Maar wel leuk!quote:
Nee, we horen wat de bewoners er over zeggen.quote:
en huisje best klein ook he met die slaapkamers enzo daar zat je echt op elkaars lip hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 12:16 schreef Ireth het volgende:
Hoe mooi was het toen, simpel een douchehoek met douchegordijn, een waslijn in de tuin, een basic keuken, moestuin, de kutkip en stapelbedden... ruud die in zijn blote reet sliep, Bart en sabine sigaretje roken in bed na de seks...
Zo zo lekker bezigquote:
neemt hij ondertussen wel van anderen dingen eruit aan?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Bart gooi je principes overboord en trek die wall leeg
Zelden volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
neemt hij ondertussen wel van anderen dingen eruit aan?
Ze kunnen het welquote:Op zondag 19 februari 2023 12:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
Chiara en Charlotte vriendinnen ?
had je ook hoge rekening zeker want jij keek toen ook veelquote:
Bloedje irritantquote:Op zondag 19 februari 2023 12:30 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die is wel erger geworden de laatste paar dagen
Gewoon over BB van nu.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:41 schreef suzi1 het volgende:
nah ze scrollen er maar doorheen als ze straks uitgeslapen en wel zijn
of mss wel leuk om te lezen wat men vroeger betaalde voor de streams
wie gaat over wie zo als eerste roddelen tegen andere?quote:
bij een verkeerde slaan de meeste platen uit veiligheid afquote:Op zondag 19 februari 2023 12:42 schreef Hunter het volgende:
De pan maakt kortsluiting in de inductieplaat?
als rob hem krijgt dan zal de febo nog snel wat kaarten moeten gaan schrijvenquote:Op zondag 19 februari 2023 12:43 schreef Hunter het volgende:
Bart verwacht dat de fankaart zo gestoken is dat altijd wel iemand die pakt
Alweer. Als hij steeds alles krijgt maakt hem dat ook een target.quote:
Als het een verkeerde pan is gaat het lampje knipperen, nu valt de hele inductieplaat uit, kan toch niet aan de pan liggen. Was de kookplaat vorig jaar ook niet steeds kapot?quote:Op zondag 19 februari 2023 12:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Inductieplaat weer uitgevallen
Mogelijk verkeerde pan
quote:Op zondag 19 februari 2023 12:54 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
het ziet er niet naar uit dat Ali heeft gewonnen
Ik gun hem wel een pon.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alweer. Als hij steeds alles krijgt maakt hem dat ook een target.
Vind het een beetje overdreven worden nu.
Het is een gezonde knul van 20.
Hij is niet zielig. Heeft jaren gegamed als beroep. Die kan echt wel incasseren.
Aardige gozer maar vind hem wel ietsjes popiejopie doen de laatste tijd. Maar wel nog de winnaar van BB.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is niet zielig. Heeft jaren gegamed als beroep. Die kan echt wel incasseren.
Cha van Bart dat hij haar wegstuurde ofzoiets. Linds weet ik niet. Denk hetzelfde want ze doet altijd Charlotte na.quote:
Hij wordt wat meer relax volgens mij. Dat maakt hem wat losser. Groep wordt kleiner.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:55 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Aardige gozer maar vind hem wel ietsjes popiejopie doen de laatste tijd. Maar wel nog de winnaar van BB.
Ik zie hem ook als de winnaar van BB maar vind hem saai worden. Hij is op een voetstuk geplaatst en zal er niet meer afdonderen.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:55 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Aardige gozer maar vind hem wel ietsjes popiejopie doen de laatste tijd. Maar wel nog de winnaar van BB.
Bart is met Mich Angelo de meest tactische speler. Hij zei wat van Chayron maar doet niet voor hem onder.quote:
Ja dat kan het ook goed wezenquote:Op zondag 19 februari 2023 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hij wordt wat meer relax volgens mij. Dat maakt hem wat losser. Groep wordt kleiner.
Dit klinkt best raar.quote:
Werk ze.quote:
Ik vind het niet saai om te zien hoe iemand een ontwikkeling doormaakt in het programma. En dat doet hij duidelijk. Clowntjes en showpaarden hebben we dit jaar al genoeg.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:58 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zie hem ook als de winnaar van BB maar vind hem saai worden. Hij is op een voetstuk geplaatst en zal er niet meer afdonderen.
Lullig om Linsey steeds maar weer Lesley te noemen.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:56 schreef odie22 het volgende:
lesley was goed bezig vond hij zelf, nou dat zou voor het eerst zijn
Nee , deze lui zijn gewend om alles kant en klaar aangereikt te krijgen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alweer zo'n onnozele die niet weet hoe een blikje croissantjes werkt.
Leven die lui onder een steen?
Was geen blikje maar een rolletje wat warm was geworden in de wall waardoor het deeg aan elkaar plakte. Ze hadden het beter in het blikje gelaten in de wall.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hier eentje (11) die rol moet eerst koud in d3 koelkast die laat zich zo niet rollen want dan plakt ie🤣🤣quote:Op zondag 19 februari 2023 13:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
die is goedkoperquote:Op zondag 19 februari 2023 13:07 schreef Ireth het volgende:
Zit trouwens ff te google'en op "kartonnen bank".
209 euro voor een tweezitje
En bedanktquote:Op zondag 19 februari 2023 13:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die is goedkoper
[ afbeelding ]
Ik vind hem niet zielig, vind de rest allemaal klootviolenquote:Op zondag 19 februari 2023 12:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En ze is ook een ze, haar keuze.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lullig om Linsey steeds maar weer Lesley te noemen.
Donequote:Op zondag 19 februari 2023 13:09 schreef rinardo het volgende:
Uitslag van het kaartenspel;
Lindsey: 7 coins
Mich: 14 coins
Rob 17 coins
Jason 18 coins
Jolien: 4 coins + fanroom
nu Fietsen doeiiiii gooi maar in streamverslag wie o wie
Welkom op Fokquote:Op zondag 19 februari 2023 13:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lullig om Linsey steeds maar weer Lesley te noemen.
Dat dus ookquote:Op zondag 19 februari 2023 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zielig, vind de rest allemaal klootviolen
Ze hebben een campingstoelquote:Op zondag 19 februari 2023 13:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hele webshop met kartonnen meubelen incl bedden en pingpongtafel
https://shop.kartent.com/nl/wonen/meubels/stoelen-tafels/
Klopt anders wordt het snot.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze moeten die paprika wel blancheren eerst, volgens mij voordat je het in kan vriezen.
https://www.lekkervanbijons.be/groenten/groenten-bewaren/paprikaquote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze moeten die paprika wel blancheren eerst, volgens mij voordat je het in kan vriezen.
fitboy had choco reep he, knoppertje, kan er weer tegen!quote:Op zondag 19 februari 2023 13:16 schreef suzi1 het volgende:
bart denkt ondertussen toch ook wel van tsjongejonge heb je hem weer
rob zegt, nou dan ga ik maar wat anders schoonmaken
fitboy
Zijn doorligplekken?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:15 schreef engine het volgende:
"nou dan gaan we maar wat anders schoonmaken....ik weet niet wat"
Hoe kom je hier bij?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Bart heeft het volgens mij ook helemaal gehad met Rob
En de kookplaat doet het nietquote:
Hij kwam bijna klaar leek het.quote:
Ze vindt hem wel knap maar gewoon te kleinquote:Op zondag 19 februari 2023 13:20 schreef suzi1 het volgende:
zie, chi ziet mich als kotertje. knijpt in zn wang zoals mensen bij pasgeborene
Ze kan wel mooiere mannen krijgen, me dunkt.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze vindt hem wel knap maar gewoon te klein
Dat dacht ik ook 😂quote:Op zondag 19 februari 2023 13:24 schreef Joyce-43 het volgende:
rob als je iets schoonmaakt haal je eerst dingen van de plank af
zo doe je dat in de voetbal kleedkamer hequote:Op zondag 19 februari 2023 13:26 schreef engine het volgende:
Met een bezem de douche schoonmaken is ook een nieuwe techniek.
ze vind hem wel leuk ook hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 13:21 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ze vindt hem wel knap maar gewoon te klein
misschien geen schrobber daarquote:Op zondag 19 februari 2023 13:26 schreef engine het volgende:
Met een bezem de douche schoonmaken is ook een nieuwe techniek.
Heeft net tegen Jason gezegd waarom hij een bezem gebruikt maar kon er niks van verstaan.quote:
Misschien een van de planten afstoffen.. staat er volgens mij 1 vlakbij zijn hoekie...quote:Op zondag 19 februari 2023 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
zo rob is klaar, zal die nog iets doen ?
kopje koffie uit de wall trekkenquote:Op zondag 19 februari 2023 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
zo rob is klaar, zal die nog iets doen ?
ik ook niet maar ja met een trekker kan je niet schrobben dus misschien in die trantquote:Op zondag 19 februari 2023 13:31 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft net tegen Jason gezegd waarom hij een bezem gebruikt maar kon er niks van verstaan.
Nou als ik de ranking zie. Stijgt die alleen maar.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:29 schreef ben34567 het volgende:
Lindsey is een slechte verliezer hopelijk snelle exit komende weken
ja wat een volgorde wilde het net posten ookquote:Op zondag 19 februari 2023 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
Ali stofzuigt de net gekuisde douches.
Anders neem er gewoon de stofzuiger bijquote:Op zondag 19 februari 2023 13:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook niet maar ja met een trekker kan je niet schrobben dus misschien in die trant
Welke rankingquote:Op zondag 19 februari 2023 13:34 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nou als ik de ranking zie. Stijgt die alleen maar.
Nee, maar omdat hij nu gewoon weer mobiel is dus puur toeval.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
Rob heeft zich toch wel iets van Tatyana aangetrokken lijkt het.
Is dat zo ooo jeee hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 13:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heeft Jolien al ontdekt dat Ias haar Tony Chocolony heeft gepikt?
febo zorgt dat iedereen wat krijgtquote:Op zondag 19 februari 2023 13:32 schreef Ireth het volgende:
Jason die oprecht blij is voor jolien dat ze de fanroom in mag..
Jolien: "Ik heb toch geen fans..."
Jason: "ach natuurlijk wel!!"
en dan heeft ze het ook nog over een pot van 900 gram!quote:Op zondag 19 februari 2023 13:42 schreef suzi1 het volgende:
2 weken over een pot nutella doen. wat snel jolkje, heel snel
Als BB zoiets ziet, en aangezien wij het kunnen zien kunnen hun het ook dan moeten ze hem straffen.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Heeft Jolien al ontdekt dat Ias haar Tony Chocolony heeft gepikt?
zie je toch niet met 3 lagen stuucwerkquote:Op zondag 19 februari 2023 13:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
goed voor haar puisten zei ze net
Ah die dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
https://lovereality.nl/bi(...)s-top-3-op-de-schop/
Waar zijn die rankings op gebaseerd? Lijkt een beetje duimzuigerij.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zoals die hele website.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Waar zijn die rankings op gebaseerd? Lijkt een beetje duimzuigerij.
ik lees daar ook niet , die lurkt hierquote:Op zondag 19 februari 2023 13:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
even zwaaien naar de lurkersquote:Op zondag 19 februari 2023 13:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik lees daar ook niet , die lurkt hier
Nou is welk erkende site toch dacht ikquote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
Social media heb ik het idee.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:46 schreef Yolk het volgende:
[..]
sjonge jonge jonge jongequote:Op zondag 19 februari 2023 13:55 schreef suzi1 het volgende:
op me moeder dr kop dat ik er niet af heb gegeten
quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef engine het volgende:
Ik heb z'n zelfde doosje als Jolien heeft
Ik heb Rob en dan Mini als meest tactische spelers gezet. Rob zijn tactiek werkt, hij is al veel verder geraakt dan hij verwacht had, eerst de vrolijke uithangen en dan de zieke. Niemand in de groep heeft vooralsnog zijn nek durven uitsteken om hem te nomineren met de echte reden.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Bart is met Mich Angelo de meest tactische speler. Hij zei wat van Chayron maar doet niet voor hem onder.
Moet ze niet op gaan maken als ze zo naar de fan room moet?quote:
Daar voelt meneer zich te goed voor tegenwoordig...quote:Op zondag 19 februari 2023 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
rob: ik dacht dat ali ging afwassen
ze is van nature al mooi genoeg voor al haar duizenden fansquote:Op zondag 19 februari 2023 14:04 schreef engine het volgende:
[..]
Moet ze niet op gaan maken als ze zo naar de fan room moet?
Had er zoiezo 1 achtergehouden. Een groene.quote:Op zondag 19 februari 2023 13:56 schreef Schakeltopia het volgende:
blijkbaaar heeft ie echt niets gegeten
Ja... Als je er op gaat letten. Het al steeds vermelden, dat hij zonder coins eruit ging... Het zit diep bij hemquote:Op zondag 19 februari 2023 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
rob: ik dacht dat ali ging afwassen
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:09 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
de eerste keer vergeet je nooit.
uh?? van zichzelf?quote:Op zondag 19 februari 2023 13:54 schreef Schakeltopia het volgende:
ias eist de sjokola terug van ias
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:09 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
de eerste keer vergeet je nooit.
Rob "ff snel toiletje"quote:Op zondag 19 februari 2023 14:12 schreef engine het volgende:
Waar is Rob ineens halverwege het klusje naar toe?
was tig keer leuker om te volgen,vooral doordat de bewoners totaal niet beseften hoe fanatiekquote:Op zondag 19 februari 2023 12:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en huisje best klein ook he met die slaapkamers enzo daar zat je echt op elkaars lip haha
ahhhhh nu snap ik hem hahaquote:Op zondag 19 februari 2023 14:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
whoops
jolientje wil de sjokola terug die ias had gestolen
en weg is die bij de afwas ookquote:
hoezo zeg je jolk?quote:Op zondag 19 februari 2023 14:16 schreef suzi1 het volgende:
ik zou diep teleurgesteld zijn als je t met jolk moest doen als fan
jolien, zit geen K inquote:
denk niet dat iemand haar wil doen als fanquote:Op zondag 19 februari 2023 14:16 schreef suzi1 het volgende:
ik zou diep teleurgesteld zijn als je t met jolk moest doen als fan
Tja, dat krijg je als je met een groep van 10 man in een huis zit.. het is niet zo dat hij verder een heel programma heeft met allerlei afspraken dus wat maakt dat uurtje uit zou ik zeggenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:03 schreef Schakeltopia het volgende:
rob klagen puffen en kreunen zoveel schaaltjes
moet wel optijd klaar zijn om de bank te claimen hequote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als je met een groep van 10 man in een huis zit.. het is niet zo dat hij verder een heel programma heeft met allerlei afspraken dus wat maakt dat uurtje uit zou ik zeggen
Was dat net op de stream?quote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Lillfex het volgende:
De BB roeper in de nacht is boos: Jolien wou mij uitschelden gisteren nacht? Try me. Ik expose je dan met videos van jouw stem door een megafoon. Je spot met rauwproces van Charlotte en noemt haar constantvfake en dat ze acteert. Roddelt constabt over haar met Chiara
die verzin jij of is echt?quote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Lillfex het volgende:
De BB roeper in de nacht is boos: Jolien wou mij uitschelden gisteren nacht? Try me. Ik expose je dan met videos van jouw stem door een megafoon. Je spot met rauwproces van Charlotte en noemt haar constantvfake en dat ze acteert. Roddelt constabt over haar met Chiara
Spoort niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Lillfex het volgende:
Sorry nu niet maar Jolien had gisteravond dat gesprek met Charlotte die dat tegen haar zei wat de BB roeper de nacht ervoor had gezegd. Dit is zijn respons eropquote:
wat een treurige fan is dat zegquote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Lillfex het volgende:
hongerrrrquote:Op zondag 19 februari 2023 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze gaan de vis al bakken? ..de aardappels koken net en daar moet nog puree van gemaakt worden. Asperges moeten de oven nog in.
Die is gestoordquote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Lillfex het volgende:
wat een rust zo he!quote:Op zondag 19 februari 2023 14:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wel beter zonder de dominee. Die preken werd je wel moe van het was geen nare man maar erg lang van stof
Nou, ik sla over.quote:
Ja heel apart. Ze hebben werkelijk geen ideequote:Op zondag 19 februari 2023 14:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze gaan de vis al bakken? ..de aardappels koken net en daar moet nog puree van gemaakt worden. Asperges moeten de oven nog in.
Ja ga je wel heel ver vind ik en nee ik verzin dit niet. Zijn ook niet mijn woorden maar goed of we nog wat van hem opf haar gaan horen. We wachten afquote:
Typisch gevalletje RLS-schuim. Je hebt er altijd wel van dit soort wacko's tussen zitten elke keer.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:20 schreef Lillfex het volgende:
poah dus dan heb ik twee stukjes?quote:Op zondag 19 februari 2023 14:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nou, ik sla over.
Aardappels duurt zeker nog 35 minuten.
Je mag alles..lust geen asperges ook. Zou wel een maagtablet er doorheen prakkenquote:Op zondag 19 februari 2023 14:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
poah dus dan heb ik twee stukjes?
Hij zat al meteen in mijn irritatie zone met zijn stiekeme gedoe en egoïsme.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:25 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Wel beter zonder de dominee. Die preken werd je wel moe van het was geen nare man maar erg lang van stof
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Je mag alles..lust geen asperges ook. Zou wel een maagtablet er doorheen prakken
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk niet dat iemand haar wil doen als fan
Icm de vis zeker .quote:
Misselijk?quote:
ja in je maag , laag op laagquote:Op zondag 19 februari 2023 14:29 schreef Fikkert2 het volgende:
Die pannen gaan sloom volgens linsey, les 1.. een vis moet zwemmen, ze gooien meer olie bij brood dan bij de vis
quote:Op zondag 19 februari 2023 14:35 schreef odie22 het volgende:
lesley is wel gewent om met verrotte vis en met vislucht te werken![]()
[ afbeelding ]
Tjongejongequote:Op zondag 19 februari 2023 14:38 schreef Schakeltopia het volgende:
echt knallen deze week die rob!
al 3 borden afgewassen
lets goooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |