dr zijn er al 6 geofferd door hemquote:Op maandag 20 februari 2023 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Wie is we? Ik stem hem er graag uit. Ga er niet nog een aan opofferen.
Ja daarom.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr zijn er al 6 geofferd door hem
We gaan er gewoon niet mee akkoord dat hij straks gedumpt wordt door de Febo terwijl er andere beter kunnen vertrekken die eigenlijk niet willen vertrekken. Beter voor het spel.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Wie is we? Ik stem hem er graag uit. Ga er niet nog een aan opofferen.
We? Onzin. Hij zit op de bank en doet niets. Als je graag oude mannen op een bank ziet ga je naar het bejaardentehuis.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We gaan er gewoon niet mee akkoord dat hij straks gedumpt wordt door de Febo terwijl er andere beter kunnen vertrekken die eigenlijk niet willen vertrekken. Beter voor het spel.
Niets onzin. Dat gaan we gewoon afdwingen als hij op de nominatie staat. Klaar.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:29 schreef marky het volgende:
[..]
We? Onzin. Hij zit op de bank en doet niets. Als je graag oude mannen op een bank ziet ga je naar het bejaardentehuis.
Jij en al je matties.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets onzin. Dat gaan we gewoon afdwingen als hij op de nominatie staat. Klaar.![]()
Doe je bestquote:Op maandag 20 februari 2023 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er heel wat achter mij heb staan inmiddels.
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:30 schreef Jockari het volgende:
Heeft er iemand een colaflesje in je gat gestoken zegt Ias tegen Bart. Djeezes die Ias.
We kijken naar fabeltjeskrant. Domme kindjes.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ias valt op een zandloper
Valt niet op stokbroden
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Valt niet op stokbroden
zat meer aan jouw golden te denken ineensquote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat moet Els zijn !
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat moet Els zijn !
[ afbeelding ]
Ach laat hem maar lekker zitten zolang hij niet moppert valt het wel mee naar mijn meningquote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch bespottelijk hij zit erbij maar doet echt totaal niet mee met het gesprek, en dan nog zeggen dat hij zo goed met jonge lui kon opschieten, ja ze laten bedienen voor je zeker!
Bart doet ook gewoon mee iedereen kletst en hij zit maar in die hoek als jan lul
zuurstof staat al lagerquote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Joyce-43 het volgende:
het is toch bespottelijk hij zit erbij maar doet echt totaal niet mee met het gesprek, en dan nog zeggen dat hij zo goed met jonge lui kon opschieten, ja ze laten bedienen voor je zeker!
Bart doet ook gewoon mee iedereen kletst en hij zit maar in die hoek als jan lul
Dit is een zandlopervormquote:Op maandag 20 februari 2023 16:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Valt niet op stokbroden
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dit is een zandlopervorm
[ afbeelding ]
Hangt er van af hoe je omgaat in je liefdesleven. Not my peace of cake.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte had graag blauwe open gehad
Ze verdrinkt in blauwe ogen
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe je omgaat in je liefdesleven. Not my peace of cake.
[ afbeelding ]
je kan zoek de verschillen anders even doen met foto van 6 weken terug hahaquote:Op maandag 20 februari 2023 16:47 schreef Jockari het volgende:
Zou zo een cap kunnen zijn van 6 weken terug. Nee hoor, net genomen.
[ afbeelding ]
ze heeft uitgroei als een gek hequote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft uitgroei als een gek he
Doe maar hele palletquote:Op maandag 20 februari 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
En enkele zakken plamuur
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je kan zoek de verschillen anders even doen met foto van 6 weken terug haha
aw.. die bernd is stucadoor .quote:Op maandag 20 februari 2023 16:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
En enkele zakken plamuur
[ afbeelding ]
heeft die ook nep nagels, niet gezien.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:51 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]En Charlotte ook al problemen met haar acryl
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat moet Els zijn !
[ afbeelding ]
els produzierte theequote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat moet Els zijn !
[ afbeelding ]
uien gesnedenquote:Op maandag 20 februari 2023 16:56 schreef Jockari het volgende:
Bart met traan ogen terug uit DBK. Whatskeburt ???
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uien gesneden
of
foto van zn motor.. helaas zonder wielen en een kras op de tank
Daar maak ik mij dan graag schuldig aan. Nu had ik ooit een tante die zat met een flesje bier een sjaggie te draaien... sorry het zal allemaal wel maar ik hoef dat dus niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:58 schreef Willewa het volgende:
Iemand onaantrekkelijk vinden als ze bier drinkt en aantrekkelijker als ze wijn drinkt, is wel echt een toppunt van oppervlakkigheid en geconditioneerd gedrag 😂 Slaat echt totaal op niks.
stembandversmotsingquote:Op maandag 20 februari 2023 17:12 schreef OmaJacky het volgende:
Rob is wel heel erg stil hoor, geen probleem daar niet van, maar t valt nu echt op, heeft bekant nog geen woord gezegd.
Hij wordt verliefd en dat knuffeltje vanochtend helpt daar niet bij!!!quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef -river- het volgende:
Oh Jason hou op over chiara...ze gebruikt je gewoon.
Laat lekker gaan hij is wijs genoeg over hoe ver hij die kriebel laat gaan. Zelfs een ijskonijn als hij heeft een stukje warmte nodig.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef -river- het volgende:
Vreet hem op en spuugt hem uit.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:16 schreef -river- het volgende:
Ik snap het wel.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:58 schreef Willewa het volgende:
Iemand onaantrekkelijk vinden als ze bier drinkt en aantrekkelijker als ze wijn drinkt, is wel echt een toppunt van oppervlakkigheid en geconditioneerd gedrag 😂 Slaat echt totaal op niks.
Duw ik hem er terug opquote:Op maandag 20 februari 2023 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vreet hem op en spuugt hem uit.
Ik trek hem persoonlijk eraf als hij er op duikt
Jason is geen Ijskonijnquote:Op maandag 20 februari 2023 17:21 schreef marky het volgende:
[..]
Laat lekker gaan hij is wijs genoeg over hoe ver hij die kriebel laat gaan. Zelfs een ijskonijn als hij heeft een stukje warmte nodig.
Ik help je.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2023 17:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
quote:
Volgens mij doet hij dat om MA en Ali te plagen. Uiteindelijk is er natuurlijk ook een beetje piemelnijd.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:24 schreef -river- het volgende:
Ik erger mij omdat hij continu aanhaalt dat ze zei dat als hij een paar jaar ouder was....zonde voor die jongen.
drank en drugg gebruik ligt in N-Holland vrij hoogquote:Op maandag 20 februari 2023 17:27 schreef marky het volgende:
[..]
Nou ja een nuchtere Noord Hollander dan.
RRRRRRRRRRRRRob . doet datquote:Op maandag 20 februari 2023 17:28 schreef -river- het volgende:
Ik erger mij sws aan herkouwen, we zijn geen koeien. Gesprekken zijn leuk maar geen 100 keer hetzelfde.
Ik zou het eerder een hemd noemenquote:Op maandag 20 februari 2023 17:40 schreef Jockari het volgende:
Is dat een t-shirt wat MiMi aan heeft ???
Word je toch ook vrolijk van als je thuiskomt en je treft dit aan.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
iemand heeft rob z'n plekkie ingepikt![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij besloten om gewoon helemaal niet meer te praten.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
🤣🤣🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 17:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
RRRRRRRRRRRRRob . doet dat
lik lik hapje ..bank lik
tong rond
likkerdelik
opboeren eten ..extra maal sessie
lik lik
resumee
soort vogel .. meuk hang onder zn kin
die lel is voor voedselopslag
Geer is daar blij mee,
scheelt koken en boodsch uitpakken
Daar bestaan blijkbaar lasertechnieken voor om oogkleur te veranderen. Ik denk dat dat de volgende cosmetic surgery van Charlotte wordt op haar lijst.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Charlotte had graag blauwe open gehad
Ze verdrinkt in blauwe ogen
quote:Op maandag 20 februari 2023 17:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Word je toch ook vrolijk van als je thuiskomt en je treft dit aan.
quote:Op maandag 20 februari 2023 17:50 schreef Schakeltopia het volgende:
meteen al een stuk blijer he
[ afbeelding ]
Ja naar nog negatiever.quote:Op maandag 20 februari 2023 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Rob
: 66 jaar
: Leiderdorp,
Quote: “Ik ben iemand die negatieve situaties kan ombuigen”
Heb hij weerquote:Op maandag 20 februari 2023 17:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
Niet bij Jasonquote:Op maandag 20 februari 2023 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
drank en drugg gebruik ligt in N-Holland vrij hoog
Chayron was de mol. Iedereen werd depressief van zijn ellenlange tactische monologenquote:Op maandag 20 februari 2023 18:11 schreef marky het volgende:
De sfeer is op dit moment heel goed. Behalve de wat grauwe grijze blob in de hoek van de bank.
Zelfs de kijkers.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:13 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Chayron was de mol. Iedereen werd depressief van zijn ellenlange tactische monologen
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krom as kristus
zou zomaar een spring ruiter kunnen zijn
quote:Op maandag 20 februari 2023 16:07 schreef Jockari het volgende:
Onze golden retriever kwispelt fel als hij Ias ziet ! Verliefd op zijn kapsel vermoed ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomme daar gaat mijn vitamine drankjequote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krom as kristus
wie?quote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krom as kristus
Zegt toch niks... er is volgens mij zelfs een oud prof voetballer die de kromme werd genoemdquote:Op maandag 20 februari 2023 18:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
krom as kristus
Willemquote:Op maandag 20 februari 2023 18:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
[..]
Zegt toch niks... er is volgens mij zelfs een oud prof voetballer die de kromme werd genoemd
Ow is dat al omgedrasit... het was nl als ZIJ een paar jaar jonger was geweest hij er werk van had gemaakt... haar reactie was...wat lief!!quote:Op maandag 20 februari 2023 17:29 schreef marky het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dat om MA en Ali te plagen. Uiteindelijk is er natuurlijk ook een beetje piemelnijd.
Ik had Willem én Marianne en dat etterbakkie van 'n zoontje elke vrijdag in de winkel.quote:Op maandag 20 februari 2023 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Willem![]()
![]()
![]()
van H
aka de kromme
willem van Hanegem
nog een leuk mens ook
win win
Voor wie is die laatste drijvende vis?quote:Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Meteen water op de hete olie lekker hoor
kutjongquote:Op maandag 20 februari 2023 18:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik had Willem én Marianne en dat etterbakkie van 'n zoontje elke vrijdag in de winkel.
Willem 'n geweldige vent
ff dat zaad sjorren ergensquote:Op maandag 20 februari 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ma buikpijn de laatste dagen
Moet je misschien wat minder olie naar binnen gooien
Extra smaakbelevingquote:Op maandag 20 februari 2023 18:51 schreef Kodiak100 het volgende:
En gooit MA de vegaburgers in de vis olie
-knip-\Voetbal is een deurtje verderquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 18:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik hoor die man in blauw al gillen: GEEF MIJN HAND TERUG!!!
Ohja en: NIET BIJTEN!
Rob kwam een beetje opgelucht uit de DBK. En had weer wat praatjes. Vermoed dat ie zo gaat vertellen dat ie zelf naar huis gaat. Misschien nu achter SLquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob kwam een beetje opgelucht uit de DBK. En had weer wat praatjes. Vermoed dat ie zo gaat vertellen dat ie zelf naar huis gaat. Misschien nu achter SL
ja zou hij een dealtje gesloten hebben dat hij zijn dag geld mag houden hahaquote:Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Rob kwam een beetje opgelucht uit de DBK. En had weer wat praatjes. Vermoed dat ie zo gaat vertellen dat ie zelf naar huis gaat. Misschien nu achter SL
Vanmorgen tegen Bart zei hij, dat hij zaterdag of zondag naar huis ging.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:04 schreef ledn81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou hij blijft hoor wolter kroes komt
Lacht ie omdat Rob naar huis gaat?quote:Op maandag 20 februari 2023 19:15 schreef Joyce-43 het volgende:
wat krijgen ze nou weer en ook nog zomaar??
Rob lacht zelfs![]()
Dat was leuk in Uto.quote:Op maandag 20 februari 2023 19:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou hij blijft hoor wolter kroes komt
aw...quote:Op maandag 20 februari 2023 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
hij hoopt dat wolter zegt dat hij hem nog herkent
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
Nou rob ik sta ook op de foto met wolter. Ben benieuwd of hij dit nog weet.
Tot hij Rob zietquote:
Denk dat iedereen wel eens bij een optreden is geweest van wolter kroes. De prooi noemt rob dat heeft die isa uit utopia toch met hem gezongenquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel eens bij een optreden is geweest van wolter kroes. De prooi noemt rob dat heeft die isa uit utopia toch met hem gezongen
Dat was geweldigquote:Op maandag 20 februari 2023 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
wat was dat mooi
die 2
om nooit te vergeten
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef 36Chambers het volgende:
Kartonnen versie van Wolter Kroes dalijk in de Gameroom.
Eén grote lach
Daar ging mijn borrel colaquote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef 36Chambers het volgende:
Eén grote lach
En dan terugkomen en is het bed ook van kartonquote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef 36Chambers het volgende:
Eén grote lach
Hep hij weerquote:Op maandag 20 februari 2023 19:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
En dan terugkomen en is het bed ook van karton
Niet als iedere x de helft langs mijn bek looptquote:Op maandag 20 februari 2023 19:28 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ooo dat is ook een goeie als voorbereiding
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:26 schreef 36Chambers het volgende:
Eén grote lach
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Niet als iedere x de helft langs mijn bek loopt
gevangen in liefdequote:Op maandag 20 februari 2023 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel eens bij een optreden is geweest van wolter kroes. De prooi noemt rob dat heeft die isa uit utopia toch met hem gezongen
Hun denken van welquote:
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:24 schreef Lonneke1983 het volgende:
Arme Wolter Kroes eerst naar de huishoudbeurs en nu Rob moeten opvrolijken in het Bb-huis
Ja had ik ook geschreven als domper op de feestvreugdequote:Op maandag 20 februari 2023 19:34 schreef Angelique61 het volgende:
Als ze een feest krijgen en terug komen is alles van karton denk ik zomaar
En morgen weer ‘last van de knie’quote:Op maandag 20 februari 2023 19:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Rob heeft een kiel
Rob bedankt zijn baas..bedankt, dit had ik ff nodig... Die ruikt bier![]()
Op de camping een koelkast volquote:Op maandag 20 februari 2023 19:39 schreef 36Chambers het volgende:
[..]
Rob heb een paar blikken nodig
onder de douchequote:Op maandag 20 februari 2023 19:37 schreef Angelique61 het volgende:
Rob zal ook wel een moppie mogen zingen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:40 schreef Hznootje het volgende:
Ik ga stuk als het echt een kartonnen versie is
ja dat is Rob inderdaadquote:
Om Walter kan ik wel lachenquote:
Ze kan het hebben🤗🤣quote:Op maandag 20 februari 2023 19:44 schreef 36Chambers het volgende:
Lesley promotie gemaakt
Van beveiliger naar brandweer
quote:Op maandag 20 februari 2023 19:44 schreef 36Chambers het volgende:
Lesley promotie gemaakt
Van beveiliger naar brandweer
Wolter is niet voor 1 gat te vangenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mij echt verbazen als wolter kroes een moppie komt zingen
Had ook wel verwacht dat die op de laatste dag van Carnaval nog wat optredens had. Maar denk toch echt dat die komt nu..quote:Op maandag 20 februari 2023 19:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Zou mij echt verbazen als wolter kroes een moppie komt zingen
Dat zou echt heel mooi zijnquote:Op maandag 20 februari 2023 19:49 schreef B00STER het volgende:
En als ze dan kapot en zwaar bezopen terug komen, zijn alle meubels vervangen voor karton. Dat zou ik een stunt vinden.
Nee voor iedereenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef B00STER het volgende:
Ik val er overigens net in, ik heb netjes de SV gecheckt maar daar staat het niet. Krijgt alleen de helft een feestje? Aangezien de rest staat af te wassen?
Denk dat de vaat ook gedaan moet wordenquote:Op maandag 20 februari 2023 19:51 schreef B00STER het volgende:
Ik val er overigens net in, ik heb netjes de SV gecheckt maar daar staat het niet. Krijgt alleen de helft een feestje? Aangezien de rest staat af te wassen?
Dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 20 februari 2023 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wolter kroes komt ?
Gaat dan echt slecht met zijn carričre
'n kartonnen Wolter Kroesquote:Op maandag 20 februari 2023 19:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
Wolter kroes komt ?
Gaat dan echt slecht met zijn carričre
Cleopatraquote:Op maandag 20 februari 2023 19:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Die hebben geen sluier...icequeen maybe
Persiflage van zichzelfquote:Op maandag 20 februari 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
Wat hebben Rob en Bart en Jason voor outfit?
Jason een muis begreep ikquote:Op maandag 20 februari 2023 19:58 schreef Ireth het volgende:
Wat hebben Rob en Bart en Jason voor outfit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |