het is een wonderquote:
😂😂😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
hij is verveelt, ja rob.. als je weken op je harige spleet ligt dan ga je je een keer vervelen he
Iets met zijn daggeld, dat hij dan niet krijgtquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom gaat Rob niet gewoon naar huis ???
Excuses excuses... Hij is op zijn teentjes getrapt. Komt nie meer goequote:Op zondag 19 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
hij is verveelt, ja rob.. als je weken op je harige spleet ligt dan ga je je een keer vervelen he
😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Je hoeft het maar te zeggen Rob, ik laat je gratis ophalen. Liggend als je wilt
Stichting doe een wensquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
in een kartonnen doosquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ohhh krijgt hij dan helemaal niks ?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Iets met zijn daggeld, dat hij dan niet krijgt
Mijn ideequote:Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhh krijgt hij dan helemaal niks ?
Dat zou ik flauw vinden want lichamelijk is hij op en artsen laten komen is duur dus laat die man met daggeld gaan.
die doen echt goed werk, geven mensen echt een laatste wens.quote:
ja dat staat ergens in hun document.. als ze zelf eruit gaan dan krijgen ze niks van die dagvergoeding. Is al vaker op de stream gezegd andere jaren en dit jaar.quote:
Nee hoor laten die het besteden aan de mensen die het echt nodig hebbenquote:
quote:
Niks lullig voor Chayron.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Rob wil naar huis is er helemaal klaar mee. Maar mag niet zeggen dat ze hem erop moeten zetten. Wel toevallig na commentaar van gisteravond. Van de week zei hij nog ik ga nooit opgeven. Wel lullig om te horen voor chayron.
Weet het ,maar in dit geval zou ik zeggen ga en doorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat staat ergens in hun document.. als ze zelf eruit gaan dan krijgen ze niks van die dagvergoeding. Is al vaker op de stream gezegd andere jaren en dit jaar.
ja dat is wel lullig maar rob zou rob niet zijn als hij niet aan zichzelf dacht he.. hij wil de dagvergoeding niet missen als hij er nu zelf uit staptquote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Rob wil naar huis is er helemaal klaar mee. Maar mag niet zeggen dat ze hem erop moeten zetten. Wel toevallig na commentaar van gisteravond. Van de week zei hij nog ik ga nooit opgeven. Wel lullig om te horen voor chayron.
Waarom moet Ali naar huis die wil ik er nog wel een tijdje inhouden hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niks lullig voor Chayron.
Rob samen met Ali nomineren en dan Ali naar huis sturen dat is leuk.
Ik wilde het nét zeggen: ik hoop dat hij de kartonnen meubels nog mee kan maken😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nog de hoop dat hij uit zichzelf gaat , wellicht kan hij de bank meenemen morgen!!!
maar als hij dat karton ziet zakt hem helemaal de moed in de schoenen.. denk dat hij dan vanzelf gaat..
kan er nog een ander het spel in komen![]()
die gaat hij zeker nog meemaken , denk dat dat net het duwtje is om zelf eventueel op te stappenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik wilde het nét zeggen: ik hoop dat hij de kartonnen meubels nog mee kan maken😂😂😂
Ohja denk nu pas aan die bankquote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nog de hoop dat hij uit zichzelf gaat , wellicht kan hij de bank meenemen morgen!!!
maar als hij dat karton ziet zakt hem helemaal de moed in de schoenen.. denk dat hij dan vanzelf gaat..
kan er nog een ander het spel in komen![]()
er is een svquote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Verdorie kl*te-weekend. Zoveelste oproep voor permanentie. Zo kan ik Cos niet voldoende volgen.
Hier hetzelfde vannacht en vandaag gekkenhuisquote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Verdorie kl*te-weekend. Zoveelste oproep voor permanentie. Zo kan ik Cos niet voldoende volgen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
die doen echt goed werk, geven mensen echt een laatste wens.
Klinkklare nonsens om daar Rob voor in aanmerking te laten komen.
nee hij gaat eerst navragen of hij de bank mee kan nemen naar de campingquote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja denk nu pas aan die bank![]()
Die loopt morgenochtend in die badjas meteen de poort uit
Yep. Heeft hij al eerder gezegd ook. Ik begrijp níet dat ze het toestaan eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Toen hij over daggeld begon stream weg is het enige nog waarvoor hij blijft .
we hebben je niet gehoord vanmorgen kodi op de streamquote:Op zondag 19 februari 2023 17:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde vannacht en vandaag gekkenhuis
denk dat veel mensen het niet begrijpen.. maar door het commentaar gister in de live dat het wel doordringt bij rob hoe hij in de buitenwereld overkomt.. vanmorgen begreep hij dat nog niet.. inmiddels welquote:Op zondag 19 februari 2023 17:08 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Yep. Heeft hij al eerder gezegd ook. Ik begrijp níet dat ze het toestaan eigenlijk
Ikdoeniemeequote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we geen inzamelingsactie beginnen om het daggeld voor Rob bij elkaar te krijgen
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we hebben je niet gehoord vanmorgen kodi op de stream
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Tijd voor een grote tv actie van giro 555, gepresenteerd door Chantal Janzen en Linda De Mol🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Kunnen we geen inzamelingsactie beginnen om het daggeld voor Rob bij elkaar te krijgen
veel meer dan: leuke meid, je doet het goed, trots op jouquote:Op zondag 19 februari 2023 17:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hoop zo dat ze info gaat krijgen waar ze wat aan heeft.
FEBO laat niet meer door denk ik zoquote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel meer dan: leuke meid, je doet het goed, trots op jou
zal ze niet te lezen krijgen in die kaarten lijkt me
preciesquote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO laat niet meer door denk ik zo
Ik hoop daar wel op.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
veel meer dan: leuke meid, je doet het goed, trots op jou
zal ze niet te lezen krijgen in die kaarten lijkt me
Of juist wel 😁quote:Op zondag 19 februari 2023 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
FEBO laat niet meer door denk ik zo
Inderdaad maar de gescheidens toont vaak anders aanquote:Op zondag 19 februari 2023 17:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Of juist wel 😁
Maakt het spel leuker
Gelden er nog quarantaineregels dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jorien zal geen mensen zien alleen dingen te lezen krijgen. Kan ook niet ivm quarantaine regels voor ze
kan wel als ze een testje doenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
Jorien zal geen mensen zien alleen dingen te lezen krijgen. Kan ook niet ivm quarantaine regels voor ze
Voor de deelnemers wel he. Die hebben allemaal week in hotel apart gezetenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelden er nog quarantaineregels dan?
maar dat geld dan nu toch niet meer? Ze kunnen toch ook gewoon naar de dokter of iets anders doen waarbij contact is met anderen?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Voor de deelnemers wel he. Die hebben allemaal week in hotel apart gezeten
Die draagt ook beschermingsmiddelenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat geld dan nu toch niet meer? Ze kunnen toch ook gewoon naar de dokter of iets anders doen waarbij contact is met anderen?
Hun, welke quarantaine regels???quote:Op zondag 19 februari 2023 17:19 schreef Koos1958 het volgende:
bijzonder. Bij de buren (jvjl) staan gewoon de oempa loempa's in de loods en zien de bewoners ook gewoon de psych en de dokter,quote:Op zondag 19 februari 2023 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die draagt ook beschermingsmiddelen
Maar we weten niet of die getest zijn of ook in soort van bubbel zittenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
bijzonder. Bij de buren (jvjl) staan gewoon de oempa loempa's in de loods en zien de bewoners ook gewoon de psych en de dokter,
Snap dat wel als je zoveel pech hebt en pijn steeds dat je dan naar huis wiltquote:Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Monique___ het volgende:
rob: ga een beetje hopen dat ik genomineerd word en stuur me maar naar huis, ongemak, pijn in de nek, knie, alles tezamen, als het eten vandaag weer slechter was dan gister dan had hij zijn biezen gepakt, dan maar geen geld (dagvergoeding)
bart tipt om tegen iemand te zeggen hem te nomineren..
niet op basis van ik denk of ik voel.. maar zelf zeggen dat is wat anders
rob zegt weer: ben er echt klaar mee, alles, alles
bart zegt: misschien in de dbk zeggen, gij moet er vrede mee hebben, ik ga je wel missen dan
rob: komt wel allemaal weer goed, hij heeft zitten nadenken vandaag spel was leuk vanochtend maar uh de rest van de dag van de week mmmm ik heb het niet meer naar mn zin
bart: dat zie je wel een beetje ook, negatiever op alles, verschil met begin, ik zie het ook
rob beaamt dit, vraagt zich af wat hij er doet , heeft er bijna 50 dagen op zitten en als hij dan naar huis gaat dat is dus de enige rede dat hij nu blijft.
getest zou kunnen, maar zelfs dat vraag ik me af. De regels zijn echt niet zo scherp meer., maar bubbels worden echt niet meer in stand gehouden. Dat is niet meer te doenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar we weten niet of die getest zijn of ook in soort van bubbel zitten
vorige week had hij nog helemaal geen zin om naar huis te gaan.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel als je zoveel pech hebt en pijn steeds dat je dan naar huis wilt
De lol om daar te zitten vergaat je dan wel.
Hij voelt zich vandaag ineens schuldig na die opmerking in de live uitzending gisterenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat wel als je zoveel pech hebt en pijn steeds dat je dan naar huis wilt
De lol om daar te zitten vergaat je dan wel.
chi en cha bedoel je ?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:33 schreef Koos1958 het volgende:
He kijk die meiden eens gezellig bij elkaar zitten met een wijntje bij de kachel.
zorgen genoeg daarquote:Op zondag 19 februari 2023 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
Reken maar dat die zorg in BB ook wel is.
dat zegt me vrouw ook altijdquote:Op zondag 19 februari 2023 17:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dacht dat ze geen alcohol mochten voor 7 uur
Is echt 100 keer gezegd gisteren en vandaagquote:Op zondag 19 februari 2023 17:34 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dacht dat ze geen alcohol mochten voor 7 uur
Misschien door het doorgeven wat er geroepen is aan.het hek en charlotte gister heeft besproken met die meiden.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef ben34567 het volgende:
Sfeer is nu wel opvallend positiever na vertrek Chayron. Misschien lag het dan toch niet aan Chiara..
Die gaat nog van een koude kermis thuiskomenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Charlot denkt echt dat ze een ster is als ze buiten komt.
Ze vertelde dat ze in België wel uitgenodigd worden in shows en dat ze biggy leuk vond om te zien.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
hoezo?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:41 schreef ben34567 het volgende:
Chiara ziet er evil uit met haar wijntje
mogen ze ook vinden, steeds meer en meer een winnaars uitstraling en hun kunnen er helemaal niks aan veranderenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:46 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden dat jason serieus verandert is.
Oh jawel !quote:Op zondag 19 februari 2023 17:35 schreef ben34567 het volgende:
Sfeer is nu wel opvallend positiever na vertrek Chayron. Misschien lag het dan toch niet aan Chiara..
Ff gemist, vertelquote:Op zondag 19 februari 2023 17:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
desperate housewives big brother editie
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:55 schreef GayGuy het volgende:
Als het beeld nu op zwart zou gaan, en je hoort alleen nog maar die kreunend jongens,,,,🤣😅😅😅
😂😂😂 Dacht ik ook lolquote:Op zondag 19 februari 2023 17:55 schreef GayGuy het volgende:
Als het beeld nu op zwart zou gaan, en je hoort alleen nog maar die kreunend jongens,,,,🤣😅😅😅
haha jaaa ben af , dacht even kijken op het beeldquote:Op zondag 19 februari 2023 17:57 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Hahaha ik wilde je bijna taggen, dit moet je zien hoor
En geen gemopper of gezeurquote:Op zondag 19 februari 2023 18:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind dit echt grappig wat de mannen aan het doen zijn, lekker het kind in jezelf de ruimte geven, ik hou ervan.
Echt 😂 maakt niet uit wanneer je de stream aan zet. Binnen 10 seconden hoor je hetquote:Op zondag 19 februari 2023 18:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee dat zit al vaker in mijn hoofd dat tjongejongejonge
Ik moet lachen om Ali als die dat koude water in zijn snuit krijgtquote:Op zondag 19 februari 2023 18:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik vind dit echt grappig wat de mannen aan het doen zijn, lekker het kind in jezelf de ruimte geven, ik hou ervan.
als je naar de sauna gaat doe je hetzelfde , ik zit hier ook nogquote:Op zondag 19 februari 2023 18:01 schreef Lillfex het volgende:
Jeetje dat is ook nog gevaarlijk ook zeg wat ze nu doen.
oh bah hij blijft het zeggen.. was het eerste wat ik hoorde vanmorgen toen ik de stream opzette zijn tjongenjongequote:Op zondag 19 februari 2023 18:01 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Echt 😂 maakt niet uit wanneer je de stream aan zet. Binnen 10 seconden hoor je het
Idd, heerlijk juistquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
als je naar de sauna gaat doe je hetzelfde , ik zit hier ook nog
oh ja jolien is terug, even andere stream kijkenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:03 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien terug fax telefoon en televisie. Positieve en negatieve dingen
Dat komt nog wel, maar of ze de waarheid gaat sprekenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
Ze heeft ranking gezien maar zegt niet hoe of wat
Is heel moeilijk af te leren. Heb het zelf ook vaak, dat ik vaste stopwoordje hadquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh bah hij blijft het zeggen.. was het eerste wat ik hoorde vanmorgen toen ik de stream opzette zijn tjongenjonge
Ik zweer het je, ze gaan het nog over hem hebben ook 😂 hoop dat Bridget achter de desk staatquote:Op zondag 19 februari 2023 18:04 schreef GayGuy het volgende:
Rob doet ook iets bijzonders, hij loopt, en zegt RESPECT te hebben voor een ander. Ik ga nu RTL BOULEVARD bellen, voor deze grote scoop 🤣🤣🤣
Ja, heerlijk. Ze kan zo heerlijk villein zijn. Ik houd daar wel vanquote:Op zondag 19 februari 2023 18:06 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik zweer het je, ze gaan het nog over hem hebben ook 😂 hoop dat Bridget achter de desk staat
morgen is de dat weer vergeten die blonde mutsquote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef Koos1958 het volgende:
Geloof dat het toch wel binnen is gekomen over het roddelen bij jolien.
Ja ik vind haar keuzes... Opmerkelijk 😊quote:Op zondag 19 februari 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
sodeknetter ik kijk nu naar het beeld (had de oortjes in) maar wat ziet die jolien er smerig opgemaakt uit
Chiara is heel trouw naar haar zij minder naar haar.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Dragonbullet het volgende:
Zou ze gehoord hebben dat Chiara niet te vertrouwen is?
😂😂😂😂 Kom niet meer bijquote:Op zondag 19 februari 2023 18:13 schreef Monique___ het volgende:
voor carnaval vandaag
![]()
[ afbeelding ]
Djessus, die is met haar bakkes in een emmer plamuurmes gevallen, joh. Ik zie tijdens privé Amsterdam travestieten met MINDER make-up op😅quote:Op zondag 19 februari 2023 18:12 schreef Monique___ het volgende:
sodeknetter ik kijk nu naar het beeld (had de oortjes in) maar wat ziet die jolien er smerig opgemaakt uit
mooie vrouw , van buiten en van binnenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:13 schreef Monique___ het volgende:
voor carnaval vandaag
![]()
[ afbeelding ]
😂😂😂 Die rode strepen op haar jukbeenderen begrijp ik ook écht nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Djessus, die is met haar bakkes in een emmer plamuurmes gevallen, joh. Ik zie tijdens privé Amsterdam travestieten met MINDER make-up op😅
ja heftig he , denk dat de travo's het beter kunnen dan dit. net een 5 jarige die de makeupdoos van haar ma gevonden heeft (of pa;))quote:Op zondag 19 februari 2023 18:14 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Djessus, die is met haar bakkes in een emmer plamuurmes gevallen, joh. Ik zie tijdens privé Amsterdam travestieten met MINDER make-up op😅
die maakt overuren in haar hoofd, wat niet te vertellen en leugens onthoudenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:19 schreef Joyce-43 het volgende:
ze kan slecht na vertellen hoor vind ik
Ditquote:Op zondag 19 februari 2023 18:22 schreef suzi1 het volgende:
minst vertrouwens stond niet ingevuld volgens jok
nu zegt ze chi wrs op 9
10 was er geen naam
nu gaat ze erover nadenken zegt ze
voor ze t fout heeft
het is nog maar de vraag of ze niet wer staat te jokkenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:22 schreef suzi1 het volgende:
minst vertrouwens stond niet ingevuld volgens jok
nu zegt ze chi wrs op 9
10 was er geen naam
nu gaat ze erover nadenken zegt ze
voor ze t fout heeft
Ze bedoelde dat chiara minst te vertrouwen was en Jason schrok daarvan.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is nog maar de vraag of ze niet wer staat te jokken
Dat is nog maar afwachten, die gaat de rest van de dag piekeren over de negatieve meuk die ze heeft gelezenquote:
goeie vipe!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:27 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, die gaat de rest van de dag piekeren over de negatieve meuk die ze heeft gelezen
heb je een kaartje gestuurd als grootste fanquote:Op zondag 19 februari 2023 18:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
mooie vrouw , van buiten en van binnen
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hij weet niet als hij nog binnen magquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ja heb ik wel zien langskomen. Weet niet of ik dat op stream zag en/of ik het ook opgenomen heb. Als het zo is, zal het gisteravond ergens denk geweest zijn.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef GayGuy het volgende:
Mijn post is voorgelezen door lindsay. Is dit in de uitzending geweest?? Ik was die gayguy die schreef dat hij Jason geweldig vind
die van ik hoop dat hij het niet erg vind dat hij ook mannelijke aanbidders heeft uit de gay community oid?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef GayGuy het volgende:
Mijn post is voorgelezen door lindsay. Is dit in de uitzending geweest?? Ik was die gayguy die schreef dat hij Jason geweldig vind
Weet niet meer of dit genoemd is in de uitzending, je kan nog terugkijken!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef GayGuy het volgende:
Ik vraag me af, of Chiara in die context genoemd is!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
Zal het kwartje gevallen zijn bij jolien dat ze zich laat mee slepen door chiara in haar negatieve gedrag naar charlotte toe.
Pmquote:Op zondag 19 februari 2023 18:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
ik kan beamen
![]()
edit: grapje he! wat is dm?
Ik hoorde het ook, afzender een gayguy, ik dacht nog, zal het misschien?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef GayGuy het volgende:
Ja die. Maar is dat op tv geweest?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die van ik hoop dat hij het niet erg vind dat hij ook mannelijke aanbidders heeft uit de gay community oid?
dat heb ik wel gehoord op de stream!
De valentijn uitzending,,,toch?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:38 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Weet niet meer of dit genoemd is in de uitzending, je kan nog terugkijken!
ik kijk enkel stream eigenlijk. dus weet niet of die op tv is geweestquote:
Van de week begon zei juist met roddelen over charlotte tegen chiara. Vind het schijnheilig van haar dat ze daar de negatieve dingen op afgooitquote:Op zondag 19 februari 2023 18:40 schreef suzi1 het volgende:
zij vertellen ook dingen tegen mij
en ik antw daarop he
maar heb dara niks mee te maken
Jup, ik was het al bijna vergeten, tot ik het laaste stukje hoorde, blijkbaar werd het goed ontvangen, dus dat is best leukquote:Op zondag 19 februari 2023 18:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook, afzender een gayguy, ik dacht nog, zal het misschien?
Was jij dus
het is een grote scheinheilquote:Op zondag 19 februari 2023 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Van de week begon zei juist met roddelen over charlotte tegen chiara. Vind het schijnheilig van haar dat ze daar de negatieve dingen op afgooit
Denk het niet maar stel dat ze Corona krijgt en er dan nog een paar aansteekt, dat is een risico voor de FEBOquote:Op zondag 19 februari 2023 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelden er nog quarantaineregels dan?
-edit-quote:Op zondag 19 februari 2023 18:36 schreef GayGuy het volgende:
Yep een foto staat in de streamverslagen, helemaal in het begin.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:32 schreef odie22 het volgende:
is lesley al wel eens in de hottub geweest ?
Volgens mij ging dat over M Aquote:Op zondag 19 februari 2023 18:42 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb het niet live gezien, dus op tv of een filmpje dat hier ergens is voorbij gekomen
aflevering 33quote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Dan word er was iets voorbereid in de gameroom. Mischien staan "de nieuwe meubels" al daar
Zo das snel!quote:Op zondag 19 februari 2023 18:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aflevering 34
op 28:45 dat een gayguy je geweldig vind
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb je een kaartje gestuurd als grootste fan
Nu ook in SL te zien ging echt over michelangeloquote:Op zondag 19 februari 2023 18:48 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja of live, weet niet meer precies, maar je kan op rtl5 de week terugkijken
Haha, ik schreef hier de verkeerde naam. Maar ik zag het nu weer voorbij komen, en dit is zeker mijn valentijnskaartje.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
[..]
-edit-
Kaart die is voorgelezen was inderdaad voor MA. Niet voor Jason.
Misschien zo geknipt, Jason was daarna aan het woord gelukquote:Op zondag 19 februari 2023 18:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nu ook in SL te zien ging echt over michelangelo
nou hij zat dus in aflevering 33 vanaf 28:45 ofzoquote:Op zondag 19 februari 2023 18:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Haha, ik schreef hier de verkeerde naam. Maar ik zag het nu weer voorbij komen, en dit is zeker mijn valentijnskaartje.
Ik in de vorige sl. Maar wel leuk om te zien dat die berichten echt zijn, en NIET alleen van FEBOquote:Op zondag 19 februari 2023 18:51 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik hoorde het in de sl volgens mij net langskomen!
Chiara is trouw nr haar, zolang het moet.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:13 schreef marky het volgende:
[..]
Chiara is heel trouw naar haar zij minder naar haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |