Ik proef een beetje paniek vooral bij Martinquote:
De held van vandaagquote:Op maandag 20 februari 2023 08:35 schreef puzziepie het volgende:
Gitta is wel trending![]()
[ afbeelding ]
Als er vandaag een eliminatie gaat zijn dan gaan we iig duidelijkheid krijgen over de rol van de febo mbt Isaacquote:
Ik hou overal rekening mee, ook dat GJ straks ,morgen of ooit weg moetquote:Op maandag 20 februari 2023 08:36 schreef Flow3r het volgende:
straks duurt het nog een hele week voor die eliminatie
ik hoop zsm hij verpest vaak de sfeer en is een echte partypooper en legt anderen teveel regels op. Zonder hem zijn babette en wendy veel leukerquote:Op maandag 20 februari 2023 08:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou overal rekening mee, ook dat GJ straks ,morgen of ooit weg moet
Ik wil juist dat hij blijftquote:Op maandag 20 februari 2023 08:44 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik hoop zsm hij verpest vaak de sfeer en is een echte partypooper en legt anderen teveel regels op. Zonder hem zijn babette en wendy veel leuker
wat dan precies? hoeveel invloed er is? dat weten we toch alquote:Op maandag 20 februari 2023 08:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil juist dat hij blijft
dat zou namelijk heel veel duidelijk maken
Van mij mag Babette wel weg, ben haar harde nare stem en lach zatquote:Op maandag 20 februari 2023 08:44 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik hoop zsm hij verpest vaak de sfeer en is een echte partypooper en legt anderen teveel regels op. Zonder hem zijn babette en wendy veel leuker
? jw is meer van de esther en eunicequote:Op maandag 20 februari 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag Babette wel weg, ben haar harde nare stem en lach zat
Kijken waar JW dan heen trekt lijkt mij ook wel leuk.
quote:Op maandag 20 februari 2023 08:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
? jw is meer van de esther en eunice
Vertel? Heb wat gemist schijnbaarquote:
Isaac stelt hem toch vragen daarover?quote:Op maandag 20 februari 2023 08:52 schreef mootie het volgende:
Erik is zo vol van zichzelf dat hij echt niet doorheeft dat Isaac interesse veinst in zijn eindeloze polstokverhalen.
Hij vindt het fantastisch, dus vindt de rest van de wereld het uiteraard ook enorm boeiend.
We gaan het zien. Eerst maar eens afwachten of er vandaag een eliminatie is ,maar mocht dat zo zijn dan gaan de meesten op GJquote:Op maandag 20 februari 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertel? Heb wat gemist schijnbaar
Tuurlijk boeit het hem voor geen meterquote:Op maandag 20 februari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac stelt hem toch vragen daarover?
Als het hem niet boeide stelde hij geen vragen lijkt mij.
Nee je volgt dus niet echt de streamsquote:Op maandag 20 februari 2023 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac stelt hem toch vragen daarover?
Als het hem niet boeide stelde hij geen vragen lijkt mij.
Overdag wel heb ze de hele dag aan, in de avond bijna nietquote:Op maandag 20 februari 2023 08:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
We gaan het zien. Eerst maar eens afwachten of er vandaag een eliminatie is ,maar mocht dat zo zijn dan gaan de meesten op GJ![]()
Volg jij de streams eigenlijk wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |