Praat me er niet vanquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Net als windmolens? Qua electoraat is dat een plek waar voor beide erg veel draagvlak is.
Ah, dat is waarom ik op bestellen heb geklikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat je graag een hamsteretende robot wil
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dat is waarom ik op bestellen heb geklikt.
(Nee, het was de 30 dagen niet goed, geld terug garantie)
En wat gaat dat helpen tegen mensen die aan je autoruiten rammelen?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien een impopulaire mening: criminaliteit = uitzetting. En dan een drie strikes systeem, oid, en fietsen zonder licht telt heus niet mee. Maar echte overlast, echte criminaliteit wel. Een fout kan iedereen maken (al snap ik niet hoe je per ongeluk steelt, maar je kan net het zelfscansysteem niet begrijpen bijv.). Alleen na drie fouten wil je volgens mij niet leren...
De grote groep overlastgevers zijn de 'veiligelanders'. Dat zegt genoeg, lijkt me.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dan kun je bij sommigen beter gelijk weer de doodstraf invoeren. Dat is dan nog humaner dan ze terug te sturen.
(Dus dat lijkt me dan weer niet zo'n goede optie)
Euh, dat is min of meer de grondslag voor asiel. Als je weet dat ze bij thuiskomst over de kling gejaagd worden = asiel.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 14:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind land van herkomst absoluut een rol spelen. Je moet mensen niet terug sturen als je weet dat ze dat niet overleven,
😂 ben benieuwd …quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, dat is waarom ik op bestellen heb geklikt.
(Nee, het was de 30 dagen niet goed, geld terug garantie)
Dag Uniekquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben ook een robotstofzuiger (Rowenta) en 2 dikke herders en 2 katten.
Ze moet wel 2 keer aan per dag maar dan heb je ook wat. Gewoon op het werk dat ding aanzetten, redt zich wel.
Dat is best wel handig van je! Waarom eerst met het mes en dan met een hakselaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:48 schreef AnneX het volgende:
Lekker 😉tussen alle diskussie door:
Het is rode peper en gember voorraad in de vriezer.
Eetlepel gehakselde gember en 1 theelepel gehakselde rode peper per portie.
Voorheen deed ik dit met de hand snijden 😢en nu in de braun hakselaar.
Heerlijk makkelijk om te pakken indien nodig.
Da is jammer van de reeds gehavende en gewrapte keukenkastjes @:Lucky-Strike
Voor een bekende hebben we destijds ikea kastjes uitgezocht. Betaalbaar ook.
Toen de wbv zijn keuken vernieuwde, verhuisden die naar de badkamer.
In onze schuur hangen 4 bovenkastjes, die zijn nog geplakplastikt door mijn vader. Die was een meester in fineerplakken en plakplastikken. = werkwoord. 😂
Hoera voor het bloemetjesbehang. Ben benieuwd
Omdat…quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is best wel handig van je! Waarom eerst met het mes en dan met een hakselaar?
Ik snapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Omdat…het in grof gesneden stukken in de hakselaar gaat.
En met een mes wordt de rode peper in de lengte doorgesneden en met een scherp maatlepeltje uitgerapst van zaden.
😂quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snapDacht dat je eerst alles fijn sneed en dan nog fijner
Ik gebruik altijd zo'n wietverkruimelaar voor de knoflookmijn broer had die gegeven toen ik ging studeren en ik dacht serieus dat die voor knoflook was. Ik ben zelden zo hard uitgelachen
NRC-columnquote:NRC-columnist Christiaan Weijts schreef vrijdag dat in Frankrijk en Spanje supermarkten een ‘inflatiemandje’ aanbieden en de prijs van dertig basisproducten (pasta, luiers) bevriezen op een betaalbaar niveau. Dat gebeurt vooralsnog allemaal op vrijwillige basis, en gaat gepaard met het nodige gedoe, maar die Franse en Spaanse kabinetsleden dringen tenminste áán op zo’n gebaar bij het bedrijfsleven.
Bij ons doen ze nog niet eens een voorzichtig vóórstel tot iets dergelijks. Van de supermarkten zelf hoef je het niet te verwachten. Ahold-topman Frans Muller zei donderdag tegen Het Parool doodleuk dat de boodschappen "veel minder duur zijn geworden dan iedereen denkt”.
Foodlog, misschien achter betaalmuurquote:En toch blijkt dat laatste waar. De prijs van de boodschappen steeg niet mee met de inflatie op voedsel; AH verhoogde de prijzen met 14,5% en slikte zelf 2,5% in. Jumbo kon 18% niet vermijden, terwijl ook de gele super uit Veghel het liever rustiger had gehouden. Sloot verwacht over 2022 geen juichende cijfers uit Veghel.
Op de sportschool in het grote naburige dorp staan kratten voor houdbare producten voor de voedselbank.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:04 schreef Troel het volgende:
Bij ons in het grote dorp staan inmiddels meerdere van die buurtkastje en daar schijnt gretig gebruik van gemaakt te worden.
Gemeten vanaf wanneer? (Kan idd niet lezen door betaalmuur)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 16:01 schreef sigme het volgende:
Voor @:isabeau
[..]
NRC-column
[..]
Foodlog, misschien achter betaalmuur
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:10 schreef Lonaa het volgende:
* Lonaa doet blik in de hoek van de woonkamer.
Niet mijn robotstofzuiger.
Dan heb je een slechte.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Nee, want hij denk dat het kleed een afgrond is. Dat vind ik er zeer irritant aan.
Als je deze nou een paar weken elke dag draait, gaat dat bij jou ook over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |