich heeft PON gewonnen?
Maar is toch niet eerlijk tegen de andere als er maar 3 gespeeld hebben?
Ik mag hem wel hoor Hij is recht voor de raap ookal is die soms irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Misschien is ias later wel ineens populair, dat slaat wel vaker snel om
Middelkerke / Duivendrecht is dat 8 uur ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:36 schreef Jockari het volgende:
Charlotte denkt ze er op staat deze week. Ze vindt het erg dat de familie weer 8 uur moet rijden op zaterdag.
Aha ok dan snap ik de 3 spelers, hebben we dat spel al gezien op tv? Of door praten enig idee welke dat was?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hebben gisterochtend al een spel gespeeld , de 3 winnaaars mochten vandaag PON spel spelen
op tv krijgen we dat vanavond te zienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Aha ok dan snap ik de 3 spelers, hebben we dat spel al gezien op tv? Of door praten enig idee welke dat was?
Ja dat is het wel snel heen en weerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Middelkerke / Duivendrecht is dat 8 uur ?
Ok top was gisteren vergeten of in slaap gevallen weet het even niet meer hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
op tv krijgen we dat vanavond te zien
Volgens mij bedoelt ze 4 u heen, en 4 u terug.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Is ook een hele lange tong hequote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara is dus zichzelf daar niet. Wat ze anderen verwijt heeft ze dus zelf ook last van. En ook logisch dat je niet het achterste van je tong laat zien in haar geval
Ze geeft niet alles dat is niet erg.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
Chiara is dus zichzelf daar niet. Wat ze anderen verwijt heeft ze dus zelf ook last van. En ook logisch dat je niet het achterste van je tong laat zien in haar geval
Zeker.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:46 schreef marky het volgende:
[..]
Die gozer is echt goed in deze gesprekken.
Ja gister stukje in de uitzending iets met een touwtje en een knoop een rondje ingewikkeld iets wat ze uitelkaar moeten halen, de ontknoping komt in uitzending vanavondquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Aha ok dan snap ik de 3 spelers, hebben we dat spel al gezien op tv? Of door praten enig idee welke dat was?
Zo werkt het nou eenmaal, hoe triest het ook is, dat weet je al voor je meedoetquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef Lillfex het volgende:
Daar heeft Chiara wel gelijk in zij zit in het spel de ouders niet en vind ook dat je die met rust moet laten
Bizar zo met het spel bezig.. alles gevolgd..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dat had je niet alleen moeten roddelen Mensen moeten nadoen enzv Je was alleen negatief enzv Je hebt zoveel te geven De leuke verhalen die je wel hebt maar niet uit Het was bij jou alleen roddel en achterklap.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Dus chiara is ook niet der zelf zoals ze nu verteld.
Nou als charlotte in echt ook zo is en daar dus ook dan doet zij dus wie ze echt is!
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason..blijf uit dat web![]()
Anders moet oma je komen redden...
Nee he totaal geen zelfreflectie. Ze wijst weer naar charlotte en lyndsey. En zij valt veel meer op. Dus blijven stoken en stoken ove charlotte. Ze graaft steeds verder.haar eigen graf.je zegt niet wat je denkt tegen de personen zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
slecht naar Papa geluisterd
dus
chiara... , kwartje rolt niet door blijkbaar
Hij zit niet in dat web. Hij is supersterk karakter.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason..blijf uit dat web![]()
Anders moet oma je komen redden...
Ook Jason zegt t er zijn er veel over de top!!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ja hoor zien we
je bent jezelf Chiara
Weer niet eerlijk Charlotte is bij je geweest om het bespreekbaar te maken en daar was je niet eerlijk en maar roddelen en roddelen en haar nadoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:54 schreef Joyce-43 het volgende:
En nu nog weer roddelt trutje achter hun rug
En hij probeert het altijd positief te zien, chiara alleen negatief en legt de schuld bij andere, heel duidelijk te zien nuquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zit niet in dat web. Hij is supersterk karakter.
Als er hormonen op gaan spelen, komt er vaak een roze bril bij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is wel zichzelf maar ze geeft niet alles. Ze is wat gereserveerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee he totaal geen zelfreflectie. Ze wijst weer naar charlotte en lyndsey. En zij valt veel meer op. Dus blijven stoken en stoken ove charlotte. Ze graaft steeds verder.haar eigen graf.je zegt niet wat je denkt tegen de personen zelf.
Is dat zielige kaart trekken is toch gewoon zo ver voor die familie.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:53 schreef Kayro het volgende:
[..]
Bizar zo met het spel bezig.. alles gevolgd..
En dan nu de zielige kaart trekken dat familie zo vet moet reizen🙄🙄😮💨
sorry not sorry✋️
Ze zegt zelf dat ze zich inhoudt daar dus niet zich gedragen zoals ze echt is. Zijn haar eigen woorden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ze is wel zichzelf maar ze geeft niet alles. Ze is wat gereserveerder.
Chiara als mattie voor Jason..🤗quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:55 schreef marky het volgende:
[..]
Dan moet je er niet bij zeggen ik vindt zo erg etc.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dat zielige kaart trekken is toch gewoon zo ver voor die familie.
Nee hij heeft het onder controle.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als er hormonen op gaan spelen, komt er vaak een roze bril bij.
Zou voor mij een reden zijn.. wie woont waar hoeveel km...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is dat zielige kaart trekken is toch gewoon zo ver voor die familie.
Kan ze toch erg vinden voor haar familie. Bart zegt dat ook regelmatig.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dan moet je er niet bij zeggen ik vindt zo erg etc.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee he totaal geen zelfreflectie. Ze wijst weer naar charlotte en lyndsey. En zij valt veel meer op. Dus blijven stoken en stoken ove charlotte. Ze graaft steeds verder.haar eigen graf.je zegt niet wat je denkt tegen de personen zelf.
Okequote:
Hele one man shows voert hij op.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Jason lult zelf ook vaak tegen de camera
Ik ben van stream gewisseldquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
meid meid hou op zeg
wat een afgunst zit er in je brein ..
Wat zei hijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:03 schreef Jockari het volgende:
Jason benoemt het echt wel naar Chiara toe ! Held !
Ik zit op telefoon, lastig typen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:03 schreef Jockari het volgende:
Ze lullen tegen zichzelf niet tegen de camera. Dat is ordenen van gedachten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:00 schreef Fikkert2 het volgende:
Jason lult zelf ook vaak tegen de camera, en chiara ook
Ik typ het netquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Weer niet eerlijk Charlotte is bij je geweest om het bespreekbaar te maken en daar was je niet eerlijk en maar roddelen en roddelen en haar nadoen.
Wat zei hijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:03 schreef Jockari het volgende:
Maar achter hun rug om spreek je kwaad over ze.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia ; ik ben toch aardig tegen ze
waarom moet ik met hun vriedinnen zijn
jij bent al de 4e die dat zegt he
Onzin, ze lullen tegen hunzelf omdat die camera mee draait, dat is precies hetzelfde maar dan sneakyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:05 schreef marky het volgende:
[..]
Ze lullen tegen zichzelf niet tegen de camera. Dat is ordenen van gedachten.
Misschien zijn Chiara en Jason het meest zichzelf.
En wij zeggen het en toch verschoont ze zichzelf Ze kijkt niet naar hoe kan ik mezelf verbeteren. Zo jammer en ik denk dat haar zus haar daarin corrigeert in het normale leven zoals ze dat al aangafquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
chia ; ik ben toch aardig tegen ze
waarom moet ik met hun vriedinnen zijn
jij bent al de 4e die dat zegt he
Dit is andersom ook... alleen wil ze het niet zo direct uiten ivm camera's...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik begrijp niet dat haar haat zo diep zit voor charlotte he begrijp ik echt niet wat heeft Lot haar aangedaan.
Die is nog op haar afgestapt met de vraag of ze der niet mocht en toen loog chiara dus ook!!! En nu alles aan lot afgeven.
Maar wel in Charlotte der gezicht oh me kleding mag je wel lenen hoor. Nou als ik iemand niet moet merkt diegene dar wel aan mij
haat ?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:06 schreef Nehalennia het volgende:
Ik snap die haat naar Chiara niet. Ik mag haar wel en begrijp haar helemaal in dit gesprek
yep dat idee heb ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:07 schreef Lillfex het volgende:
[..]
En wij zeggen het en toch verschoont ze zichzelf Ze kijkt niet naar hoe kan ik mezelf verbeteren. Zo jammer en ik denk dat haar zus haar daarin corrigeert in het normale leven zoals ze dat al aangaf
Ze liegt te vaak, nu zegt ze weer dat ze baalt dat danny weg moest, ze had met jolien al besloten om voor danny en chayron te gaan met die nominatiesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:06 schreef Nehalennia het volgende:
Ik snap die haat naar Chiara niet. Ik mag haar wel en begrijp haar helemaal in dit gesprek
Nopequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:06 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Onzin, ze lullen tegen hunzelf omdat die camera mee draait, dat is precies hetzelfde maar dan sneaky
Charlotte praat lang niet zoveel over Chiara als Chiara over haar!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dit is andersom ook... alleen wil ze het niet zo direct uiten ivm camera's...
Ik hoor haar niet kwaad spreken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:11 schreef Koos1958 het volgende:
En weer kwaadspreken over charlotte. Vals vies mens
Dat mag, ook geen erg... ik bekijk het alleen niet door een roze bril. Maar respecteer ieder zijn/haar mening.quote:[ afbeelding ] Op dinsdag 21 februari 2023 16:07 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Dit is andersom ook... alleen wil ze het niet zo direct uiten ivm camera's...
Nee dat denk ik niet Charlotte heeft het meerdere keren geprobeerd om het anders te laten zijn Eens houd het op Charlotte roddelt amper over Chiara en dat is de verstandigste hierin. Maar goed ik ben alweer klaar met Chiara
ik snap het ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:06 schreef Nehalennia het volgende:
Oh kreeg je niet mee over nomineren. Draaide ze zo dat charlotte er slechter uit kwam. Terwijl zij en jolien al.hadden afgesproken dat Danny en chiaron erop gingen zettenquote:
Correct !!!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:14 schreef 36Chambers het volgende:
Ze kunnen toch allebei water bij de wijn hebben gedaan?
Waarom moet er eentje met de "eer" er vandaar gaan
Die gaat echt wel naar jolien zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh chia wil dit verhaal met jodelien bespreken![]()
![]()
![]()
jason vnd het niet handig .. de boel weer op te rakelen
chia ; oke dan doe ik het niet
je kan me vertrouwen he
Dat gaf ze aan in een gesprek dat haar tweelingzus haar corrigeert als ze het verkeerd zietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
yep dat idee heb ik ook
. een filter..
we kennen die zus niet .. helaas
4 uur heen en 4 uur terugquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tv makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:19 schreef Ptr67 het volgende:
Ballenspel, Valentijnkaarten achterhouden, dat huis volpompen met kartonnen dingen..
Productie weet donders goed dat dit heibel gaat opleveren. Zij zijn de grote winnaar van 2023 !
Haha goed als hij het doorziet. Nu chiara nogquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason vindt, dat het gesprek teveel de roddelkant op gaat.
Sta op en ga kwark eten
En Chiara zegt dat het toch geen roddelen is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason vindt, dat het gesprek teveel de roddelkant op gaat.
Sta op en ga kwark eten
Dat is toch geen kwaadspreken over Charlotte. Ze verteld hoe de onderhandelingen zijn gegaan en dat zij verloren heeft.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh kreeg je niet mee over nomineren. Draaide ze zo dat charlotte er slechter uit kwam. Terwijl zij en jolien al.hadden afgesproken dat Danny en chiaron erop gingen zetten
Dat vond ik ook geen roddelen trouwens. Dat is gewoon de vraag aan Jason of hij Lindsey vertrouwt. Kan je toch prima een vrij feitelijk gesprek over hebben?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:22 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
En Chiara zegt dat het toch geen roddelen is.
Jason laat je niet meeslepen gozer
Dat hoorde ik nog net voor ik mijn Hummer startte.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:22 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
En Chiara zegt dat het toch geen roddelen is.
Jason laat je niet meeslepen gozer
Je moet niet zien met wie hij het doet, maar wat hij doet... en dat vind ik een toffer contrast dan dat hij was vorige week.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ALI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NEE!
niet doen !
Maar hij reageert daar goed op.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Dus zij zou jason nomineren voor zijn sterk staan.
Ondanks Jason dus aangegeven heeft niet meer zo genomineerd wilt worden!
Zegt het iig al vantevoren...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Dus zij zou jason nomineren voor zijn sterk staan.
Ondanks Jason dus aangegeven heeft niet meer zo genomineerd wilt worden!
Sterker nog was zijn antwoord. Hij laat vertrouwen in het midden en geeft toch antwoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:24 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geen roddelen trouwens. Dat is gewoon de vraag aan Jason of hij Lindsey vertrouwt. Kan je toch prima een vrij feitelijk gesprek over hebben?
daarom draaid febo ook steeds de streams wegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:27 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Zegt het iig al vantevoren...
Er was toch ook een regel dat bewoners nicht mochten vragen om genomineerd te worden? Rob heeft het al een keer of 80 gedaan? Zet hem er gewoon uit dan. Geef hem half geld ofzo (of desnoods niks,elke dag dat hij bankgehangen heeft ervanaf getrokken.
Dat merkt Oma toch ook wel. Hij heeft dat reeds een plek gegeven. Je kan niet zo net iemand praten als je niet een gezonde afstand hebt.quote:
Hij zal het idd wel 160 keer gezegd hebben, maar ze hebben maar de helft kunnen wegdraaien...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daarom draaid febo ook steeds de streams weg
.. helaas. dr is altijd wel ergens een tikker die dat opvangt![]()
Ze vroeg het terwijl ze zachter ging praten. Ik zat er op te wachten dat er iets negatiefs kwam, maar Jason kapte haar af.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:24 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Dat vond ik ook geen roddelen trouwens. Dat is gewoon de vraag aan Jason of hij Lindsey vertrouwt. Kan je toch prima een vrij feitelijk gesprek over hebben?
Nee, daar heb je ook wel gelijk in.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:30 schreef marky het volgende:
[..]
Dat merkt Oma toch ook wel. Hij heeft dat reeds een plek gegeven. Je kan niet zo net iemand praten als je niet een gezonde afstand hebt.
Die twee zijn zo eerlijk tegenover elkaar dan komt een gesprek goed op gang.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:31 schreef ledn81 het volgende:
Fijn en mooi gesprek tussen Jason en Chiara.![]()
Gebeurt niet zoveel in deze BB dit soort goeie gesprekken.
Staat in filmpjestopic voor wie het gemist heeft
bij schoonmoeder was ik inderdaad verbaasd. Ik denk dat hij dan de mama van zijn schoonbroer bedoeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Als MA schoonbroer zegt klinkt dat in mijn oren als schoonmoeder.
Paar dagen terug waren er hier ook een paar verbaasd..van huh, hij is toch vrijgezel.
Heb meer dat ik vind dat Jason mooi een gesprek kan voeren zonder de fout in te gaan of partij kiest.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:31 schreef ledn81 het volgende:
Fijn en mooi gesprek tussen Jason en Chiara.![]()
Gebeurt niet zoveel in deze BB dit soort goeie gesprekken.
Staat in filmpjestopic voor wie het gemist heeft
Ik denk, dat hij het woord schoonmoeder nooit gezegd heeft, maar schoonbroer. Het klonk ( in mijn oren) als schoonmoederquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:48 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
bij schoonmoeder was ik inderdaad verbaasd. Ik denk dat hij dan de mama van zijn schoonbroer bedoeld.
Schoonbroer is degene waar hij mee getelefoneerd heeft de man/vriend van zijn zus. Tenzij, je weet nooit met Mini, hij aanpapt met zijn schoonbroer.
Je kent ze toch, opblazen van dingen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tsjongejongejongequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god...
ik denk geef het een kans. Charlotte en Lindsey..
Girl.. koud, girl lekker vuurtje... Girl... ik weet het zeker, ik sta erop.
En verder zwijgen ze.
Oh Charlotte heeft ook tegen BB gezet dat het eigenlijk niet eerlijk is dat Mies nu weer mag nomineren. Zij heeft die kans toen niet gehad he.
[ afbeelding ]
Als ze geen vrijstelling heeft zeikt ze iedere keer dat ze op de bank zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god...
ik denk geef het een kans. Charlotte en Lindsey..
Girl.. koud, girl lekker vuurtje... Girl... ik weet het zeker, ik sta erop.
En verder zwijgen ze.
Oh Charlotte heeft ook tegen BB gezet dat het eigenlijk niet eerlijk is dat Mies nu weer mag nomineren. Zij heeft die kans toen niet gehad he.
[ afbeelding ]
familie geeft als tip om dit spel voor Jason te stemmenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Jason mag naar de secret room. We mogen via twitter kiezen welk spel hij gaat spelen
[ twitter ]
Het verzoek van de familie is om Talenknobbel te stemmen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Jason mag naar de secret room. We mogen via twitter kiezen welk spel hij gaat spelen
[ twitter ]
Heen en terug bedoeld zequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:52 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Je kent ze toch, opblazen van dingen.
Het was bijna een talkshow. Goeie scherpe vragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb meer dat ik vind dat Jason mooi een gesprek kan voeren zonder de fout in te gaan of partij kiest.
Chiara is meer bezig om ondanks ze zichzelf is en niet zo is zoals de andere die constant de camera zoekt wil weten waarom charlotte zo geliefd is.....en dit is niet het eerste gesprek die ze voert over dit onderwerp. Bart en andere heeft ze al gehad.
Zal ze jaloers op Charlotte zijn dat ze haar niet onder de duim krijgt. Of teleurgesteld in haar vader en nu gaat twijfelen.....
En dat voor zijn leeftijd, petje af.....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:02 schreef marky het volgende:
[..]
Het was bijna een talkshow. Goeie scherpe vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |