abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208089490
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan heb je een slechte.
Probeer mijne maar eens. Die is FANTASTIES
Ik heb even geen zin meer om heel veel geld uit te geven aan Dingen ;(
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208089535
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dan heb je een slechte.
Probeer mijne maar eens. Die is FANTASTIES
Welke heb je? Ik heb dus ook een nieuwe nodig.
pi_208089543
Werd vanochtend gebeld nav de sollicitatie afgelopen weekend. Maar op kantoor gesprek voeren was niet handig en hij zou me na 16 uur bellen. Ik wachten maar bellen ho maar. Toen er een mailtje aan gewaagd. Hij ligt ziek op bed en wil heel graag morgen bellen.
Nu maar weer wachten. -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_208089590
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als je deze nou een paar weken elke dag draait, gaat dat bij jou ook over.
Theo heeft net even een rondje gedaan weer.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208089622
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:32 schreef Molo het volgende:

[..]
Gemeten vanaf wanneer? (Kan idd niet lezen door betaalmuur)

Ik kan me er gevoelsmatig niet in vinden namelijk, net als Isabeau denk ik :P
Ik kan in het stuk zelf dat niet terugvinden, dus dat weet ik niet.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208089865
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Werd vanochtend gebeld nav de sollicitatie afgelopen weekend. Maar op kantoor gesprek voeren was niet handig en hij zou me na 16 uur bellen. Ik wachten maar bellen ho maar. Toen er een mailtje aan gewaagd. Hij ligt ziek op bed en wil heel graag morgen bellen.
Nu maar weer wachten. -O-
Balen.
Voel jij je wel wat beter?
pi_208089912
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Balen.
Voel jij je wel wat beter?
Het gaat beter ja. Nog wel heel erg moe, uurtje geslapen vanmiddag. Nog steeds misselijk maar dat lijkt 's morgens erger te zijn (of de slaap hielp).
Maar ik laat hem morgenmiddag weten wanneer ik thuis ben en dan bellen we.
pi_208090134
Ze maken
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
We lazen vorige week in de tuin dat men hier een paar honderd meter vandaan ook 3 windmolens wil plaatsen. Ben benieuwd.

Ik ga toch maar weer (4e keer) mailen naar de lokale krant dat we die toch heus willen ontvangen. We moeten daar wel even van op de hoogte blijven. Ik ben nog niet per se voor of tegen. Die dingen moeten toch ergens staan.
Geluid
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 16:53 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Welke heb je? Ik heb dus ook een nieuwe nodig.
Roborock S7.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 17:54:04 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090152
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:51 schreef Vanyel het volgende:
Ze maken
[..]
Geluid
Nee, dat argument is hier ook van tafel geveegd ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_208090241
In de buurt van het werk staan er een paar (niet aan de kant waar ik zit). Wanneer de zon schijnt dan is het enorm irritant licht/donker/licht/donker/licht/donker
pi_208090248
Ik heb net weer literssss lak voor al het houtwerk hier gekocht. Au, das duur.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 18:17:04 #237
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090346
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik vind daar wat van. Ik ben gevlucht uit mijn woonwijk omdat ik t geluid van mijn buren niet kan filteren. Ik woon nu in het buitengebied, waar ik niet tig stereo's binnen krijg. Als ze hier zo'n ding neer zouden zetten en het maakt geluid, zit ik wél met een probleem. Ik zoek apparaten daar dus ook op uit. Televisies die brommen en dergelijke. De hele dag met noise cancellation devices lopen is ook niet echt je van het (die draag ik in het ov, op kantoor, noem maar op)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208090769
Ze maken
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
We lazen vorige week in de tuin dat men hier een paar honderd meter vandaan ook 3 windmolens wil plaatsen. Ben benieuwd.

Ik ga toch maar weer (4e keer) mailen naar de lokale krant dat we die toch heus willen ontvangen. We moeten daar wel even van op de hoogte blijven. Ik ben nog niet per se voor of tegen. Die dingen moeten toch ergens staan.
Geluid
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 17:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Door?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208090785
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
[..]
Nee, want hij denk dat het kleed een afgrond is. Dat vind ik er zeer irritant aan.
Dat ligt mogelijk aan de kleur en/of hoogte van je kleed. Mijne doet dat wel.
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:34 schreef Troel het volgende:
Waarom zit ik nu op bol.com te kijken naar een robotstofzuiger :(
Omdat het fantastisch is.

Ik heb een roborock S5 max, al een paar jaar. En nog een andere op de slaapkamer.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:00:19 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208090806
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vind daar wat van. Ik ben gevlucht uit mijn woonwijk omdat ik t geluid van mijn buren niet kan filteren. Ik woon nu in het buitengebied, waar ik niet tig stereo's binnen krijg. Als ze hier zo'n ding neer zouden zetten en het maakt geluid, zit ik wél met een probleem. Ik zoek apparaten daar dus ook op uit. Televisies die brommen en dergelijke. De hele dag met noise cancellation devices lopen is ook niet echt je van het (die draag ik in het ov, op kantoor, noem maar op)
Regelmatig/vaak noise cancellation devices of oordoppen dragen maakt je steeds gevoeliger ervoor

Desensitisatie (gewenning) is een meer aangewezen aanpak hiervoor doorgaans
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:00:23 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090809
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Ze maken
[..]
Geluid
[..]
Door?
Door de rechter. Er is genoeg geprotesteerd toen die dingen hier het landschap kwamen ontsieren.

Dus geluid mag ook in andere delen van het land geen argument zijn.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:04:00 #242
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090869
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:00 schreef Molo het volgende:

[..]
Regelmatig/vaak noise cancellation devices of oordoppen dragen maakt je steeds gevoeliger ervoor

Desensitisatie (gewenning) is een meer aangewezen aanpak hiervoor doorgaans
Ja, zo moet ik ook van de gemeente al elk jaar de uitknop voor mijn ASS vinden ;) Ik gok dat een en ander met elkaar te maken heeft en tot nu toe heeft alles wat we geprobeerd hebben (en dat is veel) geen effect gehad.

IN bedrijven waar men nog denkt dat kantoortuinen geschikt zijn, kan ik niet werken tenzij noisecancelling. Dus tja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:05:52 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208090896
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ja, zo moet ik ook van de gemeente al elk jaar de uitknop voor mijn ASS vinden ;) Ik gok dat een en ander met elkaar te maken heeft en tot nu toe heeft alles wat we geprobeerd hebben (en dat is veel) geen effect gehad.
Heerlijke reactie dit :D
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:10:10 #244
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090949
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:04 schreef Troel het volgende:

[..]

IN bedrijven waar men nog denkt dat kantoortuinen geschikt zijn, kan ik niet werken tenzij noisecancelling. Dus tja.
ASS? Engels voor kont of afkorting voor voor ammoniumsulfaatsalpeter oftewel zwavelzure ammoniak, een soort kunstmest. Maar denk niet dat je dat bedoeld.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:11:08 #245
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090959
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:05 schreef Molo het volgende:

[..]
Heerlijke reactie dit :D
Nee, serieus :D

In mijn beschikking staat zoiets. Aan het einde van het jaar moet ik in staat zijn dit en dit en zus en zo zeg maar. Vrij vertaald: de uitknop vinden. Ooit eens gevraagd of mijn ambulant begeleider afgestraft werd als we de uitknop niet zouden vinden. Toen keken ze me toch raar aan van de gemeente.
Ik heb vele malen liever haalbare doelen dan dit soort dingen. Dat doel heb ik al jaren en ook al jaren niet gehaald. Als ik dan kijk welke (door mij en begeleider vastgelegde doelen) ik wel behaald heb, dan zie ik echt gewoon wel groei. Dat merk ik ook zelf.

En ik snap best dat sommige dingen wel kunnen veranderen hoor, begrijp me niet het verkeerd, maar het kwam een beetje over als een 'ow, laat dr maar een weekje bij mij logeren, dan is het wel uit met dat gezeik' zeg maar :@ Nee, het heeft wel echt een reden waarom het niet werkt :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208090960
Autisme Spectrum Stoornis.
Lijkt me.
@Ludolf
  Redactie Frontpage dinsdag 21 februari 2023 @ 19:11:35 #247
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_208090964
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
ASS? Engels voor kont of afkorting voor voor ammoniumsulfaatsalpeter oftewel zwavelzure ammoniak, een soort kunstmest. Maar denk niet dat je dat bedoeld.
Autisme Spectrum Stoornis ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 21 februari 2023 @ 19:12:35 #248
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208090969
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:11 schreef Blues het volgende:
Autisme Spectrum Stoornis.
Lijkt me.
Aha, ieder z'n vakgebied :+ Nou ja als ik zeg dat ik ASS heb gestrooid weten jullie ook wat ik bedoel ;)
pi_208090987
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]

In mijn beschikking staat zoiets. Aan het einde van het jaar moet ik in staat zijn dit en dit en zus en zo zeg maar. Vrij vertaald: de uitknop vinden. Ooit eens gevraagd of mijn ambulant begeleider afgestraft werd als we de uitknop niet zouden vinden. Toen keken ze me toch raar aan van de gemeente.
Ik heb vele malen liever haalbare doelen dan dit soort dingen. Dat doel heb ik al jaren en ook al jaren niet gehaald. Als ik dan kijk welke (door mij en begeleider vastgelegde doelen) ik wel behaald heb, dan zie ik echt gewoon wel groei. Dat merk ik ook zelf.

En ik snap best dat sommige dingen wel kunnen veranderen hoor, begrijp me niet het verkeerd, maar het kwam een beetje over als een 'ow, laat dr maar een weekje bij mij logeren, dan is het wel uit met dat gezeik' zeg maar :@ Nee, het heeft wel echt een reden waarom het niet werkt :')
Ongelooflijk dat de gemeente voor jou bepaald wat je moet kunnen. Natuurlijk iedereen moet werken aan zichzelf. Alleen iemand die je niet kent en die niet deskundige is die wat onrealistische doelen bepaald...
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:16:18 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_208091001
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:11 schreef Troel het volgende:

[..]

Ja dat heeft alleen eigenlijk gewoon niks met mijn post te maken, maar vervelend voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')