nou dat zijn mijn mini stress momentjes van de dag haha en nu dus af in fortnite omdat ik een mention alert melding kreeg en ik fomo hebquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
😊 @:monique___ ik moet altijd lachen als jij sluit. pas je even titel aan?
Hahaha, herkenbaar. Beelddenker ziet iemand achter een scherm met TTstressquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
😂😂😂😂 Shitquote:Op zondag 19 februari 2023 14:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou dat zijn mijn mini stress momentjes van de dag haha en nu dus af in fortnite omdat ik een mention alert melding kreeg en ik fomo heb
neeeee ik zie dat je dat als titel hebt whoehahahaquote:Op zondag 19 februari 2023 14:46 schreef Dragonbullet het volgende:
ze hebben geen boter erg stomquote:Op zondag 19 februari 2023 14:47 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Vorig jaar deden ze ook echt alles met zoveel olie.. heel veel gefrituurd ook
Ja hahahahaha kan maar duidelijk zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neeeee ik zie dat je dat als titel hebt whoehahaha
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar. Beelddenker ziet iemand achter een scherm met TTstress
moet er mee lachenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Ja hahahahaha kan maar duidelijk zijn
ja die moet even een dutje doenquote:
Hahaha ik vroeg me ook al af of hij het zou doorzetten als hij eenmaal weer aan het werk gaat.. ik weet dat het altijd even duurt voor je afkomt van tiks als dezequote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ias heeft eigen bedrijf toch? als die op zoek gaat naar klanten en dan een gesprek gaat houden met die mensen, die zullen toch wel afknappen vermoed ik aangezien Ias echt na iedere zin Tjonge tjonge tjonge zegt
die horen hem niet, hij staat dan achter het glas te lachen naar de klanten en daar telt hij zich ook nog eens 20 euro extra voor per uur = Win Winquote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Joyce-43 het volgende:
Ias heeft eigen bedrijf toch? als die op zoek gaat naar klanten en dan een gesprek gaat houden met die mensen, die zullen toch wel afknappen vermoed ik aangezien Ias echt na iedere zin Tjonge tjonge tjonge zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |