Eten die dingen hamsters opquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik twijfel heel erg of ik zo'n ding wilNu er wat minder hamsters zijn is het misschien een mogelijkheid
En gaat het ook goed als je een kleed hebt liggen? Dat hij dus over het kleed gaat en ook naast het kleed?quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Clubsoda het volgende:
Ze vallen niet van de trap en als je woonkamer niet bizar ranzig is (i.e., als je dat ding regelmatig aanzet), dan komt er huis niet zoveel vuil uit dat het bakje het niet aan kan.
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
En gaat het ook goed als je een kleed hebt liggen? Dat hij dus over het kleed gaat en ook naast het kleed?
Nee, want hij denk dat het kleed een afgrond is. Dat vind ik er zeer irritant aan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Troel het volgende:
[..]
En gaat het ook goed als je een kleed hebt liggen? Dat hij dus over het kleed gaat en ook naast het kleed?
Ah oké.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Clubsoda het volgende:
Ze vallen niet van de trap en als je woonkamer niet bizar ranzig is (i.e., als je dat ding regelmatig aanzet), dan komt er huis niet zoveel vuil uit dat het bakje het niet aan kan.
Geen idee, maar meer vanwege de hoeveelheid zaagsel die er bij komt kijkenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eten die dingen hamsters op
Ze zijn eng bij deze
Oh dat kan ook nogquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee, maar meer vanwege de hoeveelheid zaagsel die er bij komt kijken
Als je geen dieren hebt, wat maakt het dan uit dat hij hamsters eetquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah oké.
De vloer doe ik elke dag met een swiffer en eens per week met de stofzuiger (geen schoenen in huis, geen dieren in huis) dus ik denk dat het een overbodige luxe is in mijn huis
Dat piept zo hard dan en misschien moet je ze hamsters voerenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je geen dieren hebt, wat maakt het dan uit dat hij hamsters eet
Oh.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:16 schreef Clubsoda het volgende:
als je woonkamer niet bizar ranzig is (i.e., als je dat ding regelmatig aanzet), dan komt er heus niet zoveel vuil uit dat het bakje het niet aan kan.
Ow, dat is wel weer jammer. Ik heb een kleed liggen, zonder klinkt het nogal hol. Je zou het eigenlijk gewoon een keer moeten kunnen proberen enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
[..]
Nee, want hij denk dat het kleed een afgrond is. Dat vind ik er zeer irritant aan.
En zand en kattengrit.quote:
Ik zou zo'n muts zijn die voor de poetsmevrouw zou gaan opruimen en schoonmakenquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:21 schreef Clubsoda het volgende:
Nou ja, wij lopen ook nooit met schoenen in huis en een keer per week komt de poetsmevrouw, dus die doet lekker het kleed
Die dingen werken toch met een timer? (de stofzuiger dan)quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En zand en kattengrit.
Hij kan wel rond hoor, hier, voor het opvangbakje vol is.
Kan. Ik zet m handmatig aan want poes1 moet ik eerst opsluiten. En het kleed van de hond uitschudden.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die dingen werken toch met een timer? (de stofzuiger dan)
Ja, je hebt groot gelijk hoor!quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
Opruimen doe ik ook. Dat is zowel beleefd als praktisch, want wat een rommel is, kun je niet schoonmaken. Verder betaal ik haar om haar werk te doen, dus is het wel zo vriendelijk om haar haar werk te laten doen.
Net als windmolens? Qua electoraat is dat een plek waar voor beide erg veel draagvlak is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:06 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar toch blijven ze dat doen. En ik snap dat ze ze midden in Amsterdam ook niet willen hebben hoor,
Oh ja, dat is wel slimquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan. Ik zet m handmatig aan want poes1 moet ik eerst opsluiten. En het kleed van de hond uitschudden.
Omdat je graag een hamsteretende robot wilquote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:34 schreef Troel het volgende:
Waarom zit ik nu op bol.com te kijken naar een robotstofzuiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |