BB is coulantquote:Op maandag 20 februari 2023 11:11 schreef BelLegisch het volgende:
MA keek links rechts met zijn ogen
Jorien keek naar voor, dan naar beneden, dan weer naarvoor
Raar freeze goedgekeurd
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bb heeft vast al een idee wie mag gaan
😂😂quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef suzi1 het volgende:
hij rent met zn vrouw mee naar buiten mag ik dan toch hopen
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]Pagina 723 regel 5 van het script
Kleinkind (baby/jongetje) ff in z'n armen als hij op de bank ligt..quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef Dragonbullet het volgende:
Ik weet het ik weet het! De vrouw van Rob komt binnen. Hij vliegt haar gelijk in de armen. Opdracht mislukt, hij heeft toch al geen zin in die fanroom. Iedereen drie coins inleveren. Ze zijn kwaad op Rob en stemmen hem eruit. Alles is voorbedacht!😂
1 april grapje hequote:Op maandag 20 februari 2023 11:14 schreef ben34567 het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)finale-op-deze-datum
Er zal dus een week dubbele exit zijn of tel ik verkeerd ?
Moet wel ambetant zijn voor Alibido als die toevallig naar de erogene zone's zit te kijken...quote:Op maandag 20 februari 2023 11:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Bewoners jullie kennen inmiddels mijn freeze
Als ik freeze zeg dan blijven jullie stokstijf staan.
Als het lukt dan is er een toegangsbewijs voor de fan room voor de persoon waar deze freeze voor is
Lukt het niet dan geen ticket en allemaal 3 coins inleveren
Als dat zo is dan zal er op een moment 2 eruit moeten.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:14 schreef ben34567 het volgende:
https://showbizznetwork.n(...)finale-op-deze-datum
Er zal dus een week dubbele exit zijn of tel ik verkeerd ?
Komt goed uit voor productie met Rob die ook weg wilquote:Op maandag 20 februari 2023 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zal op een moment 2 eruit moeten.
Ja, en dan valt hij op die zere knie en moet hij thuis weer 6 weken op de bank liggen.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:13 schreef suzi1 het volgende:
hij rent met zn vrouw mee naar buiten mag ik dan toch hopen
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:16 schreef Monique___ het volgende:
jolien: ik had gedacht, jackson was niet heel enthousiast
jackson kijkt ook de streams en ziet hoe zijn vrouwtje konkelt
Een trap onder zijn reet kan hij krijgenquote:Op maandag 20 februari 2023 11:18 schreef Monique___ het volgende:
rob kan een hart onder de riem gebruiken zegt hij net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |