dat zou ff mooie tv gevenquote:Op maandag 20 februari 2023 20:56 schreef BB-King het volgende:
Zouden ze ook Serkan hebben geregeld?
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Als ik een hutje op die camping had in Rijnsburg, had ik nu een te koop bord in de tuin gezet.
De hele zomer dit verhaal van Rob aanhoren. Dan sta ik nog liever op een nudistencamping in het Zwarte Woud
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Als ik een hutje op die camping had in Rijnsburg, had ik nu een te koop bord in de tuin gezet.
De hele zomer dit verhaal van Rob aanhoren. Dan sta ik nog liever op een nudistencamping in het Zwarte Woud
Huh ?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
@:Tuttebolleke,.. jij was de laatste.. heb een kaap
zeg maar wat je wil als TT aka Topic Titel
😂😂😂😂😂😂😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
Heerlijk .een canon van klokkenspellenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op maandag 20 februari 2023 21:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Heeft rob al besloten dat hij toch wil blijven?, wie weet komt elvis nog langs, speciaal voor rob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |