Hoe kan je band of brothers voor het eerst nou niet in één of hooguit twee rukken uitkijkenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop 3 afleveringen achter. Ik zit al een week Chernobyl, Band of Brothers en 83 jaargangen Sex & The City te kijken.
Vanavond maar weer beginnen.
Stond je ergens en viel je toen opeens op dat er geen deurklinken meer aanzaten?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
wellicht de deurklinken eraf had gereden
Heb ik in 2 avonden gedaan. Sorry.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je band of brothers voor het eerst nou niet in één of hooguit twee rukken uitkijken
Barbaar
Aanvaardbaarquote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik in 2 avonden gedaan. Sorry.
Oh nee reed gewoon vol achteruit tegen een lantarenpaalquote:Op maandag 20 februari 2023 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond je ergens en viel je toen opeens op dat er geen deurklinken meer aanzaten?
Kan ik die nog ergens ‘huren’? Want die wil ik ook wel.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga trouwens aardig stuk om dat boek van Hef
Wel vier regels per pagina ofzo
@:doublepain
Geen idee, hij is relatief nieuw volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens ‘huren’? Want die wil ik ook wel.
December ofzo, ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, hij is relatief nieuw volgens mij
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betaal die 20 euro gewoon als je het wil lezen.
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.
Maar ik haal hem vast wel eens.
Dan is er geen +1 in de boekenkast.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.
Ik heb gewoon mijn harde schijf gecrashed, in een keer was mijn hele to-do lijst leegquote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.
Maar ik haal hem vast wel eens.
Ik heb Clarcksons Farm gewoon nog een keer gekeken. Heerlijke serie.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.
Er was hier laatst een smakeloos varken die dat geen leuke serie vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Clarcksons Farm gewoon nog een keer gekeken. Heerlijke serie.
Dit voorstel ging bij menig user door merg en been.quote:
Dit moet ook democratisch worden besloten, maar VBL kennende zal de besluitvorming vergelijkbaar zijn met een land in de buurt van Zuid-Koreaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit voorstel ging bij menig user door merg en been.
Word je gedwongen om dat te drinken?quote:Op maandag 20 februari 2023 22:45 schreef KingRoland het volgende:
coca-cola zero is in prijs verlaagd bij de appie
erg mooi
Lekker gapquote:Op dinsdag 21 februari 2023 08:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb besloten het woord "gap/gappie" vandaag minimaal 10 keer te gebruiken.
Fijne dag.
Als je @Paul en @onlogisch samenvoegt krijg je een schepsel waar ze in Chernobyl nog jaloers op zouden zijn.quote:
Hmm welk land zou je bedoelen 🧐🤔quote:Op dinsdag 21 februari 2023 02:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit moet ook democratisch worden besloten, maar VBL kennende zal de besluitvorming vergelijkbaar zijn met een land in de buurt van Zuid-Korea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |