wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is ook oneerlijk tegen Wendy, ze zei tegen GJ dat ze haar buiten waarschijnlijk nooit meer zou spreken, mssn een keer een appje. Ze kan met Wendy geen gesprekken voeren. Alleen roddelen dan waarschijnlijk
Wendy is meer van het niet lullen maar poetsen. Babs eigenlijk... het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is ook oneerlijk tegen Wendy, ze zei tegen GJ dat ze haar buiten waarschijnlijk nooit meer zou spreken, mssn een keer een appje. Ze kan met Wendy geen gesprekken voeren. Alleen roddelen dan waarschijnlijk
Ja blijf vooral hangen in dat ene zinnetje van haar verhaalquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
klopt! Wendy is een aanpakker en Babet is liever lui dan moe, zijn idd tegenpolenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy is meer van het niet lullen maar poetsen. Babs eigenlijk... het tegenovergestelde
Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy is meer van het niet lullen maar poetsen. Babs eigenlijk... het tegenovergestelde
Babette vindt andere dingen belangrijkerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt! Wendy is een aanpakker en Babet is liever lui dan moe, zijn idd tegenpolen
Juistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ze heeft een keer gezegd dat ze echt van Wendy houdt maar dat ze totaal verschillende types zijn en in de buitenwereld niet veel gemeen hebben behalve lol maken.
Niks mis mee en dat is toch ook niet erg? Er zijn er daar velen die nu veel met elkaar omgaan maar buiten de loods elkaar waarschijnlijk iet meer gaan zien.
Is ook alleen maar wat de regie ons wil laten zien, Ik heb Babet bv eerder nog zien afwassenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt! Wendy is een aanpakker en Babet is liever lui dan moe, zijn idd tegenpolen
Lekker belangrijk , het zegt namelijk meer over anderen en weinig over hun vriendschapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook alleen maar wat de regie ons wil laten zien, Ik heb Babet bv eerder nog zien afwassen
Net zoals de regie urenlang op Janwillem, Erik en Esther gericht is, maar als Sasha in bed ligt krijgen we even een kleine flits te zien, geen minutenlang beeld op haar in bed wat net zo saai is en dat elke dag
Ik krijg er ook bijna een hekel aan om Erik te zien omdat ik ervan uit ga dat dan de streams afgelopen zijn als ie naar bed gaat
Dit zijn toch haar oude extensions?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:09 schreef Flow3r het volgende:
elke 3 weken nieuwe extensions, irritant kind![]()
[ afbeelding ]
lijkt me wel, ik had moeten zeggen : elke week opnieuw extensions zettenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit zijn toch haar oude extensions?
Wat een werk ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lijkt me wel, ik had moeten zeggen : elke week opnieuw extensions zetten
sorry, hadden zoe en wendy t over. Die zij hebben (of hun moeders) sym mio scooter, 2500 euro zag ikquote:
2de hands valt dat reuze meequote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
sorry, hadden zoe en wendy t over. Die zij hebben (of hun moeders) sym mio scooter, 2500 euro zag ik
Oh zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
sorry, hadden zoe en wendy t over. Die zij hebben (of hun moeders) sym mio scooter, 2500 euro zag ik
Was een leuk gesprek en je hoorde ook dat Jeff echt wel mee wil denken met Jappiequote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Verder best interessant verhaal met Jeff en Japp. Jap laat zijn eventuele prijzengeld dus storten op rekening van een stichting en zou daar belastingtechnisch dan voordeliger mee uit zijn.
zei ze dat echt?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nou laat maar komen, ik ben er weerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:53 schreef puzziepie het volgende:
De zoemer gaat zo zeggen Jap en Jeff
Heb het fragment niet gezien. Maar in hoeverre kan het toevallig zijn wetende dat uitgerekend die twee op de nominatie staan om geëlimineerd te worden. Er is er eentje die zich gedraagt als mister FEBO en er intimidatiepraktijken op loslaat en de ander verziekt met zijn walgelijke wangedrag al vele maanden de sfeer waarbij niemand erop af durft te stappen. Het programma wil hen natuurlijk geenszins kwijt en dus riekt dit naar belangenverstrengeling en daarmee corruptie. Laat die zoemer dus maar eens snel gaan want zowat alle eliminaties vertoonden een patroon van inmenging betreffende hogerhand. Vanwege alle vrijwillige vertrekkers hebben een heleboel eliminaties natuurlijk nooit plaatsgevonden waardoor je het enkel kunt doen met de op een hand te tellen executies die we daadwerkelijk zagen. Het zal me straks serieus gaan benieuwen die eerstvolgende...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Isaac en Jeff zijn blijkbaar toegesproken in 'kamer 5' door bepaalde mensen. Jeff: 'zo heftig ben ik nog nooit toegesproken'...
ik vind zijn blik/ ogen zooooooo engquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, wij ook Isaac.. Wij wachten ook..
Je hebt geen idee waarover ze zijn aangesprokenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het fragment niet gezien. Maar in hoeverre kan het toevallig zijn wetende dat uitgerekend die twee op de nominatie staan om geëlimineerd te worden. Er is er eentje die zich gedraagt als mister FEBO en er intimidatiepraktijken op loslaat en de ander verziekt met zijn walgelijke wangedrag al vele maanden de sfeer waarbij niemand erop af durft te stappen. Het programma wil hen natuurlijk geenszins kwijt en dus riekt dit naar belangenverstrengeling en daarmee corruptie. Laat die zoemer dus maar eens snel gaan want zowat alle eliminaties vertoonden een patroon van inmenging betreffende hogerhand. Vanwege alle vrijwillige vertrekkers hebben een heleboel eliminaties natuurlijk nooit plaatsgevonden waardoor je het enkel kunt doen met de op een hand te tellen executies die we daadwerkelijk zagen. Het zal me straks serieus gaan benieuwen die eerstvolgende...
Vertelquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:27 schreef cinsan het volgende:
hoor die ice weer .......................brrrrrrrrrrrrrrr
Volgens mij zijn ze idd bijna klaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:37 schreef greysbones het volgende:
Wendy nog bezig met die extensions
Jeetje
Die zal daar toch ook klaar mee zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot 2400 uur van gisteren staat online, de avond uren van beide streams ....
.
Wendy kappers zijn de beste ( mijne heet ook Wendyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:42 schreef HappyCharly het volgende:
toch heerlijk dat er altijd wel een kapper in al die rls zit
vind het nu wel jammer, had graag gezien hoe ze eruit zullen zien over een jaar zonder kapsterquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:42 schreef HappyCharly het volgende:
toch heerlijk dat er altijd wel een kapper in al die rls zit
Ze vind het leuk , was al helemaal blij om er mee bezig te gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Knap dat ze het elke keer weer doet
Ja, helemaal mee eens, dat ze of kaalgeschoren of verwilderd warenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
vind het nu wel jammer, had graag gezien hoe ze eruit zullen zien over een jaar zonder kapster
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, dat ze of kaalgeschoren of verwilderd waren
Je kunt ook hardop nadenken en alle censuur is er natuurlijk ook niet voor niksquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waarover ze zijn aangesproken
Dus dit is wel een hele dikke aanname.
Ik snap je maar we kunnen tenzij ze er zelf iets over zeggen niet weten op welke wijze ze zijn aangesproken
Ik zie de FEBO er voor aan de boel nog verder op te stokenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt ook hardop nadenken en alle censuur is er natuurlijk ook niet voor niks
wat zouden ze dan moeten doen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie de FEBO er voor aan de boel nog verder op te stoken
Dat ze harder moeten spelen.
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zouden ze dan moeten doen?
Ik ben nu wel benieuwd waarop ze zijn aangesproken, ik heb dar gemist
ja dat zullen ze dus niet doen, daarom zi er altijd een kapper inquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens, dat ze of kaalgeschoren of verwilderd waren
2 kappers esther is ook kapsterquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat zullen ze dus niet doen, daarom zi er altijd een kapper in
of ze konden knipbeurten kopen via het boek ofzoi
verwilderen is veeeeeeeeeeel leuker
Ja idd.... maar alle scheermessen innemen en zou veel leuker zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat zullen ze dus niet doen, daarom zi er altijd een kapper in
of ze konden knipbeurten kopen via het boek ofzoi
verwilderen is veeeeeeeeeeel leuker
Toppertje was je net aan het taggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben het bewuste moment aan het terugzoeken, even geduld ...
Als ik er naar kijk word ik er helemaal kriegel vanquote:
dat zeker niet,maar ik zou haar nergens mee vertrouwen in dingen doen!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haar zou ik toch niet aan mijn haren vertrouwen...
Idd!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:52 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat zeker niet,maar ik zou haar nergens mee vertrouwen in dingen doen!
De man die denkt veel mensen kennis te hebben maar vooral vanuit zijn eigen ik denktquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben het bewuste moment aan het terugzoeken, even geduld ...
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:54 schreef Loveable het volgende:
Maar er is geen eliminatie geweest dus
Daar blijkt maar weer uit dat Isaac en Jeff nergens heen gaan voorlopig. Ze zijn belangrijke aanjagers van het spel. Eerst de schapen er uit en dan zal uiteindelijk tussen hun gaan wie er aan het eind van door gaat met het geld wat dan nog in de pot zit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het fragment niet gezien. Maar in hoeverre kan het toevallig zijn wetende dat uitgerekend die twee op de nominatie staan om geëlimineerd te worden. Er is er eentje die zich gedraagt als mister FEBO en er intimidatiepraktijken op loslaat en de ander verziekt met zijn walgelijke wangedrag al vele maanden de sfeer waarbij niemand erop af durft te stappen. Het programma wil hen natuurlijk geenszins kwijt en dus riekt dit naar belangenverstrengeling en daarmee corruptie. Laat die zoemer dus maar eens snel gaan want zowat alle eliminaties vertoonden een patroon van inmenging betreffende hogerhand. Vanwege alle vrijwillige vertrekkers hebben een heleboel eliminaties natuurlijk nooit plaatsgevonden waardoor je het enkel kunt doen met de op een hand te tellen executies die we daadwerkelijk zagen. Het zal me straks serieus gaan benieuwen die eerstvolgende...
Of juist het tegenovergestelde omdat ze zo in hun eigen vingers snijden en daardoor het televisieprogramma want zij hebben juist baat bij branieschoppers. Iemand als Jeff is ontzettend populair zowel qua makke schapen die erachteraan lopen als criticasters die er schande van spreken. Juist die combinatie is voor een programmamaker goud. Het volgen van een liefdesstelletje is ook nog iets waar je heel veel materiaal uithaalt zoals je ook zag bij andere koppels. Als ze willen dat ie een tandje bijschakelt dan hanteren ze niet in 80% van de gevallen censuur tot aan het genante af op wat daarbinnen gebeurd.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zie de FEBO er voor aan de boel nog verder op te stoken
Dat ze harder moeten spelen.
dan hebben we 9124897428347892 uurquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:00 schreef Loveable het volgende:
Zou geniaal zijn als iemand daar een compilatie van maakt
FEBO zal het zichzelf kwalijk hebben genomen dat Johan al na vijf dagen is gegaan en dat bij de eerstvolgende Jeff op die stip kwam te staan. Overigens heel erg begrijpelijk vanuit het oogpunt van programmamakers maar oneerlijk naar de deelnemers.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar blijkt maar weer uit dat Isaac en Jeff nergens heen gaan voorlopig. Ze zijn belangrijke aanjagers van het spel. Eerst de schapen er uit en dan zal uiteindelijk tussen hun gaan wie er aan het eind van door gaat met het geld wat dan nog in de pot zit.
Haha, zoveel uurquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dan hebben we 9124897428347892 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie het weet, mag het zeggen, ben nu met een iets langer fragment bezig .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff is ernstig toegesproken - 21 februari 2023.Ik snap deze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wie het weet, mag het zeggen, ben nu met een iets langer fragment bezig .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff is ernstig toegesproken - 21 februari 2023.Maar ik kan hier geen kamer 5 uithalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met mirthe en kenzi
En dat ding heeft terugslagThinking is difficult, that’s why most people judge
Kamer 3quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Isaac en Jeff zijn blijkbaar toegesproken in 'kamer 5' door bepaalde mensen. Jeff: 'zo heftig ben ik nog nooit toegesproken'...
Ja, ik denk dat het ook meer zoiets is, er werd meer van gemaakt dan dat het echt was denk ik ...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
Thansk voor je werk @:DGK_Tegengas!
Ik kan hier echt niet uit opmaken dat Jeff door febo is aangesproken en waarover.
wie weet doelde hij op 1 van de bewoners, zoals Sascha die hem aansprak..
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het gesprekje ervoor zit hier ook nog bij, maar ik word niet veel wijzer .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff is nog nooit zo toegesproken - 21 februari 2023.Oeh dit vind ik dan wel weer een pikant gesprek!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trust nobody
Gaat deels over de FEBOquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oeh dit vind ik dan wel weer een pikant gesprek!!
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oeh dit vind ik dan wel weer een pikant gesprek!!
ja het is onduidelijk maar het lijkt dat Isaac aangeeft dat er nog een paar mensen voor hem wegmoeten en dat hij dan pas weg kan, ivm geld (en dus bijv een contract voor 8 maanden heeft)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat deels over de FEBO
Denk ik?
Is ouwehoeren met elkaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het langere fragment met het gesprek er vlak voor ....
Ja, denk ik ook. De conjo’squote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaat deels over de FEBO
Denk ik?
Neequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:31 schreef HappyCharly het volgende:
het blijft speculeren uiteraard.. maar op basis van het gesprek van net zou je zeggen dat Isaac er echt nog niet uitgaat..
ze komen daarheen om een echo te maken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:27 schreef greysbones het volgende:
Matin is weer aan het zaniken over zijn voet ze komen zo een echo maken
Of een filmpjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze komen daarheen om een echo te maken?
dat geloof ik niet
Dat zei hijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ze komen daarheen om een echo te maken?
dat geloof ik niet
Ik geloof je wel dat hij dat zeiquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:44 schreef greysbones het volgende:
Hoeveeel
1621 euro???
Hoorde ik dat nu
Even gegoogled, schijnt dat er tegenwoordig mobiele versies van bestaan die fysio's gebruiken. Werken met een ipad of laptop. Dus het zou wel kunnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof je wel dat hij dat zei
Ik geloof alleen niet dat ze naar de loods komen om een echo van een verzwikte enkel te maken.
Voor aankleding van de loodsquote:
Waar is die 1600 dan voor ? Muziek? terijl ze een dj-booth hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
Daar komt het eten en drinken nog bij![]()
![]()
Maakt het uit .. missen ze niet op 915K.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ze komen nu uit op ¤ 1750 en dan hebben ze ¤ 130 speling.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:46 schreef greysbones het volgende:
![]()
Nee rode loper fakkels dansvloer glittersteentjes trustsquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar is die 1600 dan voor ? Muziek? terijl ze een dj-booth hebben
Zonder eten en drinkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze komen nu uit op ¤ 1750 en dan hebben ze ¤ 130 speling.
voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:44 schreef greysbones het volgende:
Hoeveeel
1621 euro???
Hoorde ik dat nu
Das dan nog maar het begin voor de vrouwen ....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee rode loper fakkels dansvloer glittersteentjes trusts
Klopt die zijn er mijn fysio heeft er ook eenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Even gegoogled, schijnt dat er tegenwoordig mobiele versies van bestaan die fysio's gebruiken. Werken met een ipad of laptop. Dus het zou wel kunnen.
Een scan?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt die zijn er mijn fysio heeft er ook een
Maar ik dacht dat hij gisteren al een echo van zijn voet heeft gehad?
Was ook maar heel kortquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat zouden ze dan moeten doen?
Ik ben nu wel benieuwd waarop ze zijn aangesproken, ik heb dar gemist
Ja die ook, gisteren avond, ik meende een scan en een echoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een scan?
Zoiets zij hij toen hij binnen kwam in K2 vanuit buiten
Ik heb Mattin vanmorgen zien lopen: hij liep als en kieviet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik durf het niet meer te zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die ook, gisteren avond, ik meende een scan en een echo
Anderhalf uur geleden klom hij nog op het gedeelte boven het kantoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb Mattin vanmorgen zien lopen: hij liep als en kieviet.
Ik dacht: goed werk van het ziekenhuis.
Off topic: Heel vreemd: ik moest de afgelopen 2 dagen naar Harderwijk , het ziekenhuis daar.
Dan rij je 4 x langs de Meerkoetenweg.
Wat een troostelozen boel
ik zag Martin vanmorgen in het donker uit bed komen en hij strompelde niemand was nog op dus hij hoefde niet te doen alsofquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik heb Mattin vanmorgen zien lopen: hij liep als en kieviet.
Ik dacht: goed werk van het ziekenhuis.
Off topic: Heel vreemd: ik moest de afgelopen 2 dagen naar Harderwijk , het ziekenhuis daar.
Dan rij je 4 x langs de Meerkoetenweg.
Wat een troostelozen boel
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 05:52 schreef Dotteke het volgende:
Martin is wakker en strompelt zijn bed uit/
Las dat hij gisteren echo had laten maken van zijn voet. Al bekend wat er aan de hand was?
Ja dat zei hij gisteren,toen hij lang op kamer 5 was geweestquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mssn stijf, door er niet op te lopen of voor de camera'squote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik zag Martin vanmorgen in het donker uit bed komen en hij strompelde niemand was nog op dus hij hoefde niet te doen alsof
[..]
Vanavond filmavondquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Waarom nu de droommpresentatie van Rupert ?
ah is dat het. lijkt op een spreekbeurtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:00 schreef pingu66 het volgende:
Waarom nu de droommpresentatie van Rupert ?
Natuurlijkhij wordt wakker, je staat in het donker en denkt, he kom op laat ik mij eens voor de camera;s even aanstellenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn stijf, door er niet op te lopen of voor de camera's
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Anderhalf uur geleden klom hij nog op het gedeelte boven het kantoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Misschien doelt Isaac op dat ding dat Febo gebouwd heeft naast/achter de keuken?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:15 schreef HappyCharly het volgende:
Thanks voor je werk @:DGK_Tegengas!
Ik kan hier echt niet uit opmaken dat Jeff door febo is aangesproken en waarover.
wie weet doelde hij op 1 van de bewoners, zoals Sascha die hem aansprak..
Maar nu noemde hij Mirthe en Kenzi en iets met een terugslag.. hebben ze een nieuw apparaat/ sporttoestel?
GJ is zich aan het voorbereiden op wat komen gaatquote:
GJ gun ik wel een proef over kunst of literatuurquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:19 schreef Seattle het volgende:
Ik hoop dat de FEBO nu een hele moeilijke opdracht in elkaar aan het knutselen is omdat ze weten dat GJ op de stip gaat en dat het daarom wat langer duurt
Jappie ook , en begrijpelijk. Liever naar huis worden gestuurd omdat je de proef niet haalt dan wachten tot ze je wegsturenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Zowel Wanda als Babet willen ook een proef gaan pakken en niet langer afwachten tot ze naar huis getstuurd gaan worden, dan maar zelf eerder naar huis
Je hoorde wel geschreeuw op de achtergrondquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:21 schreef Aggie46 het volgende:
Mattin: ik mag (kan?) ook geen contact meer met haar hebben
Tiano: met wie
Matiin: Mexx
waaruit blijkt wie de échte stoere spelers zijn, daar hebben ze geen shake voor nodigquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie ook , en begrijpelijk. Liever naar huis worden gestuurd omdat je de proef niet haalt dan wachten tot ze je wegsturen
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:23 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waaruit blijkt wie de échte stoere spelers zijn, daar hebben ze geen shake voor nodig![]()
Ik hoorde (moest ook wel even terugluisterenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:21 schreef Aggie46 het volgende:
Mattin: ik mag (kan?) ook geen contact meer met haar hebben
Tiano: met wie
Matiin: Mexx
Je bent het als Babs eigenlijk ook soort van verplicht mocht GJ 'falen' al dan niet omdat er gesjoemeld isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:20 schreef Flow3r het volgende:
Zowel Wanda als Babet willen ook een proef gaan pakken en niet langer afwachten tot ze naar huis getstuurd gaan worden, dan maar zelf eerder naar huis
Wat lig die nu te janken,niemand mag contact met de buitenwereld hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoorde (moest ook wel even terugluisteren)
M:" Man dat ze ook al geen contact meer met haar hebben. Geen idee heb hoe het met haar gaat"
T: "Wie?"
M: "Met Mexx toch?"
https://streamable.com/xys3gx
Bern laat zich ondertussen nooit zien want als je het over een sterke speler hebt en al helemaal fysiek dan is hij een topspelerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jappie ook , en begrijpelijk. Liever naar huis worden gestuurd omdat je de proef niet haalt dan wachten tot ze je wegsturen
Zo onzichtbaar mogelijk het jaar door zien te komenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern laat zich ondertussen nooit zien want als je het over een sterke speler hebt en al helemaal fysiek dan is hij een topspeler
Wat lig die nu te janken,niemand mag contact met de buitenwereld hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik hoorde (moest ook wel even terugluisteren)
M:" Man dat ze ook al geen contact meer met haar hebben. Geen idee heb hoe het met haar gaat"
T: "Wie?"
M: "Met Mexx toch?"
https://streamable.com/xys3gx
Aan de andere kant las ik vanmorgen hier een bericht dat Marciano vertelde dat zijn familie een vliegtuigje over wilde laten gaan en dat dat niet mocht ( woorden in die strekking)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lig die nu te janken,niemand mag contact met de buitenwereld hebben.
Dus zegt de Febo nee Mattin we hebben geen contact met Mexx.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En het gesprekje ervoor zit hier ook nog bij, maar ik word niet veel wijzer .....![]()
[ afbeelding ]
Jeff is nog nooit zo toegesproken - 21 februari 2023.Wat ik eruit haal is dat iemand ik denk Kenzy achter bij k5 zit en wordt toegesproken. Jeff zegt dan ik ben nog nooit zo toegesproken en Isaak bevestigd hij ook niet. En er was nog iemand een schreeuwerd die ook werd toegesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mocht niet ivm vliegzone oidquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lig die nu te janken,niemand mag contact met de buitenwereld hebben.
Dus zegt de Febo nee Mattin we hebben geen contact met Mexx.
Aan de andere kant las ik vanmorgen hier een bericht dat Marciano vertelde dat zijn familie een vliegtuigje over wilde laten gaan en dat dat niet mocht ( woorden in die strekking)
irritant hequote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:42 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat ze van de productie nog aan het carnavallen zijn of in bed liggen met een kater, personeelstekort![]()
schiet toch op met die eliminatie gvd
Die is er helemaal mee in haar elementquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Onbegrijpelijk eigenlijk dat ze die carnavalsopdracht abrupt hebben afgesloten ipv nog twee dagen leuke televisie te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
irritant he
nu gaan we weer gezellig film kijken
terwijl iedereen, ook de bewoners, weet dat er een eliminatie aankomt
Ik maakte er juist op dat die schreeuwert iemand van de Febo was niet een inwoner die werd toegesproken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:38 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Wat ik eruit haal is dat iemand ik denk Kenzy achter bij k5 zit en wordt toegesproken. Jeff zegt dan ik ben nog nooit zo toegesproken en Isaak bevestigd hij ook niet. En er was nog iemand een schreeuwerd die ook werd toegesproken
Nee , dit had helemaal niets met K5 te makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:38 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Wat ik eruit haal is dat iemand ik denk Kenzy achter bij k5 zit en wordt toegesproken. Jeff zegt dan ik ben nog nooit zo toegesproken en Isaak bevestigd hij ook niet. En er was nog iemand een schreeuwerd die ook werd toegesproken
Nee het kwam uit kamer 3quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik maakte er juist op dat die schreeuwert iemand van de Febo was niet een inwoner die werd toegesproken.
Of midden in de nacht dat iedereen nog in hun slaapbrein zit en dan gelijk stemmen. Dan doen ze het eerste wat in hun opkomt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:50 schreef Flow3r het volgende:
Ook jammer dat ze de proef eerst neerzetten en ze dan pas erna mogen stemmen zodat ze hun stem aan kunnen passen aan de proef, doe het eens andersom, en doe het eens 'savonds, het is allemaal veel te voorspelbaar
of middenin de film![]()
hahaha dit lijkt me leukquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:53 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Of midden in de nacht dat iedereen nog in hun slaapbrein zit en dan gelijk stemmen. Dan doen ze het eerste wat in hun opkomt.
Of de personen met de meeste, die dan tegen elkaar een spel opdracht moeten doenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
Van mij mogen ze trouwens ook best gewoon een keer stemmen en die persokn er direct uit, niks spelletjes
Wie wat is k3 om hun zo toe te spreken? Het gesprek tussen Jeff en Isaac werd wel snel weggedraaid omdat het blijkbaar over de Febo ging.quote:
Dat deden ze helemaal niet ,quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wie wat is k3 om hun zo toe te spreken?
dat is wat ze nu deden toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of de personen met de meeste, die dan tegen elkaar een spel opdracht moeten doen
éerst stemmen, dan pas de proef tonen, dan had Berend er nog in gezeten en was Esther allang pleitos geweest of had ze het gehaald en was GJ al pleitos geweest, maar hoe dan ook, ik vind het oneerlijk om eerst die proef te laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:56 schreef Kakadylo het volgende:
Zoals ik naar eliminatieproeven kijk zijn ze gemaakt om te halen voor de bovenlaag. Je kunt stomme pech hebben of een kutdag en al dan niet een specifiek spel jou totaal niet ligt. Waarbij sekse of leeftijd geen rol mag spelen maar juist mentale vermogen, fysieke fitheid en/of hersencapaciteit. GJ scoort op al die punten maximaal goed zoals ook Jeff. Niemand durft het echter aan omdat je feitelijk uit het spel ligt en je erin terug moet (!) spelen. Al die lui daar verschuilen zich logischerwijs liever.
Wanda vroeg heel beleefd of ze wat zachter konden doenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heeft K3 er dan mee te maken?
Maar dan maar 1 persoon die de opdracht moet doenquote:
Ik heb een heel ander verhaal gehoord en de naam Wanda viel totaal niet in dat gesprek tussen J en I.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda vroeg heel beleefd of ze wat zachter konden doen
Jeff en Kim stormden die kamer met een hoop geschreeuw binnen
Ik heb het gezien en het was totaal andersquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb een heel ander verhaal gehoord en de naam Wanda viel totaal niet in dat gesprek tussen J en I.
En zo meer mogelijkheden voor de FEBO om de proef aan te passen of te manipuleren ...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef Flow3r het volgende:
éerst stemmen, dan pas de proef tonen, dan had Berend er nog in gezeten en was Esther allang pleitos geweest of had ze het gehaald en was GJ al pleitos geweest, maar hoe dan ook, ik vind het oneerlijk om eerst die proef te laten zien
ja precies, als ze van Kim D af willen , en er zijn geruchten dat ze op haar gaan, dan gooien ze er een rekenproef inquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En zo meer mogelijkheden voor de FEBO om de proef aan te passen of te manipuleren ...
In dit geval maakt het weinig meer uit , Ze hebben als groep besloten om zelf de controle terug te nemen met het risico dat ze proef niet halenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
éerst stemmen, dan pas de proef tonen, dan had Berend er nog in gezeten en was Esther allang pleitos geweest of had ze het gehaald en was GJ al pleitos geweest, maar hoe dan ook, ik vind het oneerlijk om eerst die proef te laten zien
naja, als ze Isaac willen behouden zorgen ze dat er een proef komt waar GJ mee zal falen, ze hebben vast wel gezien wat zijn zwakste kant isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval maakt het weinig meer uit , Ze hebben als groep besloten om zelf de controle terug te nemen met het risico dat ze proef niet halen
Zou er eerlijker uitzien, maar is het niet echt want de febo weet al vooraf wat ze gaan stemmen, en dan mogen ze niet meer veranderen als ze stemmen op de streams.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat gaan we dus zien als de tijd daar isquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naja, als ze Isaac willen behouden zorgen ze dat er een proef komt waar GJ mee zal falen, ze hebben vast wel gezien wat zijn zwakste kant is
Dat hoeft niets te betekenen, meestal is dat snel klaar zo'n recordpoging.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nee want dan zijn de oempa loempa's er vanwege GBR
'En wat doen jouw boobies helemaal tot aan je knieën' zou ik terug hebben gezegd als Babs zijndequote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
Esther tegen babette: wat zijn je boobs plat aan het worden
GJ gaat echt geen vaccinatie nemen als je dat soms denktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
naja, als ze Isaac willen behouden zorgen ze dat er een proef komt waar GJ mee zal falen, ze hebben vast wel gezien wat zijn zwakste kant is
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ gaat echt geen vaccinatie nemen als je dat soms denkt
Je kunt je zelfs afvragen of zij überhaupt wel in die loods had gemogenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja precies, als ze van Kim D af willen , en er zijn geruchten dat ze op haar gaan, dan gooien ze er een rekenproef in
En als ze haar wél willen behouden gooien ze er een fysieke proef in
Zei ze er mou achteraan : kijk de mijne niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
Esther tegen babette: wat zijn je boobs plat aan het worden
Ze hoopten te scoren met de Temptation Babe dus die moest er inquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt je zelfs afvragen of zij überhaupt wel in die loods had gemogen
Dat groepje kreeg een makkelijkere rekensom dan de rest van de groep
Respect voor deze wapperdquote:
Dat geloof ik niet..in Utopia moesten ze dat wel van te voren aangeven en mochten ze daarna niet meer veranderen. Dat is tussen neus en lippen door weleens over gesproken en waren ze te laat met wegdraaien van de camera. Als dat hier nu het geval zou zijn hadden we dat “per ongeluk” allang een keer door iemand horen zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er eerlijker uitzien, maar is het niet echt want de febo weet al vooraf wat ze gaan stemmen, en dan mogen ze niet meer veranderen als ze stemmen op de streams.
Je bedoelt nog harder slovenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:16 schreef puzziepie het volgende:
Mijn hemel
Esther gaat donderdag sloven voor JW
ik geloof niet in die 'ongelukjes ' , denk dat de regie bewust een klein deel laat zien en dan pas wegdraaitquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet..in Utopia moesten ze dat wel van te voren aangeven en mochten ze daarna niet meer veranderen. Dat is tussen neus en lippen door weleens over gesproken en waren ze te laat met wegdraaien van de camera. Als dat hier nu het geval zou zijn hadden we dat “per ongeluk” allang een keer door iemand horen zeggen.
Zo simpel wil ik het niet stellen maar eerlijk is het niet want weer zo'n zelfde som maar met andere getallen is eerlijkerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze hoopten te scoren met de Temptation Babe dus die moest er in
Ik denk hier ook niet ,quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet..in Utopia moesten ze dat wel van te voren aangeven en mochten ze daarna niet meer veranderen. Dat is tussen neus en lippen door weleens over gesproken en waren ze te laat met wegdraaien van de camera. Als dat hier nu het geval zou zijn hadden we dat “per ongeluk” allang een keer door iemand horen zeggen.
Nee ik denk dat dit gewoon voor iedereen is, dagelijkse kost maar dan naar wat JW graag eet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar ze gaat dus alleen voor hem koken?
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Yup, wij ook Isaac.. Wij wachten ook..
Het ziet er idd niet uit, wat is dat, pangasiusvis....pfffquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:29 schreef puzziepie het volgende:
JW en Marciano pissed over het eten
JW heeft nog nooit iets gekookt.. nog geen ei..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:30 schreef pingu66 het volgende:
Marciano heeft commentaar op het eten en JW ook. Beiden koken nooit of zelden
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het ziet er idd niet uit, wat is dat, pangasiusvis....pfff
Een keer eieren gebakken bij het broodje hamburger van Estherquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW heeft nog nooit iets gekookt.. nog geen ei..
...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:33 schreef Flow3r het volgende:
Isaac met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
Ah oké dan mag hij idd wel commentaar geven op de kookkunsten van een anderquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een keer eieren gebakken bij het broodje hamburger van Esther
Dat kan hier niet want dan zouden ze precies weten wanneer er een stemming is. In andere rls wisten ze wanneer ze moesten stemmen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou er eerlijker uitzien, maar is het niet echt want de febo weet al vooraf wat ze gaan stemmen, en dan mogen ze niet meer veranderen als ze stemmen op de streams.
En toch zou ook ik bewust de stilte opzoeken en zelfs na middernacht om eens even goed na te kunnen denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:33 schreef Flow3r het volgende:
Isaac met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
Gedoe om het etenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:43 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac bespreekt in bad iets met Marciano, praat zacht en monotoon, zonder (of staat niet aan) mic, kijkt er sneaky bij
wat is dit?
Hij is jarig krijgt ontbijt, lunch diner en een surprise partyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar ze gaat dus alleen voor hem koken?
En de big surprise is dat Esther in de avond in zin bed ligtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`hij is jarig krijgt ontbijt, lunch diner een een surprise party
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
En de big surprise is dat Esther in de avond in zin bed ligt
Wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:48 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk. Niemand mag hem feliciteren van Esther. Zij beslist als zijn vrouw.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:45 schreef Loveable het volgende:
[..]
En de big surprise is dat Esther in de avond in zin bed ligt
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:48 schreef Judiwi het volgende:
Belachelijk. Niemand mag hem feliciteren van Esther. Zij beslist als zijn vrouw.
het zou echt heeeeeeel fijn zijn als mensen afspreken naat JW te gaan liggen en Esther blocken, gewoon even kijke wat er gebeurtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:51 schreef lojanda het volgende:
Ik kom niet meer bij als Eunice vanavond net voordat de film begint naast JW ligt met haar voeten bij hem op schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |