Gelukt🤗quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:43 schreef Magean het volgende:
openen van nieuwe topic ging niet goed sorry
Geen probleemquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:43 schreef Magean het volgende:
openen van nieuwe topic ging niet goed sorry
Of vaccin ? Speculeren..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:46 schreef Joke43 het volgende:
Corona heeft Rob niks meer mee. 2-3 dagen ziek. Ow Charlotte der vader mede door Corona misschien overleden.
Op de slaapkamer zeiden chi en miesj van nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef BBERTJE het volgende:
Maar de vraag gaan Michelangelo Chiara Jason rob nomineren
MA niet. Jason niet om hem naar huis te laten gaan maar gewoon omdat hij hem al wilde nomineren maar staat niet vast want als hij zelf gaat heb je er twee uitgespeeld. Chiara twijfelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:48 schreef BBERTJE het volgende:
Maar de vraag gaan Michelangelo Chiara Jason rob nomineren
Denk dat ze niet mogen van bb. Hij zal zelf moeten gaan. Dan vertrekken er gelijk 2quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:51 schreef marky het volgende:
[..]
MA niet. Jason niet om hem naar huis te laten gaan maar gewoon omdat hij hem al wilde nomineren maar staat niet vast want als hij zelf gaat heb je er twee uitgespeeld. Chiara twijfelt.
Waarom nou weer "jaloerse wijven"??quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:50 schreef ben34567 het volgende:
Al die haatberichten naar Chiara van jaloerse wijvenze neemt het nog goed op
Wat een denigrerende reactie "wijven"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:50 schreef ben34567 het volgende:
Al die haatberichten naar Chiara van jaloerse wijvenze neemt het nog goed op
Denk ik ook, want er moeten 1 x nog 2 uit, en dan is dat probleem gelijk opgelostquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:53 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Denk dat ze niet mogen van bb. Hij zal zelf moeten gaan. Dan vertrekken er gelijk 2
Daar gaan we niet mee akkoord. We gaan Rob NIET naar huis sturen. Dan gaat ie zelf maar anders wordt het wel erg voorspelbaar zaterdag.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:44 schreef Joke43 het volgende:
Rob is er klaar mee, heeft al wat laten vallen afgelopen 2 dagen. Staat er nog steeds achter. Heeft stem van zijn vrouw gehoord vanmorgen. Vond ie leuk.
komt omdat hij 1 van de goedkopere artiesten is, in NLquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Die Wolter Kroes komt bijna in elke RLS langs, hij was ook al vaste gast in Utopia.
Dat is wel duidelijk nuquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry dat ik zo heftig reageer maar ik ben het totaal niet eens met die regel, vind ik het spel verpesten
Die haatreacties zijn allemaal van vrouwen want hun naam staat op het karton. Heb het niet over het hele vrouwelijk geslacht maar de vrouwen die naar de fandag komen om hun haat te spuwen op Chiaraquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat een denigrerende reactie "wijven"
Dat ze jaloers zijn is tot daar aan toe, maar waarom dan vrouwen of meisjes "wijven" gaan noemen.
Het gaat mij om het denigrerende woord "wijven" wat jij zo nodig moet gebruikenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die haatreacties zijn allemaal van vrouwen want hun naam staat op het karton
Ja ik vind het erg dat ze een fandag gebruiken om hun haat te spuwen richting bepaalde deelnemers. Een fandag zou iets positiefs moeten zijn; maar ik zal het woord editen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:01 schreef Verida het volgende:
[..]
Het gaat mij om het denigrerende woord "wijven" wat jij zo nodig moet gebruiken
Dan heb je het topic met titel "lelijke wijve" nog gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat ze jaloers zijn is tot daar aan toe, maar waarom dan vrouwen of meisjes "wijven" gaan noemen.
Dus jij vind "vrouwen" synoniem staan aan "jaloerse wijven"???quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die haatreacties zijn allemaal van vrouwen want hun naam staat op het karton. Heb het niet over het hele vrouwelijk geslacht maar de vrouwen die naar de fandag komen om hun haat te spuwen op Chiara
De vrouwen die naar de fandag kwamen met de gedachte "hihi we gaan eens Chiara met een slang vergelijken want dat is zo grappig" jawel. Ik blijf erbij dat een fandag iets positiefs moet zijn voor alle bewoners.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus jij vind "vrouwen" synoniem staan aan "jaloerse wijven"???
gewoon "reacties van jaloerse vrouwen die naar de fandag kwamen"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:04 schreef ben34567 het volgende:
[..]
De vrouwen die naar de fandag kwamen met de gedachte "hihi we gaan eens Chiara met een slang vergelijken want dat is zo grappig" jawel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jep heb het aangepastquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:05 schreef Verida het volgende:
[..]
gewoon "reacties van jaloerse vrouwen die naar de fandag kwamen"
Dat is juist het beste basiseigenschap wat je kan gebruiken in dit spel, als je als deelnemer van dit spel in roddelen heel goed bent, kom je ver, niet tot het eind, maar wel ver, goede basis eigenschapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar als ik zou moeten kiezen dan 1000% wil ik Mich in die finale, tenminste niet vies om gewoon eerlijk toe te geven dat hij een tactische speler is i.p.v. achterbaks slangengedrag
ik weet dat niet iedereen fan is van zijn zachtaardigheid maar ik vind hem heel schattig overkomen, en dat ''flirten'' met Chiara vind ik gewoon grappig
als tweede, Charlotte of Bart, moeilijk moeilijk, ik vind Bart leuk vanaf het begin maar Charlotte begint mij meer en meer mee te vallen of zo, en dat engels gepraat vind ik niet storend, meer mensen doen dat om eerlijk te zijn
van team NL
Jason obviously, maar wie als tweede, moeilijk want ik heb niks met Lindsey (vind haar een te erge tokkie soms) Rob (ja vond hem eerst leuk, nu meer een zeur en een leugenaar soms ook) en Chiara die groeit bij mij meer en meer, ze heeft een leuke kant ook wel, maar ja die nare roddelkant overschaduwt dat nog te erg
Die vond ik ook te ver gaan, maar d8 dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:02 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Dan heb je het topic met titel "lelijke wijve" nog gemist![]()
Ik vind het overigens ook nergens op slaan.
Ik vind dat het sowieso teveel over het uiterlijk gaan van de vrouwen in het huis.
Ot: ik hoop dat Big Brother ze wel genoeg te doen geven de komende dagen. Anders wordt het karton wel echt hinderlijk.
Ik heb er wat van gezegd maar geen reactie.. heb het maar los gelatenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:08 schreef rinardo het volgende:
[..]
Die vond ik ook te ver gaan, maar d8 dat ik de enige was
Over denk charlotte of jason die staan er goed op buitenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Chiara fluisteren...die gaan we er nooit uitkrijgen?
MA lult in zij kussen.
Daar moeten ook sancties op komen
En maar overleggen met de stemmen en maar zo bezig alles doorvertellen toen ze binnenkwam. Ze doet het zelf net zo als die mannen toen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Chiara fluisteren...die gaan we er nooit uitkrijgen?
MA lult in zij kussen.
Daar moeten ook sancties op komen
Ja,. Ik kan sowieso weinig hebben van haar. Vind haar vreselijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En maar overleggen met de stemmen en maar zo bezig alles doorvertellen toen ze binnenkwam. Ze doet het zelf net zo als die mannen toen.
geef mijn maar Rene Frogerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
komt omdat hij 1 van de goedkopere artiesten is, in NL
[ link | afbeelding ]
ja en zoiets dat ze er telang mee hebben gewachtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:07 schreef Kayro het volgende:
Chiara gaat charlotte gewoon feliciteren (had ze nooit moeten zeggen)
Tegen MA we krijgen charlotte Er nooit meer uit...
Dat hoop ik van welquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:22 schreef Donna1000 het volgende:
Dat ze nu allemaal op bed liggen kan toch niet de bedoeling zijn, ik denk dat BB hier nog iets van gaat zeggen
Ik heb beide maar als ik kiezen moet kies ik voor de Samsungquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:23 schreef Joyce-43 het volgende:
iedereen maar Iphone ik ben echt een Samsung aanhanger
Ik ben echt oud.. mijn eerste huppelend naar een GREENPOINTquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb beide maar als ik kiezen moet kies ik voor de Samsung
ik vind je kan gewoon meer ermee. muziek erop krijgen gaat ook veel gemakkelijker vind ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik heb beide maar als ik kiezen moet kies ik voor de Samsung
Ik heb dezelfde mening.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
maar als ik zou moeten kiezen dan 1000% wil ik Mich in die finale, tenminste niet vies om gewoon eerlijk toe te geven dat hij een tactische speler is i.p.v. achterbaks slangengedrag
ik weet dat niet iedereen fan is van zijn zachtaardigheid maar ik vind hem heel schattig overkomen, en dat ''flirten'' met Chiara vind ik gewoon grappig
als tweede, Charlotte of Bart, moeilijk moeilijk, ik vind Bart leuk vanaf het begin maar Charlotte begint mij meer en meer mee te vallen of zo, en dat engels gepraat vind ik niet storend, meer mensen doen dat om eerlijk te zijn
van team NL
Jason obviously, maar wie als tweede, moeilijk want ik heb niks met Lindsey (vind haar een te erge tokkie soms) Rob (ja vond hem eerst leuk, nu meer een zeur en een leugenaar soms ook) en Chiara die groeit bij mij meer en meer, ze heeft een leuke kant ook wel, maar ja die nare roddelkant overschaduwt dat nog te erg
Mooie tijden 🤣🤗quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:28 schreef xdiashalizx het volgende:
De baya beach club bestaat al een tijdje niet meer, Bart..
zijn jaloerse wabenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee dit geeft een veel mooiere manier om de hele boel samen aan de praat te krijgen. Dat werkt goed voor groepsgevoel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:22 schreef Lillfex het volgende:
Ik vind dat BB ze naar de woonkamer moet roepen en dat ze minstens 1 dag niet naar de slaapkamer mogen vind dit echt nix
Bart is niet duidelijk geweest tegen Ali Ik heb dat gesprek in de huiskamer/ keuken gezien en Bart heeft niet duidelijk gezegd ik ga je niet nomineren maar draaide er duidelijk omheen. Ali voelde zich daardoor bedrogen en terecht. Dat hij zo temperamentvol is zijn cultuur. Maar goed dat is maar een mening van mijquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
Opgelucht dat de fans van Ali nu eindelijk doorhebben dat het een grote leugenaar is en zijn fans hem nu niet meer zien zitten. De grootste leugen was dat hij Bart er van beschuldigde hem in de reden te hebben gevallen terwijl Bart in gesprek was met Mich en Ali Bart juist in de reden viel. Jammer dat Bart er niet op door is gegaan en zijn excuses aanbood aan Ali, wat niet nodig was zei hij zelf nog. Ali moet opdonderen, klaar met die zgn. humor van hem!
zijn jaloerse wabenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zij waben de misschien thuis niks te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die haatreacties zijn allemaal van vrouwen want hun naam staat op het karton. Heb het niet over het hele vrouwelijk geslacht maar de vrouwen die naar de fandag komen om hun haat te spuwen op Chiara
Ik blijf erbij, Ali heeft keihard staan liegen. Jammer dat Mich er niets over gezegd heeft, die stond er immers bij. Bart heeft uitgelegd dat hij tot die nominatie is gekomen door zijn felle reactie tegen hem en dat Bart dat van niemand tolereert.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Bart is niet duidelijk geweest tegen Ali Ik heb dat gesprek in de huiskamer/ keuken gezien en Bart heeft niet duidelijk gezegd ik ga je niet nomineren maar draaide er duidelijk omheen. Ali voelde zich daardoor bedrogen en terecht. Dat hij zo temperamentvol is zijn cultuur. Maar goed dat is maar een mening van mij
die slang met de naam van Chiara eronder kwam van een twitterprofiel (uiteraard) van een moeder met haar dochter. Leuk dat je jouw dochter dit gedrag aanleert maar "we zijn toch zo tegen pesten"quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn jaloerse waben
[..]
dat zij waben de misschien thuis niks te zeggen hebben
en ook zo geen doel hebben, dann heb je veel tijd
Jason had 9 repen. Ali deelt altijd alles met iedereen en Bart viel hem wel in de reden. Maar inderdaad ali sloeg door na het genomineerd zijn.quote:Op dinsdag 21 februari jason had o 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
Opgelucht dat de fans van Ali nu eindelijk doorhebben dat het een grote leugenaar is en zijn fans hem nu niet meer zien zitten. De grootste leugen was dat hij Bart er van beschuldigde hem in de reden te hebben gevallen terwijl Bart in gesprek was met Mich en Ali Bart juist in de reden viel. Jammer dat Bart er niet op door is gegaan en zijn excuses aanbood aan Ali, wat niet nodig was zei hij zelf nog. Ali moet opdonderen, klaar met die zgn. humor van hem!
Ook dat geslijm van hem bij Jason om een stukje chocolade. Jason had maar één reepje, Ali had een hele stapel. Natuurlijk deel je dan gemakkelijker. Lijkt wel een kleuter als het om eten en snoep gaat.![]()
Rob luistert alléén maar naar zichzelf. Lijkt sprekend op Jeff uit ´een jaar van je leven´.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:36 schreef Joyce-43 het volgende:
Rob, Bart is vertellen hou eens je kannes !!!
Eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
die slang met de naam van Chiara eronder kwam van een twitterprofiel (uiteraard) van een moeder met haar dochter. Leuk dat je jouw dochter dit gedrag aanleert maar "we zijn toch zo tegen pesten"
Nou verbeterd valt mee ze maakt af en toe nog uitspraken waar ze beter haar mond over kan houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:34 schreef ben34567 het volgende:
Programma toont aan dat eerste indruk essentieel is. Ali maakte een heel positieve indruk bij alle kijkers; is dan zwaar door de mand gevallen (door onder meer zijn reacties tegen Bart) maar hij blijft het goed doen op polls. Chiara had heel slechte eerste indruk; maar is ondertussen fel verbeterd maar ze blijft nog gehaat omwille van haar slechte eerste indruk.
knip. Zo kan die wel weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
die slang met de naam van Chiara eronder kwam van een twitterprofiel (uiteraard) van een moeder met haar dochter. Leuk dat je jouw dochter dit gedrag aanleert maar "we zijn toch zo tegen pesten"
Doe eens even normaal, -knip- doe maar nietquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn jaloerse waben
[..]
dat zij waben de misschien thuis niks te zeggen hebben
en ook zo geen doel hebben, dann heb je veel tijd
Bart was de regels van het spel aan Mich aan het uitleggen en toen kwam Ali erbij en viel Bart in de reden. Kijk anders even terug dan kun je het zien en er zijn ook al dingen over geschreven op FB.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason had 9 repen. Ali deelt altijd alles met iedereen en Bart viel hem wel in de reden. Maar inderdaad ali sloeg door na het genomineerd zijn.
Chiara zei het gister heel mooi. Dat het altijd heel fijn is om met Jason te praten. Hij haalt meer uit zijn gesprekspartner dan andere daar. Gisteravond in de rode slaapkamer vraagt hij gewoon aan Charlotte waar haar bindingsangst vandaan komt het werd helaas weggedraaid.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:25 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo leuk om naar Jason te kijken/luisteren als hij zo bezig is met strijken.
Deze jongen zit echt heel goed in zijn vel, zo positief...
Hij blijft mijn absolute winnaar van dit stel..![]()
![]()
Dat gesprek dat ik gezien heb is een gesprek alleen met Bart en niet met Mich A erbij hoor dat was al daarvoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bart was de regels van het spel aan Mich aan het uitleggen en toen kwam Ali erbij en viel Bart in de reden. Kijk anders even terug dan kun je het zien en er zijn ook al dingen over geschreven op FB.
Bij Ali moet het altijd draaien om Ali.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bart was de regels van het spel aan Mich aan het uitleggen en toen kwam Ali erbij en viel Bart in de reden. Kijk anders even terug dan kun je het zien en er zijn ook al dingen over geschreven op FB.
Helemaal met je eens, Jason is best een serieuze jongen en wijs voor zijn leeftijd. Kunnen de ouderen, onder wie Rob daar, nog een puntje aan zuigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara zei het gister heel mooi. Dat het altijd heel fijn is om met Jason te praten. Hij haalt meer uit zijn gesprekspartner dan andere daar. Gisteravond in de rode slaapkamer vraagt hij gewoon aa Charlot waar haar bindingsangst vandaan komt het werd helaas weggedraaid.
Hoorde gister dat hij een opleiding journalistiek was begonnen maar niet afgemaakt. Denk dat hij zijn roeping hierin mist. Hij kan goed luisteren en de goede vragen stellen.
Ja net als het bij Chiara alleen maar om Chiara draait. Maar dat is wat ik erover denk en jij denkt daar duidelijk anders over en dat respecteer ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:43 schreef marky het volgende:
[..]
Bij Ali moet het altijd draaien om Ali.
Ali viel tegen Bart uit terwijl Bart in gesprek was bij dat ballending waar Mich toen moest staan om de ballen tegen te houden. Ik vond het al zo vreemd dat Ali vanuit het niets tegen Bart zei dat hij zich nergens mee moest bemoeien. Maar ik laat het hierbij.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat gesprek dat ik gezien heb is een gesprek alleen met Bart en niet met Mich A erbij hoor dat was al daarvoor
Jason geeft aan dat hij deelt wanneer hij dat wil niet als erom gesmeekt wordt. Ali deelt en verwacht terug. Ali leert hier een grotere les dan Jason.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jason had 9 repen. Ali deelt altijd alles met iedereen en Bart viel hem wel in de reden. Maar inderdaad ali sloeg door na het genomineerd zijn.
Eehhmmm... ik ben nog steeds Ali fan hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:32 schreef Chea49 het volgende:
Ook dat geslijm van hem bij Jason om een stukje chocolade. Jason had maar één reepje, Ali had een hele stapel. Natuurlijk deel je dan gemakkelijker. Lijkt wel een kleuter als het om eten en snoep gaat.![]()
volgens mijn is ze niet veranderd ze doet het sneaky(er) geen woord maar jullie snappen me haha ze smoest veel he dus ze is er echt nog wel mee bezigquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou verbeterd valt mee ze maakt af en toe nog uitspraken waar ze beter haar mond over kan houden.
Narcist 1ste klas ook al deelt hij zo graag volgens hemzelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:43 schreef marky het volgende:
[..]
Bij Ali moet het altijd draaien om Ali.
Ze nemen elkaars taalgebruik aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
Grappig Jolien gaat nu ook Engels praten tussendoortje
me tooquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmmm... ik ben nog steeds Ali fan hoor
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef marky het volgende:
[..]
Jason geeft aan dat hij deekt wanneer hij dat wil niet als erom gesmeekt wordt Ali deekt en verwacht terug. Ali leert hier een grotere les dan Jason.
Is je goed recht hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef mario390 het volgende:
dat met de ketting is en betje en
grapje
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef mario390 het volgende:
dat met de ketting is en betje en
grapje
Schijnt mode te zijn en dan draag je het gewoon. Of het je nou staat of ziet en of het nou koud is of niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat is dat toch met die crop tops
Lijkt mij koud
heb juist de indruk dat Chiara heel weinig over haar eigen praat en meer luistert naar anderen en vragen stelt. Bij Rob; Charlotte en Mich is het alleen maar ik; ik; ikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja net als het bij Chiara alleen maar om Chiara draait. Maar dat is wat ik erover denk en jij denkt daar duidelijk anders over en dat respecteer ik ook
Ah dan snap ik het heb al die trends nooit begrepenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schijnt mode te zijn en dan draag je het gewoon. Of het je nou staat of ziet en of het nou koud is of niet.
Ik ook, heb idd gezien hoe hij ook kan zijn, maar verder zie ik een vrolijke, opgewekte, leuke, vriendelijke, gulle man. En dat maakt dat ik hem mag..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja en nee de vriend jolien heet ook zoquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bernd, is dat niet die gozer van ´een jaar van je leven´?
wat is de tw naam van deze tochter?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:37 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Maar ik schreef al, dit is BB niet 1 jaar van je leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ah dan snap ik het heb al die trends nooit begrepen![]()
De agressie van Ali is eng. Volgens mij gaat hij klappen als je hem stevig onder druk zet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook, heb idd gezien hoe hij ook kan zijn, maar verder zie ik een vrolijke, opgewekte, leuke, vriendelijke, gulle man. En dat maakt dat ik hem mag..![]()
![]()
![]()
Ieder mens heeft zijn voor en tegens..
Ik vind het wel leuk wat er nu gebeurd, in de woonkamer zijn doorgaans niet van dit soort gesprekken.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef Fikkert2 het volgende:
Wanneer worden ze die slaapkamer uit getrapt?, dit slaat natuurlijk nergens op
Jolien verandert Doet wat met de kritiek Chiara doet er echt niets mee. Gisteren weer met Mich Angelo En die nacht ervoor weer dat gefluister met Jolien in de nacht aat er gauw weer een streamlock kwam. Ze heeft Jason de grond in getrapt en nu heeft ze zulke mooie gesprekken met hem Kom op Ik geloof er niets van. Maar net wat ik zeg Zij speelt het spel zoals zij spelen wil maar dan moet ze ook kunnen incasseren en hoop dat Jason iets door heeft nu.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
heb juist de indruk dat Chiara heel weinig over haar eigen praat en meer luistert naar anderen en vragen stelt
En dat mag ook hoor. Ik kijk alleen maar naar de beelden en hoe de een de ander beledigt en ten onrechte beschuldigt van iets en dat vind ik dan minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:52 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ook, heb idd gezien hoe hij ook kan zijn, maar verder zie ik een vrolijke, opgewekte, leuke, vriendelijke, gulle man. En dat maakt dat ik hem mag..![]()
![]()
![]()
Ieder mens heeft zijn voor en tegens..
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar ik schreef al, dit is BB niet 1 jaar van je leven.
Sorry, wist ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja en nee de vriend jolien heet ook zo
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is de tw naam van deze tochter?
Daar ben ik niet een van Dat moet hij zelf weten met wie hij in het huis om gaatquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:57 schreef mario390 het volgende:
het zijn in tw ook mensen de zeggen de vinden
jason niet meer leuk wanneer hij chiara leuk vindet![]()
Tuurlijk, ze zegt het zelf al, dat gaan ze in de uitzending gooien,... alsof ze daar niet eerder aan heeft gedachtquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft spijt dat ze MA zijn heeft gekriebeld
zij is in haar bed gelegenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft spijt dat ze MA zijn heeft gekriebeld gisteren
Hebben hand in hand in de bedden gelegen
Heeft er nu spijt van dat FEBO dit kan uitmelken
Chiara die niets doet met de kritiek kan ook positief opgevat worden : ze blijft haarzelf. De kritiek die ik heb op andere bewoners is juist dat ze een act lijken te spelen (vooral Charlotte en Lindsey dan; je ziet hun ogen ook altijd snel rollen naar de camera).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jolien verandert Doet wat met de kritiek Chiara doet er echt niets mee. Gisteren weer met Mich Angelo En die nacht ervoor weer dat gefluister met Jolien in de nacht aat er gauw weer een streamlock kwam. Ze heeft Jason de grond in getrapt en nu heeft ze zulke mooie gesprekken met hem Kom op Ik geloof er niets van. Maar net wat ik zeg Zij speelt het spel zoals zij spelen wil maar dan moet ze ook kunnen incasseren en hoop dat Jason iets door heeft nu.
Ja, ik heb dat ook gehoord. Dat was echte interesse.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara zei het gister heel mooi. Dat het altijd heel fijn is om met Jason te praten. Hij haalt meer uit zijn gesprekspartner dan andere daar. Gisteravond in de rode slaapkamer vraagt hij gewoon aan Charlotte waar haar bindingsangst vandaan komt het werd helaas weggedraaid.
Hoorde gister dat hij een opleiding journalistiek was begonnen maar niet afgemaakt. Denk dat hij zijn roeping hierin mist. Hij kan goed luisteren en de goede vragen stellen.
Je kan na verloop van tijd ook in de gaten krijgen hoe een persoon in elkaar steekt. Als je jezelf daar dan voor opensteld dan kan je gedachte veranderen toch? Chiara heeft nogal een muur om zich heen maar als ze je toelaat dan krijg je steeds meer van haar. Voor dit soort programma's is ze heel interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Jolien verandert Doet wat met de kritiek Chiara doet er echt niets mee. Gisteren weer met Mich Angelo En die nacht ervoor weer dat gefluister met Jolien in de nacht aat er gauw weer een streamlock kwam. Ze heeft Jason de grond in getrapt en nu heeft ze zulke mooie gesprekken met hem Kom op Ik geloof er niets van. Maar net wat ik zeg Zij speelt het spel zoals zij spelen wil maar dan moet ze ook kunnen incasseren en hoop dat Jason iets door heeft nu.
Ali is zeker en vast geen narcist. Dit is nog al eens gezegd hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Narcist 1ste klas ook al deelt hij zo graag volgens hemzelf.
Iedereen heeft wel een afwijking.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Puber meisjes met jeuk en niet tegen kunnen dat hij het mooiste meisje van de klas leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:57 schreef mario390 het volgende:
het zijn in tw ook mensen de zeggen de vinden
jason niet meer leuk wanneer hij chiara leuk vindet![]()
Zegt ze elke keer maar doet.het danweer.Als je dit niet wil hebben dat het uitgezonden wordt dan ben je er bewust van dus ook niet meer doen dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft spijt dat ze MA zijn arm heeft gekriebeld gisteren
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Puber meisjes met jeuk en niet tegen kunnen dat hij het mooiste meisje van de klas leuk vindt.
Je slaat de spijker op zijn kopquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt ze elke keer maar doet.het danweer.Als je dit niet wil hebben dat het uitgezonden wordt dan ben je er bewust van dus ook niet meer doen dan.
Mijne niet want te voorspelbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:25 schreef xdiashalizx het volgende:
Zo leuk om naar Jason te kijken/luisteren als hij zo bezig is met strijken.
Deze jongen zit echt heel goed in zijn vel, zo positief...
Hij blijft mijn absolute winnaar van dit stel..![]()
![]()
80% van de haat die Chiara krijgt is omdat alle mannen in het huis naar haar trekken en ze daar niet mee overweg kunnen. Doet hun denken aan het mooiste meisje uit de school die alle aandacht van jongens kreeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:04 schreef marky het volgende:
[..]
Puber meisjes met jeuk en niet tegen kunnen dat hij het mooiste meisje van de klas leuk vindt.
Raar dat ze dan zelf zegt zwart is zwart en wit is wit bij en mij en als ik een keer een mening heb over een persoon dan zal ik niet meer veranderen? Dus eerst vind ze Jason niets en nu is ze veranderd van mening?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:02 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan na verloop van tijd ook in de gaten krijgen hoe een persoon in elkaar steekt. Als je jezelf daar dan voor opensteld dan kan je gedachte verandere toch? Chiara heeft nogal een muur om zich heen maar als ze je toelaat dan krijg je steeds meer van haar. Voor dit soort programma's is ze heel interessant.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
80% van de haat die Chiara krijgt is omdat alle mannen in het huis naar haar trekken en ze daar niet mee overweg kunnen. Doet hun denken aan het mooiste meisje uit de school die alle aandacht van jongens krijgt.
Nou ookal gaat ze met alle mannen mee en word ze leuk gevonden door alle mannen zou mij geen bom kunnen schelenquote:
heb de du gemakt??quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:08 schreef mario390 het volgende:
in de bb store zijn ook tegeltjes
maar ik denk de zijn wel van deze
topic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:14 schreef Jockari het volgende:
Nieuw kapsel van Jason doet me aan iets denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joh geloof je het zelf. Ben een man van 64 en val echt niet op een kind van die leeftijd. Ik hou gewoon niet van dat achterbakse gelul van haar achter mensen hun rug. En als het rechtstreeks gevraagd wordt aan haar draait ze erom heen. En soms kan ik haar waarderen als ze over haar werk praat. Dus vraag me af wie de echte chiara is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:07 schreef ben34567 het volgende:
[..]
80% van de haat die Chiara krijgt is omdat alle mannen in het huis naar haar trekken en ze daar niet mee overweg kunnen. Doet hun denken aan het mooiste meisje uit de school die alle aandacht van jongens kreeg.
Charlotte ook gisteren in bed toen Jason zei van een oogje te hebben op Chiara : "Zou je mij dan niet leuk kunnen vinden?"
Hij heeft inmiddels al zijn eigen merchandising kijk naar die truien/hoodyquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Biggie brother
dacht dat met het vertrek van zeurron hier ook wel vanaf waren
Zij is 27 ze is nog niet uitontwikkeld. Zij komt zichzelf hier ook tegen. Dat zwart wit denken is haar muur. Ik denk dat Jason daar inmiddels doorheen gebeukt is. Misschien geholpen door zijn populariteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:08 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Raar dat ze dan zelf zegt zwart is zwart en wit is wit bij en mij en als ik een keer een mening heb over een persoon dan zal ik niet meer veranderen? Dus eerst vind ze Jason niets en nu is ze veranderd van mening?
Ik las het maar neequote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels al zijn eigen merchandising kijk naar die truien/hoody
Dat niet alleen. Vind hem maar saai. Hij heeft zijn populairiteit te danken aan zijn mede bewoners.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mijne niet want te voorspelbaar.
het is toch 100 % zeker dat meer dann de half dequote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:20 schreef marky het volgende:
[..]
Zij is 27 ze is nog niet uitontwikkeld. Zij komt zichzelf hier ook tegen. Dat zwart wit denken is haar muur. Ik denk dat Jason daar inmiddels doorheen gebeukt is. Misschien geholpen door zijn populariteit.
Ik vindt Chiara heel naief. Die denkt nog steeds dat mensen een beeld vormen naar aanleiding van de TV uitzending maar ik denk dat het aantal kijkers en streamers heel dicht bij elkaar ligt.
Dat mag jij vinden. Ik denk dat haar zus in het normale leven haar op dingen wijst Ik ben ook van een tweeling en doordat je veel met zijn tweetjes bent vorm je samen 1 persoon totdat je uit elkaar bent. Dan moet je het alleen doen en dat is niet altijd gemakkelijk. Tuurlijk heeft ze ook een goede kant Het gesprek dat ik gezien heb waar ze over haar kindjes ( school) sprak vond ik prachtig om te horen en dacht waarom hoor zie ik dat zo weinig van jou en had je eerder zo het spel maar gespeeld. Btw Als een bewoner het huis uit is wens ik ze altijd alle geluk van de wereld en zal je van mij geen negatief woord meer uit mijn mond komen over een bewoner.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:20 schreef marky het volgende:
[..]
Zij is 27 ze is nog niet uitontwikkeld. Zij komt zichzelf hier ook tegen. Dat zwart wit denken is haar muur. Ik denk dat Jason daar inmiddels doorheen gebeukt is. Misschien geholpen door zijn populariteit.
Ik vindt Chiara heel naief. Die denkt nog steeds dat mensen een beeld vormen naar aanleiding van de TV uitzending maar ik denk dat het aantal kijkers en streamers heel dicht bij elkaar ligt.
Uit twitter blijkt duidelijk jaloezie van Mich en Jason fangirls die het niet leuk vinden dat ze flirten met Chiara (al denk ik nog steeds dat Mich voor de mannen is)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is toch 100 % zeker dat meer dann de half de
kijken 15-20 jarige meisjes zijn weg.jason
Ik vind hem niet meer de underdog want daar ben ik juist voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Vind hem maar saai. Hij heeft zijn populairiteit te danken aan zijn mede bewoners.
Die hebben hem de underdog gemaakt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik denk dat haar zus in het normale leven haar op dingen wijst Ik ben ook van een tweeling en doordat je veel met zijn tweetjes bent vorm je samen 1 persoon totdat je uit elkaar bent. Dan moet je het alleen doen en dat is niet altijd gemakkelijk. Tuurlijk heeft ze ook een goede kant Het gesprek dat ik gezien heb waar ze over haar kindjes ( school) sprak vond ik prachtig om te horen en dacht waarom hoor zie ik dat zo weinig van jou en had je eerder zo het spel maar gespeeld. Btw Als een bewoner het huis uit is wens ik ze altijd alle geluk van de wereld en zal je van mij geen negatief woord meer uit mijn mond horen over een bewoner.
niet persoonlijk wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:29 schreef Kodiak100 het volgende:
Aanvulling moet nog komen BB laat ze verhongeren
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:14 schreef Jockari het volgende:
Nieuw kapsel van Jason doet me aan iets denken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien minder op Twitter lezen hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Uit twitter blijkt duidelijk jaloezie van Mich en Jason fangirls die het niet leuk vinden dat ze flirten met Chiara (al denk ik nog steeds dat Mich voor de mannen is)
En daar geloof ik dus geen hol van...ze geeft hem net een vingerkootje meer...zodat hij zijn focus op haar niet verliest...altijd handig met een stemmingquote:Op dinsdag 21 februari 2023 11:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Chiara heeft spijt dat ze MA zijn arm heeft gekriebeld gisteren
Ja echt een kleuterquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Denkt MA nou echt dat hij het niet na afloop gewoon meekrijgt mijn god zeg ik neem het mee op de slaapkamer pfff![]()
dus zijn het weiber, zekerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee
ze kunnen jaloers zijn, maar het zijn geen waben (wijven)
Zo werkt Big Brother. Als saai is dat je gewoon jezelf kan zijn in deze situtatie en het gesprek durft aan te gaan over je persoonlijkheid met de hele groep dan ben je niet saai. Als je meer echte antwoorden uit een ander krijgt dan alle andere bewoners. Als je gewoon een ontwikjeling doormaakt voor het oog van de camera.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Vind hem maar saai. Hij heeft zijn populairiteit te danken aan zijn mede bewoners.
Die hebben hem de underdog gemaakt.
Het koken is echt problematisch. Die paprika's hadden ze ook beter gekoeld kunnen bewaren.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
nee dombos buiten de ijskast niet langer maar asperges kunnen wel langer bewaard worden
😁quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:56 schreef engine het volgende:
Heeft Rob al een nieuw hoekje uitgezocht?
Hij gaat onder de salontafel liggen, alleen het blad moet er nog opquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:56 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In gedachten in zijn caravan denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:56 schreef engine het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Zo werkt Big Brother. Als saai is dat je gewoon jezelf kan zijn in deze situtatie en het gesprek durft aan te gaan over je persoonlijkheid met de hele groep dan ben je niet saai. Als je meer echte antwoorden uit een ander krijgt dan alle andere bewoners. Als je gewoon een ontwikjeling doormaakt voor de oog van de camera.
Clowns en showpaarden zijn er genoeg. Die niet zichzelf durven zijn en staan te dansen en te springen in de woonkamer als hun naam op een stukje karton geschreven staat.
Geef mij dan maar saai.
zag net asperges op een ovenplaat liggen , dus denk dat ze die in de oven doenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:00 schreef oma-Nijn het volgende:
1 pan aardappels voor aardappelschijfjes met 10 man, dat is ook niets teveel.
Eerst koken. Vis moet in dezelfde pannen. Dus wordt eerst gebakken en dan in de oven...
Daar moeten dan de asperges ook nog bij.
Ben benieuwd
dat hebben ze nu gesneden ingevroren, dat word snot met ontdooienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het koken is echt problematisch. Die paprika's hadden ze ook beter gekoeld kunnen bewaren.
Ja echt domquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat hebben ze nu gesneden ingevroren, dat word snot met ontdooien
Ja, maar daar moeten ze ook de vis in warmhouden na het bakken. Want in de koekenpannen moeten weer de schijfjes. Ze staan altijd zo te klooienquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
zag net asperges op een ovenplaat liggen , dus denk dat ze die in de oven doen
Paprika's blijven echt niet goed in de koelkast.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Het koken is echt problematisch. Die paprika's hadden ze ook beter gekoeld kunnen bewaren.
ja je moet er toch wat aan verdienen he aan je eigen tekst !quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels al zijn eigen merchandising kijk naar die truien/hoody
https://twitter.com/JudyP(...)wnKtQSPoRoLh5qg&s=19
Ik begrijp ook niet dat ze zich wat betreft het koken voor een grotere groep , niet goed hebben ingelezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar daar moeten ze ook de vis in warmhouden na het bakken. Want in de koekenpannen moeten weer de schijfjes. Ze staan altijd zo te klooien
Dat dus ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat ze zich wat betreft het koken voor een grotere groep , niet goed hebben ingelezen.
Je kunt toch verwachten, als je de oude BB's bekijkt, dat er gekookt moet worden voor veel mensen en vaak met minimale middelen. Zoek dan even wat recepten op van te voren, of oefen even thuis.
Ja, ik zag het via buiten door het raamquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:08 schreef ledn81 het volgende:
Rob ging bijna op zijn bek vanmorgen, maar was niet echt in beeld..Zie nuy dat het van buiten wel te zoen was![]()
[ afbeelding ]
Vind hem helemaal niets. Een passant, mag wel wieberen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:18 schreef Jockari het volgende:
Ias heeft het gedrag van een 14-jarige, en het verstand van een 12-jarige.
nee verstand van en 7jarigequote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:18 schreef Jockari het volgende:
Ias heeft het gedrag van een 14-jarige, en het verstand van een 12-jarige.
Dat ding was bevroren in de oven gezet op een bord.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu eens kijken of ze groenteburgers nu weer in de olie van de vis bakken
Begrijp ook niet goed hoe hij door de casting is gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind hem helemaal niets. Een passant, mag wel wieberen.
Echt wel langer dan buiten de koelkast. Het zijn geen tomaten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Paprika's blijven echt niet goed in de koelkast.
Ze zagen in hem misschien een soort Pietje Bell, en zo profileerde hij zich ook. Hij zou het daar allemaal wel even gaan doen, maar het is gewoon een lege huls gebleken...quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:26 schreef Jockari het volgende:
[..]
Begrijp ook niet goed hoe hij door de casting is gekomen.
dus wel hetzelfde als tomaten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:26 schreef marky het volgende:
[..]
Echt wel langer dan buiten de koelkast. Het zijn geen tomaten.
Rob, voordat hij ging zitten alquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
Mmm lekah asperges en vis
![]()
wat enig de meubels![]()
zijn er al ik heb een houten reet, rugpijn klachten geventileerd
Hebben tot nu toe gehangen in de blauwe slaapkamerquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gmid Cos
Mmm lekah asperges en vis
![]()
wat enig de meubels![]()
zijn er al ik heb een houten reet, rugpijn klachten geventileerd, Rob constant geklaagd
Losse flodder die na 3 weken nog geen plek heeft gevonden maar wonderbaarlijk genoeg er nog steeds zit. Vermoed dat hij er zaterdag wel eens op kan zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zagen in hem misschien een soort Pietje Bell, en zo profileerde hij zich ook. Hij zou het daar allemaal wel even gaan doen, maar het is gewoon een lege huls gebleken...
Jij loopt net ff voor..quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Gooi er nog wat bij bakt zo lekker
Stop ze dan in die godvergeten airfryer
Tomaten bewaar je buiten de koelkast voor de smaak net als iedere zachte vrucht. Paprika courgette is geen zachte vrucht kan dus prima gekoeld bewaard worden daar rijpen ze niet zo snel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
dus wel hetzelfde als tomaten.
ook paprika's courgettes en komkommers kunnen beter buiten de koelkast bewaard worden, net als tomaten
lief van febo dat het is toegestaan om op bed te gaan liggenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:31 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben tot nu toe gehangen in de blauwe slaapkamer
tomaten bewaar je buiten de koelkast, omdat ze in de koelkast veel sneller rotten. En dat geldt ook voor andere "vruchtgroenten" zoals paprika's en courgettes en komkommers.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:36 schreef marky het volgende:
[..]
Tomaten bewaar je buiten de koelkast voor de smaak net als iedere zachte vrucht. Paprika courgette is geen zachte vrucht kan dus prima gekoeld bewaard worden daar rijpen ze niet zo snel.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:40 schreef freaky40 het volgende:
Al bekend hoelang ze op dat karton moeten zitten?
Echt niet maar maakt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
tomaten bewaar je buiten de koelkast, omdat ze in de koelkast veel sneller rotten. En dat geldt ook voor andere "vruchtgroenten" zoals paprika's en courgettes en komkommers.
Maar leg je maar lekker je paprika's in de koelkast hoor
Slaolie en sla je moer kruidenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
aan tafellllllllll.
ehm geen sausje over Asperges..![]()
Bart maakt Zeikstraal wakker..eten conjo
Die staan nog te koken, moeten nog gebakken wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Gebakken aardappels zien er ook lekker gebakken uit
Chiara hoeft zelf geen aardappel
Neemt er toch een paar
Ze zitten hier al te etenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:49 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Die staan nog te koken, moeten nog gebakken worden
Als Rob eruit gaat kijk ik toch wat minder hoor,ik lig dubbel om die vent,wat een zeikerig Lapswans.. wat zal het saai worden.quote:
gatver....quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason de groente burger smaakt naar een warm stukje leverworst
Kan je een lekker smakkerd maken zeg als je daar achter blijft hangen.quote:
Groene kan je heerlijk bakken beetje peper en zout is genoeg.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
aan tafellllllllll.
ehm geen sausje over Asperges..![]()
Bart maakt Zeikstraal wakker..eten conjo
Alles wat in de winkel buiten de koeling ligt, kun je het beste thuis ook buiten de koelkast bewaren, makkelijk te onthoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
tomaten bewaar je buiten de koelkast, omdat ze in de koelkast veel sneller rotten. En dat geldt ook voor andere "vruchtgroenten" zoals paprika's en courgettes en komkommers.
Maar leg je maar lekker je paprika's in de koelkast hoor
Ze hadden ze ook vast moeten plakkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je een lekker smakkerd maken zeg als je daar achter blijft hangen.
Ja was wel verstandig geweest. Je zou maar vallen en wat brekenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze hadden ze ook vast moeten plakken
De winkel bewaard graag buiten de koeling scheelt heel wat stroom.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:54 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Alles wat in de winkel buiten de koeling ligt, kun je het beste thuis ook buiten de koelkast bewaren, makkelijk te onthouden
Maar de winkel word wel gekeurd door keuringsdienst van warenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:57 schreef marky het volgende:
[..]
De winkel bewaard graag buiten de koeling scheelt heel wat stroom.
Je beschrijft precies de 2 laatste winnaars. Showpaarden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 12:52 schreef marky het volgende:
[..]
Zo werkt Big Brother. Als saai is dat je gewoon jezelf kan zijn in deze situtatie en het gesprek durft aan te gaan over je persoonlijkheid met de hele groep dan ben je niet saai. Als je meer echte antwoorden uit een ander krijgt dan alle andere bewoners. Als je gewoon een ontwikjeling doormaakt voor het oog van de camera.
Clowns en showpaarden zijn er genoeg. Die niet zichzelf durven zijn en staan te dansen en te springen in de woonkamer als hun naam op een stukje karton geschreven staat.
Geef mij dan maar saai.
Slang in de maag en gieten maarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 13:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
flikker alles gewoon inde blender
hopla klaar
Hebben we allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je beschrijft precies de 2 laatste winnaars. Showpaarden.
Voor mij heeft Jason niet genoeg diepte. Hou ook niet van de showpaarden.
Meest interessante voor mij is Chiara. Hoe kan iemand die zoveel goeds doet ook zo'n andere kant hebben.
Nou kan best wel is kloppen..nietdat ze altijd hoofdpersoon koken is maar wel dat ze helptquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:02 schreef mario390 het volgende:
klopt het dat chiara al weken in de
keuken staat en werkt?
Salar vond ik geen showpaardje. Die was volkomen zichzelf en daarom zo leuk. Jason probeert dit nu een beetje te zijn, het is allemaal net iets te bedacht vind ik al dan niet door de Febo die hem in een soort favorieten rol willen duwen. Ali idem overigens en in een iets mindere maten Mich.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Je beschrijft precies de 2 laatste winnaars. Showpaarden.
Voor mij heeft Jason niet genoeg diepte. Hou ook niet van de showpaarden.
Meest interessante voor mij is Chiara. Hoe kan iemand die zoveel goeds doet ook zo'n andere kant hebben.
Salar was misschien volkomen zichzelf...maar het gedrag wat hij had is niet dat van de gemiddelde man. Afwijkend dus intresant voor tvquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar vond ik geen showpaardje. Die was volkomen zichzelf en daarom zo leuk. Jason probeert dit nu een beetje te zijn, het is allemaal net iets te bedacht vind ik.
Hij had een ijdele kant maar hij was zichzelf. Hij probeerde het de eerste weken tactisch te spelen; zag dat hij helemaal onderaan stond bij de rangschikking en dacht fuck it ik ga hier gewoon plezier makenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Salar vond ik geen showpaardje. Die was volkomen zichzelf en daarom zo leuk. Jason probeert dit nu een beetje te zijn, het is allemaal net iets te bedacht vind ik. Ali idem overigens en in een iets mindere maten Mich.
Ja eens, en toen werd hij ook populair.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:05 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Hij had een ijdele kant maar hij was zichzelf. Hij probeerde het de eerste weken tactisch te spelen; zag dat hij helemaal onderaan stond bij de rangschikking en dacht fuck it ik ga hier gewoon plezier maken
Ze zeggen van welquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:11 schreef ben34567 het volgende:
Weet iemand of er bij de finale een notaris komt om de stemmen te controleren ? Ik bedenk nu dat febo wel eens Bart of Ali zou laten winnen om er dit jaar een Belg van te maken en te zeggen : kijk de winnaar was toch niet zo voorspelbaar
Bij de finales afgelopen jaar was er een notarisquote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:11 schreef ben34567 het volgende:
Weet iemand of er bij de finale een notaris komt om de stemmen te controleren ? Ik bedenk nu dat febo wel eens Bart of Ali zou laten winnen om er dit jaar een Belg van te maken en te zeggen : kijk de winnaar was toch niet zo voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |