abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:00:23 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090809
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Ze maken
[..]
Geluid
[..]
Door?
Door de rechter. Er is genoeg geprotesteerd toen die dingen hier het landschap kwamen ontsieren.

Dus geluid mag ook in andere delen van het land geen argument zijn.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:04:00 #242
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090869
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Regelmatig/vaak noise cancellation devices of oordoppen dragen maakt je steeds gevoeliger ervoor

Desensitisatie (gewenning) is een meer aangewezen aanpak hiervoor doorgaans
Ja, zo moet ik ook van de gemeente al elk jaar de uitknop voor mijn ASS vinden ;) Ik gok dat een en ander met elkaar te maken heeft en tot nu toe heeft alles wat we geprobeerd hebben (en dat is veel) geen effect gehad.

IN bedrijven waar men nog denkt dat kantoortuinen geschikt zijn, kan ik niet werken tenzij noisecancelling. Dus tja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:05:52 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208090896
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, zo moet ik ook van de gemeente al elk jaar de uitknop voor mijn ASS vinden ;) Ik gok dat een en ander met elkaar te maken heeft en tot nu toe heeft alles wat we geprobeerd hebben (en dat is veel) geen effect gehad.
Heerlijke reactie dit :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:10:10 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090949
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]

IN bedrijven waar men nog denkt dat kantoortuinen geschikt zijn, kan ik niet werken tenzij noisecancelling. Dus tja.
ASS? Engels voor kont of afkorting voor voor ammoniumsulfaatsalpeter oftewel zwavelzure ammoniak, een soort kunstmest. Maar denk niet dat je dat bedoeld.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:11:08 #245
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090959
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Heerlijke reactie dit :D
Nee, serieus :D

In mijn beschikking staat zoiets. Aan het einde van het jaar moet ik in staat zijn dit en dit en zus en zo zeg maar. Vrij vertaald: de uitknop vinden. Ooit eens gevraagd of mijn ambulant begeleider afgestraft werd als we de uitknop niet zouden vinden. Toen keken ze me toch raar aan van de gemeente.
Ik heb vele malen liever haalbare doelen dan dit soort dingen. Dat doel heb ik al jaren en ook al jaren niet gehaald. Als ik dan kijk welke (door mij en begeleider vastgelegde doelen) ik wel behaald heb, dan zie ik echt gewoon wel groei. Dat merk ik ook zelf.

En ik snap best dat sommige dingen wel kunnen veranderen hoor, begrijp me niet het verkeerd, maar het kwam een beetje over als een 'ow, laat dr maar een weekje bij mij logeren, dan is het wel uit met dat gezeik' zeg maar :@ Nee, het heeft wel echt een reden waarom het niet werkt :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208090960
Autisme Spectrum Stoornis.
Lijkt me.
@Ludolf
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:11:35 #247
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090964
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
ASS? Engels voor kont of afkorting voor voor ammoniumsulfaatsalpeter oftewel zwavelzure ammoniak, een soort kunstmest. Maar denk niet dat je dat bedoeld.
Autisme Spectrum Stoornis ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:12:35 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:11 schreef Blues het volgende:
Autisme Spectrum Stoornis.
Lijkt me.
Aha, ieder z'n vakgebied :+ Nou ja als ik zeg dat ik ASS heb gestrooid weten jullie ook wat ik bedoel ;)
pi_208090987
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]

In mijn beschikking staat zoiets. Aan het einde van het jaar moet ik in staat zijn dit en dit en zus en zo zeg maar. Vrij vertaald: de uitknop vinden. Ooit eens gevraagd of mijn ambulant begeleider afgestraft werd als we de uitknop niet zouden vinden. Toen keken ze me toch raar aan van de gemeente.
Ik heb vele malen liever haalbare doelen dan dit soort dingen. Dat doel heb ik al jaren en ook al jaren niet gehaald. Als ik dan kijk welke (door mij en begeleider vastgelegde doelen) ik wel behaald heb, dan zie ik echt gewoon wel groei. Dat merk ik ook zelf.

En ik snap best dat sommige dingen wel kunnen veranderen hoor, begrijp me niet het verkeerd, maar het kwam een beetje over als een 'ow, laat dr maar een weekje bij mij logeren, dan is het wel uit met dat gezeik' zeg maar :@ Nee, het heeft wel echt een reden waarom het niet werkt :')
Ongelooflijk dat de gemeente voor jou bepaald wat je moet kunnen. Natuurlijk iedereen moet werken aan zichzelf. Alleen iemand die je niet kent en die niet deskundige is die wat onrealistische doelen bepaald...
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:16:18 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208091001
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja dat heeft alleen eigenlijk gewoon niks met mijn post te maken, maar vervelend voor je
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:16:38 #251
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208091008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ongelooflijk dat de gemeente voor jou bepaald wat je moet kunnen. Natuurlijk iedereen moet werken aan zichzelf. Alleen iemand die je niet kent en die niet deskundige is die wat onrealistische doelen bepaald...
Ja, maar het moet allemaal SMART he. En je mag dus ook elk jaar opnieuw met hele verslagen en plannen en weet ik veel wat aankomen. Voor de decentralisatie had ik een beschikking voor een aantal jaar. Toen kon dat nog.

Heb ook een aantal jaar een regisseur gehad die geen verstand had van ASS, laat staan van een gezin waar er drie bij elkaar zaten :D Groot succes!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:17:50 #252
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208091015
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja dat heeft alleen eigenlijk gewoon niks met mijn post te maken, maar vervelend voor je
Ik dacht dat je mijn reactie in twijfel trok, vandaar de uitleg :P Maar dat deed je dus blijkbaar niet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208091017
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, maar het moet allemaal SMART he. En je mag dus ook elk jaar opnieuw met hele verslagen en plannen en weet ik veel wat aankomen. Voor de decentralisatie had ik een beschikking voor een aantal jaar. Toen kon dat nog.
:o
Ik heb een andere stoornis en een wajong. Alleen jouw toestand lijkt me zo stressvol.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:20:11 #254
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208091052
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:o
Ik heb een andere stoornis en een wajong. Alleen jouw toestand lijkt me zo stressvol.
Ik ben 2 weken te kort ziek geweest in mijn jeugd voor een wajong. Toen ik mijn diagnose kreeg, werd mijn ouders niet verteld dat dat soort mogelijkheden er waren. Soms vind ik het lastig, aan de andere kant ben ik blij dat ik mijn eigen geld kan verdienen. Zelfs met een beperkte hoeveelheid uren denk ik dat ik meer verdien dan alleen maar een wajong. En ik heb nu echt gewoon een baan waar ik op mijn plek ben en ze rekening houden met mijn nukken (en over een paar weken is mijn andere baantje waar ik niet alleen zit weg, dus dan heb ik geen noisecancelling meer nodig op werk :P ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:21:55 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_208091078
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Door de rechter. Er is genoeg geprotesteerd toen die dingen hier het landschap kwamen ontsieren.

Dus geluid mag ook in andere delen van het land geen argument zijn.
Die rechter heeft vast geen molen in zijn achtertuin staan. Die krengen maken wel degelijk geluid. En heel goed hoorbaar ook. Zowel van de wieken, de tandwielkast als de omvormers.
Hier in de buurt staan er een paar in de weilanden. En eigenlijk net te dicht op de bebouwing. De eerste rij huizen horen de molens goed.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208091108
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ben 2 weken te kort ziek geweest in mijn jeugd voor een wajong. Toen ik mijn diagnose kreeg, werd mijn ouders niet verteld dat dat soort mogelijkheden er waren. Soms vind ik het lastig, aan de andere kant ben ik blij dat ik mijn eigen geld kan verdienen. Zelfs met een beperkte hoeveelheid uren denk ik dat ik meer verdien dan alleen maar een wajong. En ik heb nu echt gewoon een baan waar ik op mijn plek ben en ze rekening houden met mijn nukken (en over een paar weken is mijn andere baantje waar ik niet alleen zit weg, dus dan heb ik geen noisecancelling meer nodig op werk :P ).
Ja dat is voor mij geen optie. Helaas. Liever had ik een baan gehad. Alleen tja... het zit er echt niet in. Ik vind het knap hoe je het doet dan! Groot respecg
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:26:25 #257
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208091134
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Die rechter heeft vast geen molen in zijn achtertuin staan. Die krengen maken wel degelijk geluid. En heel goed hoorbaar ook. Zowel van de wieken, de tandwielkast als de omvormers.
Hier in de buurt staan er een paar in de weilanden. En eigenlijk net te dicht op de bebouwing. De eerste rij huizen horen de molens goed.
Klopt. Maar ach, het is maar in het verre Drenthe. Toen ze vlakbij Amsterdam zouden komen waren maakten ze toch misschien ineens geluid.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:27:13 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208091151
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Klopt. Maar ach, het is maar in het verre Drenthe. Toen ze vlakbij Amsterdam zouden komen waren maakten ze toch misschien ineens geluid.
Sure
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:32:49 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208091260
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Sure
Het staat hier vol en ineens wordt er gekeken of normen wel streng genoeg zijn.

https://www.parool.nl/ams(...)en-voldoen~bc977c70/

Ja misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar ja, dat was men misschien ook toen werd gezegd dat het wel meeviel door de mensen die ze niet in hun tuin kregen.
pi_208091446
Ik vind dit wel een terechte klacht van Ludolf.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:06:48 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208092120
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het staat hier vol en ineens wordt er gekeken of normen wel streng genoeg zijn.

https://www.parool.nl/ams(...)en-voldoen~bc977c70/

Ja misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar ja, dat was men misschien ook toen werd gezegd dat het wel meeviel door de mensen die ze niet in hun tuin kregen.
Je zou eens gewoon van je minderwaardigheidscomplex van buiten de Randstad wonen af kunnen komen vind ik
pi_208092614
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Regelmatig/vaak noise cancellation devices of oordoppen dragen maakt je steeds gevoeliger ervoor

Desensitisatie (gewenning) is een meer aangewezen aanpak hiervoor doorgaans
Dat is bij mij ook aardig goed gelukt in die revalidatie. Ik had eigenlijk niet door hoe extreem ik de hele dag bezig was met het vermijden van geluiden en fel licht. Dat is zo veel meer ontspannen nu O+
Spoilers!
pi_208092664
Meh, ik zit al dagen met een sluimerende wel/niet blaasontsteking en ik wil dit weekend/begin volgende week voor 3 weken naar mijn eenzame berg. Morgen toch maar even huisarts bellen voor overleg over kuurtje zeker?
Ik zit helemaal niet te wachten op AB :N
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208092683
En koortslip, én (daarna! daarna!) mijn laatste pil ooit geslikt.
Old wief :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208092687
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Meh, ik zit al dagen met een sluimerende wel/niet blaasontsteking en ik wil dit weekend/begin volgende week voor 3 weken naar mijn eenzame berg. Morgen toch maar even huisarts bellen voor overleg over kuurtje zeker?
Maar je blaasbeesten wel denk ik.
En je voelt je wel beter op de berg O+
pi_208092692
quote:
Even goed cranberrysap?
pi_208092700
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef sigme het volgende:
Ach dan was jn op mijn dertigste al oud ;)
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:44:17 #268
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208092769
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef sigme het volgende:
Hoe jong ben jij ook alweer (ongeveer)?
Ik ben ook een oud wief inmiddels geloof ik (al voel ik me niet zo), merk dat ik toch echt al in de perimenopauze zit inmiddels :r :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208092880
Sjonge wat is zo’n dweil robotstofzuiger dingus prijzig! 8)7
En zonder huisdieren zie ik hier het nut niet van. Dus neen.

quote:
Mogelijk je nuchtere ochtendplas inleveren. Dus hou daar rekening mee vannacht/morgenochtend. Blijven drinken (water) is wel een optie. Bij twijfel misschien een kuur meekrijgen? Indien wèl, is er ook een optie van eenmalig: bàm.

Cranberrie spul is preventief een optie, niet tijdens een -itis.

Vanavond nog even in de keuken bezig geweest met hapjes voor morgen bij een high tea overgaand in een borrel O-)
Variatie met italiaanse dipkruiden door de roomkaas.
https://www.ah.nl/allerha(...)lletjes-met-roomkaas
pi_208092918
quote:
Zou het maar doen. Ik vond fosfomycine wel fijn, 1 zakje innemen
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')