dat zou ff mooie tv gevenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef BB-King het volgende:
Zouden ze ook Serkan hebben geregeld?
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Als ik een hutje op die camping had in Rijnsburg, had ik nu een te koop bord in de tuin gezet.
De hele zomer dit verhaal van Rob aanhoren. Dan sta ik nog liever op een nudistencamping in het Zwarte Woud
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Als ik een hutje op die camping had in Rijnsburg, had ik nu een te koop bord in de tuin gezet.
De hele zomer dit verhaal van Rob aanhoren. Dan sta ik nog liever op een nudistencamping in het Zwarte Woud
Huh ?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:Tuttebolleke,.. jij was de laatste.. heb een kaap
zeg maar wat je wil als TT aka Topic Titel
😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Heerlijk .een canon van klokkenspellenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Heeft rob al besloten dat hij toch wil blijven?, wie weet komt elvis nog langs, speciaal voor rob
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heerlijk .een canon van klokkenspellen![]()
Kling klokje klingelingeling
febo@endemolshine.nlquote:Op maandag 20 februari 2023 21:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik declareert mijn fles drank bij BB
Vrienden voor het levenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:07 schreef Dragonbullet het volgende:
Rob mag naar de dagboek kamer. Gaat natuurlijk weer vertellen dat hij zijn maatje gezien heeft
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Wolter weer aan het beunen op he volgende feestje
Ik gun je alles, dotjequote:Op maandag 20 februari 2023 21:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
ik zie dan een behaarde sleepzak kling
Charlotte: Voor ons was het tien minuten, op de tv lijkt het een groot feest.quote:
een vriendquote:Op maandag 20 februari 2023 21:07 schreef Dragonbullet het volgende:
Rob mag naar de dagboek kamer. Gaat natuurlijk weer vertellen dat hij zijn maatje gezien heeft
en halfe ur was welquote:Op maandag 20 februari 2023 21:10 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Charlotte: Voor ons was het tien minuten, op de tv lijkt het een groot feest.
Chiara: Ik denk dat dit het was, ze hebben genoeg beelden voor de tv-aflevering.
Rob: Ik ga naar bed.
Dus de fok-caravan is definitief van de baanquote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus de fok-caravan is definitief van de baan
we gaan vermomndquote:Op maandag 20 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
blijkbaar vind Febo me lief🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 11:25 schreef Monique___ het volgende:
ahh daar komt ie weer van @:gayguy
Ik heb de penningmeester @Kodiak100 een DM gestuurd, dat ik mijn inleg terug wilde maar niets gehoord.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb de penningmeester @:Kodiak100 een DM gestuurd, dat ik mijn inleg terug wilde maar niets gehoord.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:16 schreef Evenhardopdenken het volgende:
SVT UITZENDING DEEL 2ja betje gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En @Kodiak100 COS't nu zeker vanaf Aruba??quote:Op maandag 20 februari 2023 21:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb de penningmeester @:Kodiak100 een DM gestuurd, dat ik mijn inleg terug wilde maar niets gehoord.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
En @:Kodiak100 COS't nu zeker vanaf Aruba??
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mooi, daar zoek ik nog een koelkastmagneetje van
Voor Wolter moet dit toch ook het hoogtepunt van zijn carrière zijn geweest? Die heeft veel meegemaakt, maar een ontmoeting met Rob... dat had hij toch nooit kunnen dromen?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob was in de dagboekkamer.
Rob: Wolter was er nog, hij heeft me bedankt, ik zeg zes weken geleden hebben we jouw liedjes gezongen en nu sta je hier.
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
En @:Kodiak100 COS't nu zeker vanaf Aruba??
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor Wolter moet dit toch ook het hoogtepunt van zijn carrière zijn geweest? Die heeft veel meegemaakt, maar een ontmoeting met Rob... dat had hij toch nooit kunnen dromen?
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor Wolter moet dit toch ook het hoogtepunt van zijn carrière zijn geweest? Die heeft veel meegemaakt, maar een ontmoeting met Rob... dat had hij toch nooit kunnen dromen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al die moeite met die pakkiesquote:Op maandag 20 februari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft maximaal 10 minuten geduurd
filmpje is 10:45 en dat is incl gemopper van Rob achterafquote:Op maandag 20 februari 2023 21:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Heeft maximaal 10 minuten geduurd
Dacht Ali in plaats van Lindseyquote:Op maandag 20 februari 2023 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte
Lindsey
Jason
stond op een kaartje van een fan
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:25 schreef Tuinfluitert het volgende:
Rob was in de dagboekkamer.
Rob: Wolter was er nog, hij heeft me bedankt, ik zeg zes weken geleden hebben we jouw liedjes gezongen en nu sta je hier.
Wat is er met deze 3 danquote:Op maandag 20 februari 2023 21:39 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Charlotte
Ali
Jason
stond op een kaartje van een fan
Dat vinden tienermeisje een leuk groepje. Daar verzinnen ze dan 'teamnaampjes voor' #chalison voor op de twitters en insta'squote:
Die tienermeisjes hebben die 3 dus ook bij elkaar in een slaapkamer gezet. Lindsey is een beetje toevallig / per ongeluk erbij beland. Maar is ook populair op twitter wel bij de tienermeisjes.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:45 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat vinden tienermeisje een leuk groepje. Daar verzinnen ze dan 'teamnaampjes voor' #chalison voor op de twitters en insta's
Ben ik dan mooi op tijd voorquote:
Vertelquote:Op maandag 20 februari 2023 21:48 schreef engine het volgende:
Hele dag niet gekeken. Streamverslagen gelezen en een paar keer hier in de COS gekeken. Ik ben echt het spoor bijster.
Nee jij kan ook gelijk hebben. Maar denk dat de Li op zowel Ali als Lindsey betrekking heeft.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk
aangepast
Ze hebben nu dus een feestje in de gameroom? Of hadden? En daar is Wolter Kroes geweest? En nu?quote:
Wolter heeft 10 minuten staan zingen tussen keuken en woonkamer in en verder hangen ze bank in afwachting van....quote:Op maandag 20 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben nu dus een feestje in de gameroom? Of hadden? En daar is Wolter Kroes geweest? En nu?
Ze kregen aankondiging door middel van een poster en van BB dat er hapjes, drankjes en kostuums klaarstonden in de voorraadkamerquote:Op maandag 20 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben nu dus een feestje in de gameroom? Of hadden? En daar is Wolter Kroes geweest? En nu?
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:48 schreef engine het volgende:
Hele dag niet gekeken. Streamverslagen gelezen en een paar keer hier in de COS gekeken. Ik ben echt het spoor bijster.
Ze hadden en feestje en Wolter was er even om een liedje te zingenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Rob maar wel met kutgeluid... vond Rob erg jammer...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kregen aankondiging door middel van een poster en van BB dat er hapjes, drankjes en kostuums klaarstonden in de voorraadkamer
Daarna is Wolter Kroes is 2 nummertjes in het huis komen zingen en dat was het
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze kregen aankondiging door middel van een poster en van BB dat er hapjes, drankjes en kostuums klaarstonden in de voorraadkamer
Daarna is Wolter Kroes is 2 nummertjes in het huis komen zingen en dat was het
Op zich heb ik niets tegen Lindsey en Charlotte maar vind ze samen gewoon niet bijster interessant qua gespreksonderwerpen en manier van praten. En daarbij nog de obsessieve fangirls die 24/7 op Chiara haten en Jason op een geforceerde manier bij dat groepje wil laten aansluiten terwijl hij volgens mij niet zoveel heeft met Lindsey en Charlottequote:Op maandag 20 februari 2023 21:47 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die tienermeisjes hebben die 3 dus ook bij elkaar in een slaapkamer gezet. Lindsey is een beetje toevallig / per ongeluk erbij beland. Maar is ook populair op twitter wel bij de tienermeisjes.
Was in de huiskamer en we mochten mee kijken.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Nee die meubels hebben ze vanmiddag in een filmpje gezien maar verder nog niksquote:Op maandag 20 februari 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]thanks
niet dat ik er veel meer van snap. Geen kartonnen meubels nog. Nouja het zal allemaal wel
Daar hebben ze vanmiddag wel een kort filmpje van gezien (het bekladden ervan) dus het verrassingseffect is er wel enigszins vanaf...quote:Op maandag 20 februari 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]thanks
niet dat ik er veel meer van snap. Geen kartonnen meubels nog. Nouja het zal allemaal wel
vergeet niet dat er een bakje chips naturel en paprika stondenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Daarna is Wolter Kroes 2 nummertjes in het huis komen zingen en dat was het
Mij boeit dat allemaal niet. Ik vind Jason leuk. Chiara en Charlotte ook. Lindsey mag lekker thuis Charlotte gaan na-apenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:52 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op zich heb ik niets tegen Lindsey en Charlotte maar vind ze samen gewoon niet bijster interessant qua gespreksonderwerpen en manier van praten. En daarbij nog de obsessieve fangirls die 24/7 op Chiara haten en Jason op een geforceerde manier bij dat groepje wil laten aansluiten terwijl hij volgens mij niet zoveel heeft met Lindsey en Charlotte
kutgeluidquote:Op maandag 20 februari 2023 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Rob maar wel met kutgeluid... vond Rob erg jammer...
vannacht gaan de deuren op slotquote:Op maandag 20 februari 2023 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee die meubels hebben ze vanmiddag in een filmpje gezien maar verder nog niks
'n borrel?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Gernequote:
Ze weten er al van??quote:Op maandag 20 februari 2023 21:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daar hebben ze vanmiddag wel een kort filmpje van gezien (het bekladden ervan) dus het verrassingseffect is er wel enigszins vanaf...
Geen tekst of uitleg bij gekregen, alleen (overwegend) kinderen de meubels zien bekladden.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:58 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Ze weten er al van??
Slappe hap BB
Paar lege flessen mee in de kamer, je zal toch moetenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
electra en zuks off![]()
klaar , afzien en janken
Ja dat snap ik dus ook niet. Ik moet er elke nacht minimaal 2x uit om te plassen hoor. Hoe doen hun dat?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar lege flessen mee in de kamer, je zal toch moeten [ afbeelding ]
Dat weten we dus nietquote:Op maandag 20 februari 2023 21:58 schreef ben34567 het volgende:
Wie zou Ias nomineren ? Das de meest mysterieuze qua nominaties
Let's goquote:Op maandag 20 februari 2023 22:04 schreef ben34567 het volgende:
Het zal wat zijn als Chiara morgen PON wint. 3 grote namen van rood erop
Denk wel dat ze Rob erop zet omdat hij naar huis wil en dan 2 eruitquote:Op maandag 20 februari 2023 22:04 schreef ben34567 het volgende:
Het zal wat zijn als Chiara morgen PON wint. 3 grote namen van rood erop
waarvan ali het grootste gedeelte in zn giegel stond te.proppenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:54 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
vergeet niet dat er een bakje chips naturel en paprika stonden
quote:Op maandag 20 februari 2023 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Krijg de kippenhoest hee! Hele straat is weer wakker nu. Schrik me de vinkenpest.
Denk het nietquote:Op maandag 20 februari 2023 22:08 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Denk wel dat ze Rob erop zet omdat hij naar huis wil en dan 2 eruit
Dat kan niet denk ik, PON is vrijstellingquote:Op maandag 20 februari 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Vind dat ook zo'n onzin. Zou je een keer de power of nomination winnen, moet je gaan doen wat die brompot zegt. Gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Als het hem niet bevalt mag hij ieder moment van de dag vertrekken. Het slaat nergens op om dat van andere te vragen.
Hoop dat Rob power of nomination wint. Zullen we zien of hij daadwerkelijk zich zelf nomineert.
Zendercheck camera weg!quote:Op maandag 20 februari 2023 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Beetje creepy dat er mensen vannacht in het huis zijn aldus Chiara
Jolien beetje claustrofobisch dat de deuren op slot gaan
Vrijstelling voor Rob let's goquote:Op maandag 20 februari 2023 22:14 schreef Kodiak100 het volgende:
nou
[..]
Dat kan niet denk ik, PON is vrijstelling
Wat op zich natuurlijk heel ironisch is als je vrijwillig wordt opgesloten in een huis...quote:Op maandag 20 februari 2023 22:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Beetje creepy dat er mensen vannacht in het huis zijn aldus Chiara
Jolien beetje claustrofobisch dat de deuren op slot gaan
Zelfde als met een badslipper denk ikquote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef Kayro het volgende:
Laatste rondje tafeltennis..
Hoe doe je dat met karton??
vind ik totaal nietquote:Op maandag 20 februari 2023 22:19 schreef Kayro het volgende:
Kan aan mij liggen maar klopt t dat Jason momenteel Ali een beetje claimt..?
Hij krijgt gewoon een beetje zelfvertrouwenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:17 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Eigenlijk vind ik het allemaal fakers ook Jason die zichzelf loopt te bewonderen in de douche spiegel. Jason krijgt het te hoog in zijn bol.
Nee hij is dominant en niet leukquote:Op maandag 20 februari 2023 22:20 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon een beetje zelfvertrouwen
Hij mag om PON gaan spelenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:20 schreef Ireth het volgende:
Jason: "pas op hé! Ik heb een ticket gewonnen!!"
Veel aannames langs mijn kant maar Jason lijkt me iemand die nog niet veel contact heeft gehad met meisjes door zijn hobby. Als je dan plots met Chiara in een huis zit en ze doet ook leuk tegen u is dat een boost voor het zelfvertrouwen. En wordt die jongen snel verliefd.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:17 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Eigenlijk vind ik het allemaal fakers ook Jason die zichzelf loopt te bewonderen in de douche spiegel. Jason krijgt het te hoog in zijn bol.
Dominantquote:Op maandag 20 februari 2023 22:21 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Nee hij is dominant en niet leuk
Z'n haren knippen is ook na de valentijnskaarten..quote:Op maandag 20 februari 2023 22:20 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Hij krijgt gewoon een beetje zelfvertrouwen
Beter rot hij op heeft nu een teveel zelfvertrouwenen is irritantquote:Op maandag 20 februari 2023 22:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Veel aannames langs mijn kant maar Jason lijkt me iemand die nog niet veel contact heeft gehad met meisjes door zijn hobby. Als je dan plots met Chiara in een huis zit en ze doet ook leuk tegen u is dat een boost voor het zelfvertrouwen.
Ik denk wel dat dit heel veel aannames zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 22:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Veel aannames langs mijn kant maar Jason lijkt me iemand die nog niet veel contact heeft gehad met meisjes door zijn hobby. Als je dan plots met Chiara in een huis zit en ze doet ook leuk tegen u is dat een boost voor het zelfvertrouwen.
Kijken wij dezelfde streams??quote:Op maandag 20 februari 2023 22:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Beter rot hij op heeft nu een teveel zelfvertrouwenen is irritant
Want zelfvertrouwen mag niet? Goede argumenten ookquote:Op maandag 20 februari 2023 22:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Iedere zaterdag is de live show een spektakelquote:Op maandag 20 februari 2023 22:27 schreef odie22 het volgende:
vind het jammer dat we zo weinig van die spellen te zien krijgen op de streams, ik vind dat ze echt wel veel leuke spellen hebben dit jaar
eens, je ziet er in de utizending maar een paar minuten van terugquote:Op maandag 20 februari 2023 22:27 schreef odie22 het volgende:
vind het jammer dat we zo weinig van die spellen te zien krijgen op de streams, ik vind dat ze echt wel veel leuke spellen hebben dit jaar
dat sowieso , alleen al om Geraldinequote:Op maandag 20 februari 2023 22:29 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere zaterdag is de live show een spektakel
Vergeet Tatyana nietquote:Op maandag 20 februari 2023 22:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat sowieso , alleen al om Geraldine
Nice!!quote:Op maandag 20 februari 2023 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Zelfde als met een badslipper denk ik
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2023 22:32 schreef Kayro het volgende:
[..]
Nice!!
https://twitter.com/jessi(...)xgaWEGeEw8ZH6ZA&s=19
er bestaan kartonnen tafeltennistafelsquote:Op maandag 20 februari 2023 22:16 schreef Kayro het volgende:
Laatste rondje tafeltennis..
Hoe doe je dat met karton??
Vannacht is het meest waarschijnlijk omdat ze niet de kamer af mogenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:34 schreef odie22 het volgende:
maar wanneer komt die kartonnen shit het huis in dan
die Zeikstraal heeft alles verpest mbt 2023quote:Op maandag 20 februari 2023 22:31 schreef engine het volgende:
Maar dat is simpelweg niks nieuws. Dat was vorige twee seizoenen ook dus had niet verwacht dat het dit jaar ineens anders zou zijn. Vind dit zelf eigenlijk wel een leuk seizoen. Mij bevalt het wel dat ze het wat persoonlijker moeten spelen.
Vannacht is de verwachting want er is gemeld dat de slaapkamer deuren op slot gaan vannachtquote:Op maandag 20 februari 2023 22:34 schreef odie22 het volgende:
maar wanneer komt die kartonnen shit het huis in dan
Dat is natuurlijk niet zoquote:Op maandag 20 februari 2023 22:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die Zeikstraal heeft alles verpest mbt 2023
zo jammer dat er kandidaten de laan uit zijn ,.. door zijn gedrag
Dat is wel zeker ja, moet je weer je wekker zettenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vannacht is het meest waarschijnlijk omdat ze niet de kamer af mogen
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
das @:Hunter op zn draaiorgul
door wiequote:Op maandag 20 februari 2023 22:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gezellig, eten, beetje bellen, berichten checkenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:37 schreef Kayro het volgende:
Kijk ff hier.. volgens mij gaan ze in hun eigen merchandising
Allemaal hoodie
Biggie brother
(Filmpje judy)
https://twitter.com/JudyP(...)s6cDlMLPvWYoFlA&s=19
Ik baal nog steeds dat Kitty dit niet gegund was. Die was niet geblesseerd en moest er meteen uitquote:Op maandag 20 februari 2023 22:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Kitty dit niet gegund was. Die was niet geblesseerd en moest er meteen uit
Zou hij willenquote:Op maandag 20 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
MA tegen Chiara kom je bij mij liggen
SPOILER niet vergetenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:06 schreef mario390 het volgende:
jason in de nacht in de uitzending
an het flippen, "het liggen messen in
Fijne kerel ben jij voor onze jeugd.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Mijn god zie idd nu net ook ander insta filmpje en die Sharon heeft ook zo'n hoody aan met "Biggie Brother by Chayron". WTF die gast is 2 dagen thuis en die gaat daar echt mee lopen leuren 🙄quote:Op maandag 20 februari 2023 22:37 schreef Kayro het volgende:
Kijk ff hier.. volgens mij gaan ze in hun eigen merchandising
Allemaal hoodie
Biggie brother
(Filmpje judy)
https://twitter.com/JudyP(...)s6cDlMLPvWYoFlA&s=19
En ze kookte ook nog iedere dag voor iedereen 101 variaties met bechamelsaus.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik baal nog steeds dat Kitty dit niet gegund was. Die was niet geblesseerd en moest er meteen uit
Hij hoeft niet gelukkig.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:58 schreef ben34567 het volgende:
Wie zou Ias nomineren ? Das de meest mysterieuze qua nominaties
nee dat zou charleson zijn danquote:Op maandag 20 februari 2023 22:54 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Charlotte, lindsy, Jason
Showtjequote:
van leslie, maar het was toch ali ipv linsiequote:Op maandag 20 februari 2023 23:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
huh waar haal jij die E van daan
Charlotte lindsey jason
Heel groot oogjequote:
daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat het deze 3 zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
van leslie, maar het was toch ali ipv linsie
man wel 6 x al, en dat is dan alleen de keren dat ik het heb gehoordquote:Op maandag 20 februari 2023 23:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali ik heb Chiara niet op date gevraagd
ik zet mijn geld in op jouquote:Op maandag 20 februari 2023 23:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
daar zijn de meningen over verdeeld, ik denk dat het deze 3 zijn
kunnen heksen ook kinderen krijgen danquote:Op maandag 20 februari 2023 23:06 schreef engine het volgende:
Lotje klaar om te settelen![]()
Maar ze wil nog geen kindjes want ze weet hoe het is met kindjes.
Mag gewoonquote:Op maandag 20 februari 2023 23:07 schreef odie22 het volgende:
we zijn nu nog met maar een paar cossers hier, dus ik durf het nu wel te zeggen ................. ik vind chichi steeds wel iets leuker vinden
quote:Op maandag 20 februari 2023 23:07 schreef odie22 het volgende:
[..]
kunnen heksen ook kinderen krijgen dan
Chiara is een guilty pleasure van veel mensen maar durven het niet luidop te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2023 23:07 schreef odie22 het volgende:
we zijn nu nog met maar een paar cossers hier, dus ik durf het nu wel te zeggen ................. ik ga chichi steeds wel iets leuker vinden
nou veel , ik ken er maar 1 van hier op cosquote:Op maandag 20 februari 2023 23:09 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chiara is een guilty pleasure van veel mensen maar durven het niet luidop te zeggenik zal niet verschieten als ze tot bij de laatste 3 geraakt
Opletten want jolien zit volgens mij een beetje para te wezen in d'r bedjequote:Op maandag 20 februari 2023 23:13 schreef engine het volgende:
zit ik van een interessant gesprek ineens naar een slaapkamer zonder geluid te kijken
quote:Op maandag 20 februari 2023 23:15 schreef Kayro het volgende:
[..]
Opletten want jolien zit volgens mij een beetje para te wezen in d'r bedje
Iets met claustrofobie en en net voor het geluid uitging zat ze rechtop met grote bambiogen...quote:
pfffquote:Op maandag 20 februari 2023 22:38 schreef Kodiak100 het volgende:
MA tegen Chiara kom je bij mij liggen
oh ik heb 2 x MA in beeldquote:Op maandag 20 februari 2023 23:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Iets met claustrofobie en en net voor het geluid uitging zat ze rechtop met grote bambiogen...
Beide streams nu geen geluid ??quote:Op maandag 20 februari 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
oh ik heb 2 x MA in beeldik wil ook jolientje
Ik heb bijna alles meegelezen vandaag maar schijnbaar toch iets gemist. Hoe zijn Jason, Chiara en MA aan de pon gekomen??quote:
kann nog en keer of niet?quote:Op maandag 20 februari 2023 23:20 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
Jason zal wel winnen Chiara en Michelangelo hebben al gewonnen
mimiquote:Op maandag 20 februari 2023 23:20 schreef Kayro het volgende:
[..]
Beide streams nu geen geluid ??
En MA ??
🙄😮💨
Spel vanmorgen kon je deelname aan de PON mee winnen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:20 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles meegelezen vandaag maar schijnbaar toch iets gemist. Hoe zijn Jason, Chiara en MA aan de pon gekomen??
Echt? Wat raar. Heb zelfs vanmorgen de al gesloten cos gelezen en de hele dag en de sv en heb er niks van gezien 😂quote:Op maandag 20 februari 2023 23:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Spel vanmorgen kon je deelname aan de PON mee winnen.
Er is niet gezegd dat het alleen bij hun 3 blijft.
Ik heb geen idee Tassie.Zag dit toevallig net voorbijkomen.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:20 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles meegelezen vandaag maar schijnbaar toch iets gemist. Hoe zijn Jason, Chiara en MA aan de pon gekomen??
SV van vanmorgen vermeld het.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Echt? Wat raar. Heb zelfs vanmorgen de al gesloten cos gelezen en de hele dag en de sv en heb er niks van gezien 😂
Gaat steeds verder omhoog kwa stemmen ook op de grootste pol op facebookquote:Op maandag 20 februari 2023 23:33 schreef mario390 het volgende:
als ik nu stemmte heeft chiara 62 % op 1![]()
en jason 37,5 op 2
Het zou mooi zijn als ze het spel helemaal laten zien desnoods volgende week verspreid over de streamlocks.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:27 schreef odie22 het volgende:
Op de grootste facebook poll staat Chiara nu op plaats 6; op twitter op de laatste plaats en hier op plaats 2quote:Op maandag 20 februari 2023 23:33 schreef mario390 het volgende:
als ik nu stemmte heeft chiara 62 % op 1![]()
en jason 37,5 op 2
Ja was een hele tactische set van Chiara, 1 goede eigenschap voor het spel BB , omgaan met de favoriet van de kijkerquote:Op maandag 20 februari 2023 23:37 schreef PunkieePie het volgende:
Met Jason omgaan doet iets positiefs met Chiara
Zo uitgenast is ze wel... Niet omdat ze hem zo aardig vindt, maar omdat ze er beter van wordtquote:Op maandag 20 februari 2023 23:37 schreef PunkieePie het volgende:
Met Jason omgaan doet iets positiefs met Chiara
Ja, zou ze zo erg zijn??quote:Op maandag 20 februari 2023 23:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo uitgenast is ze wel... Niet omdat ze hem zo aardig vindt, maar omdat ze er beter van wordt![]()
Je ziet het aan die verveelde blik van haar.
heb je dat zogenaamde huilen gezien, zonder tranen , wat een poppekastquote:Op maandag 20 februari 2023 23:44 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, zou ze zo erg zijn??
Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen
Ik vind het een valse vrucht, maar dat zal wel als vrouwelijke jaloezie worden afgedaan.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:44 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, zou ze zo erg zijn??
Eerlijk gezegd zou het me niet verbazen
twitteridioten interessieren me nietquote:Op maandag 20 februari 2023 23:36 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Op de grootste facebook poll staat Chiara nu op plaats 6; op twitter op de laatste plaats en hier op plaats 2
Dat heb ik ook graag maar ik denk het nietquote:Op maandag 20 februari 2023 23:50 schreef ben34567 het volgende:
morgen wint chiara pon dat is wat febo wil
Die zou ook gewoon schijt hebben aan Rob denk ik...quote:Op maandag 20 februari 2023 23:50 schreef ben34567 het volgende:
morgen wint chiara pon dat is wat febo wil
quote:
Ja Jason zou uit zijn goed hart Rob nomineren. Dat zou maar saai zijn. Beter Lindsey weg en Rob verplicht nog week langer.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:53 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Die zou ook gewoon schijt hebben aan Rob denk ik...
Ook wel leuk.
Lindsey Ali en jason erop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |