Aangezien de slaapkamers nu op slot zijn, waarschijnlijk morgenvroegquote:Op dinsdag 21 februari 2023 00:14 schreef Stargazing het volgende:
Ik vroeg me al af hoelang het nog zou duren, ik dacht dat vandaag alles al van karton zou geweest zijn
Best wel.quote:
quote:
Plastic fantastic met veel plamuur en show. Maar ze mag van mij bij de laatste 4 al knabbelt Jolien wel aan haar stoelpoten.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 06:09 schreef Tuttebolleke het volgende:
Moggûh,
Ik weet nog niet hoe het daar in het huis is maar wat duurde het lang voordat ik in slaap viel !!!
Heel de tijd Wolter kroes liedje in mijn hoofd !
Weinig Charlotte fans zie ik……
quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Ireth het volgende:
Nog geen sfeerbeelden van binnen gehad??
Vind juist bij charlotte het minste troep op haar gezicht zitten. Die andere twee hebben dikke lagen erop en zijn goed zichtbaar gesminktquote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:27 schreef marky het volgende:
[..]
Plastic fantastic met veel plamuur en show. Maar ze mag van mij bij de laatste 4 al knabbelt Jolien wel aan haar stoelpoten.
Ja is wel vaker twee gelijke streamsquote:
Vanuit blauw hadden ze eventueel een tijdelijke doorgang kunnen maken naar de voorraadkamer. Hadden ze toen in het seizoen met Michel en Kristof ook gedaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 07:33 schreef Hunter het volgende:
Zou een sterke blaas een voorwaarde zijn om an dit programma mee te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |