SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:03 schreef DJ11 het volgende:
Geen idee. Is dit Gary Glitter?
Ik ken het beter in de uitvoering van The Timelords; Doctorin' The Tardis
Dank je.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Matthias Reim - Verdammt ich lieb dich
En 12 seconden daarvoor was BasEnAad al.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:09 schreef Fogel het volgende:
* Fogel gooit nog een muntje in de botsauto
Und noch schneller.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:08 schreef BasEnAad het volgende:
Matthias Reim - Verdammt ich lieb dich
Ja toch? Perfecte kermismuziek.quote:
Heeft dit nummer Noorwegen nooit bereikt?quote:
Vorig jaar of twee jaar geleden was -ie met oudejaarsavond op de Duitse TV. Niks vreemds aan de man gezien, behalve dat -ie ouder is geworden.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe zou het met ‘m zijn? Hij leek z’n leven regelmatig te verkloten
Ze moet nog steeds aan bepaalde dingen wennen.quote:
Het bewijs is geleverd. Ik las dit al toen Matthias nog zijn hart uit zijn longen schreeuwde.quote:
Kun je hier alles typen, of spreekt ze al een beetje Nederlands?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
Ze zegt nu, een van mijn favorieten! Alphaville broken wings.
Oh dat was vast waar dit verhaal bij hoort http://www.schlagerprimeu(...)-zevende-keer-vader/quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vorig jaar of twee jaar geleden was -ie met oudejaarsavond op de Duitse TV. Niks vreemds aan de man gezien, behalve dat -ie ouder is geworden.
Vrijwel tegelijkertijd was op de andere zender een oude opname te zien. Dus twee keer hetzelfde liedje: toen en nu
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:11 schreef Fogel het volgende:
Ze zegt nu, een van mijn favorieten! Alphaville broken wings.
Ze begin op stoom te komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
«Wacht ff mister mister» kwam er achteraan
Een beetje zoals ik ook mee aan het raden ben hier.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
Bij de plaat hierna kun je gerust even herstarten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Een beetje zoals ik ook mee aan het raden ben hier.
Ze weet niet waar ik typquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Kun je hier alles typen, of spreekt ze al een beetje Nederlands?
Het was dan ook een wereldband met onnoemlijk veel hitsquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:12 schreef Fogel het volgende:
Ik ben al herstart, dus ik ben als het goed is weer bij. Niet dat ik daarmee veel sneller zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij de plaat hierna kun je gerust even herstarten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow nee, dit is een Nederlander. Dinges…
Knap dat jullie dit wisten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, die nederlander, hoe heet hij ook alweer?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:20 schreef Fogel het volgende:
Je kreeg nu (vrij vertaald) «wat voor strontmuziek heb je nou weer aanstaan!?»
Haha ik snap t.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze weet niet waar ik typ
Ze snapt een beetje Nederlands ondat het op zich niet zo heel ver ban Noors af is (en zeker niet als je ook Engels en wat Duits kan).
Leuk!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)neel-zo-in-mijn-stad
Ik ben in dezelfde stad geborenquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vond het ook een mooi nummer, ja.
«Den er fin»quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:21 schreef Melting het volgende:
@:Fogel:
nummer hierna is meer voor je virendin.
Haarlem of Pittsburgh?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben in dezelfde stad geboren
Gikk et lynkurs i norsk.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
du snakker et fint ord norsk for en brabo
Best wel.quote:
Sorry, was even wat afgeleid waardoor ik niet in het topic keekquote:
Goede avond en welkom, zorro28.quote:
Ik wist de titel, kwam niet op Billy Oceanquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Klinkt leuk
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken dit nummer helemaal niet. Klinkt leuk
Die remix heeft MadMaster toevallig gisterenavond gedraaid.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh patrick, van de donna summer remix
Goede avond.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Die remix heeft MadMaster toevallig gisterenavond gedraaid.
Dit is verdachtquote:
Moet kunnen.quote:
Is een beetje hetzelfde als dat jij PSB gaat draaien omdat MadMaster er toch niet is.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als dat jij PSB gaat draaien omdat MadMaster er toch niet is.
Gisterenavond heeft Mad overigens ook PSB gedraaid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met een voor mij wildvreemd gezelschap, maar dat was op zich ook wel weer leuk.quote:
Zelfs met het CUL gezelschap?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met een voor mij wildvreemd gezelschap, maar dat was op zich ook wel weer leuk.
Maar die BBQ gerechten zijn uitstekend….
Zie hierboven.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker gegeten Mad? Waren ze een beetje aardig, de meeters? Vast wel een volmondig ja op beide vragen
Mooi dat het geslaagd wasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met een voor mij wildvreemd gezelschap, maar dat was op zich ook wel weer leuk.
Maar die BBQ gerechten zijn uitstekend….
Ze is inmiddels ook alweer 76 jaar las ik net.quote:
That's news to me!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is inmiddels ook alweer 76 jaar las ik net.
Zo jammer dat we opeens niets meer van haar hoorde…quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is inmiddels ook alweer 76 jaar las ik net.
Mijn man is vorig jaar nog naar een concert van hem geweest. Kwam heel enthousiast terug.quote:
Voorpret kan ook te lang duren, he.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:09 schreef Doedezemaar het volgende:
En weer kan ik zeggen: die film van de Talking Heads hebben we nog steeds niet gekeken
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Voorpret kan ook te lang duren, he.
Zie het niet als voorpret, maar als voorspel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ‘m zelf al meerdere keren gezien, maar voor Symph komt het nooit uit ofzo (of hij is te lui om de kloterige dvd-speler aan te slingeren)quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb het vinyl singletje hier nog van, uit 1975…
Dat laatste kan ik me voorstellen. Ik heb daar ook nooit zin in.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ‘m zelf al meerdere keren gezien, maar voor Symph komt het nooit uit ofzo (of hij is te lui om de kloterige dvd-speler aan te slingeren)
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef MadMaster het volgende:
Yusuf Is Lam - Another Saturday Night
Na de verbouwing hier heb ik dat ding niet eens meer aangesloten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me voorstellen. Ik heb daar ook nooit zin in.
Als het origineel in de top 40 heeft gestaan, zou ik die misschien draaien. Maar die waren blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Altijd weer die covers bij Melting
Ik denk dat het origineel van Sam Cooke pre Top40 wasquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Als het origineel in de top 40 heeft gestaan, zou ik die misschien draaien. Maar die waren blijkbaar niet goed genoeg.
Ja, zonde he.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de verbouwing hier heb ik dat ding niet eens meer aangesloten.
Jammer van de tig nog niet eens geopende DVD's, woensdag komt de kringloop weer…
Hij kon gewoon nog niet bij de bel.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:17 schreef Symphonic het volgende:
Hij had geen idee wie Anita Ward was. Er ging geen belletje rinkelen
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat woensdag voor een kleine 8.000 euro weg, aldus een ruwe schatting…
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kon gewoon nog niet bij de bel.
Het is een enorme lading meubelen, lampen, DVD's, CD's e.d.quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat woensdag voor een kleine 8.000 euro weg, aldus een ruwe schatting…
Dat is wel de juiste instelling.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een enorme lading meubelen, lampen, DVD's, CD's e.d.
Ze komen het ophalen, het is te veel om weg te brengen.
Weg is weg, hopelijk kunnen ze er wat mee…
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben Bolland en Bolland nog steeds ruzie?
Leven ze nog?
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Het origineel heeft de Top 40 wel gehaald…
Status Quo toch ook wel?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Ja en Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef BasEnAad het volgende:
Hebben Bolland en Bolland nog steeds ruzie?
Leven ze nog?
Blijkbaar niet dus:quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Jammer, betere versie…quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar niet dus:
https://www.top40.nl/bolland/bolland-you-re-in-the-army-now-18925
Maar wat heeft dat weer met de dood van Falco te maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:40 schreef BasEnAad het volgende:
Blijft een raar verhaal over de dood van Falco, nadat hij die monsterhits had, geschreven door Bolland en Bolland.
Wat Falco zei:
"Ik had meerdere malen de gelegenheid om naar Amerika te gaan. Ik heb het niet gedaan, omdat het mooiste aan de Amerikaanse vlag de rood-wit-rode strepen zijn."
Tja, waarom zou je dat ook willen?
Welterusten alvast DJ11quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:42 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is erg fijn vanavond, maar ik ga helaas wel zo afhaken. Ik merk dat de vermoeidheid toeslaat. Ik plof nog even op de bank voor het slapengaan.
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:42 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is erg fijn vanavond, maar ik ga helaas wel zo afhaken. Ik merk dat de vermoeidheid toeslaat. Ik plof nog even op de bank voor het slapengaan.
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:44 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit nummer in een niet-acoustische versie.
Welterusten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga ook afhaken, het was een lange dag.
Dank Melting, slaap ze allemaal!
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Niet per se alles. Maar misschien wel met het feit dat internationaal succes of sowieso veel succes iets was waarop hij helemaal niet zat te wachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat weer met de dood van Falco te maken?
Slaap lekker 11!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:46 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer MeltingVeel leuks gehoord.
Welterusten voor straks allemaal
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik nog niet hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:50 schreef zorro28 het volgende:
Ik begin ook wel een beetje in te dutten
quote:Op zaterdag 18 februari 2023 23:50 schreef zorro28 het volgende:
Ik begin ook wel een beetje in te dutten
Ze maken vooral geen leuke muziek.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee klopt. Dit is een goed nummer
Waarom ben je dit jaar dan niet gegaan?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
Ik mis 't wel een beetje. Ik denk dat ik volgend jaar weer mee doe met de optocht en gezellig ga ouwehoeren in de tent.
Als je dat graag doet, vooral doen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
Ik mis 't wel een beetje. Ik denk dat ik volgend jaar weer mee doe met de optocht en gezellig ga ouwehoeren in de tent.
Patricia Paayquote:Op zondag 19 februari 2023 00:07 schreef Melting het volgende:
Welke bekende zangeres maakte deel uit van deze band?
Zo'n speciaalbiertje uit de supermarkt vind ik anders ook duur. Ook wel snel 2,60 per flesje.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat graag doet, vooral doen.
Ik ga morgen alleen de optocht kijken. Dan heb ik het wel weer gehad.
Vind het bier veel te duur. ¤ 3,20 voor een biertje.
Hier was de optocht vandaag. Niks van meegekregen, afgezien van de drukte toen ik naar de Appie liep..quote:Op zondag 19 februari 2023 00:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat graag doet, vooral doen.
Ik ga morgen alleen de optocht kijken. Dan heb ik het wel weer gehad.
Vind het bier veel te duur. ¤ 3,20 voor een biertje.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo'n speciaalbiertje uit de supermarkt vind ik anders ook duur. Ook wel snel 2,60 per flesje.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als je verteld wie de band is, weet ik misschien wel wie de zangeres is. Nu zegt het me even niks
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pretenders - I'll stand by you![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Madonna was het juiste antwoord.quote:
Ik vind het eigenlijk wel duur. Het houdt me wel tegen om het te kopen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is niet duur hoor.
Ik kies ook wel eens biertjes van ¤ 7,00 uit. Zijn dan wel 440ml blikken, maar toch.
Dat vind ik ook wel duur hoor. Maar van sommige merken, weet je dat je dan wel goed zit.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel duur. Het houdt me wel tegen om het te kopen.
Dat heb ik ook hoor. Ik let ook erg op het alcohol percentage btwquote:Op zondag 19 februari 2023 00:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel duur. Het houdt me wel tegen om het te kopen.
Ja, dat is ook wel waar. Vaak zijn de duurdere biertjes ook wel lekkerder.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel duur hoor. Maar van sommige merken, weet je dat je dan wel goed zit.
Ik had vanavond onbekende Belgische biertjes. Geen aanraders.
Wel goedkoop, maar ook smaakten ze niet echt.
Daarom.... en dan kies ik liever een lekkerder biertje, dan een minder lekker goedkoop biertje.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel waar. Vaak zijn de duurdere biertjes ook wel lekkerder.
Nou ja, ik zit bij een vereniging. Dan had ik al eerder mee moeten doen met de wagen bouwen en een pak kopen. Ik had dat afgezegd, omdat mn hoofd er niet naar stond toen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom ben je dit jaar dan niet gegaan?
Ik ken het wel en ik vind zijn stem herkenbaar.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit bij een vereniging. Dan had ik al eerder mee moeten doen met de wagen bouwen en een pak kopen. Ik had dat afgezegd, omdat mn hoofd er niet naar stond toen.
Als het eenmaal aan de gang is, begint het toch weer te kriebelen. Ik heb daar wel zo veel mooie herinneringen aan. 15 jaar geleden was ik zelfs Prins Carnaval hier in het dorp.
Maar echt spijt heb ik niet, ik kan altijd volgend jaar weer meedoen.
Dat snap ik wel, maar de tent in kan dan toch altijd nog wel?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit bij een vereniging. Dan had ik al eerder mee moeten doen met de wagen bouwen en een pak kopen. Ik had dat afgezegd, omdat mn hoofd er niet naar stond toen.
Als het eenmaal aan de gang is, begint het toch weer te kriebelen. Ik heb daar wel zo veel mooie herinneringen aan. 15 jaar geleden was ik zelfs Prins Carnaval hier in het dorp.
Maar echt spijt heb ik niet, ik kan altijd volgend jaar weer meedoen.
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:23 schreef livelink het volgende:
June Lodge - I love you more than I can say
Ja dat zou wel kunnen, maar ik heb geen vrij gevraagd op mijn werk. En één dagje carnaval kan niet. Eén ei is geen ei.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar de tent in kan dan toch altijd nog wel?
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen, maar ik heb geen vrij gevraagd op mijn werk. En één dagje carnaval kan niet. Eén ei is geen ei.
Ach, ik ken de carnavals-mores niet. Hoewel mijn ouders uit Limburg komen hebben ze dat gen niet weten over te brengen op hun kinderen.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen, maar ik heb geen vrij gevraagd op mijn werk. En één dagje carnaval kan niet. Eén ei is geen ei.
Het klinkt Nederlandsquote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
Deze zal niet echt bekend zijn, en toch heeft deze de 3e plaats behaald.
Tekstueel een echt meesterwerkquote:Op zondag 19 februari 2023 00:28 schreef Melting het volgende:
Deze zal niet echt bekend zijn, en toch heeft deze de 3e plaats behaald.
Geen wonder dat Dylan de nobelprijs voor de literatuur heeft gekregen, jaquote:Op zondag 19 februari 2023 00:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tekstueel een echt meesterwerk
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen wonder dat Dylan de nobelprijs voor de literatuur heeft gekregen, ja
Vieren jouw ouders het wel elk jaar?quote:Op zondag 19 februari 2023 00:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, ik ken de carnavals-mores niet. Hoewel mijn ouders uit Limburg komen hebben ze dat gen niet weten over te brengen op hun kinderen.
Nee, daar zijn ze op een gegeven moment mee gestopt.quote:Op zondag 19 februari 2023 00:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vieren jouw ouders het wel elk jaar?
Het was leuk, Melting. Jij ook bedankt voor de gezelligheid en welterusten!quote:Op zondag 19 februari 2023 00:32 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er al weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Ik ga richting mijn bed.
Slaap lekker allemaal.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 februari 2023 00:35 schreef Dj_Vout het volgende:
https://www.facebook.com/reel/731528425224241
Soms wel een confronterend inkijkjequote:Op zondag 19 februari 2023 00:38 schreef BasEnAad het volgende:
Heerlijk avondje is niet alleen voorbestemd voor Sinterklaas,
Met Melting mogen we dat elke week beleven,
Bedankt voor de prachtige liedjes, baas,
dat je ons een inkijkje in jouw muziek mag geven.
Als het maar niet saai is!quote:Op zondag 19 februari 2023 00:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Soms wel een confronterend inkijkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |