het is een wonderquote:
😂😂😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
hij is verveelt, ja rob.. als je weken op je harige spleet ligt dan ga je je een keer vervelen he
Iets met zijn daggeld, dat hij dan niet krijgtquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
Waarom gaat Rob niet gewoon naar huis ???
Excuses excuses... Hij is op zijn teentjes getrapt. Komt nie meer goequote:Op zondag 19 februari 2023 16:59 schreef Monique___ het volgende:
hij is verveelt, ja rob.. als je weken op je harige spleet ligt dan ga je je een keer vervelen he
😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Je hoeft het maar te zeggen Rob, ik laat je gratis ophalen. Liggend als je wilt
Stichting doe een wensquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
in een kartonnen doosquote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Ohhh krijgt hij dan helemaal niks ?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Iets met zijn daggeld, dat hij dan niet krijgt
Mijn ideequote:Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhh krijgt hij dan helemaal niks ?
Dat zou ik flauw vinden want lichamelijk is hij op en artsen laten komen is duur dus laat die man met daggeld gaan.
die doen echt goed werk, geven mensen echt een laatste wens.quote:
ja dat staat ergens in hun document.. als ze zelf eruit gaan dan krijgen ze niks van die dagvergoeding. Is al vaker op de stream gezegd andere jaren en dit jaar.quote:
Nee hoor laten die het besteden aan de mensen die het echt nodig hebbenquote:
quote:
Niks lullig voor Chayron.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Rob wil naar huis is er helemaal klaar mee. Maar mag niet zeggen dat ze hem erop moeten zetten. Wel toevallig na commentaar van gisteravond. Van de week zei hij nog ik ga nooit opgeven. Wel lullig om te horen voor chayron.
Weet het ,maar in dit geval zou ik zeggen ga en doorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat staat ergens in hun document.. als ze zelf eruit gaan dan krijgen ze niks van die dagvergoeding. Is al vaker op de stream gezegd andere jaren en dit jaar.
ja dat is wel lullig maar rob zou rob niet zijn als hij niet aan zichzelf dacht he.. hij wil de dagvergoeding niet missen als hij er nu zelf uit staptquote:Op zondag 19 februari 2023 17:04 schreef Koos1958 het volgende:
Rob wil naar huis is er helemaal klaar mee. Maar mag niet zeggen dat ze hem erop moeten zetten. Wel toevallig na commentaar van gisteravond. Van de week zei hij nog ik ga nooit opgeven. Wel lullig om te horen voor chayron.
Waarom moet Ali naar huis die wil ik er nog wel een tijdje inhouden hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Niks lullig voor Chayron.
Rob samen met Ali nomineren en dan Ali naar huis sturen dat is leuk.
Ik wilde het nét zeggen: ik hoop dat hij de kartonnen meubels nog mee kan maken😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nog de hoop dat hij uit zichzelf gaat , wellicht kan hij de bank meenemen morgen!!!
maar als hij dat karton ziet zakt hem helemaal de moed in de schoenen.. denk dat hij dan vanzelf gaat..
kan er nog een ander het spel in komen![]()
die gaat hij zeker nog meemaken , denk dat dat net het duwtje is om zelf eventueel op te stappenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik wilde het nét zeggen: ik hoop dat hij de kartonnen meubels nog mee kan maken😂😂😂
Ohja denk nu pas aan die bankquote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nog de hoop dat hij uit zichzelf gaat , wellicht kan hij de bank meenemen morgen!!!
maar als hij dat karton ziet zakt hem helemaal de moed in de schoenen.. denk dat hij dan vanzelf gaat..
kan er nog een ander het spel in komen![]()
er is een svquote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Verdorie kl*te-weekend. Zoveelste oproep voor permanentie. Zo kan ik Cos niet voldoende volgen.
Hier hetzelfde vannacht en vandaag gekkenhuisquote:Op zondag 19 februari 2023 17:06 schreef Jockari het volgende:
Verdorie kl*te-weekend. Zoveelste oproep voor permanentie. Zo kan ik Cos niet voldoende volgen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef Verida het volgende:
[..]
die doen echt goed werk, geven mensen echt een laatste wens.
Klinkklare nonsens om daar Rob voor in aanmerking te laten komen.
nee hij gaat eerst navragen of hij de bank mee kan nemen naar de campingquote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ohja denk nu pas aan die bank![]()
Die loopt morgenochtend in die badjas meteen de poort uit
Yep. Heeft hij al eerder gezegd ook. Ik begrijp níet dat ze het toestaan eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2023 17:07 schreef Gerrie_55 het volgende:
Toen hij over daggeld begon stream weg is het enige nog waarvoor hij blijft .
we hebben je niet gehoord vanmorgen kodi op de streamquote:Op zondag 19 februari 2023 17:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde vannacht en vandaag gekkenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |