Als ik nu zeg dat lange benen mooi zijn, schenk jij ons de vieze reden achter jouw post zeker?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, mijn benen zijn te lang.
Klote benen.
Oh ik ze nu pas dat je zat te quoten. Never mind.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klote benen.
Nee hoor.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik ze nu pas dat je zat te quoten. Never mind.
Oh ja busgenot.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor.
Mijn werkbus moest naar de garage omdat ik wellicht de deurklinken eraf had gereden en moest nu in vervangend vervoer.
Mijn knieën voelen verbrijzeld
Eerste twee zijn wel uitstekende topshows.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop 3 afleveringen achter. Ik zit al een week Chernobyl, Band of Brothers en 83 jaargangen Sex & The City te kijken.
Vanavond maar weer beginnen.
Vervelend!quote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klote benen.
Hoe kan je band of brothers voor het eerst nou niet in één of hooguit twee rukken uitkijkenquote:Op maandag 20 februari 2023 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop 3 afleveringen achter. Ik zit al een week Chernobyl, Band of Brothers en 83 jaargangen Sex & The City te kijken.
Vanavond maar weer beginnen.
Stond je ergens en viel je toen opeens op dat er geen deurklinken meer aanzaten?quote:Op maandag 20 februari 2023 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
wellicht de deurklinken eraf had gereden
Heb ik in 2 avonden gedaan. Sorry.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan je band of brothers voor het eerst nou niet in één of hooguit twee rukken uitkijken
Barbaar
Aanvaardbaarquote:Op maandag 20 februari 2023 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb ik in 2 avonden gedaan. Sorry.
Oh nee reed gewoon vol achteruit tegen een lantarenpaalquote:Op maandag 20 februari 2023 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stond je ergens en viel je toen opeens op dat er geen deurklinken meer aanzaten?
Kan ik die nog ergens ‘huren’? Want die wil ik ook wel.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik ga trouwens aardig stuk om dat boek van Hef
Wel vier regels per pagina ofzo
@:doublepain
Geen idee, hij is relatief nieuw volgens mijquote:Op maandag 20 februari 2023 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens ‘huren’? Want die wil ik ook wel.
December ofzo, ja.quote:Op maandag 20 februari 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, hij is relatief nieuw volgens mij
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betaal die 20 euro gewoon als je het wil lezen.
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.
Maar ik haal hem vast wel eens.
Dan is er geen +1 in de boekenkast.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.
Ik heb gewoon mijn harde schijf gecrashed, in een keer was mijn hele to-do lijst leegquote:Op maandag 20 februari 2023 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vreselijk veel boeken, ook nog stapels to-do.
Maar ik haal hem vast wel eens.
Ik heb Clarcksons Farm gewoon nog een keer gekeken. Heerlijke serie.quote:Op maandag 20 februari 2023 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je het zou 'huren' blijft dit hetzelfde.
Er was hier laatst een smakeloos varken die dat geen leuke serie vond.quote:Op maandag 20 februari 2023 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Clarcksons Farm gewoon nog een keer gekeken. Heerlijke serie.
Dit voorstel ging bij menig user door merg en been.quote:
Dit moet ook democratisch worden besloten, maar VBL kennende zal de besluitvorming vergelijkbaar zijn met een land in de buurt van Zuid-Koreaquote:Op dinsdag 21 februari 2023 01:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit voorstel ging bij menig user door merg en been.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |