wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is ook oneerlijk tegen Wendy, ze zei tegen GJ dat ze haar buiten waarschijnlijk nooit meer zou spreken, mssn een keer een appje. Ze kan met Wendy geen gesprekken voeren. Alleen roddelen dan waarschijnlijk
Wendy is meer van het niet lullen maar poetsen. Babs eigenlijk... het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet is ook oneerlijk tegen Wendy, ze zei tegen GJ dat ze haar buiten waarschijnlijk nooit meer zou spreken, mssn een keer een appje. Ze kan met Wendy geen gesprekken voeren. Alleen roddelen dan waarschijnlijk
Ja blijf vooral hangen in dat ene zinnetje van haar verhaalquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
klopt! Wendy is een aanpakker en Babet is liever lui dan moe, zijn idd tegenpolenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy is meer van het niet lullen maar poetsen. Babs eigenlijk... het tegenovergestelde
Dat dusquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy is meer van het niet lullen maar poetsen. Babs eigenlijk... het tegenovergestelde
Babette vindt andere dingen belangrijkerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt! Wendy is een aanpakker en Babet is liever lui dan moe, zijn idd tegenpolen
Juistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ze heeft een keer gezegd dat ze echt van Wendy houdt maar dat ze totaal verschillende types zijn en in de buitenwereld niet veel gemeen hebben behalve lol maken.
Niks mis mee en dat is toch ook niet erg? Er zijn er daar velen die nu veel met elkaar omgaan maar buiten de loods elkaar waarschijnlijk iet meer gaan zien.
Is ook alleen maar wat de regie ons wil laten zien, Ik heb Babet bv eerder nog zien afwassenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
klopt! Wendy is een aanpakker en Babet is liever lui dan moe, zijn idd tegenpolen
Lekker belangrijk , het zegt namelijk meer over anderen en weinig over hun vriendschapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ook alleen maar wat de regie ons wil laten zien, Ik heb Babet bv eerder nog zien afwassen
Net zoals de regie urenlang op Janwillem, Erik en Esther gericht is, maar als Sasha in bed ligt krijgen we even een kleine flits te zien, geen minutenlang beeld op haar in bed wat net zo saai is en dat elke dag
Ik krijg er ook bijna een hekel aan om Erik te zien omdat ik ervan uit ga dat dan de streams afgelopen zijn als ie naar bed gaat
Dit zijn toch haar oude extensions?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:09 schreef Flow3r het volgende:
elke 3 weken nieuwe extensions, irritant kind![]()
[ afbeelding ]
lijkt me wel, ik had moeten zeggen : elke week opnieuw extensions zettenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit zijn toch haar oude extensions?
Wat een werk ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lijkt me wel, ik had moeten zeggen : elke week opnieuw extensions zetten
sorry, hadden zoe en wendy t over. Die zij hebben (of hun moeders) sym mio scooter, 2500 euro zag ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |