ik heb respect voor ouderenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die dochter zou hier op het forum eens moeten meelezen![]()
maar t is wel netter hier dan op twitter
Die heeft inmiddels de fase bereikt van 'zolang het maar warm is'.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ging er net uit, MA wilde al meelopen
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef B00STER het volgende:
[..]
Die heeft inmiddels de fase bereikt van 'zolang het maar warm is'.
[..]
Jaquote:Op zondag 19 februari 2023 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die dochter zou hier op het forum eens moeten meelezen![]()
maar t is wel netter hier dan op twitter
die dacht zeker dat het ias wasquote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ging er net uit, MA wilde al meelopen
[..]
waarom niet?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:16 schreef KnalPoenani het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die tweets echt van de dochter van Rob zijn..
chiara?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
en ieas maar loeren , de viespeuk
ik vond hem soms te ver gaan tegen ali (met jaq en bart) en over ias.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
JaHet is een zeur maar ook geen gemene man. Het is leuk om grapjes over te maken maar zoveel doet hij nu ook weer niet verkeerd. Zoveel doet hij sowieso al niet
puber.. moet het doen met alles wat ie live kan zien hequote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu juist weer geneigd om hem erin te houden. Het probleem is alleen, wat als dit juist zijn bedoeling is....quote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waarom niet?
je ziet van welke genenpoel ze afstamt
ik ook. Maar denk dat hij het wel gehad heeft nu hij een beetje een beeld heeft van hoe 'men' naar hem kijkt.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben nu juist weer geneigd om hem erin te houden. Het probleem is alleen, wat als dit juist zijn bedoeling is....
Het ging inderdaad soms wat ver.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik vond hem soms te ver gaan tegen ali (met jaq en bart) en over ias.
Postorderboekquote:Op zondag 19 februari 2023 23:21 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber.. moet het doen met alles wat ie live kan zien hebeter dan een postorderboek op zijn slaapkamer thuis dit
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben nu juist weer geneigd om hem erin te houden. Het probleem is alleen, wat als dit juist zijn bedoeling is....
Ik snap jullie, maar geloof mij FEBO gaat hem er niet langer inhoudenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook. Maar denk dat hij het wel gehad heeft nu hij een beetje een beeld heeft van hoe 'men' naar hem kijkt.
Ja maar, OF hij denkt dat hij mega populair is en laat zichzelf op de bank zetten om de rest te laten zien dat hij 'de populairste is'. Snap je? Ja ik ga ver soms in mijn gedachten haha.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ook. Maar denk dat hij het wel gehad heeft nu hij een beetje een beeld heeft van hoe 'men' naar hem kijkt.
Hee de Wehkamp was ook mijn eerste liefde.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:22 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Postorderboek![]()
Dat is wel heeeuull oud
Je ziet niets als het licht daar uit is. Aardedonker alles op de tast.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij heeft ook echt wel pech gehad daar en dat een paar weken achter elkaar.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:22 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het ging inderdaad soms wat ver.
Neemt niet weg, dat het ik wel vindt dat hij domme pech heeft gehad.
Het is inderdaad leuk om over zijn gemopper te schrijven en grappen.
Hoop voor hem dat hij zaterdag naar huis kan, de koek is echt op.
Scherpquote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef Schakeltopia het volgende:
maar sjiara is ook de kamer uitgelopen
haha ja ik dat was het enige woord dat in me opkwam na wat gegraaf.. kom niet op zo'n boekjes naamquote:Op zondag 19 februari 2023 23:22 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Postorderboek![]()
Dat is wel heeeuull oud
Welke vent?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef suzi1 het volgende:
hoezo hebben jullie nu inene meelij met die vent??
de naam is overal hetzelfde , insta rob.big.brother.2023 twitter @RobBigBrother23quote:Op zondag 19 februari 2023 23:16 schreef KnalPoenani het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die tweets echt van de dochter van Rob zijn..
Ze hadden hem inderdaad meer moeten beschermen, reserve zal er wel niet inzitten nu dag 50 nadertquote:Op zondag 19 februari 2023 23:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja hij heeft ook echt wel pech gehad daar en dat een paar weken achter elkaar.
Wat je zegt, de koek is op voor hem op meerdere gebieden en dat beseft hij nu ook.
Vind wel dat bb hem ook wat in bescherming had kunnen nemen hierin gezien alle negativiteit over hem buiten het huis.
Denk dat ze echt geen reserve meer hebben (dacht ik eigenlijk wel nog) aangezien ze hem erin laten tot zaterdag.
Ja Otto!! Die goeie oude tijd.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha ja ik dat was het enige woord dat in me opkwam na wat gegraaf.. kom niet op zo'n boekjes naam
van de otto, bonprix? wehkamp heeft het geloof ik niet eens.
boven of onden, ik kenn me niet meer uitquote:Op zondag 19 februari 2023 23:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nee Jolien
Chiara ligt uiterst rechts inde bovenhoek
dat had hij eerder wel , 'wie maakt hem wat' maar nu denk ik oprecht dat hij beseft dat het klaar is voor hem.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar, OF hij denkt dat hij mega populair is en laat zichzelf op de bank zetten om de rest te laten zien dat hij 'de populairste is'. Snap je? Ja ik ga ver soms in mijn gedachten haha.
Precies, gevalletje omgedraaide psychologiequote:Op zondag 19 februari 2023 23:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
haha moest je het doen met de meisjes die daarin stonden?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hee de Wehkamp was ook mijn eerste liefde.
Ze schreven helaas nooit terug.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha moest je het doen met de meisjes die daarin stonden?
ik heb geen meelij met hemquote:Op zondag 19 februari 2023 23:27 schreef suzi1 het volgende:
hoezo hebben jullie nu inene meelij met die vent??
otto bestaat online nogquote:Op zondag 19 februari 2023 23:28 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja Otto!! Die goeie oude tijd.
En Neckerman ofzo, toch?
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:33 schreef suzi1 het volgende:
nou de ongemak is hem gegund uit goed hard
vooral die laatste toevoegingquote:Op zondag 19 februari 2023 23:33 schreef suzi1 het volgende:
nou de ongemak is hem gegund uit goed hard
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat onder boven naast mimi?, als je het
zo zegt kennt zich niemand uit
ja joh ze toch naar buiten de kamer gelopenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar ligt niemand?
en boven is dat niet
dat is onden
en wie bloed?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja joh ze toch naar buiten de kamer gelopen
Luister nou, dit is Mimiquote:Op zondag 19 februari 2023 23:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat onder boven naast mimi?, als je het
zo zegt kennt zich niemand uit
de rode smilie die ik tekende om aan te duiden wat sjiara haar bed isquote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Luister nou, dit is Mimi
[ afbeelding ]
begrijpelijk, is ook pas bijna 50 dagen bezigquote:Op zondag 19 februari 2023 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
is ook vervelend. heb je net de slaapkamer indeling door, word hij veranderd
Wat hoor ik..... bloed????quote:Op zondag 19 februari 2023 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de rode smilie die ik tekende om aan te duiden wat sjiara haar bed is
ja maar jemand typte zijquote:Op zondag 19 februari 2023 23:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de rode smilie die ik tekende om aan te duiden wat sjiara haar bed is
ik denk dat ze een grapje makenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar jemand typte zij
heeft veel bloed verloren, hoe zoll ik me daar uitkennen
is jolien op wc bloeten gegaan?
somsquote:
Nee Rob had bloed en is op Chiara gaan zittenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar jemand typte zij
heeft veel bloed verloren, hoe zoll ik me daar uitkennen
is jolien op wc bloeten gegaan?
wat doen de 2 dann?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik denk dat ze een grapje maken
hoe moeten wij weten als het niet op stream isquote:Op zondag 19 februari 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doen de 2 dann?
en ze zijn niet op stream
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:40 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Nee Rob had bloed en is op Chiara gaan zitten
Vragen, vragen, vragen..... Heeft 'n kip lippen?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat doen de 2 dann?
en ze zijn niet op stream
rob als hij uit de kamer lopt werd gevolgtquote:Op zondag 19 februari 2023 23:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hoe moeten wij weten als het niet op stream is
Of de DBK, en krijgen ze instruktiesquote:Op zondag 19 februari 2023 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
denk dat de dames in de hottub zitten
hottub met lekkers van febo voor niks uit de muurquote:Op zondag 19 februari 2023 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:45 schreef ben34567 het volgende:
Die meubels moeten vervangen worden. Misschien kregen Chiara en Jolien secret mission om dat te doen
daar dacht ik ook aan. maar zouden we dat dan niet te zien krijgen? meestal is secret mission wel op stream volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 23:45 schreef ben34567 het volgende:
Die meubels moeten vervangen worden. Misschien kregen Chiara en Jolien secret mission om dat te doen
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet zijn de meiden naar de gameroom en moeten ze in ruil voor 5 coins
de kartonnen meubels in elkaar zetten
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:43 schreef Schakeltopia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:45 schreef ben34567 het volgende:
die liggen gewoon te scharen in de kuil van robquote:Op zondag 19 februari 2023 23:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wie weet zijn de meiden naar de gameroom en moeten ze in ruil voor 5 coins
de kartonnen meubels in elkaar zetten
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:46 schreef PunkieePie het volgende:
[..]ik zie het , dat is een stelletje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes!quote:Op zondag 19 februari 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik zie het , dat is een stelletje?
feestjequote:Op zondag 19 februari 2023 23:50 schreef Krambo het volgende:
Ik open net de Cos, waar ben ik terechtgekomen
wij missen sjiara en jolienquote:Op zondag 19 februari 2023 23:50 schreef Krambo het volgende:
terug van een oproepje of terug van carnavallenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:50 schreef Krambo het volgende:
dat zie ik maar ze zijn misschienquote:Op zondag 19 februari 2023 23:50 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Op beide streams zijn ze niet te zien
je fantaasiert ook al ?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:51 schreef ben34567 het volgende:
[..]
heb Chiara in lingerie langs de gang zien voorbijlopen. Duurde niet langer dan 2 seconden
hij heb er de puf niet meer voor. dus hoopt dat ze hem gaan nomineren en dat wij hem dan naar huis sturenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:55 schreef Krambo het volgende:
Ok maar ff, dus Rob wil heel graag naar huis maar stapt niet zelf op. Wil liever genomineerd worden en met 2 sterke spelers op de bank komen zaterdag?
Waarom
zelf opstappen dan mist hij de 100 epdquote:Op zondag 19 februari 2023 23:55 schreef Krambo het volgende:
Ok maar ff, dus Rob wil heel graag naar huis maar stapt niet zelf op. Wil liever genomineerd worden en met 2 sterke spelers op de bank komen zaterdag?
Waarom
Ja mopperstreamsquote:Op zondag 19 februari 2023 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
maar van ons mag rob nog even blijven jaaa
wij denken door de opmerkingen van gisteravond in de livequote:Op zondag 19 februari 2023 23:55 schreef Krambo het volgende:
Waarom
zallt boven rob jolien ligen?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:00 schreef Schakeltopia het volgende:
zal is kijken of ik de dames kan vinden in het tuinhuisje
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wij denken door de opmerkingen van gisteravond in de live
vanmorgen zei hij daarover dat hij dat onzin vond.. mopperde erover
robs's visie: opeens vanavond kwam het verhaal ; niet meer leuk daar, generatiekloof wat ook te verwachten was met 40 jaar leeftijdsverschil (in het begin moesten we vaak horen hoe goed hij met de jongeren is), alle pijntjes die nog niet over zijn, hij heeft het gehad! engels gepraat, eten etc
nu ; zachte aderlating.. hij heeft het met blauwe kamer gehad hierover dat hij genomineerd wil worden en zaterdga naar huis wil.
hij zei vanmiddag al een keer wel weg te wilen maaar dan wel met de dagvergoeding.. die krijgt hij niet bij zelf opstappen.
Tijdens de eerste 'nieuwe' Big Brother had ik de slaapstreams zelfs naast ons bed staan op mijn telefoon. Soort Truman Show. Vraag me niet waarom haha.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar nur slaapstreams
kijk ik al weken niet
denk dat die. met chiara ergens zit te praten.. zal zich rot voelen over wat ze gelezen heeft (jollien)quote:Op maandag 20 februari 2023 00:10 schreef mario390 het volgende:
zoveel zie ik dat jolien nog
niet in bed ligt
en dan nog aan als je ging slapen? hahaquote:Op maandag 20 februari 2023 00:10 schreef B00STER het volgende:
[..]
Tijdens de eerste 'nieuwe' Big Brother had ik de slaapstreams zelfs naast ons bed staan op mijn telefoon. Soort Truman Show. Vraag me niet waarom haha.
Ja. Mijn vrouw snapte het ook niet. Maar dat gebeurt wel vaker haha.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
en dan nog aan als je ging slapen? haha
als ik zo de ogen dichtdoe gaat het scherm ook uit
zeker stom in eerdere edities mocht je wel bankgesprekken zien/horenquote:Op maandag 20 februari 2023 00:23 schreef suzi1 het volgende:
stom dat ze de cam daar niet op hebben gezet. nu zie ik 2 slaapstreams
optie scharen houd ik er ook nog in maar denk dat we niet (meer) mogen horen hoe 'ventileren' over febo en charlotquote:Op maandag 20 februari 2023 00:27 schreef PunkieePie het volgende:
Óf ze zitten al die tijd gezellig op de wc 😂
ja nu weer , toen straks klonk het van heeel ver wegquote:Op maandag 20 februari 2023 00:37 schreef suzi1 het volgende:
o ik hoor nu pas controleer je mic haha
ias kan ook snurkenquote:Op maandag 20 februari 2023 00:35 schreef suzi1 het volgende:
hoor alleen duidelijk gesnurk, terwijl die kamer van snurk niet is te zien
tja dat weten we niet.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:37 schreef ben34567 het volgende:
waarom hebben ze smile op hun gezicht
vreemd. Was dan toch voor geheime opdracht ?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:44 schreef suzi1 het volgende:
was in ondergoed. gingen naar de vorratkamer en kwamen terug in badjas
nee dat denk ik ook nietquote:Op maandag 20 februari 2023 00:49 schreef ben34567 het volgende:
Wat denken jullie ?
https://twitter.com/crypresearch/status/1627451321136697345
Ik denk ook dat febo Chiara tot in de finale wil loodsen voor drama
ja dat weet ik,maar ligt ze nu ?quote:Op maandag 20 februari 2023 00:52 schreef ben34567 het volgende:
Chiara ligt in een blauwe kamer; beneden rechts van Michelangelo (de kleine Italiaan) vanop de trap gezien
ze is smal en klein volgens mij ligt ze erinquote:Op maandag 20 februari 2023 00:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat weet ik,maar ligt ze nu ?
het ziet zo leg uit
en leegquote:Op maandag 20 februari 2023 00:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
ze is smal en klein volgens mij ligt ze erin
Voor zover ik begreep willen ze Jason erbij op de bank zetten en nog een tweede sterke. Wie dat dan moet worden is onduidelijk. Maar ik zou het toch wel jammer vinden om Jason of een ander naar huis te sturen omwille van een pesterij naar Rob.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
maar van ons mag rob nog even blijven jaaa
Ja, zo kan ik toch niet slapen, als iedereen hier maar in en uitloopt!quote:Op maandag 20 februari 2023 06:26 schreef engine het volgende:
Goedemorgen![]()
Een nieuwe dag om vol te mopperen.
quote:Op maandag 20 februari 2023 06:30 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik toch niet slapen, als iedereen hier maar in en uitloopt!![]()
![]()
Ik kan later in de ochtend ff kijken en om half 2 weer naar mijn werkquote:Op maandag 20 februari 2023 06:41 schreef engine het volgende:
Kan ook niet kijken maar gaat wel grappig worden met die meubels
Hoop dat iemand anders hem voor is geweestquote:Op maandag 20 februari 2023 07:28 schreef Hunter het volgende:
Rob op weg naar de koffie?
Krijgen het niet te zien
Die ging hij zeker halen!quote:Op maandag 20 februari 2023 07:28 schreef Hunter het volgende:
Rob op weg naar de koffie?
Krijgen het niet te zien
ik ookquote:Op maandag 20 februari 2023 07:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoop dat iemand anders hem voor is geweest
Ze weten toch niets van andere meubels?quote:Op maandag 20 februari 2023 07:39 schreef engine het volgende:
Nog niemand enthousiast om in de woonkamer te gaan kijken
Nee maar als ze zouden gaan kijken komen ze er wellicht achterquote:Op maandag 20 februari 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze weten toch niets van andere meubels?
Als het er al staat natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2023 07:42 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar als ze zouden gaan kijken komen ze er wellicht achter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |