nou dat zijn mijn mini stress momentjes van de dag haha en nu dus af in fortnite omdat ik een mention alert melding kreeg en ik fomo hebquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
😊 @:monique___ ik moet altijd lachen als jij sluit. pas je even titel aan?
Hahaha, herkenbaar. Beelddenker ziet iemand achter een scherm met TTstressquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
😂😂😂😂 Shitquote:Op zondag 19 februari 2023 14:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou dat zijn mijn mini stress momentjes van de dag haha en nu dus af in fortnite omdat ik een mention alert melding kreeg en ik fomo heb
neeeee ik zie dat je dat als titel hebt whoehahahaquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
ze hebben geen boter erg stomquote:Op zondag 19 februari 2023 14:47 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze ook echt alles met zoveel olie.. heel veel gefrituurd ook
Ja hahahahaha kan maar duidelijk zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeeee ik zie dat je dat als titel hebt whoehahaha
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar. Beelddenker ziet iemand achter een scherm met TTstress
moet er mee lachenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hahahahaha kan maar duidelijk zijn
ja die moet even een dutje doenquote:
Hahaha ik vroeg me ook al af of hij het zou doorzetten als hij eenmaal weer aan het werk gaat.. ik weet dat het altijd even duurt voor je afkomt van tiks als dezequote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ias heeft eigen bedrijf toch? als die op zoek gaat naar klanten en dan een gesprek gaat houden met die mensen, die zullen toch wel afknappen vermoed ik aangezien Ias echt na iedere zin Tjonge tjonge tjonge zegt
die horen hem niet, hij staat dan achter het glas te lachen naar de klanten en daar telt hij zich ook nog eens 20 euro extra voor per uur = Win Winquote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ias heeft eigen bedrijf toch? als die op zoek gaat naar klanten en dan een gesprek gaat houden met die mensen, die zullen toch wel afknappen vermoed ik aangezien Ias echt na iedere zin Tjonge tjonge tjonge zegt
hij niet, topjes aan chacha of ali geven robkequote:Op zondag 19 februari 2023 14:59 schreef engine het volgende:
Rob vraagt of hij de asperge helemaal op kan eten
dit is lunchquote:
waar wel over he?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind rob niet heel enthousisast over het eten
Hij houdt wel van vis zegt hijquote:Op zondag 19 februari 2023 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
omdat hij gaat knallen deze week hequote:Op zondag 19 februari 2023 15:00 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand mij niet uitleggen hoezo rob nu aan tafel kan zitten
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:02 schreef Monique___ het volgende:
dacht waar hebben jullie het over.. stream maar eens ververst.. van de bank hops schansen aan tafel ineens.
mute voor de smakgeluiden
ja kan dat wel?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
rob gaat nog een keer opscheppen. potverdorie heerlijk
90 graden stond op het papiertjequote:Op zondag 19 februari 2023 15:04 schreef suzi1 het volgende:
er kunnen nog graden in de vis zitten --chi
🤮quote:Op zondag 19 februari 2023 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien geniet van asperge pis geur
vorige keer ook he, toen kreeg hij groenteburgers toen de rest kabeljouw hadquote:Op zondag 19 februari 2023 15:08 schreef engine het volgende:
Ias krijgt burgers omdat hij geen vis lust![]()
Nouja hij lust zalm maar de rest eet hij niet.
waarop icequeen zegt: zit beetje tussen je oren denk ikquote:Op zondag 19 februari 2023 15:08 schreef engine het volgende:
Ias krijgt burgers omdat hij geen vis lust![]()
Nouja hij lust zalm maar de rest eet hij niet.
eerste dag zei hij al dat hij niet veel lustquote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorige keer ook he, toen kreeg hij groenteburgers toen de rest kabeljouw had
Beetje vreemdquote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vorige keer ook he, toen kreeg hij groenteburgers toen de rest kabeljouw had
Prinsjequote:Op zondag 19 februari 2023 15:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heeft ias zich goed bekeken omdat van te voren te regelen met bb
lekker die gore sokken linksboven in beeldquote:Op zondag 19 februari 2023 15:14 schreef rinardo het volgende:
Hij is meubels aan het schrijven
[ twitter ]
hahahahaha rob jij mag hier niet opquote:Op zondag 19 februari 2023 15:16 schreef rinardo het volgende:
Ze mogen dus fotos maken en posten op twitter
[ twitter ]
Idioten.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:16 schreef rinardo het volgende:
Ze mogen dus fotos maken en posten op twitter
[ twitter ]
be like rob ,maakt het leven makkelijkerquote:Op zondag 19 februari 2023 15:21 schreef suzi1 het volgende:
rob hecht er geen waarde aan
als iemand weggaat/overleden is
ja hebben ze niet gegeten he.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:22 schreef engine het volgende:
Is dat een voorraad falafel?
[ afbeelding ]
En maar klagenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja hebben ze niet gegeten he.![]()
was niet goed genoeg voor ze
Heeft ze al vaker aangeboden om met inwoners mee te gaan om alles te laten zien in Californië.ook al tege. Chelsea en Danny.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:14 schreef ben34567 het volgende:
Als er iemand van de groep naar Amerika gaat moet die Charlotte meevragen want zij gaat vaak naar Amerika
Waarom zegt ze dit ineens en rob zegt dat hij zegt nomineer me maar en dat hij het lastig hebt. En ja rob dat denken we zekerquote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Chiara kreeg vanmorgen een ingeving en BAM als ze nu moet nomineren is dit haar bank!
Charlotte en Lindsey met Jason of Ali. Wellicht Jason omdat Ali niet meer sterk genoeg staat om Lindsey weg te spelen. Haar hoofddoel is een exit Lindseyquote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Chiara kreeg vanmorgen een ingeving en BAM als ze nu moet nomineren is dit haar bank!
Tip Als je dat stress bezorgd, het openen van de volgende topic, laat hem dan kapen door iemand.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou dat zijn mijn mini stress momentjes van de dag haha en nu dus af in fortnite omdat ik een mention alert melding kreeg en ik fomo heb
ik weet dat iemand het hier ook onderaan het sluitbericht heeft staan.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:27 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Tip Als je dat stress bezorgd laat hem dan kapen door iemand.
Je hoeft niet te openen als je wacht dan opent iemand vanzelf wel na 2 minutenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik kan niet meer met hem gewoonquote:Op zondag 19 februari 2023 15:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik heb er al bijgezet dat ik ali fan ben voor tere zieltjes
grote kans op ja maar dat is hem daar ook al verteld toen hij zo ziek was en genomineerd werd om die redequote:Op zondag 19 februari 2023 15:30 schreef PunkieePie het volgende:
Als Rob eruit gestemd wordt gaat hij nooit denken dat het komt omdat zoveel mensen hem verschrikkelijk vinden. Hij gaat het dan sowieso op z'n gezondheid gooien
Dat zou voor Jolien Chiara de best combinatie zijn, als dan 1 van de dames vliegt dan is één van hun 2 zeker van een finaleplaats als het effectief een finale moet worden met 1 NL VR 1 NL MAN 1 BE VR en 1 BE MAN.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:26 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Charlotte en Lindsey met Jason of Ali. Wellicht Jason omdat Ali niet meer sterk genoeg staat om Lindsey weg te spelen. Haar hoofddoel is een exit Lindsey
ik ook niet, van mij mocht hij in de eerste week al eruit zijn gegaan..quote:Op zondag 19 februari 2023 15:30 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar ik kan niet meer met hem gewoon
maar dan weet je al bijna wie eruit gaat al die tienertiktokidooltjes die gaan stemmenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:31 schreef Ireth het volgende:
Goeie van Lot, gewoon allemaal genomineerd en de kijker beslist...
Ja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest hadden ze andere dingen gezegd. Onzin van die lui.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
grote kans op ja maar dat is hem daar ook al verteld toen hij zo ziek was en genomineerd werd om die rede
😂😂😂😂😂😂quote:Op zondag 19 februari 2023 15:33 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahah sjairon is filosoof ja hoor ja
kweet het.. durven het hem niet in het gezicht te zeggen. En degenen die iets zeggen die worden afgeserveerd.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:33 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja, als iedereen gewoon eerlijk was geweest hadden ze andere dingen gezegd. Onzin van die lui.
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:32 schreef Ireth het volgende:
Krijgt mimi nog wel lucht? Volgens mij heeft ie een 152 aan ipv een 164 van shirtje?
Ik snap hem, en herken het😊quote:Op zondag 19 februari 2023 15:38 schreef Monique___ het volgende:
mimi is nu echt klaar met alcohol. maar dan echt he..
😂😂😂😂😂 En hij....zei... LEEF, alsof het je laatste dag is, LEEF lalalalalalallalalaquote:Op zondag 19 februari 2023 15:40 schreef Monique___ het volgende:
de militair wacht tot hij zijn zakje snoep krijgt..
iets met principes he
Klopt wel eigenlijk op brussel sproutquote:Op zondag 19 februari 2023 15:36 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte : "In Amerika zijn ze gek op spruitjes"
de volwassen rode wijn van gister bliefte hij niet.quote:
🤭quote:Op zondag 19 februari 2023 15:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
de volwassen rode wijn van gister bliefte hij niet.
hij is van de feestbubbels uit de supermarkt zonder alcohol
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte is morgen over 2 weken jarig. dus nog 2 kansen om haar eruit te wiepen
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]neen febo gunt haar een leuke verjaardag daar met wat
die dag ook voor de camera want ja.. eerste keer zonder haar papa
doet het allemaal goed op tv![]()
En dat is of heeft ze dat niet gezegd?quote:Op zondag 19 februari 2023 15:24 schreef engine het volgende:
Ik ook jarig dan de 6equote:Op zondag 19 februari 2023 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlotte is morgen over 2 weken jarig. dus nog 2 kansen om haar eruit te wiepen
Volgens mij mag jij charlotte niet zo hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 15:44 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte gaat een groot feest voor haar verjaardag krijgen daar ben ik zeker van. Als je de lieveling van febo bent en de familie ook een directe contactlijn met de productie lijkt te hebben..
Uit de wallquote:Op zondag 19 februari 2023 15:45 schreef Monique___ het volgende:
hoe kwam rob vanmorgen aan die banaan? zie dat ze weer flinke voorraad mandarijnen hebben
Nee geen namen genoemd.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:45 schreef BBERTJE het volgende:
[..]
En dat is of heeft ze dat niet gezegd?
Ik vind haar enorm gemaakt overkomen. Ik hou van spontaniteit bij BB deelnemers ook al komen ze dan iets slechter over op beeldquote:Op zondag 19 februari 2023 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij charlotte niet zo haha
Ik denk dat ze die hulplijn had opgegeven omdat ze nog met de dood van haar vader bezig is. Ik denk ook dat ieder ander dat gekregen zou hebben.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:44 schreef ben34567 het volgende:
Charlotte gaat een groot feest voor haar verjaardag krijgen daar ben ik zeker van. Als je de lieveling van febo bent en de familie ook een directe contactlijn met de productie lijkt te hebben..
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:52 schreef freaky40 het volgende:
Rob laat zich niet trollen door die nitwits van een stelletje presentatoren. Let's go Rob!
Jolien Paay.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jolien geniet van asperge pis geur
wall zie streamverslag nieuwe aanvulling wallquote:Op zondag 19 februari 2023 15:45 schreef Monique___ het volgende:
hoe kwam rob vanmorgen aan die banaan? zie dat ze weer flinke voorraad mandarijnen hebben
denk je niet dat dat voor iedereen geldt? denk dat ze allemaal in contact staan met de productie. Is ook wel eens over gesproken in andere edities.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:44 schreef ben34567 het volgende:
Ik doe nooit makeup aan, doe het wel eens opquote:Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef ben34567 het volgende:
Breaking : Jolien gaat geen make up aandoen vandaag
Kan best zijn maar dan nog denk ik dat ze de lieveling van febo isquote:Op zondag 19 februari 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk je niet dat dat voor iedereen geldt? denk dat ze allemaal in contact staan met de productie. Is ook wel eens over gesproken in andere edities.
Ja, laten we dat afwachten, goed ideequote:Op zondag 19 februari 2023 16:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kan best zijn maar dan nog denk ik dat ze de lieveling van febo iswe zullen wel zien hoe groot haar verjaardagsfeest wordt tegenover die van anderen
zijn 2 verschillende feestjes geweest tot nu toe bij de eerste zelfs voor 2 taarten spullen erin..quote:Op zondag 19 februari 2023 16:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Kan best zijn maar dan nog denk ik dat ze de lieveling van febo iswe zullen wel zien hoe groot haar verjaardagsfeest wordt tegenover die van anderen
Rob wil naar huis omdat hij is aangesproken gisteren en daar is hij niet van gediend.. het heeft helemaal niets met zijn mankementen te maken, geloof er niks van..quote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Monique___ het volgende:
rob wil genomineerd worden (en ook naar huis!) als het deze week nog zo gaat met al zijn mankementen![]()
[ twitter ]
denk dat hij nattigheid voelt..quote:Op zondag 19 februari 2023 16:10 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Rob wil naar huis omdat hij is aangesproken gisteren en daar is hij niet van gediend.. het heeft helemaal niets met zijn mankementen te maken, geloof er niks van..
Ja dat zit hem niet lekker hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 16:10 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Rob wil naar huis omdat hij is aangesproken gisteren en daar is hij niet van gediend.. het heeft helemaal niets met zijn mankementen te maken, geloof er niks van..
Cringe. Chiara is niet meer een slang dan een Lindsey of Charlotte. Ik denk dat Lindsey al meer geroddeld heeft over Chiara dan omgekeerd.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Was er ook 1 die 2 slangen had getekend met de tekst pas op voor slangen
Eindelijk verstandige woorden van Robquote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Monique___ het volgende:
rob wil genomineerd worden (en ook naar huis!) als het deze week nog zo gaat met al zijn mankementen![]()
[ twitter ]
Wat is dit allemaal? Komt dit in het huis?quote:
Heb je die van de getekende slangen ook gezien Pas op voor slangen? Zou die het huis in komen?quote:
Twijfel eraan ,ik had hem wel gezienquote:Op zondag 19 februari 2023 16:19 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Heb je die van de getekende slangen ook gezien Pas op voor slangen? Zou die het huis in komen?
Ja dus Ze hebben het gevraagd aan de mensen daar ja hoor hadden die gezegd dat mag wel Vonden ze zelfs wel grappig. Lees ik netquote:Op zondag 19 februari 2023 16:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Twijfel eraan ,ik had hem wel gezien
O ok hahahaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dus Ze hebben het gevraagd aan de mensen daar ja hoor hadden die gezegd dat mag wel Vonden ze zelfs wel grappig. Lees ik net
Wat heeft die ineens een slag in het haar jaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:25 schreef Monique___ het volgende:
kwist ut , joddelien gaat zich toch schminken
Twitter trol aannames.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:07 schreef Monique___ het volgende:
[ twitter ]
Dat is niet zo gek. Hij heeft vandaag voor het eerst weer eens wat gedaan. Daar zal het lichaam weer even aan moeten wennen. Verklaarbaar dus.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:27 schreef Angelique61 het volgende:
Rob is helemaal kapot..............hoe kan het
Nee hoor dat zegt hij en bedoeld hij helemaal niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
er stond een filmpje bij, staat hierboven.. rob zegt t zelf
hahahahaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeee schakel niet weer die malende kaken![]()
Dat vraag ik me al al die tijd afquote:Op zondag 19 februari 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar zit hij toch steeds op te herkauwen?
ja ik vraag het mij ook af. denk nog een stukje asperge of vis gevonden in z'n holle kies zonder vullingquote:Op zondag 19 februari 2023 16:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar zit hij toch steeds op te herkauwen?
das gelukkig gauw voorbijquote:Op zondag 19 februari 2023 15:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar wel over he?
oke de bank maar verder
Volgens mij is die naar Amerika gegaan om bekend te worden (actrice misschien) maar is het er niet van gekomen.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik vind haar enorm gemaakt overkomen. Ik hou van spontaniteit bij BB deelnemers ook al komen ze dan iets slechter over op beeld
de febo rob ook..quote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Schakeltopia het volgende:
rob houd het goed in de gaten allemaal
gatver ik heb door jou even naar de andere stream gekeken en zie idd dat ze de kaak vrij close up filmpen bahquote:
Kauwgom uit the wall🙄quote:Op zondag 19 februari 2023 16:30 schreef Angelique61 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al al die tijd af
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gatver ik heb door jou even naar de andere stream gekeken en zie idd dat ze de kaak vrij close up filmpen bah
snap niet dat ze al zo lang de stream bevuilen met zijn gekauwquote:Op zondag 19 februari 2023 16:34 schreef Schakeltopia het volgende:
ik vind het een fascinerend fenomeen
Rob is net zo enthousiast als een knolselderij😏quote:Op zondag 19 februari 2023 15:00 schreef Schakeltopia het volgende:
zet er maar een jong studentje neer dan is hij wel enthousiastquote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Rob is net zo enthousiast als een knolselderij😏
Waar heeft hij nu weer pijn? Volgens mij aan zijn ego die zal wel een beetje gekrenkt zijn door de woorden van de presentatrice. Als Rob erop staat deze week dan overweeg ik op hem te stemmen,alhoewel hij verjaart de 29ste februari.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:25 schreef Dragonbullet het volgende:
Rob, naar de dagboek kamer. Verlos die man toch uit zijn lijden en laat hem gaan bb
Ik denk dat ze het nét zo fascinerend vinden als ikquote:Op zondag 19 februari 2023 16:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
snap niet dat ze al zo lang de stream bevuilen met zijn gekauw
Die 24/7 heeft zitten kijken 😁quote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet er maar een jong studentje neer dan is hij wel enthousiast
Uch, ik ben een beeldenker. Ik hoef Rob NIET op die mannier "enthousiast" te zien😅😅😅quote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zet er maar een jong studentje neer dan is hij wel enthousiast
hij wil er niet zelf uit als hij pijntjes blijft houden (knie doet nog pijn) maar wil dan wel genomineerd worden en door het publiek naar huis gestemd worden als het zo blijft deze week.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Waar heeft hij nu weer pijn? Volgens mij aan zijn ego die zal wel een beetje gekrenkt zijn door de woorden van de presentatrice. Als Rob erop staat deze week dan overweeg ik op hem te stemmen,alhoewel hij verjaart de 29ste februari.
Oh dit jaar is geen schrikkelijaar die wordt pas volgend jaar een jaartje ouder.
nee de odol van jason staat me ook nog op het netvlies en van die ouwe man hoef ik dat al helemaal niet te zien.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:39 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Uch, ik ben een beeldenker. Ik hoef Rob NIET op die mannier "enthousiast" te zien😅😅😅
we hebben de icequeen nog he met haar stiefzusje jolientjequote:Op zondag 19 februari 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zal het hier rustig worden als Rob er uit gaat
Na 9 april zeker...quote:Op zondag 19 februari 2023 16:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zal het hier rustig worden als Rob er uit gaat
in het geval van rob denk ik op de flikkertquote:Op zondag 19 februari 2023 16:39 schreef Dragonbullet het volgende:
Zou degene die gecast heeft nu een compliment krijgen, of op zijn/haar flikker.. ?
Als hij zelf aangeeft dat hij weg wil ga ik hem er niet uitstemmen hoor. Laat hem dan nog maar een weekje of wat zitten daar. Hij is toch geen concurrentie voor Jason;)quote:Op zondag 19 februari 2023 16:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hij wil er niet zelf uit als hij pijntjes blijft houden (knie doet nog pijn) maar wil dan wel genomineerd worden en door het publiek naar huis gestemd worden als het zo blijft deze week.
ja hij is niet eens echt jarig daar
Jason Odol?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee de odol van jason staat me ook nog op het netvlies en van die ouwe man hoef ik dat al helemaal niet te zien.
Bankhangen Rob kan zo gaan daten met Hottub Els. Zou een leuk nieuw duo zijn. Te vergelijken met Patty Brard en Rochhel Haze(s)kutquote:Op zondag 19 februari 2023 15:00 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand mij niet uitleggen hoezo rob nu aan tafel kan zitten
je weet niet wat een odol is?quote:
De anti-Chiara fanbase heeft er wel voor gezorgd dat febo er alles aan zal doen om haar te beschermen tot in de finale want ze brengt cloutquote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
we hebben de icequeen nog he met haar stiefzusje jolientje
De odol van Jason heb ik geen problemen mee. (Ik m heb wat gemist, iemand screencaps?😏😏🤣)quote:Op zondag 19 februari 2023 16:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee de odol van jason staat me ook nog op het netvlies en van die ouwe man hoef ik dat al helemaal niet te zien.
ali een narcist? hahaha denk dat degene die dat schreef niet weet wat dat isquote:Op zondag 19 februari 2023 16:43 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Rob is 100% zeker een narcist. Iemand anders zei dat vandaag nog over Ali maar die manipuleert de boel niet.
Dat weet ik wel maar heb em bij Jason niet gezien zeker gemistquote:Op zondag 19 februari 2023 16:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je weet niet wat een odol is?
ontzettend dikke ochtend lul
las dat die vanmorgen ook weer ermee opstond
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De odol van Jason heb ik geen problemen mee. (Ik m heb wat gemist, iemand screencaps?😏😏🤣)
sorry niet gemaakt haha vond dat te ver gaan (heb ook zo mn principes)quote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De odol van Jason heb ik geen problemen mee. (Ik m heb wat gemist, iemand screencaps?😏😏🤣)
Ik heb gevraagd waarom hij/zij hem zo noemde.. geen antwoord op gekregen helaas..quote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ali een narcist? hahaha denk dat degene die dat schreef niet weet wat dat is
Mini komt binnen x aantal jaren in het nieuws omdat de buurt klaagt van de stank van alles wat hij bewaard heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:47 schreef Monique___ het volgende:
jason haalt de verpakking uit de prullenbak, laat het aan mimi zien, gooit het toch weer weg
mimi vindt dat hij het moet bewaren maar jason vindt het te groot
Is het water vervangen?quote:
mimi is wel een hoarder jaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Mini komt binnen x aantal jaren in het nieuws omdat de buurt klaagt van de stank van alles wat hij bewaard heeft.
Gaat niet, hij zit aan de bank vastgekitquote:Op zondag 19 februari 2023 15:26 schreef engine het volgende:
Die denken misschien ook...laat die man lekker naar huis gaan
Ze heeft al paar keer verteld dat ze als Nanny was gaan werken of anders gezegd kinderoppas en daar op school zat 1x per week. Zoals heel veel meiden en jongens doen dat tegenwoordig een tijd om in het buitenland te zijn en de taal goed te leren.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:31 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Volgens mij is die naar Amerika gegaan om bekend te worden (actrice misschien) maar is het er niet van gekomen.
Kinderen van vrienden van ons hebben dat ook gedaan.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft al paar keer verteld dat ze als Nanny was gaan werken of anders gezegd kinderoppas en daar op school zat 1x per week. Zoals heel veel meiden en jongens doen dat tegenwoordig een tijd om in het buitenland te zijn en de taal goed te leren.
Ze heeft ook al x tal keer gezegd dat haar ogen geopend zijn. Vind jij dat die goed Engels praat? Ik niet, niet dat ik beter engels kan mijn prononciation is zoals die van Ali.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft al paar keer verteld dat ze als Nanny was gaan werken of anders gezegd kinderoppas en daar op school zat 1x per week. Zoals heel veel meiden en jongens doen dat tegenwoordig een tijd om in het buitenland te zijn en de taal goed te leren.
ook een makkelijke, hij zit er al in en stuurt jason aan om voor hem de hottub aan te stekenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef Schakeltopia het volgende:
nog een blok of 3 erop zegt bart. lekker fikkie stoke
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
ajax speelt en heeft net gescoord bart edit niet dat ik het kijk.. iemand hier in huis kijkt het
Man en zoon zijn niet blij hierquote:Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef Monique___ het volgende:
ajax speelt en heeft net gescoord bart edit niet dat ik het kijk.. iemand hier in huis kijkt het
ja de keuze is weer reuze vandaagquote:Op zondag 19 februari 2023 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een keuze kooktub of slippertennis
Ze hebben het rustig vanmiddagquote:Op zondag 19 februari 2023 16:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een keuze kooktub of slippertennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |