Ja, maar het moet allemaal SMART he. En je mag dus ook elk jaar opnieuw met hele verslagen en plannen en weet ik veel wat aankomen. Voor de decentralisatie had ik een beschikking voor een aantal jaar. Toen kon dat nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat de gemeente voor jou bepaald wat je moet kunnen. Natuurlijk iedereen moet werken aan zichzelf. Alleen iemand die je niet kent en die niet deskundige is die wat onrealistische doelen bepaald...
Ik dacht dat je mijn reactie in twijfel trok, vandaar de uitlegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat heeft alleen eigenlijk gewoon niks met mijn post te maken, maar vervelend voor je
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar het moet allemaal SMART he. En je mag dus ook elk jaar opnieuw met hele verslagen en plannen en weet ik veel wat aankomen. Voor de decentralisatie had ik een beschikking voor een aantal jaar. Toen kon dat nog.
Ik ben 2 weken te kort ziek geweest in mijn jeugd voor een wajong. Toen ik mijn diagnose kreeg, werd mijn ouders niet verteld dat dat soort mogelijkheden er waren. Soms vind ik het lastig, aan de andere kant ben ik blij dat ik mijn eigen geld kan verdienen. Zelfs met een beperkte hoeveelheid uren denk ik dat ik meer verdien dan alleen maar een wajong. En ik heb nu echt gewoon een baan waar ik op mijn plek ben en ze rekening houden met mijn nukken (en over een paar weken is mijn andere baantje waar ik niet alleen zit weg, dus dan heb ik geen noisecancelling meer nodig op werkquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een andere stoornis en een wajong. Alleen jouw toestand lijkt me zo stressvol.
Die rechter heeft vast geen molen in zijn achtertuin staan. Die krengen maken wel degelijk geluid. En heel goed hoorbaar ook. Zowel van de wieken, de tandwielkast als de omvormers.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Door de rechter. Er is genoeg geprotesteerd toen die dingen hier het landschap kwamen ontsieren.
Dus geluid mag ook in andere delen van het land geen argument zijn.
Ja dat is voor mij geen optie. Helaas. Liever had ik een baan gehad. Alleen tja... het zit er echt niet in. Ik vind het knap hoe je het doet dan! Groot respecgquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken te kort ziek geweest in mijn jeugd voor een wajong. Toen ik mijn diagnose kreeg, werd mijn ouders niet verteld dat dat soort mogelijkheden er waren. Soms vind ik het lastig, aan de andere kant ben ik blij dat ik mijn eigen geld kan verdienen. Zelfs met een beperkte hoeveelheid uren denk ik dat ik meer verdien dan alleen maar een wajong. En ik heb nu echt gewoon een baan waar ik op mijn plek ben en ze rekening houden met mijn nukken (en over een paar weken is mijn andere baantje waar ik niet alleen zit weg, dus dan heb ik geen noisecancelling meer nodig op werk).
Klopt. Maar ach, het is maar in het verre Drenthe. Toen ze vlakbij Amsterdam zouden komen waren maakten ze toch misschien ineens geluid.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:21 schreef z80 het volgende:
[..]
Die rechter heeft vast geen molen in zijn achtertuin staan. Die krengen maken wel degelijk geluid. En heel goed hoorbaar ook. Zowel van de wieken, de tandwielkast als de omvormers.
Hier in de buurt staan er een paar in de weilanden. En eigenlijk net te dicht op de bebouwing. De eerste rij huizen horen de molens goed.
Surequote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt. Maar ach, het is maar in het verre Drenthe. Toen ze vlakbij Amsterdam zouden komen waren maakten ze toch misschien ineens geluid.
Het staat hier vol en ineens wordt er gekeken of normen wel streng genoeg zijn.quote:
Je zou eens gewoon van je minderwaardigheidscomplex van buiten de Randstad wonen af kunnen komen vind ikquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het staat hier vol en ineens wordt er gekeken of normen wel streng genoeg zijn.
https://www.parool.nl/ams(...)en-voldoen~bc977c70/
Ja misschien ben ik wat bevooroordeeld, maar ja, dat was men misschien ook toen werd gezegd dat het wel meeviel door de mensen die ze niet in hun tuin kregen.
Dat is bij mij ook aardig goed gelukt in die revalidatie. Ik had eigenlijk niet door hoe extreem ik de hele dag bezig was met het vermijden van geluiden en fel licht. Dat is zo veel meer ontspannen nuquote:Op dinsdag 21 februari 2023 19:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Regelmatig/vaak noise cancellation devices of oordoppen dragen maakt je steeds gevoeliger ervoor
Desensitisatie (gewenning) is een meer aangewezen aanpak hiervoor doorgaans
Maar je blaasbeesten wel denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Meh, ik zit al dagen met een sluimerende wel/niet blaasontsteking en ik wil dit weekend/begin volgende week voor 3 weken naar mijn eenzame berg. Morgen toch maar even huisarts bellen voor overleg over kuurtje zeker?
Ik zit helemaal niet te wachten op AB
Even goed cranberrysap?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Meh, ik zit al dagen met een sluimerende wel/niet blaasontsteking en ik wil dit weekend/begin volgende week voor 3 weken naar mijn eenzame berg. Morgen toch maar even huisarts bellen voor overleg over kuurtje zeker?
Ach dan was jn op mijn dertigste al oudquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef sigme het volgende:
En koortslip, én (daarna! daarna!) mijn laatste pil ooit geslikt.
Old wief
Hoe jong ben jij ook alweer (ongeveer)?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:36 schreef sigme het volgende:
En koortslip, én (daarna! daarna!) mijn laatste pil ooit geslikt.
Old wief
Mogelijk je nuchtere ochtendplas inleveren. Dus hou daar rekening mee vannacht/morgenochtend. Blijven drinken (water) is wel een optie. Bij twijfel misschien een kuur meekrijgen? Indien wèl, is er ook een optie van eenmalig: bàm.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Zou het maar doen. Ik vond fosfomycine wel fijn, 1 zakje innemenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:35 schreef sigme het volgende:
Te laat.quote:
Ik heb er twee, daar betaalde ik bij elkaar ¤520 voor incl voor beide een extra setje filters/dweildoek/borstels. Bij elkaar hebben ze inmiddels in 2.5 jaar (robot 1) en 1 jaar en 11 maanden (robot 2) 557 uur door het huis gewandeld en 33000 m2 vloer schoongemaakt. Ik vind het een koopjequote:Op dinsdag 21 februari 2023 20:55 schreef AnneX het volgende:
Sjonge wat is zo’n dweil robotstofzuiger dingus prijzig!![]()
En zonder huisdieren zie ik hier het nut niet van. Dus neen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |